Lietsunkulmassa huono palvelu!!

ENTINEN asiakas

Enpä suosittele tätä puljua kennellekkään.. Pari kertaa oöen käynyt ja on ihan varma että kolmatta kertaa en mene ja nyt haluan kuulla muiden mielipiteitä.

Ensinnäkin baarimikot on todellä törkeitä, tiuskivat asiakkaille ja tuskin koskaan hymyilevät.

Toiseksi, olin ystäväni (miespuolinen) kanssa siellä istuksimassa kun toisesta pöydästä ykskaks nousi joku todella humaltunut mies ja alkoi haastamaan riitaa. Seuraavassa hetkessä tämä löi ystävääni kaksi kertaa, ensimmäinen lyönti nyrkillä ja toinen tuolilla. Baarimikko repi ystäväni ylös ja heitti ystäväni pihalle porttikiellon kera.

Samaan asiaan liittyen seuraavalla kerralla; istuin puolisoni kanssa terassilla juoden vettä kun olkani takaa elämäänsä kyllästynyt n. 40v eukko alkoi kitisemään että mitä vittua tollaset pennut täälä tekee, menkää hervantaan.. Seuraavaksi olin lutka, huora, itsensäpaljastelija, kiero ämmä yms... Baarimikolle kävin jatkuvasta häirinnästä sanomaan ja tämä totes että mitä sitten?!
On kyllä niin asiakaspalvelu kohdillaan... No tämän eukon häirintä on jatkunut tuon reissun jälkeen kun tänään yövuorosta tullessani kävelin bussipysäkiltä kotiin baarin ohi niin eiköhän sama käkkäräpää sielä kyyköttänyt ja taas samaa tekstiä. Jälleen kerran käppäilin sisälle ja jäin tiskille istumaan ja juomaan vettä kun tämä täti tuli siinäkin rääpimään päätään ja baarimikko katseli meitä ja kuunteli. Lopulta kysyin että etkö tee asialle mitään niin baarimikko kysyi että miksi pitäisi?!

Kolmas asia; menin yksi päivä baarin ohi kun isä ja poika heitettiin klo 15.00 baarista ulos kun poika oli alaikäinen. Poika oli n. 10v ja olisivat limsalle menneet. Baarissa saa alaikäiset olla klo 22.00 saakka kunhan eivät juo. Ja nuo siis nimenomaan heitettiin ulos, niskasta pitivät molemmat baarimikot. Myös poikaa!!

Nyt minulle riittää ja haluan tietää että onko kenelläkään hyviä kokemuksia? Mietityttää vain että miten tuola asiakkaita enään edes viitsii käydä??? Olen itse kuullut vain huonoja kokemuksia omien kokemuksien lisäksi.

Voiko tästä valittaa jollekkin liitolle tai muulle vastaavalle?

301

10108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex lietsulainen

      Kyllä siä välillä on hauskaa käydä ja on hyvä palvelu. Riippuu kyllä täysin siitä kuku on töissä. Sielä on pari tarjoilijaa "naisia" että kun ne jää ilman siviili elämässä "en tarkoita ravintola palvelua" niin silloin jää kyllä asiakkaatkin ilman juomaa ja palvelua. Pari jokapäiväistä kanta asiakasta on tietysti eri juttu. Välillä siä on ihan hyvä palvelu ja hauskaakin. Omistaja on tosi mukava ja todella hyvä työssään. Toi kommentti asiakkaista niin eiköhän vastaavia päätään aukovia räkänokka juoppoja löydy ihan jokaisesta lähiö baarista? Eikä taida kuule paljon ravintola liitto ottaa kantaa sun valitukselle koska milläs sen todeks todistat?

    • tirjensmomo

      ´´Voiko tästä valittaa jollekkin liitolle tai muulle vastaavalle?´´

      valita Angelina Atanasovalle! löydät mm. Facebookista hänet, pistä viestiä hän kyllä reagoi asiaan!

    • Niin ja näin

      Valita sille baarin omistajalle. Kai se pistää ne tarjoilijansa järjestykseen. Tosin kyllä niissä parissa muijassa on vähän enemmänkin järjestettävää.

    • 17+14

      Miksi sinne sitten pitää edes mennä jos ei paikka miellytä? Itse ainakin vältän menemästä sellaisiin paikkoihin joista saa huonoja kokemuksia.

