Facebookin tutkiminen !!

Juska 67

Olen tällainen 46 vuotias mies , vaimon kanssa 1 lapsi ja toinen tulossa nyt syyskuussa , vaimolla ennestään 2 lasta.rakastan kaikkia valtavasti kuten myös vaimoani.Minulla oli ennen vaimoani hetkellinen suhde itseäni huomattavasti nuorempaan naiseen joka loppui omaan mahdottomuuteensa.Tämä nainen on kuitenkin ystäväni facebookissa joten joskus tulee kysyttyä kuulmisia ym. Hänellä on mennyt nykyisen miehensä kanssa kauan aikaa todella huonosti ja näistäkin asioista olen hänen kanssaan vaihtanut ajatuksia. Jostain syystä vaimoni on saanut jotenkin sellaisen käsityksen että kaipaisin kovinkin paljon tätä ihmistä ja että olisin valmis hylkäämään perheeni tämän naisen takia ????? Epäilen että vaimoni on jotenkin päässyt aukaisemaan sivuni ja lueskellut vanhoja viestejäni joidenka perusteella leimaa minut nyt täydellisesti petturiksi ja on aivan sairaalloisen mielikuvituksen maailmassa ja kertoo tietävänsä yhtä ja toista...Kuitenkin kun vaadin häntä laittamaan todisteita pöytään mm.tapaamisista,puhelin keskusteluista ym.mitä väittää tietävänsä ei niitä löydy ,eikä voikkaan löytyä kun sellaisia ei totuudessaan ole,pelkkää vaimoni kuvitelmaaa...Ainoastaan facebook viestit on ollut vähäinen kontakti välillämme. Kertokaa mitä teen???Kohta meidän yhteis elo kaatuu tähän vaimoni vainoharhaisuuteen !!

16

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

      mitäpä tuolla.

    • ilmariantero

      Niin no kuinka moni pitää yhteyttä ex heiloihin kun on naimisissakin. Kyllä mua ärsyttäis ihan suunnattomasti jos vaimoni alkaisi facebookissa jakamaan kuulumisiaan ex miehille, eipä hänellä kyllä ole yhtäkään kaverina. Hyvin selkeää mielestäni on ettei uuteen suhteeseen viedä exiä, ei sitten millään tasoa. Eihän se muuten olisi exä!

    • M21221121212

      Ihmettlen myös miksi sinun on pakko pitää yhteyttä tähän naiseen.

      Mielestäni vanhat heilat kuuluvat menneisyyteen, heille voi olla asiallisia tavatessaan, mutta mikään parisuhdeterapeutti ei tarvitse olla. Lapset voivat toki mutkistuttaa tilannetta, mutta tässä ei ole kyse siitä.

    • mama from hell

      Miksi ruokit vaimosi mustasukkaisuutta fb jorinoilla entisen hoitosi kanssa? Mies -nyt selkärnakan suoraksi ja lopeta se fb touhu.Ei ihme jos vaimoa ahistaa.Mietipäs vastaava tilanne omalle kohdallesi niin että vaimosi keskustelee jonkun miehen kanssa syvällisiä päivästä toiseen..hmm.

      • mama from hell

        sori :S selkäranka..


    • ilmariantero

      Ihmettelen suuresti millaimnen mies/nainen on valmis kaatamaan suhteen exänsä takia. Ja tarkoitan nyt sinua!! Sinulle ehdottoman tärkeää jutella exäsi kanssa ja et lopeta vaikka vaimosi epäilee ja on selkeästi tuohtunut asiasta. Mieti nyt itte omalle kohdalles. Nyt vähä sitä kunnioitusta naista kohtaan!

    • Kanttarellisti

      Pyydä entistä tyttöystävääsi kutsumaan vaimosi kaveriksi. Jospa tämmöinen avoimmuus lisäisi luottamusta. Kyllä eksätkin voivat nyt joitakin viestejä Facebookissa vaihtaa. Vaikka suhde päättyy, voi kaveruus jatkua. Onhan se kohteliastakin, jos ei nyt ihan ovet läiskien ole erottu. Kyllähän eksäkin voi olla osa sosiaalista verkostoa. Facebook-kaveruus on siihen kiva väline

      • ilmariantero

        No siitähän se vaimoke vasta huolestuisi. Selvästikkään ei miehellä ja exällä ole mitään miksi pitäisi enään olla tekemisissä, joten miksi tuoda vanha nainen uuteen suhteeseen? Ei vaan niinku mahdu mun kaaliin. Ei lisäis ainakaan mun luottamusta yhtään jos vaimoni exä laittais kaveripyynnön naamassa :D


      • seonjuu

        Kaveerata exän kanssa? Mitävitt?! Jos se ei ole ohi, niin se ei ole ohi, piste


    • Hohohoooooulusta

      Heittäkää helevettiin koko lanttukatalooki ja hankkikaa oma elämä!

