Kuinka pitkä ja paljonko painaa Martina?

tietääkö kuka

tuossahan tuo tulikin

55

10178

Vastaukset 55

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksiristikaksi

En tiedä. Veikkaan 165cm ja 55kg.

• lapsilla eri isät

Painaa aika monesti ja monen eri miehen kanssa vai mitä tarkoiti?

• max 165

Kerran näin Martina Aitolehden samassa ravintolassa, missä itse olin. Minä olen 164 cm pitkä, ja mielestäni Martina oli samaa kaliiperia. Nuo 170 cm:n höpötykset johtuvat ainoastaan siitä, että Martinalla oli niin kova hinku missiksi ja malliksi. Pituus ei riitä.

• Anonyymi00047
        max 165 kirjoitti:

Kerran näin Martina Aitolehden samassa ravintolassa, missä itse olin. Minä olen 164 cm pitkä, ja mielestäni Martina oli samaa kaliiperia. Nuo 170 cm:n höpötykset johtuvat ainoastaan siitä, että Martinalla oli niin kova hinku missiksi ja malliksi. Pituus ei riitä.

Näin Martinan Munkkiniemen kirjastossa. On mielestäni kovin pieni ja laihakin. Kork. 164cm.
        Itse olen 170cm.

• Anonyymi00056

Niinkuin kuuluukin . Nauttia elämästä

• Hintelä ja läski

Noin äkkiseltään arvioin pituudeksi 159 cm ja painoa on korkeintaan 50 kg. Tuksu taas ilmoittaa painokseen 65 kg, joten ulkomuodon perusteella hän on 90 cm pitkä.

• ei pysty

Ei saatana! :D 90 cm:n pituinen tuksu! :Kiitoa perjantain nauruista! D :D

• kysyjä

eikös marttina ole 170-180 välile pituus painosta en osaa sanoa.

• eipitkä
        kysyjä kirjoitti:

eikös marttina ole 170-180 välile pituus painosta en osaa sanoa.

Ei todellakaan ole , vieressä seisonut ja saman mittainen suurinpiirtein 164cm painosta en osaa sanoa.

• Fakt aa

Martina kovasti yrittää väittää että olisi edes 170 cm pitkä mikä sekään ei ole pitkä, mutta totuus on aivan muuta. Tuttavani on ollut tietyissä asioissa tekemisissä Martinan kanssa, kertoi Martinan olevan todella pienikokoinen, ehkä 165 cm. Lisäksi muuten sanoi, Martina on kaikkea muuta kuin puhelias, enemmänkin hiljainen, arka, syrjäänvetäytyvä, surullinen ja epävarma eikä hymyile tai "ilottele" oikein koskaan.
      Huono ryhti ja ei lihava, vaan enemmän laihanpuoleinen. Ei millään tavalla erinomainen vartalo, enemmänkin (mitä täälläkin kai sanottu) tasapaksu, eli vyötärö ja lantio saman suuruiset ja ei peppua ja lyhyehköt jalat.

• luuseri koko ikänsä

Tuommoista minäkin olen kuullut, että olisi varautunut hapannaama, aivan kaikkea muuta kuin mitä yrittää antaa ymmärtää i love my life -höpinöidensä avulla. Hän menestyi erittäin huonosti koulussa ja oli koulukiusaaja. Martinahan on hehkuttanut olleensa heppatyttö lapsesta saakka, ja totta onkin, että oli tallityttö nuoruudessaan. Siellä kuulemma kukaan ei halunnut olla Martinan kanssa tekemisissä, ja huhut kertovat, että olisi pöllinyt muiden tallilaisten tavaroita. Sitä en tiedä, onko totta. Hän on ollut ennemminkin onneton reppana koko elämänsä kuin joku mahtavan itsetunnon omaava stara. Huonon itsetunnon pönkitystä kaikki.

• 20+7

En ole koskaan nähnyt Martinaa livenä, mutta niistä Eskon kanssa tehdyista ohjelmista näki kyllä, että huonoryhtinen hän ainakin on. Kulkee jotenkin hartiat etukenossa, kuin vastatuuleen. Samaten se on nähty kuvissa ja telkkarissa, että ei ole suotu vyötäröä. Itsensä jatkuva kuvaaminen joistain vessanpeileistä kertoo juurikin huonosta itsetunnosta, siispä hän on kehittänyt itselleen elämänvalheen, että kaikki on aina superia ja mageeta ja elämä hymyilee. Ei se voi hymyillä jos ulosotossa on enemmän velkaa kuin mitä on vuositulot, jos ei ole kunnollista ammattia ja säännöllisiä tuloja, jos on kaksi lasta kahdelle eri isälle, ja silti ilman miestä.

Mut alkuperäiseen aiheeseen; Martina on varmaan aika siro kuitenkin kropaltaan, eli veikkaan samaa kuin muutkin tässä ketjussa. Pituus noin 165cm ja painoa 55-58kg.

• ihmettelevä nainen
        20+7 kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt Martinaa livenä, mutta niistä Eskon kanssa tehdyista ohjelmista näki kyllä, että huonoryhtinen hän ainakin on. Kulkee jotenkin hartiat etukenossa, kuin vastatuuleen. Samaten se on nähty kuvissa ja telkkarissa, että ei ole suotu vyötäröä. Itsensä jatkuva kuvaaminen joistain vessanpeileistä kertoo juurikin huonosta itsetunnosta, siispä hän on kehittänyt itselleen elämänvalheen, että kaikki on aina superia ja mageeta ja elämä hymyilee. Ei se voi hymyillä jos ulosotossa on enemmän velkaa kuin mitä on vuositulot, jos ei ole kunnollista ammattia ja säännöllisiä tuloja, jos on kaksi lasta kahdelle eri isälle, ja silti ilman miestä.

Mut alkuperäiseen aiheeseen; Martina on varmaan aika siro kuitenkin kropaltaan, eli veikkaan samaa kuin muutkin tässä ketjussa. Pituus noin 165cm ja painoa 55-58kg.

Miten voitte puhua noin rumasti vieraasta ihmisestä? Hänellä ollut epäonnea elämässä. Itsekö olet joku täydellinen? Huh mitä ihmisiä.

• ihmettelevä mies
        ihmettelevä nainen kirjoitti:

Miten voitte puhua noin rumasti vieraasta ihmisestä? Hänellä ollut epäonnea elämässä. Itsekö olet joku täydellinen? Huh mitä ihmisiä.

Ihmettele rauhassa .Emme ole täydellisiä, mutta emme ole pitäneet ainoana päämääränämme julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. Martina on menetellyt näin, ja ilmoittanut jo teini-iässä pyrkivänsä siihen, että kaikki Suomessa tuntevat hänet. No näin on käynyt, ja nyt hänestä keskustellaan. Eikö kaikki ole, kuten Martina on halunnut? Yhdy siis sinäkin keskusteluun.

• tasapaksupötikkä
        ihmettelevä nainen kirjoitti:

Hei pöljä, jukkiksia on lupa arvostella, turhsinun on vikistä.

• Anonyymi
        luuseri koko ikänsä kirjoitti:

Tuommoista minäkin olen kuullut, että olisi varautunut hapannaama, aivan kaikkea muuta kuin mitä yrittää antaa ymmärtää i love my life -höpinöidensä avulla. Hän menestyi erittäin huonosti koulussa ja oli koulukiusaaja. Martinahan on hehkuttanut olleensa heppatyttö lapsesta saakka, ja totta onkin, että oli tallityttö nuoruudessaan. Siellä kuulemma kukaan ei halunnut olla Martinan kanssa tekemisissä, ja huhut kertovat, että olisi pöllinyt muiden tallilaisten tavaroita. Sitä en tiedä, onko totta. Hän on ollut ennemminkin onneton reppana koko elämänsä kuin joku mahtavan itsetunnon omaava stara. Huonon itsetunnon pönkitystä kaikki.

