Heippa.
Nyt on niin että paska volvoni teki viimoset temppunsa. Pakosarja halki, joku vitun turbon jalustassa "hiusmurtuma". Kaveri hitsaisi pakosarjan halvalla. Paljon tuo joku jalusta/alusta/mikälie olikaan kun en muista kustantaa?
Auto on sellainen maanantaikappale ollut että niellyt rahaa kiitettävästi.. paljon tästä saisi jos myisi varaosiksi... siihen on niinpaljon tehty remppaa että koko helvetin kosla on kohta kuin uusi. -.-'
Auttakkee!
Volvo s40 turbo
Lick my vulv...volvo
1
254
Vastaukset
- minä taas
se oliki laippa eikä jalusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956