    • jgdjd

      Joo, aika vapaasti tuolla saa rähjätä ilman kenenkään puuttumista siihen. Ihan paska paikka ja en minäkään meinaa enää astua sisään. Vähän jotain tasoa voisi olla. Tässä tapauksessa ei sitä vähääkään.

    • Lietsun kulma

      Hei!
      Me täällä Lietsun kulmassa löysimme vahingossa tämän Sinun aloittaman keskustelun palvelumme laadusta. Haluaisimme nyt, että ottaisit yhteyttä meihin, jotta voisimme keskustella näistä asioista ja muuttaa asiakaspalveluamme parempaan suuntaan.
      Voit tulla paikan päälle tai soittaa meille numeroon: 033465007

      Ps. Tiesithän, että asiakaspalaute tehoaa parhaiten, jos sen antaa paikan päällä kirjallisesti tai suullisesti, tai muilla suoraan ravintolalle kohdistuvilla keinoilla.

      Ystävällisin terveisin, Lietsun kulman henkilökunta

    • ujygugyui

      ja verot tel ym maksettu eikä ikinä huumeita koko paikassa..

    • järkkäri

      Tänään (21.12.13) Mies jota nimitettiin Harriksi kävi ilman syytä kurkkuuni kiinni kun aloin kertomaan muille ystävästäni joka sattuu olemaan ex skinhead.. Puhuin siitä kuinka olen tuntenut hänet kauan ja kuinka hän on minua kohtaan aina ollut ystävällinen ja kuinka hänen elämänsä on muuttunut kun hän huomasi kuuluvansa seksuaalivähemmistoon pari vuotta sitten. En tiedä mikä tällä harrilla napsahti kun hän kävi kurkkuuni kiinni mutta myyjä kysyi tyyliin että tarviiko soittaa poliisi mutta ei kuitenkaan soittanut. En tiedä menenkö ko baariin enää uudestaan. Onneksi tilanteella oli muitakin todistajia..

    • nahkapauli

      "ex-skinhead" eli tukka kasvanu päähän?:)
      ja viä hinuri?;) ristus on sulla ollu ilta.

      • Anonyymi

        😂🤣


    • 2+16

      Aika karmee alatason räkälä. Mitä nyt on varmaan melkein joka toinen päivä joko ambulanssi tai poliisit käymässä siellä. Toisaalta en kauheasti ihmettele kun muutaman kerran tullut kyseisessä paikassa käytyä.

      • kanta-asiakas

        10 vuotta kanta-asiakkaana.palvelu ollut aina tasokasta.ongelmia todella harvoin.luulen että kyseisen keskustelun aloittanut henkilö on sekoittanut lialahden johonkin muuhun baariin.
        SUOSITTELEN:)


    • liatsulainen

      Olen käynyt Lietsunkulmassa vähintään kerran viikossa viimeiset puoli vuotta. Paikka on ok, ihmiset mukavia, ikinä ei ole ollut sen kummempia rähinöitä tai tappeluja... joskus joku päihtyneempi henkilö saattanut korottaa ääntään, jolloin hänet on ohjattu ulos. Kuten henkilökunnan tässä tilanteessa kuuluukin tehdä. Ei kenenkään tarvitse katsella rähiseviä juoppoja. Näitäkin tilanteita siis TODELLA harvoin.

      Ja mitä noihin naistarjoilijoihin tulee.. toka viesti oli mielestäni asiaton ja perätön. Koskaan en oo jäänyt ilman juomaa tai palvelua kyseisessä paikassa. Viihtyisä mesta poiketa silloin tällöin muutamalle ja juttelemaan ihmisille, tai vetämään parit karaoket. Suosittelen! :)

    • mävaan

      jaa joka toinen päivä ambulanssi ja poliisi käynyt kumma juttu en ole vielä kertaakaan nähnyt ja asun viereisessä talossa??!!! henkilökunta ei edes tiedä ketään harria joka muka käy ihmisiin käsiks ja ainoat harrit jotka joskus ovat käyneet ovat kuolleet vuosia sitten..!!! kannattais pari kertaa miettiä mitä suustaan päästää ennen kuin tulee tänne levittämään jotain päästä keksittyjä juttuja!!!

    • ei oo ei

      Mikä ja missä on Lietsun kulma, ei sellaista olekaan.

