ladossa

serkku

Oli kesä. Olin tuolloin 15-vuotias. Olin mummolassa viettämässä kesää, kuten muinakin kesinä myös serkkupuoleni oli siellä. Serkullani ja minulla oli tapana mennä latoon keskustelemaan kaikenmaailman asioista, joten latoon meneminen oli normaalia, sillä olimme tehneet niin jo uhmaiästä asti.

Kuten ennenkin menimme latoon ja otimme eväät mukaamme. Kun suljin ladon oven serkkuni painoi minut seinää vasten. Hän hengitti korvaani kiihkeästi. "Mä haluun sut Marja, mä haluun sut nyt" hän sanoi. Katsoin serkkuani tovin ja hän katsoi minua odottavasti. Nyökkäsin. Hän suuteli korvaani. Hän siirtyi suulleni, imi huultani ja lopulta antoi intohimoisen kielisuudelman, johon vastasin lähes yhtä intohimoisesti. Hän suuteli niskaani. Annoin imin hänen alahuultaan. Hän otti olkapääni esiin ja suuteli sitä hellästi. Kiihottuin entistä enemmän ja tunsin kuinka alapääni kastui. Revin hänen napitettavan paitansa ja suutelin hänen rintakehäänsä. Hän riisui paitani. Suutelimme toisiamme kiihkoisasti. Hänen hengityksensä oli tiheytyny. Siirsin käteni hänen selälleen ja avasin hänen rintaliiviensä hakaset ja hän teki samoin. Painauduimme toisiamme vasten ja rintamme hinkkasivat toisiaan. Avasin hänen housunsa ja ne valahtivat alas ja hän astui niistä pois. Hänellä oli stringit jalassaan. Puristin hänen kiinteitä pakaroitaan. Hän riisui housuni ja repi stringini rikki. Tein hänelle samoin. Seisoimme siinä alasti ja suutellimme toistemme ruumiin osia.

Serkkuni kaatoi minut heinäkasaan ja nuoli napaani. Sitten hän nuoli märkää posliini pilluani ylhäältä alas. Voihkin hiljaa. Serkkuni tuli päälleni ja käänsi minut. Hän pyysi minua teekmään samoin hänellä. Laskeuduin alas. Katsoin hänen pilluaan ja tummaa karvatupsua. Näin kuinka hänen hänen häåyhuulensa kimaltelivat. Sukelsin sisään. Pyörittelin kieltäni serkkuni pillussa. Päätin koskea hänen emättimeensä. Kun kieleni koski siihen hän värähti. Nautin siitä. Sain tuottaa tuolle ihanalle naiselle mielihyvää. Jatkoin nuolemista ja yhä useammin pysähdyin hänen emättimensä kohdalla. Nappasin banaanin eväspussistamme serkkuni huomaamatta ja työnsin sen serkkuni sisälle. Hän voihkasi ja hänen neitsyt verensä valuivat heinille. Työnsin banaania sisään hitaasti ja tasaisestija katselin mielihyvällä serkkuni voihkintaa.Kiihotuin. Tihensin tahtia ja serkkuni alkoi täristä. Näin kuinka hänen pillunsa puristeli banaania. Hän laukesi. Hän katsoi minua hymyillen ja käski minun mennä makaamaan. Makasin heinäkasassa. Hän otti myös banaanin. Hän pyöritteli sitä pillullani ja aina välillä pysäytti. Rukoilin serkkuani työntämään banaanin sisälleni. Mutta hän alkoi nuoleamaan pilluani. Voihkin nautinnosta. Sitten hän työnsi banaanin sisälleni ja samalla hän nuoli klitaani. Olin itsekkin neitsyt, joten vereni valuivat suoraan serkkuni suuhun. Me kiihotuimme molemmat siitä. Serkku tuli päälleni ja pyöritteli rintojani toisella kädellä ja toisella hän työnsi banaania sisääni. Tärisin serkkuni alla ja laukesin. Mieleni olisi tehnyt huutaa. Serkkunikin laukesi pelkästä katselun ilosta. Makasimme ladossa hetken. Söimme tuon banaanin ja puimme päälle. "Huomenna uudestaan" sanoimme toisillemme.

0

5722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        168
        2891
      2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        22
        2051
      3. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        2024
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        89
        1835
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        69
        1567
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        19
        1323
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        37
        1222
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        10
        1211
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1193
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        9
        1181
      Aihe