mul on 2 viljistä niin toinen niistä on purru mua jo 2 kertaa ruokinnan yhteydessä, 2 kertaa peräkkäin..se käärme ei ees yritä sitä hiirtä vaa hyökkää mun käden kimppuu, onko normaalia???!
Viljis puree?
Rihanna!!
2
149
Vastaukset
- Miiru
Miten sä niitä ruokit? Suoraan terraarioon vai erilliseen ruokintaboksiin? Meillä ei ole ikinä purrut. Käärme siirretään syömään erilliseen ruokintaboksiin. Ensin käärme sinne ja sen jälkeen hiiri. Kun käärme on syönyt, siirto takaisin omaan terraarioon.
Todennäköisesti viljiksesi haistaa hiiren, mutta koska näkö niillä ei ole kovin hyvä, tarraakin kiinni käteesi hiiren sijasta. Käsikin kun on lämmin. Oletko kokeillut antaa hiiren pihdeillä etkä suoraan kädestä? - Tapa se
Tapa se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199