      • kulmat

        En tiedä mutta yhtä hirvee paikka on Lentäväniemen kulma


      • Anonyymi

        Ikävä kyllä se on mutta mieluummin voisi koko baarin lakkauttaa mutta kun vieressä on isoja kerrostaloja joissa vuokralaisia joilla on aikaa istuskella moisessa kuppilassa niin se on siinä.


    • asiakas3

      No joo. Onhan tuolla tullut myös istuskeltua se 1-2 kertaa viikossa kohta 15 vuoden ajan. Siihen aika jaksoon kyllä mahtuu muutama rähinä ja samoin muutama ampulanssi ja poliisin käynti. Huom muutama ja aika on se 15 vuotta. Missäs Tampereen baarissa ei olis koskaan käynyt? Eihän se nyt mikään ykkösluokan hienosto baari ole mutta ei kai ole tarkoituskaan? Olen kans saanut siellä ihan hyvää palvelua. Ja olen samaa mieltä tuosta tokasta viestistä noista nais tarjoilijoista. Aina olen juomani saanut ja hyvän kohtelun. Siis pari kolme kertaa jopa niin hyvän että se on jatkunut sulkemis ajan jälkeen kotonani melkein koko yön. Ja tarkoitan tällä sitä että kysymyksessä on ollut joka kerta eri tarjoilija. Siis todellakin tarjoilija eikä asiakas. Se asiakas olen ollut minä. Siis baarissa asiakas en enään yöllä ollut asiakkaan osassa. Taitaapi yksi näistä kyseisistä naisista olla sielä edelleen töissä.

    • Öhky

      Rehellisesti sanottuna tää vaikuttaa nyt siltä että joku omistajan/työntekijän tuttu on katkera henkilökohtaisista syistä ja talloo nyt yritystoimintaa maahan

      • pitkä.A

        Se on kapakka, eikä edes pyri olemaan muuta. Ainakin minulle on kelvannut jo 15v.


    • Bisselle

      Hyvä baari, aina on saanut henkilökunnalta persettä tai turpaan.

    • Timde1

      Minä olin ensimmäistä kertaa Lietsunkulmassa. Ostin 16 c valkoviiniä. Istuin ehkä parikymmentä minuuttia yksin, kunnes pöytääni tuli vanhempi herrasmies, jonka kanssa juttelin niitä näitä. Kun olin juonut viinini, menin naistenhuoneeseen. Ja kun palattuani olisin halunnut ostaat toisen juoman, tarjoilija sanoi: "En myy enää sinulle." Sanoin hämmentyneenä: "Selvä" ja lähdin ulos. mutta minua harmitti ja jäi ihmetyttämään syy, miksi minut ns. "heitettiin ulos". Olisin ymmärtänyt, jos olisin ollut häiriöksi tai liian kännissä, mutta olin ihan asiallinen asiakas!!?? Vieläkin ihmettelen, mistä ihmeestä oikein oli kyse??

      • kolmas.asiakas

        Outo juttu


    • buenos

      Todella surkea paikka olen käynyt joitakin kertoja..joskus päässyt sisään joskus en ole päässyt.nykyään kierrän kaukaa koko navetan

      • Lietsusta

        Varmaan siihen on aina olemassa joku syy jos et pääse sisään.


    • minä.käyn

      Älä tule. Kaikki ovat tyytyväisiä

      • Anonyymi

        Ollako sinnä jo talo rankentanu ?.


    • Pitäsköpiipahtaapaikassa

      En ole koskaan käynyt lietsunkulmassa, seurannut sivusta väkee siellä käy paljon ilmeisesti hyvä paikka.

    • Irzu

      Angelina on tehnyt Kulmasta kivan paikallispubin. Ei mitään valittamista, mukavaa paikallista sakkia. Ei tietenkään sovi hienohelmoille, suosittelen heille kalliimpia ravintoloita, sitten tietenkin valitetaan kalliista hintatasosta. Palvelu on aina ollut reipasta ja asiallista. Hyvä, että tämmöisiä lähiöpubeja on olemassa ja sopuhintaisia.

      • akkaeipäästäsinne

        En ole ikinä käynyt kyseisessä paikassa, mutta voin suositella.


      • varattupuuma
        akkaeipäästäsinne kirjoitti:

        En ole ikinä käynyt kyseisessä paikassa, mutta voin suositella.

        Taidat olla tavoittelemisen arvoinen varattu mies! Sinne vaan!


    • Liatsu.nääs

      Oikein hyvä oli palvelu ainakin viime perjantaina. Eikä pahat hinnat

    • Ei.lapsia.baariin

      Jos tarjoilijalla/ravintoloitsijalla minkään tason moraalia, ei todellakaan ota asiakkaiksi 10v lasta vanhempansa kanssa. Jos pelkkä juomapaikka, se ei ole sopiva ympäristö lapselle. Kännisten keskellä, jossa niitä tappeluita voi syntyä.

      • Turha.vaiva

        Känniläisiä näkee kaduillakin. Et pysty sulkemaan lapsesi silmiä


      • Ei.lapsia.baariin
        Turha.vaiva kirjoitti:

        Känniläisiä näkee kaduillakin. Et pysty sulkemaan lapsesi silmiä

        Tarvitseeko niitä silti ehdoin tahdoin viedä paikkaan missä muita kuin känniläisiä ei ole?


      • lasöljy

        Kerrankos sitä lapset koulusta tullessaan hakee vanhemmat baarista kotiin


    • Sadbuttrueornotrue

      Lietsun Kulma on ykkösmesta. Asiallinen ja mukava paikka. Henkilökunta myös. Hyvin harvoin mitään paskaa mitä täällä näkyy lukevan. Ei sinne pakko ole kävellä.

      • Anonyymi

        Ihan on hyvä paikka.


    • Eiikinäenää

      On kyllä yks tampereen kaameimmista räkälöistä.

      • Anonyymi

        Älå ny viitsi. Missän ei ole parempaa palvelua ja lyhyempää jonoa karaokeen!! 😎


      • Anonyymi

        Aivan paska tamoereen paskin ja myyjät hyivittu


    • Räkääon

      On kaamein räkälä ikinä missään.

    • vapaavalita

      Miksi kukaan käy, mieti sitä miksi käyt?

    • Lielahtelainen

      Menikö Lietsunkulmalla niin huonosti että koko paikka piti sulkea?

    • Jdksllsn

      Aukeaa huomenna uudestaan.

    • Kuteeniton

      Taitaa olla uus omistaja, toivottavasti tää ketju ei haittaa nykyisen yrittäjän liiketoimintaa.

    • TOT

      En oo koskaan käyny eikä kiinnosta käydäkkään, näyttää räkälältä.
      Ei sovi meitsille :) Ennemmin lähen keskustaan kiertelee pubeja. Kandee käydä esim. Pub Simonissa, Kulma 26:sessa tai O'Connell's Irish Bar. Superhyvä palvelu AINA, eikä jätä ketään kylmäksi.

      • elähänny

        Eli mansikat maistuu pahalle? vaikka en ole koskaan niitä maistanu. Voi sinua parkaa.


    • Katiska4Eve

      Meh, takasin katiskaan!

      • elähänny

        Niin ja sinäkin vielä.


    • Onko siellä suuhun pantavaa?

      • Anonyymi

        Pari kertaa olen vanhan miehen suuhun siellä pan....


      • Anonyymi

        sitähän siellä on, jos tykkää tekareista yöpöydällä


    • Anonyymi

      Muuten ok. Kapakka käydä silloin tällöin tuopilla ja henkilökunta mukava yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Tämä kyseinen tukeva tummahiuksinen naispuolinen "baari-mikko" käyttäytyy erittäin halveksuvasti ja ylimielisesti osaa asiakkaista kohtaan jotka eivät ole "kanta-asiakasporukkaa". Kuitenkin esim. Kesällä kyseinen baarityöntekijä esiintyi työaikanaan aivan tuiterissa ja vietti enemmän aikaa terassilla kovaäänisesti kuin tiskin takana. Vois kyllä kyseinen kapakka panostaa myös työntekijöihinsä sen verran ettei tarvitsisi kohdata huonoa kohtelua yhden mädän hedelmän kohdalta toistuvasti. 😡

    • Anonyymi

      Oon kuullut huhua että koko paikka aiotaan jyrätä maan tasalle ensi Heinäkuussa.

      • Anonyymi

        Loistavaa. Tuota porukaa tuskin kukaan minnekkään palkaa.


      • Anonyymi

        Ei kai tätä jyrätty? Se oli bar lato haukiluomassa joko jyrättiin ja avasivat uuden lamminpäähän.


    • Anonyymi

      Joo. Henkilökuntaa on paikalla humalassa nähty, mutta olivatko vapaalla en tiedä. Silloin ei pitäisi mennä tiskin taa jos ei työvuki ja on kännissä.
      Paikka on karsee ja palvelu surkeaa. Epämääräistä asiakata paljon lukuunottamatta muutamia vanhuksia. Juomat kalliita tasoon nähden. Harmi kun ainoo paikka Lietsussa, siis pubi. lentsun paikat yhtä kamalia!! Ampumisia yms jatkuvasti.

    • Anonyymi

      En ole ikinä käynyt lietsunkulmassa, mutta eipä oo mitään häiriöö ollu, asun ihan vieressä.

    • Anonyymi

      Eikä kannata mennäkään. Pysy kaukana.

    • Anonyymi

      Saako siellä helposti pillua.

      • Anonyymi

        Parit vanhat pilut on saatu. Tautisia ja haisevia, en voi suositella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parit vanhat pilut on saatu. Tautisia ja haisevia, en voi suositella.

        Parasta että pysyt maksullisten hierontapalvelujen parissa tai oman käden taidoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta että pysyt maksullisten hierontapalvelujen parissa tai oman käden taidoissa.

        Ehkä näin tosiaan on parempi. Haen kaljani myös virosta jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parit vanhat pilut on saatu. Tautisia ja haisevia, en voi suositella.

        Hyi helvetti mitä porukkaa!


    • Anonyymi

      Sen kummemmin kommentteja lukematta mietin miksi aloittaja menee baariin juomaan vettä ja arvioimaan siellä olevaa henkilökuntaa asiakkaita, jotka ovat baarinpitäjälle tulonlähde. Vettä voi juoda kotonaan ja ihmisiä kytätä ikkunasta.

      • Anonyymi

        Sille on pätkäisty porttari ja marisee siksi.


      • Anonyymi

        No kuuleppas sinä juntti. Jos Hän oli vaikka vain puolisonsa seurana ja joi kivennäisvettä. Baarissa saa juoda mitä haluaa. Henkilökuntaa saa arvostella jos katsoo siihen aihetta. Toisekseen aloitus on tehty vuonna 2013. Omistajat ja henkilökunta on jo ehkä vaihtunut.


    • Anonyymi

      Homo baari.

      • Anonyymi

        Tampereen paras homobaari :3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereen paras homobaari :3

        Paljo maksaa suikkari?


    • Anonyymi

      Karsee räkälä edelleen. En suosittele.

      • Anonyymi

        Hyvätasoinen pool bilijaardipöytä löytyy kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvätasoinen pool bilijaardipöytä löytyy kyllä!

        En oo ikinä sisällä käyny, mutta paljon tuntuu väkee käyvän, ei varmaan huono paikka, jos se olis huono mesta niin ei sitä porukkaakaan sinne menis, näin mie pähkäilen
        T: jussi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo ikinä sisällä käyny, mutta paljon tuntuu väkee käyvän, ei varmaan huono paikka, jos se olis huono mesta niin ei sitä porukkaakaan sinne menis, näin mie pähkäilen
        T: jussi

        Se on kyläkapakka. Kelpaa suurimmalle osalle. 🍺


    • Anonyymi

      Mää oo ketää nähny sinne menevän... joskus terassilla nuokkuu pappoja. ja manneja hengaa siinä edessä...

    • Anonyymi

      Surkee paikka……………

      • Anonyymi

        Näin sanoo konttaamalla mennyt henkilö, jolle sanottiin tervetuloo huomenna.


    • Anonyymi

      En kyllä ihmettele näitä arvosteluja…..

      • Anonyymi

        Elä ihmettele.


    • Anonyymi

      Koskahan täälä ammuskellaan? Naapurissa luodit viuhuu vähän väliä.

      • Anonyymi

        Sun pitää käydä ennustajalla, mailman loppuakin on ennustettu moneen kertaan.


      • Anonyymi

        Toivottavasti pian. Varmasti monella asiakkaalla mutka mukana.


    • Anonyymi

      On. Onneks korona vie

    • Anonyymi

      Hirvee läävä.