Onko oikeesti ollut koulukiusaaja 😨 jos näin on, niin on kyllä aika mätämuna koko nainen 😠

• Anonyymi00054
        20+7 kirjoitti:

Olen itse 163 cm ja Martina on vähänpidempi.

• Minun ja toisten

Enpä yhtään ihmettelle, jos Martina ei nuoruudessaankaan ole osanut erottaan omaa ja toisten omaisuutta. Törmäsin näihin laitapuolen perheenjäseniin, kun lapseni olivat vielä peruskoulussa. Ihan kylmästi välillä nappasin harjat ja kaapimet joidenkin tyttöjen käsistä, kun he olivat lähdössä tallilta. Olin nimittäin nimikoinut omien lasten tarvikkeet. Samoin uimahallissa jouduin välillä puuttumaan, kun Marimekon pyyhkeet tai kampaamoshampoot tahtoivat tarttua näiden "Martiinojen" mukaan.

• HÄN_ON_RESSU

Olin samassa koulussa.

Aikalailla 165-168cm on ressukan pituus.
      EPÄVARMA,PÄLYILEE JNE..TOTTA..KAIKKI.

Kun on "tavallisesta isättömästä" kodista lähtöisin ja sitten kuitenkin
      HALUAA OLLA KUITENKIN j o t a i n..

• mee nukkuu

Jopas taas pään auontaa !!! Pituutta kysyttiin, ei muuta, Aika puupäitä täällä liikkuu.

• Hush-hush

Mielenkiintoisinta on lukea just näiden hänet tunteneiden/tietäneiden ihmisten juttuja! Pistä itse pää kii ja mee nukkuu.

• mä vain
        Hush-hush kirjoitti:

Mielenkiintoisinta on lukea just näiden hänet tunteneiden/tietäneiden ihmisten juttuja! Pistä itse pää kii ja mee nukkuu.

Ihan mielenkiinnosta kysyn: miten aloittajaa palvelee/hyödyttää arvailut Martinan painosta?

• sä vain
        mä vain kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn: miten aloittajaa palvelee/hyödyttää arvailut Martinan painosta?

Palvelee syyttäjää. Voi jo tilata vanginasun rikolliselle.

• aatteleppa ITE

Mietihän sitä..... Narsistisen luonnehäiriöisen kriteerit täyttyivät Martinalla jo
      lapsena/nuorena alkaen. Varastaminen on yksi luonnehäiriöisen oire jo
      lapsena. Kiusaaminen on myös narsismia. Martinan toiminta on nytkin
      varastamista. Se on vain "paketoitu" kauniinpaan pakettiin, eli ostetaan ja
      jätetään maksamatta. Ulosottovelat kasvaavat.

• 2+1

Kaikilla ihmisillä ei ole mitää käsitystä oikeasta ja väärästä. Martina kuuluu tuohon sakkiin ja ilmeisesti hänet on kasvatettu noin tai jätettu kasvattamatta. Kuka tuollaistaa arvostaisi? Ei kukaan normaali ihminen.

• Tuhnu-Paavo

155cm 88kg...... ja pää on kokoa 65.

• Steffi Mullet

Lanteet 111 cm, synnytykset sen tekivät

• Voi, voi, martina...

Siis Tuksu on tuota kokoluokkaa. Martina on pieni ja laiha. Hän olisi mielellään uljaat 180 cm, mutta kun ei vaan ole. Tissien koon kasvattamisella ei pituutta lisätä. Hän voisi olla suosittu, jos pystyisi suhtautumaan olemiseen ja elämiseen positiivisesti. Täällä Suomen maassa on vieläkin huonoimmilla laulunlahjoilla varustettuja laulajia kuin Martina, mutta heidän positiivinen elämänasenteensa tekee heistä suosittuja. Tienaavatkin hyvin, esim. Anna Puu, Anna Abreu ja onhan noita.

