Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Bulimian mässypäivä on saira ja rivo

Janne ? ? + Sinde

Aamupala: Useita viip. leipää
Oivariini-rasvaa
Ananasta
Monta kuppia kahvia


Olen ilmeisen yksin.
- Ilmeisen yksinäinen.
Kaiken elämän täytttää oksentaminen.
- Oletko koskaan nähnyt "oksentelijoita"?
Tunnetko elämää, hei buliimikko....

7

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeus tietää,sisin

      Hei, Locomotive
      Uskonnolla luodaan tosi härski riippuvuus
      Hei, Locomotive
      Miksi me seurailtaisiin?
      Hei, Locomotive
      Miksi me epäonnistuttiin?

    • Ihmiskunta Sinde

      Nuttrilett- ja muut laihdutusvalmisteet maksavat aivan sikana.
      - Niitä ei jää edes aikaa itselle.
      Tarkoitus ei ole varmaankaan käyttää koko aikaa ja päivää istumiseen tällaisen pakkauksen kanssa, vaan tulosten saavuttamiseen, ihan muun elämänrytmin mukana.
      Pointtina tässä on huolehtia siis myös itsestä ja muista, hyvinvoinnin avulla, jota ylipaino ei siis ole. Tässä on onnistunut myös joku läheisilleni tuleva hyvinvointi ympäristöinensä. On ollut positiivista, että sisareni, veljeni, ovat onnistuneet laihdutuksen, ja kehoni ulkonäön avulla, mm. saamaan hyvän koulutuksen, ja elävät näin, nyt kun laihdun, turvallista elämää, läskeistäni, ja ylipainosta huolimatta.
      Väsymys tällaisesta dieettivalmisteesta paaston yhteydessä, pelkästään niillä runsaalla, kasvispainotteisella ruokavaliolla, oli hyvin vakava, ja sairaalloinen, kuolema uhkasi. Kun painon tiputtaminen on onnistumisen elämyksetöntä, on hyvä rentoutua ja levätä, väsymys voi ohjata vain luopumiseen, sen hetkisestä arjesta raskaana itselle.

      P.S. Kuinka hoitaja, / hoitajat siirretään oikealle ylipainoiselle, nk. "uhkaavalle" läskille?
      - Et voi siis etsiä itse keisarina, tai kuninkaana palvelijaa itsellesi, myöskään ylipainoisena, palvelijoina muita ihmisiä itseäsi varten pitäen.
      Jotenkin näin.....

    • Ihmiseltä ihmiselle

      Laihdutettuani yli 20 kg olin sairaalloisen väsynyt. Sain istua vain paikallani ja kaikki päivät menivät ihan putkessa, vain silmät väsymyksessä yhdessä kiinto-pisteessä. Kukaan ei häirinnyt....
      Ehdin vain miettiä säännöllisiä aterioita, ja lautasmalliani.
      Paitsi että ateria-aikani olivat säännölliset sisälsivät ne yhä vain normaalin yhden aterian, eikä lainkaan turhia välipaloja, snackseistä nyt arkisin puhumattakaan. Liikuntaa en harrastanut lainkaan, jotta koulutus ei varmasti häiriintyisi.

      Aamupala: klo. 10.30
      1 Ruisleipä viipale
      1 tl margariinia
      tomaattia, kurkkua
      mandariini, 2 dl vettä

      Klo. 14. 00 olin niin nälkäinen, että söin todella nälkäisenä välipalan.
      1 jugurtin
      Kaipasin sisimmällistä tasapainoani, en hengellisyyttä, tai auttajaa, hoitajaa esim. kristillistä diakonissaa pyytämässä lapsenkasvatusta. Vihdoin eräänä sunnuntai-iltana: "Hiljaisuus täytti mieleni, koin mielen rauhaa ja läheisyyttäkin." Sain olla yhdessä mieheni kanssa, pitkiin aikoihin. Puntari jossakin asunnon nurkassa pölyttymässä, tai rikki menemässä ei jaksanut edes kiinnostaa. Tuskin jaksoin sitäkään nostaa.

    • Ihmiskunta Sinde

      Kilot olivat jumiutuneet viimein normaalipainooni. En ollut uskoa silmiäni, jopa muut syömis-häiriöt, olivat edelleen mahdollisia.

      Aamupala, ennen laihdutusta:
      Kahvia
      Leipä
      Jugurtti
      Rahka
      Välipala, snacks: Kahvi, limsa, karjalanpiirakka, munavoilla

      Jo ennen lounasta syöminen oli vain hyvä kokemus. Iltapäivä koulun jälkeen ilman läksyjä, oli vain positiivinen kokemus, aikaa jäi myös hypnoosille, rentoutus-cd:kin sain talennettua itselleni. Pidin siitä erityisesti. Aallot löivät rantakiviin ja vauhdittivat normaalin liikunnan rytmiin pääsemistä. Liikunta jäi nopeasti pois, se oli ylikunnon seurausta. Talvella keuhkoputken tulehdus uhkasi niin helposti, että en niin heikkokuntoisena, ja niin jatkuvasti väsyneenä, edes uskaltanut ajatella sen mukanaan tuomia mahdollisuuksia, esim. raittiin elämäntavan avulla nk. pätemistä, ja tiukkaa kognitiivista persoonallisuuttani, vakaumuksella*.

    • heihshdlkas

      Mitä v*ttua oikeesti.....:D:D:D:D:D??

    • Milha höyhenestää

      Ei vittu menkää pois oikeesti. Toisaalt, mitä muuta nyt voi suoli24 oottaakkaan? Sääli et jotkut oikeessi hyvät ketjut hukkuu tällasee saatanan saasteesee

    • mä luulin jo et psykoosi iski. niin tais iskeäkin muttei mulle :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe