Käytättekö mitään asuja ku runkkaatte ittellä on päällä sadetakki ja kurahousut ku runkkaan ne on tosi kiihottavat
sadetakki runkkaus
25
4378
Vastaukset
- poika12345
Hei vaan. Kyllä joskus runkkailen sadepöksyissä ja takissa, tulee mahtava fiilis.
- Punkkariko
Vain niin sinä olet ratkaissut pesuasian,sadevaatteet ovat varmasti helppoja pitää siisteinä,eikö.
- mä ainakin
...vedän kurahanskat kätee ja tumputan nii lujaa etttei niistä sen jälkee oo enää mitään jäljellä
- Rukkaboy
Mä kanssa runkkaan kurikset jalassa ja sadatakki päällä. Nytkin on kurahousut jalassa ja seisoo...
- tilaisuutta odottava
Itselläni on tilaisuuden tullen runkatessa vaimon kumi/pvc sadetakki ja nahkahame.
Mälliiä lentää aina tosi paineella ja paaljon noilla vehkeillä. - Kontiorunkkari
Mulla on aina runkatessa Kontio - kumisaappaat jalassa, sadetakki päällä ja keltaiset kummikäsineet!
Semmoiset kurahousut joissa on reikä tai aukko edessä ovat oikein "käytännölliset" :P
moikka kari sulla samanlaiset mieltymykset sadeasuihin kun mullakin mulla on kurahosut jossa on edessä reikä ja siitä hyvä vetää keteen sadetakki päällä myös
kumpparit jalassa kulli hyväilee kurahousuja sadetakkia kurahanskoja kumi/pvc hanskaa ja spermaa lentää paljon.
- Kahluuhousu Mies43
Minä löysin kirppikseltä käytetyt kahluuhousut, pukeudun usein niihin kun kiima iskee päälle. On erittäin kiihottavaa ajatella, millaisen tai millaisten miesten jalassa ne ovat olleet. Hiplailen kovaa kaluani housujen läpi ja lopuksi roiskin mahtavan spermalastin housujen sisään. :)
Kahluuhousut on kyl kans makeita :P Itseltä löytyy useita :)
Jos jotakuta kiinnostais touhuta jotain kanssani niin Tampereella asun ;)- bi-kalu-runk
mulla usein mustat sukkahousut,mihin tein kalun mentävän reijän.Kiimasta Kiimasta
- 19875
verkkarit on myös aika seksikkäät varsinkin jotkut mustat adidakset eikä mitään halpis verkkareita.
moikka ota yhteyttä niin runkataan kimpassa sadeasuihin kunnon mällit sisäpuolelle tai ulkopuolelle
- Kampemies
Nokian saappaissa, sade, maasto ja työvaatteissa tulee usein vedeltyä. Jos saman asian harrastajia löytyy Keski-Savon alueelta niin antakaapa kuulua niin pistäydytään vaikka metsässä...
Kampemies, täällä ollaan toinen kampemies.
- Riku1984
Onko kenelläkään kokemusta kylpytakki päällä runkkaamisesta ja miten se tuntuu ?
- Anonyymi
Kivahan se on.
- Kampemies
Missä päin Jussi vaikuttaa?
- aika kumiteräsaappaiden
Täälläpä sitä olisi pussihousuta antaa aitoa maalaismiehen mehukasta kalua vaikkapa toiselle savon jussille..haluttaiskos.
Hei kampemies, vaikutan Karttulassa.
- Kampemies
Laita Jussi viestiä [email protected]
- Anonyymi
Sadeasut parasta
- Anonyymi
Kyllä käyrän sadevaattet ja kumisaappaat ja kumi hanskat ja kaasunaamari ooh ihaniii kamppeita
- Anonyymi00019
Kaasunaamari antaa hyvän säväyksen. Muuten on käytössä Kontio kumisaappaat, kuravaatteet, kumikäsineet ym. kumia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612