Martina on vihainen, katkera, kulkee hartiat lysyssä, on agressiivinen, ei hymyile... siispäei mitään tulevaisuutta.

• PieniNukkeMun
        Voi, voi, martina... kirjoitti:

Siis Tuksu on tuota kokoluokkaa. Martina on pieni ja laiha. Hän olisi mielellään uljaat 180 cm, mutta kun ei vaan ole. Tissien koon kasvattamisella ei pituutta lisätä. Hän voisi olla suosittu, jos pystyisi suhtautumaan olemiseen ja elämiseen positiivisesti. Täällä Suomen maassa on vieläkin huonoimmilla laulunlahjoilla varustettuja laulajia kuin Martina, mutta heidän positiivinen elämänasenteensa tekee heistä suosittuja. Tienaavatkin hyvin, esim. Anna Puu, Anna Abreu ja onhan noita.

Martina on vihainen, katkera, kulkee hartiat lysyssä, on agressiivinen, ei hymyile... siispäei mitään tulevaisuutta.

Kuka nyt vapaaehtoisesti olisi yli 162? Sellaset 175cm muijat on äijämäisiä yök. No kaikilla on oma makunsa tietysti. Totuus on kuitenkin et moni mies syttyy vain pienistä ja siroista.

• pienijasiro
        Voi, voi, martina... kirjoitti:

No justiinsa, ei kukaan nainen halua olla mikään hongankolistaja!
        Jos nyt sitä pituutta kuitenkin siunaantuu, niin koripalloilijana tai mallina sitä voi hyödyntää eikä juuri muuten!

• oikein hyvä

sopivan kokonen ! terveen näköinen, itsestään huolehtiva nainen:)

• Masareino

Puoli päätä lyhempi minua ja minä olen 1.77 cm.

• Lyhyt on

Fartiinahan on samaa kokoluokkaa kun Isonenäinen Linda manuela ja muistaakseni se nenäapina on noin 162-163 cm pitkä, eli Fartiina on alle 165cm.

• salarakas Martina

Martina väittää olevansa 170cm, mutta todellisuudessa n.168cm.Painaa about 60kg.Eli ei todellakaan ole mallin mitoissa eikä malli, vaikka niin kovasti sitä haluaisikin,ja mitä haluaisi muiden uskovan.
      Onko kukaan nähnyt Martinaa mallina kampanjoissa/lehtien muotikuvauksissa/catwalkilla sen 15 vuoden aikana, mitä on itseään julkisuuteen tyrkyttänyt?

• ei roikko tissejä

Olin samalla luokalla ja oli minua juurikin sen päänverran lyhyempi.
      Oma pituuteni on 175

Tuostahan se on helppo päätellä.

• Suuri nauraja

Martina on vi-tun lyhyt persjalkainen luuseri ja samoin Esko E! Olen nähnyt molemmat vuosia sitten Hietsun kirpparilla myymässä ryysyjään ja lippiksiään!!! :-):-):-)

Kaikki kiersivät luusereiden pöydän kaukaa!

• jätemäki vartalo

Kumpikin lyhyitä tasapaksuja persjalkoja.

• Maijamuuo

Olin tänään Kampissa ja myös Martina oli siellä. Hän on todella lyhyt noin 165 koska itse olen 169.
      Ei mitenkään voi olla 170cm.

• siivoojaSinkkonen

Oliko työaika, vaiko lounas-aikaan?

• levin.vessa

Työaika, Martti oli matkalla vessaan.

• Kellokauppias

Martina haluaisi olla 175 mutta hän on167. Ei itsetuntoa. Kolkko nauru ja hampaat vinot . Masua on vaikka kuinka . Ei vyötäröä ollenkaan . Hurjat sormet ja kauheat jalat. Suonikohjuja jo jonkin verran .
      Hyvin epävarma esiintyjä

• turkintissit

Onneksi kauniit luomurinnat.