    • Anonyymi

      Vanha juttu, mutta… Erikoinen toi aloittaja kun, yks: ei osaa ilmeisesti laskea ja toinen: menee baariin/bubiin juomaan VETTÄ! Ja ihmettelee kun henkilö kunta ei tee kuten hän haluaa?!?!? Kokemuksesta voin sanoa, että kun tarjoat koko baarille kierroksen tai pari, niin yksi: sinulla on paljon uusia ystäviä ja toinen: henkilö kuntakin on PALJON mukavampaa ja palvelu ja palvelu henkisempää…

    • Anonyymi

      Kuka tarjoo nykyää ventovieraille räkälässä kierroksen? Henkilökuntaa saa lahjottua tipeillä kyllä. Saa parempaa palvelua ku tippaa hyvin.

    • Anonyymi

      Kiinni tääkin paikka. Kokonaan.

    • Anonyymi

      Ai tää räkälä aukeekin taas. Ei kannata mennä. Hyi etttä…

    • Anonyymi

      Ei kannata tonne kyllä rahojaan viedä!!!!!

    • Anonyymi

      Ei kyl tulis mulla mieleenikään mennä. Kannattais vaihtaa henkilökuntakin ja kaikki.

      • Anonyymi

        Ja sen jälkeen kun tuo kaikki mainitsemasi on tehty, niin ja sinulle ikuinen porttikielto sen unohdit mainita.


    • Anonyymi

      Aika monella onkin tuolla ikuinen porttikielto. Käy sen verran sekavaa porukkaa ettei ihmekään.

    • Anonyymi

      En käy kun lietsussa ei ole muitakaan baareja. Niin oispa. Mutta ei ole.

    • Anonyymi

      Kamala räkälä!

      • Anonyymi

        Ei se varmaan mikään paha baari ole, on aikas pitkään ollu siinä samalla paikalla, en oo itte käyny siellä vaikka melkein vieressä asunu 35 vuotta,


    • Anonyymi

      No siä vaihtu omistaja. Kamala paikka se on. Ei se oo samalla ollut.

      • Anonyymi

        Koska on vaihtunut omistajat.


    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitte. Ihan surkeeks menny

    • Anonyymi

      Joo. Tää nykymeininki on ihan syvält ei oo enää entisenlainen kamalaa palvelua saa edelleen ja juopot ölisee. Saispa lietsuun tyylikkäämmän pubin.

      • Anonyymi

        Eiköhän tampereella ole muitakin paikkoja mihin mennä jos voit noin pahoin, Jos olet tottunut käymään nunnaluostarin kaltaisissa paikoissa, niin älä mene silloin lietsunkulmaan.


    • Anonyymi

      Perus meno pubissa käy mutta en pidä narkkareista enkä rikollisista.

    • Anonyymi

      Kallis räkälä!

    • Anonyymi

      Ei sitä karaoketappelua jaksa kuunnella. Otan bussin keskustaan!

    • Anonyymi

      Viikonloppuna tuli kokeiltua. Ei enää tule mentyä. Kallis, likainen ja epämäärästä porukkaa.

      • Anonyymi

        Olisit ollu sotkematta, ja tietenkin se työttömälle voi tuntua kalliilta ,mutta meneppä töihin niin se helpottaa. Mitä siihen porukkaan tulee niin ihan ok, olet sen verran erakoitunut joten se voi olla hieman outoa sinulle kohdata ihmisiä.


    • Anonyymi

      No en tosiaan mene enää koskaan tohon paikkaan. Kaupungilla on tasokkaampia paikkoja.

      • Anonyymi

        Suomessa on se hyvä puoli että on vapaus valita, käyppä ulkomailla niin näät ja koet mitä ihmeempiä paikkoja on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on se hyvä puoli että on vapaus valita, käyppä ulkomailla niin näät ja koet mitä ihmeempiä paikkoja on olemassa.

        Todellakin!!! Ulkomailla on vaikka mitä.
        Pitääkin lähteä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin!!! Ulkomailla on vaikka mitä.
        Pitääkin lähteä!

        Käyppä tasokas.


      • Anonyymi

        Likainen paikka, haisi penishiki tai joku elähtänyt vagina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Likainen paikka, haisi penishiki tai joku elähtänyt vagina.

        Suosittelen sinulle pesulla käyntiä, tällä pääset kyseisistä hajuista eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Likainen paikka, haisi penishiki tai joku elähtänyt vagina.

