Miten kauan pitää masturboida jotta saa siemensyöksyn tai että ylipäätään tulee spermaa? Vai onko se niin ettei sitä välttämättä tulekaan masturboinnista? Ja vaikuttaako asiaan mitenkään se, että on poikuus yhä tallella?
masturbointi ja siemensyöksy
5
872
Vastaukset
- jestex
Moi, kuinka vanha olet? Spermaa alkaa yleensä tulla siinä 11-13-vuotiailla, ja yleensä sen ikäisillä alle 5 minuutin masturbointi saa aikaan orgasmin, ja jos spermaa jo tulee, niin simensyöksyn. Poikuus ei tähän vaikuta.
- Anonyymi
Olen 12-v ja vedän käteen joka päivä mutta ei tule spermaa mikä voisi auttaa
- cream4
Olen 19, kohta 20
- cream4
ja spermaa sinänsä on alkanut tulemaan, mulla on ollut mm. yöllisiä siemensyöksyjä joskus ja sitä on terskan päällä aina muutenkin, tosin kuivana.
- jestex
cream4 kirjoitti:
ja spermaa sinänsä on alkanut tulemaan, mulla on ollut mm. yöllisiä siemensyöksyjä joskus ja sitä on terskan päällä aina muutenkin, tosin kuivana.
Tuntuuko masturbointi hyvältä? Saavutatko siinä orgasmin? Ehkä jotenkin jännität?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319