Käytättekö mitään asuja ku runkkaatte ittellä on päällä sadetakki ja kurahousut ku runkkaan ne on tosi kiihottavat
sadetakki runkkaus
25
4050
Vastaukset
- poika12345
Hei vaan. Kyllä joskus runkkailen sadepöksyissä ja takissa, tulee mahtava fiilis.
- Punkkariko
Vain niin sinä olet ratkaissut pesuasian,sadevaatteet ovat varmasti helppoja pitää siisteinä,eikö.
- mä ainakin
...vedän kurahanskat kätee ja tumputan nii lujaa etttei niistä sen jälkee oo enää mitään jäljellä
- Rukkaboy
Mä kanssa runkkaan kurikset jalassa ja sadatakki päällä. Nytkin on kurahousut jalassa ja seisoo...
- tilaisuutta odottava
Itselläni on tilaisuuden tullen runkatessa vaimon kumi/pvc sadetakki ja nahkahame.
Mälliiä lentää aina tosi paineella ja paaljon noilla vehkeillä. - Kontiorunkkari
Mulla on aina runkatessa Kontio - kumisaappaat jalassa, sadetakki päällä ja keltaiset kummikäsineet!
Semmoiset kurahousut joissa on reikä tai aukko edessä ovat oikein "käytännölliset" :P
moikka kari sulla samanlaiset mieltymykset sadeasuihin kun mullakin mulla on kurahosut jossa on edessä reikä ja siitä hyvä vetää keteen sadetakki päällä myös
kumpparit jalassa kulli hyväilee kurahousuja sadetakkia kurahanskoja kumi/pvc hanskaa ja spermaa lentää paljon.
- Kahluuhousu Mies43
Minä löysin kirppikseltä käytetyt kahluuhousut, pukeudun usein niihin kun kiima iskee päälle. On erittäin kiihottavaa ajatella, millaisen tai millaisten miesten jalassa ne ovat olleet. Hiplailen kovaa kaluani housujen läpi ja lopuksi roiskin mahtavan spermalastin housujen sisään. :)
Kahluuhousut on kyl kans makeita :P Itseltä löytyy useita :)
Jos jotakuta kiinnostais touhuta jotain kanssani niin Tampereella asun ;)- bi-kalu-runk
mulla usein mustat sukkahousut,mihin tein kalun mentävän reijän.Kiimasta Kiimasta
- 19875
verkkarit on myös aika seksikkäät varsinkin jotkut mustat adidakset eikä mitään halpis verkkareita.
moikka ota yhteyttä niin runkataan kimpassa sadeasuihin kunnon mällit sisäpuolelle tai ulkopuolelle
- Kampemies
Nokian saappaissa, sade, maasto ja työvaatteissa tulee usein vedeltyä. Jos saman asian harrastajia löytyy Keski-Savon alueelta niin antakaapa kuulua niin pistäydytään vaikka metsässä...
Kampemies, täällä ollaan toinen kampemies.
- Riku1984
Onko kenelläkään kokemusta kylpytakki päällä runkkaamisesta ja miten se tuntuu ?
- Anonyymi
Kivahan se on.
- Kampemies
Missä päin Jussi vaikuttaa?
- aika kumiteräsaappaiden
Täälläpä sitä olisi pussihousuta antaa aitoa maalaismiehen mehukasta kalua vaikkapa toiselle savon jussille..haluttaiskos.
Hei kampemies, vaikutan Karttulassa.
- Kampemies
Laita Jussi viestiä [email protected]
- Anonyymi
Sadeasut parasta
- Anonyymi
Kyllä käyrän sadevaattet ja kumisaappaat ja kumi hanskat ja kaasunaamari ooh ihaniii kamppeita
- Anonyymi00019
Kaasunaamari antaa hyvän säväyksen. Muuten on käytössä Kontio kumisaappaat, kuravaatteet, kumikäsineet ym. kumia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452894Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061674Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611438
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2201204