Olin aamulla ihan normaalisti tupakilla, en huomannut mitään poikkeavaa pihalla. Nyt äsken kävin röökillä, en aluksi huomannut mitään sain jopa poltettua tupakan loppuun, mutta kun tulin sisälle päin... Niin takaovi parveili lentomuurahaisia, iljettäviä pikku otuksia. Tiedän kyllä että heillä on paritus kausi meneillään, eikä niitä kiinnosta kiusata ihmisiä. Onneksi ne oli niitä tavallisia mustia muurahaisia, Hevosmuurahaiset ois saanu minut jättämään kodin siks aikaa kunnes ne ois ollu pois. Onko muilla tällä hetkellä parveilevia lentomuurahaisia kotinurkilla?
Lentomuurahaisten valloitus!
2
138
Vastaukset
Elä hötkyile, se on ihan mielenkiintoinen lunnonilmiö. 99% lentomuurahaisista on koiraita jotka lentävät naaraan eli kuningattaren perään. Ne eivät edes osaa purra kuin työmuurahaiset. Vahvin voittaa, muut haahuilevat maisemassa aikansa ja kuolevat, useimmat lintujen herkuksi. Joskus 20v sitten Lounais-Suomessa pyörilin pari km sakeassa muurahaispilvessä, naiset kirkuivat HYI HYI! ja vetivät jotain rättiä päänsä päälle jos sellaista sattui olemaan. Muutama tuhat pääskystä kirkui NAMI NAMI! ja napsivat muurahaisia minkä ennättivät.
- lopata heti
Tupakinpoltto on epäterveellinen ja alaluokkainen tapa, joka pitäisi lailla kieltää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064