kalliolan Nurmijärven klinikka

Senja-72

Hei,

Kertokaa kokemuksia jotka ovat hoidon käyneet. Olen työssäkäyvä alkoholisti ja mietin menenkö Myllyyn vai johonkin muuhun Minnesotamalliseen paikkaan. Tavoitteeni on täysraittius ja sen vuoksi olen kiinnostunut tämän tyyppisestä hoitomallista.

11

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osteleva juoppo

Minä vedän itseni aina känniin Myllyn pubeissa ja ryhdyn ostoksille vasta sitten eli Myllyä suosittelen.

• f a k t a

Myllyhoidossa on hauska lomailla ja ryypätä kuukausi jos työnantaja maksaa :)

Noin muuten, ei siellä kukaan raitistu, monet toopet maksaa sen 6000 euroa jopa omasta pussistaan!

Mylly ja Minne on pelkästään rahat pois juopoilta bisnestä.

• Pankin asiakas

Kummassa olit lomalla?
        Vuosi- vai sairaslomalla?
        Oletko työssä vai eläkkeellä?
        Maksoiko työnantasi kokonaan voi osittain?
        Paljonko saat palkkaa?
        Mitä joit, olutta vai väkeviä?
        Omiasiko ryyppäsit vai tarjosivatko toiset?
        Paljonko oli kovimmat promillet?
        Raitistuitko vai jatkatko juomista?
        Oliko perhe mukana jossain tilanteessa?
        Oletko alkoholisti?

• Täysraitis taas..

Jos täysraittius on tavoitteena, niin Kalliolaan vaan. Itse kotiuduin hiljattain. Hyvät eväät sai jatkoa ajatellen. Loppu onkin sitten itsestä kiinni.

• Senja -72

Googleteltuani aikani päädyin valitsemaan Rehappin. Puitteet ainakin kivat mutta hoito jää sitten nähtäväksi. Halu raitistua on kova.

• raitish

Parhaiten raitistuu kun juo pullon viinaa päivässä.

• Pankin asiakas

Hei, tunnen useita miehiä ja muutamia naisia, jotka ovat olleet Kalliolassa neljän viikon jaksolla. Tunnen siksi, että he ovat hoidosta päästyään raittiina jatkamalla raittiutta AA:n avulla. Käyvät siis palavereissa.

• Anonyymi

Nykyään ko paikka ei enää ole sama kuin ennen. Henkilökunnasta on vanhan liiton alkoholistit korvattu Al-Anon, yms ämmillä, jotka viikosta toiseen lupaa keskustella, että mihin Zoom-ryhmään on sallittua osallistua.
        YT-neuvotteluissa kokemusasiantuntijat sanottiin irti. Hyväperseiset sai jäädä. Kotiutuneista potilaista suurin osa jatkaa siitä, mihin on jääty...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään ko paikka ei enää ole sama kuin ennen. Henkilökunnasta on vanhan liiton alkoholistit korvattu Al-Anon, yms ämmillä, jotka viikosta toiseen lupaa keskustella, että mihin Zoom-ryhmään on sallittua osallistua.
        YT-neuvotteluissa kokemusasiantuntijat sanottiin irti. Hyväperseiset sai jäädä. Kotiutuneista potilaista suurin osa jatkaa siitä, mihin on jääty...

Se on juurikin näin.
        Ei ole enää vanhojen, todellisten, vanhan liiton kokemus asiantuntijoiden apua saatavilla.
        Korona-aika tekee myös tuhojaan.

• Anonyymi

Suosittelen. Raitistuin itse 8 vuotta sitten ja siitä lähtien olen kirjoitellut tälle palstalle lähes päivittäin ihania ripulijuttuja, koska raittiina on noin giimaista olla.

Asd

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6513
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      94
      5432
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      17
      3772
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3397
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      232
      3237
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      83
      2381
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2125
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1726
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      47
      1709
    10. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      44
      1449
    Aihe