    • 17+3

      Paras nyt että tämä tietty nuori nainen ja vaimosi keskenään sopivat pelisäännöistä. Parasta kun tapaisivat kahdenkesken jossakin kahvilassa, selvittäisi vaimosi päätä huomattavasti. Anna tuon naisen numero vaimollesi ja pyydä vaimoa kysymään asioista suoraan tuolta eksältä.

      On ihan ymmärrettävää että halusit tukea tuota "tyttöä" elämän vaikeuksissa, pitää hänen itsetuntoaan yllä jne.
      Nyt on syytä vaimosi puhua myös neuvolapsykologille tms. taholle tuosta hylkäämispelostaan ja mustasukkaisuudesta. Ota tosissaan hänen tunnekuohunsa ja vakuuta rakkauttasi sanoin ja teoin. Voisitteko lähteä jollekin matkalle yhdessä koko perhe tai vain vaimo ja sinä? Sekin voisi auttaa.

      • ilmariantero

        Ei vittu mistä teitä valopäitä sikiää??!!!! Ihmekkään jos vaimokkeet häippäsee teiltä. En ikinä vaatisi mitään tuollaista vaimolta, ja vastoin en minä suostuisi kaveeraa vaimoni exän kanssa. Huhhu


      • 6+9
        ilmariantero kirjoitti:

        Ei vittu mistä teitä valopäitä sikiää??!!!! Ihmekkään jos vaimokkeet häippäsee teiltä. En ikinä vaatisi mitään tuollaista vaimolta, ja vastoin en minä suostuisi kaveeraa vaimoni exän kanssa. Huhhu

        Niin että kun vaimo käskee katkaista kaikki suhteet edelliseen elämään, niin sinähän teet niin. Melkoinen tossukka olet. Kasva mieheksi. Saa sinulla olla muitakin ystäviä kuin oma akka. Sairasta touhua tuollainen omistaminen.


      • ilmariantero
        6+9 kirjoitti:

        Niin että kun vaimo käskee katkaista kaikki suhteet edelliseen elämään, niin sinähän teet niin. Melkoinen tossukka olet. Kasva mieheksi. Saa sinulla olla muitakin ystäviä kuin oma akka. Sairasta touhua tuollainen omistaminen.

        En todellakaan ole tossun alla! Meillä on tasavertainen suhde johon ei edelliset petikumppanit kuulu. En todellakaan arvostaisi naistani samalla tavalla jos hän purkisi tuntojaan ja kaveeraisi miesten kanssa joiden kanssa on sänkynsä jakanut. Samoi nainen ajattelee minusta. Ei todellakaan ole niin että meidän pitäisi katkaista kaikki suhteet edelliseen elämään, ja samaa elämää tässä eletään tietääkseni kokoajan. Siihen on vain tullut uusi kumppani jollon edellinen väistyy. En todella halua tietää monta petikumppania/exää sinulla ln ollut jos joutuisit katkaisemaan kaikki suhteet "edelliseen" elämään. Säälin vaimoasi. onneksi meitä rehtejä kunnon suomalaisia miehiä on vielä jäljellä


    • 6+15

      Ei sinulla raukalla ole varaa sääliä yhtään ketään, eikä puhua rehtiydestä, kun kaikesta paistaa täydellinen epäluottamus omaa puolisoaan kohtaan. Kirjoituksestasi paistaa se, että et itse kykene olemaan exän kanssa asiallisissa väleissä ja siksi epäilet että puolisosikin on samanlainen pettäjä.
      Minun ja puolisoni suhde perustuu mm. molemminpuoliseen luottamukseen. Ei minun tarvitse olla huolissani siitä, mitä hän jossain Facebookissa exänsä/exiensä kanssa keskustelee. Jos exänsä purkaa hänelle sydäntää, niin siinäpä purkaa. Kertoo vaan omasta epävarmuudesta, jos tuollaisesta pitäisi alkaa vouhottamaan.
      Teidän kannattaisi erota, jos luottamus on noin huonoa ja jos omanarvon tuntosi on noin huono, kannattaisi yrittää vahvistaa sitä jotenkin. Eihän vaimosi tuollaista kauaa jaksaisi katsellakaan.

    • niin minä tein

      avaa facebook tilisi ja katselkaa ketjut yhdessä läpi miäli sinulla ei ole salattavaa. kehota vaimoasi myös laittamaan laveripyyntö kyseiselle henkilölle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe