Hyvät ajokengät?

Upponalle

Onko siis väliä millasilla popoilla ajelee? Lenkkarit,vai? Kiitti!

38

6030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvät

      Laskettelumonot on aika ykköset

    • ~hanski~

      Semmoset mitkä kestää hyvin jalassa, ei lipsu jalka pois kengästä (esim. sandaaleissa) ja kovin korkeet korot ei oo hyvät(tytöillä nääs)... "Tavalliset" kävelykengät, esim juuri jotkut lenkkarit käyvät hyvin... Voihan jonkun mielestä sandaalit olla parhaat ajokengät, mutta itse autolla ajelleena huomaan hankaluuksia juuri sandaaleita pitäessä tai jos on menossa jonnekkin juhliin korkea kantaiset kengät jalassa, niissä esim. jalat väsyy herkemmin(minulla)... Mutta etsi mieleisesi! =)

    • lähes uusi kuski

      Autokoulussa ope sanoi aika hyvin kengistä, kun kerran valitin omieni epäsopivuutta autonajoon. Hän totesi, että kaikilla kengillä pitää tottua ajamaan, koska rattiin joutuu usein ilman että miettii, mitä jalkaansa on laittanut.

      Mä olen ajanut ihan kaikilla kengilläni (löytyy matalaa korkkaria). Pahimmat ovat olleet sandaalit, joilla on ollut vähän hankala löytää tuntumaa polkimiin. Pitkillä matkoilla monet muuten mukavat kengät taas ovat alkaneet kiristää. Kokeilemalla löytyy parhaat, mutta kaikkeen on hyvä totutella, tässäkin asiassa.

    • supermaario

      pitkällä ajomatkalla parhaat ovat jäykkäpohjaiset.

      • Vaari.

        Pitkällä matkalla ovat villasukat parhaat. Pitkällä matkalla ei polkimia paljoa tarvitse painella, vakkari pitää nopeuden sopivana. Jalat eivät hikoa matkan aikana.

        Nykyautoissa hallintalaitteet ovat niin keveiksi tehostettuja, ettei entisen kaltaisia tukevia jalkineita tarvita ajamiseen.


    • Nainen

      Pystyn ajamaan millä tahansa kengillä, usein piikkikorkoiset, joskus lenkkarit ja kesällä jopa varvassandaaleilla.

      • leegotar

        Mun mielestä korollisilla kengillä on parasta ajaa (kytkimen saa tuntumaan mainiosti jne.). Mutta kenkien (olivatpa ne millaiset hyvänsä muuten) pitää olla oikean kokoiset. Joskus yritin lähteä liikkeelle kaverin aivan liian isoilla kengillä, eikä siitä tullut mitään.


    • tina4

      Converse tossut on hyvät autoilussa, ja myös hai-saappailla on hyvä ajaa.

    • asdasfdasfasdf

      suurimmaksi osaksi avojaloin

    • matala kenkä
      • ettei jalka leviä

    • Marjo5

      Hai-saappaat on hyvät.

    • riia9

      Minulla on ollut autokoulussa jalassa Hai-saappaat. (Kiitti Marjo) Ne on hyvät polkimien painelussa , on hyvät ajokengät.

    • näin.on.näkyleipä

      Kapeahkot kengät ovat hyvät/parhaat, jos nääs on leveäpohjaiset kengät joissa pohja tulee reunan yli (vaelluskengät, lätyskät lenkkarit) voi kengän reuna ottaa ja tarrata kiinni jarrupolkimen reunaan = paniikkisekunti. Eli kapeahkot ja mielellään pyöreä/matalakantainen. Rallikuskit taitaa ajaa eräänlaisilla kannattomilla saapikkailla.

    • Heini19

      Isäni alkoi opettamaan ajokorttia varten. Olen nuori tyttö, ja vähän jännitti,kun lähdettiin harjoittelemaan. Mitkä kengät laittaisin jalkaan? Olin kuullut kavereilta, että Hai-saappailla on hyvä ajaa. Laitoin Hait jalkaan, ja sitten harjoittelemaan. Kyllä
      ne on polkimilla hyvät, ei luisu minnekkään suuntaan. On hyvät ajokengät.

    • Saana9

      Kiitti vinkinstä. Laitoin autokouluun jalkaan ajoharjoitteluun Hai-saappaat. Niillä on hyvä ajaa.

    • Mar18

      Minäkin olen nyt ajanut joitakin ajotunteja Hai-saappaat jalassa. Ne on hyvät polkimien painelussa , ja saa hyvän tuntuman autoon.

    • eiolemerkitystä

      Ei sillä ole mitään väliä mitkä kengät on jalassa, kunhan ne pysyy jalassa ja ei ole mitkään olemattoman ohuella pohjalla olevat tai ei kenkiä ollenkaan.

    • Maija18

      Minä olen laittanut ajoharjoitteluun Tokmannin halpiskumpparit. Ne tosi hyvät, pehmeä pohja, pieni kanta, ja pysyvät hyvin polkimilla.

    • Taru97

      Minä pidän autoilusta Hai-saappailla. Keväällä kun lähdetään reissuun , niin laitan ajokengiksi Hait. Niillä on hyvä ajaa , mukava tuntuma polkimilla.

    • FlipFlopFan

      Kesäisin flip-flopit, muina aikoina bootsit.
      Jos auton tielläpysyminen tai muu liikennöinnin hankaloituminen johtuu kengistä,
      olet väärällä alalla.

    • DGC

      Minä en oikein osaa enää ajaa kengät jalassa. Säästä riippuen joko paljas jalka, urheilusukka tai villasukka. Kun viimeksi ostin auton, huomasin muutaman päivän päästä, että useimmat kenkäni eivät edes mahdu kunnolla sen polkimille, tuli koeajettua se sukkasiltaan.

    • tiina35

      Minä olen pitänyt ajokenkinä Hai-saappaita. Niillä on hyvä painella polkimia , pysyvät niissä hyvin. Syyslomareissulle kun lähdetään , niin laitan jalkaan saappaat.

    • miia43

      Näin naisena minä pidän kumppareilla ajaa autoa. Kumisaapas pysyy hyvin polkimilla, ei lipsu minnekkään suuntaan.

      • Anonyymi

        Kumisaappailla on tosiaan hyvä ajaa autoa. Minulla on Hai-saappaat , ja laitan ne jalkaan , kun lähden autoilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumisaappailla on tosiaan hyvä ajaa autoa. Minulla on Hai-saappaat , ja laitan ne jalkaan , kun lähden autoilemaan.

        Minä laitoin ajoharjoitteluun Hai-saappaat . Hyvä tuntuma polkimiin , eivät lipsu minnekkään suuntaan. Näillä voi nauttia autoilusta.


    • Anonyymi

      Jos on epäluotettava auto kävelykengät on hyvät, itse käytän vaelluskenkiä kun tuo auton ohjaus tahtoo vaeltaa.

    • Anonyymi

      Kumisaappaat on hyvät ajokengät. Ei tietenkään nämä pitkävartiset Kontiot t. muut.
      Mutta nämä Hait ja kaikki tällaiset. Itselläni on Hai-saappaat , ja olen ajanut niillä paljon autoa. Katsoin äskettäin oikean jalan saappaani kantapäätä , se oli oli aika sileä. On sillä painettu kaasupolijinta.

    • Anonyymi

      Minäkin laitoin jalkaan Hai-saappaat , kun lähdin ajamaan autoa. Ajattelin ensin , että miten kumisaappailla onnistuu polkimien painelu. Kun olin vähän aikaa ajanut , niin tuntui , että nämä on hyvät ajokengät. Saa hyvän tuntuman polkimiin , ja olen nyt usein lähtenyt autoilemaan Hait jalassa.

      • Anonyymi

        Itsekin vähän ajattelin keväällä , kun piti ajaa autoa Hai-saappaat jalassa. Että onnistuuko. Sehän tuntui hyvältä , polkimien painelu , notkeat kengät , hyvä pito polkimiin. Syysreissulle taidan laittaa ajokengiksi Hait.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin vähän ajattelin keväällä , kun piti ajaa autoa Hai-saappaat jalassa. Että onnistuuko. Sehän tuntui hyvältä , polkimien painelu , notkeat kengät , hyvä pito polkimiin. Syysreissulle taidan laittaa ajokengiksi Hait.

        Minulla oli myös sama tunne , kuin edellisellä kommentoijalla. Hai-saappailla ajaa autoa.
        Tuntui , että niillä ei voi ajaa. Laitoin ne kuitenkin jalkaan. Istuin ratin taakse ja painoin vasemman jalan saappaani kytkinpolkimille. Se tuntui hyvältä , ja sitten laitoin oikean jalan saappaan kaasupolkimelle. Sitten huomaisin , että Hai-saappailla on hyvä ajaa. Saattaa olla , jos syksyllä lähdetään reissuun , niin minä laitan ajokengiksi Hait.


    • Anonyymi

      Ei ole väliä. Itse ajan korkokengillä loistavasti.

    • Anonyymi

      Tuossa illalla kun mietittiin , että lähdemme kavereitten kanssa autoilemaan . Käydään jossain kanssallispuistossa. Minä laitoin ajokengiksi Hai-saappaat.

    • Anonyymi

      Minulla on myös Hai-saappaat. Nyt olen pitänyt ajokenkinä niitä matalavartisia Hai-Low saappaita. Niillä on hyvä ajaa , ovat notkeat , ja pysyvät hyvin polkimilla.

      • Anonyymi

        Minäkin ostin Hai-Low saappaat. On hyvät autoilukengät.


    • Anonyymi

      Minäkin ostin Hai-saappaat. Tässä viestiketjua lukiessani monet on kommentoineet Hai-saapppaita hyviksi autoillessa. Lähdin tässä autoilemaan , ja kun minulla on nämä uudet Hait , niin päätin , että nyt minä laitan ne jalkaan. En pettynyt , autolla ajaminen tuntui saappaat jalassa mukavalta. Ovat notkeat , hyvä painella polkimia. Kaasupoljinta tulee painettua saappaalla vähän liikaa , saapas on vaan niin hyvin siinä polkimella.

    • Anonyymi

      Hai-saappaat on hyvät. Minä laitan ne usein jalkaan , kun lähden autoilemaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe