Volvo arvioitiin huonoimmaksi autotksi
http://editorial.autos.msn.com/best-and-worst-cars-of-2012#11
Eipä ihme kun on kyse kiinalaisesta tuotteesta.
Volvo huonoin auto
18
570
Vastaukset
- reppanat trollaa
voi reppanaa, olet nolo kun et ymmärrä mistään mitään.
- gs birotor
Kerro mitä kiinalaista on tuossa XC90 mallissa, mutta et varmaankaan kykene trollina siihen.
- ljek1
Kerroppa miten toyotalla menee.
- älyhooi
Omistaja on ehkä kiinalainen, mutta tehtaan Göteborgissa, suunnittelijat ruotsalaisia niin myös suurin osa muusta henkilöstöstä. Älä sekoita kiinalaisia tähän pohjoismaiseen premiumluokan autoon!
- Kiina jyrää
Tuolla periaatteellla Avensis on Eurooppalainen auto kun se tehdään Briteissä ja Jetta on sitten Mexikolainen.
Onko Ave Brittiauto ja Jetta Meksikolainen? Kyllä se Volvo nyt vaan on kiinalainen. - Volvomees
Kiina jyrää kirjoitti:
Tuolla periaatteellla Avensis on Eurooppalainen auto kun se tehdään Briteissä ja Jetta on sitten Mexikolainen.
Onko Ave Brittiauto ja Jetta Meksikolainen? Kyllä se Volvo nyt vaan on kiinalainen.Vastaavasti sinun logiikallasi Range Rover ja Jaguar ovat intialaisia autoja. Saattaa olla, että jäät mielipiteesi kanssa aika yksin.
- jar81
minkälainen on volvo 460 autona. siis onko luotettava ja minkähintaiset ovat varaosat.
- Remmit vonkuu
Parasta A-ryhmää. Belgialaisen osaamisen taidonnäyte.
Volvo 66 Variomatic sekä Volvo 440 parhaat Volvot ikinä =) - gs birotor
Remmit vonkuu kirjoitti:
Parasta A-ryhmää. Belgialaisen osaamisen taidonnäyte.
Volvo 66 Variomatic sekä Volvo 440 parhaat Volvot ikinä =)Muuten hyvä selitys, mutta missä maassa nuo olikaan tehty, koitappa tarkistaa ja katsotaan sitten uudestaan.
- -Blackout-
Jaa niin hollantilaisten homppeleiden tekeleitähän ne ovatkin.....
- Eipä ihme
Semmoisia ovat kiinalaiset "autot".
- Niinhän sitä luulis
väitätkö olevasi normaali???????????
- Pillkates
Haluasin nähdä yhdekin kiinassa valmistetun volvon, eipä taida ihan heti tulla vastaan.
- mukava ajaa
Minullakin volvo ja ruotsissa valmistettu. Olen erittäin tyytyväinen kyseiseen autoon. Meikäläinen kun haluaa mukavuutta kohtuullisella hinnalla. Mersukin kelpaisi, mutta kun se muutaman vuoden vanhana on täynnä ruostetta.
- Mallia odotteleva!
Se on kuule tämän viestiketjun alottaja sellanen juttu, että kiinassa ei ole valmistettu vielä yhtään Volvoa, mutta kun ne sen tekee niin olen varmasti ainakin yksi niiden ostajista jos ne muistuttaa tätä mallia. Täytyy sanoa että on helv...in hieno peli, kunpa tulisi tuotantoon asti.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288385137075.html - SitäSunTätä
Geely on Kiinalainen autonvlamistaja joka tekee Hollannissa Ranskalaisista osista Ruotsalaisia autoja :-)
Ja tässä tulevaisuus
http://www.iltalehti.fi/autot/2013030816761973_au.shtml- gs birotor
Ainoa asia jonka sait oikein oli se, että geely on kiinalainen automerkki.
Linkkisikin on vanhentunutta tietoa.
- Pönttö sekaisin!!!!!
Onhan näitä höperöitä ja syksyn sekä kevään tullen ne parveilee niin kuinpaskanärhit onhan se todistettu että tällöin höperöt villiintyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882