• Anonyymi00055
        turkintissit kirjoitti:

Onneksi kauniit luomurinnat.

Heh

• Anonyymi

Gladiaattoreiden esittelyssä mainitsee mitat 170/60. Noilla mitoilla ei kyllä paljon lihaksia olisi :D lihakset painaa PALJON ja niitä Mara mainostaa omaavansa. Jos vertaa muihin lihaksikkaisiin gladiaattoreihin, on mitat vähän toista maata, mutta kova on hinku olla sekä missimittainen että lihaksikas *huutista*

• Anonyymi

Mitä sinäkin lihaksien painosta tiedät! :D :D

• Anonyymi

Martinan leuka painaa kuin Tex Willerin leuka.

• Anonyymi

Tämä on mielenkiintoinen ketju.

• Anonyymi00050

Onkos vainoaja jäänyt sieltä peruskoulusta vai sieltä tallilta missä Martina oli teini-ikäisenä? Tästä vanhasta ketjusta tuli nyt sellainen käsitys.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Onkos vainoaja jäänyt sieltä peruskoulusta vai sieltä tallilta missä Martina oli teini-ikäisenä? Tästä vanhasta ketjusta tuli nyt sellainen käsitys.

Martina oli juuri täyttänyt 18 vuotta kun irc-galleria perustettiin ja siellä oli jo aivan törkeitä haukkumisia ja myös uhkauksia. Eli siitä voi tehdä jonkinlaisen johtopäätöksen kyllä että jo teini-iässä on vainoaminen alkanut.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Martina oli juuri täyttänyt 18 vuotta kun irc-galleria perustettiin ja siellä oli jo aivan törkeitä haukkumisia ja myös uhkauksia. Eli siitä voi tehdä jonkinlaisen johtopäätöksen kyllä että jo teini-iässä on vainoaminen alkanut.

Ainakin tuo joka on vuonna 2013 kirjoittanut olleensa samassa koulussa vaikuttaa siltä vakivainoajalta, joka täällä päivittäinkin häärää. On myös Martinan äidin kimpussa.

• Anonyymi

Painaa vähemmän kuin sinä.

• Anonyymi00048

Ei ihme että ihminen "kulkee hartiat kyyryssä,on iloton jne.jne." kun lukee tätä haukkumisen määrää.Meneekö jo liian pitkälle henkilökohtaisten ominaisuuksien haukkuminen?Menee.

• Anonyymi00049

Joopa joo. Eikös se Martina itse ole sanonut ettei välitä pätkääkään mitä hänestä kirjoitetaan, osaa julkisuuspelin jne. Valehteleeko siis sun mielestä?

• Anonyymi00053

Kovan kuoren alle on aina piilotettu hauras itsetunto. Tarve uskotella muille itsestään jotain muuta mitä on, koska totuus on se haavoittuvaisuus, mitä haluaa epätoivoisesti piilottaa.

• Anonyymi00057

Kerran seisoi Martina minun vieressä ja oli minua ainakin 4-5 cm lyhyempi olen itse 171 cm. Molemmilla oli matalat jalkineet. Se siitä pituudesta en ymmärrä miksi pitää valehdella pituus.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      754
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      712
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      686
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      127
      641
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      579
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      579
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      483
    8. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      458
    9. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      26
      455
    10. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      449
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      422
    12. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      395
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      28
      379
    14. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      64
      374
    15. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      364
    16. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      57
      362
    17. 32
      351
    18. Jää tyhjää tila

Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.
      Ähtäri
      24
      349
    19. Miks tämä jatkuu näin pitkään?

Ootko rakastunut?
      Ikävä
      23
      347
    20. Onko kaivattusi

Meedio?. .....
      Ikävä
      27