Olen vuokraamassa kaupunkiyksiötäni lähiaikoina ja ensimmäistä kertaa elämässäni. Nyt kysynkin teiltä muilta vuokranantajilta että vuokraattekko te mielummin opiskelijalle vai työttömälle? Ja kumpi tahansa, miksi? Itsekkin kokeneena sekä opiskelijan että työttömän elämän tiedän että työttömän etuudet ovat paljon suuremmat kuin opiskelija. Opiskelijan opintotuki ja asumislisä ovat parhaillaan n. 300 euroa vähemmän kuin työttömän työttömyysetuudet ja asumistuki jos olen laskeskellut oikein. Eli toisin sanoen vuokrat olisi varmempi saada työttömältä kuin opiskelijalta!? Kertokaa omakohtaisia kokemuksia ja vinkkejä tähän. Opiskelija vai työtön?!
vuokraanko opiskelijalle vai työttömälle?
vuokraaja-noviisi
2
249
Vastaukset
- Kokenut konkari
Ensin tarkastat luottotiedot. Jos kummallakin kunnossa niin sitten se on aika makuasia kummalle. Itse vuokraan mielummin vanhemmalle työttömälle kuin nuorelle opiskelijalle. Nuorisolla paha tapa metelöidä hiljaisuuden aikaan, siitä tulee valituksia ja varoituksia, ei hyvä. Selvästi vanhemmalla työttömällä bailuvaihde on jo taakse jäänytta elämää.
Luottotiedot on kaikkein tärkein asia. Jos ne on persiillään ei pidä mitään selityksiä uskoa, hakekoon asuntoa muualta. - Kokemusta on
Eläkeläiset ovat tunnollisimpia vuokranmaksajia eivätkä hajoita paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491334- 1601135
- 611027
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198861- 8852
- 12792
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346748
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79718