Minulla on alentunut kuulo. Ollut jo kaksi vuotta ja nimenomaan vain oikeassa korvassa. Korvaa on tutkittu tuhansia kertoja mutta kertaakaan ei ole löytynyt mitään normaalista poikkeavaa. Tänään kuitenkin illalla huomasin leukaani eteen ja taakse (ei kiinni ja auki, vaan niinkuin toiseen suuntaan) liikuttaessani oikean korvan rustosta ja jostain luista ihmeellisen naksunan ja natinan. Pelottavan tuntuinen ääni, ja luulen että jotain on pois paikoiltaan tai murtunut tai jotain vastaavaa... Onko ketään kohtalontoveria? Haluaisin vielä sen kertoa että olen vasta 15 vuotias, ja olen käynyt monta kertaa lääkärissä eikä muussa perusterveydessä ole paljon mitään vikaa. Kiitos avusta jo etukäteen:)
AUTAAKAA PLIIS? Voiko olla syy kuulonalenemaan?
Hui saatanan saatana
1
175
Vastaukset
- Saatanan saatana
Lisään vielä että korvaa kutittaa ja se on kipeä aikaajoin. Myös välillä korvan taakse kalloon tai johonkin sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601004- 51997
- 36922
- 33804