Onko pelisivustoa, jossa ette ole huomanneet vilppiä ?

ihanmielenkiinnosta

Olen pelaillut monilla eri saiteilla ja erilaisilla menestyksillä. Osalla saitilla ihan hupimielessä viikonloppuiltoina kännipäissäni. Sitten osassa olen ihan yrityksellä mukana. Pelailen suurinpiirtein omillani joillakin plussa ja joillakin miinuksella. Tasot nl 20 - 100 eur.

Ymmärrän kyllä että esim AA ei voita joka kerta ja huonoa tuuria esiintyy. Oma pelityyli on pf agressiivistä ja pelailen kyllä tiukasti positiosta ja kippaan suosiolla huonot kädet utg paikoista. Toisaalta positiosta voin reissata tai katsoa esim suittareilla riippuen vihusta.

Eli hyväksyn jos häviän huononmuuttani paremmalle pelaajalle. Mutta esim nyt pelailin fulltiltissä platinatasolle ja sain hyvät rakebackit ja edge rahat. Reilun kahden viikon pelailun jälkeen alkoi olla sääntö, että ohi mennään. Esim jos sain setin floppiin niin pöytään tuli samalla 3 samaa väriä tai suoran veto. Yleensä vihu floppasi sitten sen värin tai suoran ja omat outit täpöön eivät sitten osuneet juuri koskaan. Omat värin tai suoran vedot tai molemmat samaan aikaan eivät osuneet. Sitten kun sain täpön 88877 niin vaikka pelaan näissä agressiivisesti, niin tulihan sitten vihulle väri suora 56789, niin oli vihull flopattu suora mutta sain sitten turnilla täpön ja vihu ai tilanteessa ohi riverillä.

Sitten oma lukunsa ovat agresti pf tilantessa aloittavat "venäjän hero muuvaajat" ja maksavat ai jo ennen pf tai flopilla (osumatta muuta kuin kärkipariin) sitten vedetää runner runner suora, tai täpö omaa flopattua yliparia tai settiä vastaan.

Näitä kaikkia voi tapahtua koska vain, mutta näille on olemassa todennäköisyys ja kerroin joka kannattaa maksaa jos lähtee pottiin mukaan. Se että esim. fulltiltillä näitä alkoi olla järjestelmällisesti enemmän kuin olisi ollut todennäköistä.

Tein varmaan sen virheen, että nostin rahani pois aina sessioiden jälkeen ja minut luokiteltiin pelaajaksi joka depoo säännöllisesti uutta rahaa tililleen. Mussutin ylläpitoon ja sain heiltä kunniasanan että kaikki on säätämätöntä. En pelaa nyt sitten siellä kuitenkaan.

Fulltil on ollut mulle kaikkein räikein, ongamella olen huomannut pikku stäkeillä pelaavia ehkä hieman suosittavan jos esim. olemme kahdestaan potissa.

Niin kuten tuo otsikko oli, miten teillä kokemuksia onko vastaavia vai oletteko löytäneet hyviä saitteja...?

ja kiitos en kaipaa "et vaan osaa fisu" tyylisiä vastauksia niintä osaa sanoa naapurin vähäjärkinen poikakin...

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse pelailen OnGamen verkossa. En ole havainnut mitään riggausta. Joskus vedetään ohi, joskus vedän itse ohi. Joskus menee useampi tuntikin niin, että tuuri tuntuu olevan todella tiukasti jompaan kumpaan suuntaan... Mutta ei mitään todennäköisyyden lakien vastaista ole havaittu vielä.

Okei, joskus tuntuu että vihut näkevät omat kortit turhan hyvin, kun tuntien tahkoamisen jälkeen käteen napsahtaa AA ja normireissuun tulee vain kippiä... :)

• 2+1

Minulta löytyy trackereista satoja tuhansia käsiä Starsilta, Partylta, Tiltilta, Ongamelta ja iPokerilta. Lisäksi jotain random-huorauksia Entractionilta, Bossilta ja muilta pikkuverkoilta. En ole törmännyt mihinkään poikkeavaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe