Olen hankkimassa parta-agamaa ja tiedustelin tuttavaltani, tietääkö ketään kasvattajaa. Kuulemma on muutamia kasvattajia ja yksi varteenotettava asuu lähellä Helsinkiä mutta kuulemma pitää liian pienissä terraarioissa liskojaan. Kuulemma hällä on ollut parhaimmillaan 150x50x50 kokoisessa kolmekin aikuista, vaikka yksi tollanen 150x50x50 on suositeltu yhdelle Herppi.netin mukaan. Vetoaa kuulemma siihen että tulevat toimeen, saavat juosta vapaana ja kuulemma osa aikuisista sillä on 100-120cm pitkissäkin terraarioissa. Kuitenkin suosittelee häneltä hankituille kasvateille aina 150x50x50 kokoista per lisko. Kannattaako tuollaiselta ostaa liskoa joka pitää liian ahtaissa tiloissa liskoja? En haluaisi ostaa eläinkaupastakaan.
Parta-agaman terraario
5
330
Vastaukset
- ophione
Mikset etsi kasvattajia herppi.netistä?
- parta-agama
Siellä tämäkin kasvattaja myy poikasia.
- ophione
Jos minun pitäisi valita suomi24:sen ja herppi.netin väliltä, kun olen etsimässä matelijaa, niin menisin pää kolmantena jalkana herppiin.
Maineikas partiskasvattaja pääkaupunkiseudun lähettyviltä on ainakin -taru- nimimerkki herpistä.
- tuulalullu
maineikas? toki jos arvostaa poikueiden tuottamista liukuhihnameiningillä
- ophione
Mistä päättelet että -taru- tuottaa poikueita "liukuhihnameiningillä"?
En itse tunne häntä henkilökohtaisesti, mutta kirjoituksista olen saanut sellaisen kuvan, että hän on kokenut, motivoitunut ja vastuuntuntoinen kasvattaja.
Hänellä vaikuttaisi olevan hyvä maine. Positiivinen palaute herppi.net sivustollakin 100% (ei siis yhtäkään negatiivista palautetta kaupoista tähän asti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38889Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30633Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568- 24541
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17533Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17513