eli kuinka pääsee takaisin grönalundista siljan terminaaliin? bussilla? mutta millä ? ja mihin aikaan iltapäivästä / illasta? tarkoitus ei ainakaan ennen klo 16 ole lähteä pois gröönasta.. PIKAISIA VINKKEJÄ!
Grönalundista takaisin siljan terminaaliin tukholmassa??
1
113
Vastaukset
- GrönaLund is best!
Itse asiassa ei sieltä Gröna Lundista hirveän pitkä matka ole Siljan terminaaliin. Matkaa taitaa olla n. 3km ja se menee n. 30minuutissa kävellen siis (kannattaa kattoa mapsista ennakkoon reitti). Jos et halua kävellä niin kannattaa kävellä Karlpanin metroasemalle ja mennä metrolla Gärdetille josta on terminaalin n. alle kilometri Siljan terminaaliin. Bussi aikatauluista en osaa sanoa, mutta toivottavasti tästä oli edes jotakin apua. Itsekkin käväisin Grönassa tänä vuonna.
Huom! Gröna Lundin "isojen laitteiden" alue ei aukea klo 10 vaan klo 11. Lastenlaite-alue aukeaa klo 10. Nettisivuilla tuota tietoa ei löydä hirveän helposti mutta linkkaan sen tähän:
http://www.gronalund.com/sv/Infor-besoket/Kalendarium-Oppettider/Grona-Lund-oppnar-nio-barnattraktioner/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556