        Ihanaa.


    • Anonyymi

      Joo siellä haisee. Vessa ahdas naisille. Karaoke surkea. Pitääkö sanoa vielä jotain?

      • Anonyymi

        Käy ny pesulla, niin se mielikin muuttuu eikä ahista.


      • Anonyymi

        Käyppä lamminpään lato baarin vessassa, Se vasta ahadas on. Mielenkiintoisia kuviakin näet vessan seinällä.


    • Anonyymi

      Voi hyvät lapset,
      ette varmaan ole käsittäneet,
      että näissä kaikissa paikoissa käynti
      on täysin vapaaehtoista.

      • Anonyymi

        Niinhän se on. Ihmettelen, että miten näillä "vakkareilla" rittää rahat olla tuolla jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Ihmettelen, että miten näillä "vakkareilla" rittää rahat olla tuolla jatkuvasti.

        Taidat kuulua itse siihen porukkaan,kun tiedät noin tarkkaan toisten menemiset parempikin puhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuulua itse siihen porukkaan,kun tiedät noin tarkkaan toisten menemiset parempikin puhuja.

        No silloin tällöin käyn ja aina samat naamat. Ihan sama myös lamminpään lato baarissa. Aina
        sielläkin yleensä samat tyypit. Ihmettelen, että mistä nää taikoo sitä rahaa. Varmaan velkarahalla :D


    • Anonyymi

      Homojen hommii.. Käyn painaa työaikana sitä yhtä isoperseist myyjä.. 😎

      • Anonyymi

        Pusikossa kätees rumputat, ja kuvittelet isoperseisestä.


      • Anonyymi

        Mää en isoperseist painas vaikka maksettas. Piukka pikkuperä puristaa munasta!


    • Anonyymi

      Ainakin se yks antaa…

      • Anonyymi

        Joo hyvin antaa tuopin, ei läiky yhtään.


    • Anonyymi

      Hehhe näiden perusteella vaikuttaa aika hasardilta paikalta hehheh

    • Anonyymi

      Hyvä tietää nii osaa vältellä paikkaa

      • Anonyymi

        Varo meteoriitejä, välttele niitäkin.


    • Anonyymi

      Karsee mesta

    • Anonyymi

      En mene toista kertaa. Piti oikee kattoo
      Et mikä tää paikka on nyt ymmärrän

    • Anonyymi

      Kamala baari

    • Anonyymi

      Miten se yks myyjä on sekanen?

    • Anonyymi

      Räkälä…..

    • Anonyymi

      Käväsin tässä paarissa eilen ja ei kyllä kamalasti vakuuta ainakaan tuoksullaan ja vessa oli kamala

      • Anonyymi

        Kerran kanssa kävin siellä ja vanha sperma tai joku siellä haisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kanssa kävin siellä ja vanha sperma tai joku siellä haisi.

        Se vanha sperma taisi haista housuissasi. Kannattaisi joskus pestä alapää ja vaihtaa kalsarit, puhtaisiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vanha sperma taisi haista housuissasi. Kannattaisi joskus pestä alapää ja vaihtaa kalsarit, puhtaisiin...

        Saattaapi olla, että tuli myös lisähajua kalsareistani. Run kkasin kumminkin mä llit siihen samalle seinälle kuin aikaisemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kanssa kävin siellä ja vanha sperma tai joku siellä haisi.

        Se haju tuli omasta persvaostasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se haju tuli omasta persvaostasi.

        Sen hajun kyllä tunnistan, mutta tämä haju oli erilainen ja selvästi paikkakohtainen.


    • Anonyymi

      Noiden biljardikisa oli iha pellellyä joku amarööro jako viinalappuka kavereilleen ja muut ei ees päässy pelaan. En ole rahaa tonne enään viemässä lkoskaa

    • Anonyymi

      Enpä minäkään suosittele tätä

    • Anonyymi

      Onneks tää puretaan pois

    • Anonyymi

      Kolkko mesta. Koitin siellä vähä jutella ihmisten kanssa mutta ei käynyt. Ulos heitettiin….

    • Anonyymi

      Eipä se palvelu tänäänkään loistanu
      Kalja oli lämmintä nii sanoin siitä

      • Anonyymi

        Oletko varma että oli kaljaa, ettei vaan ollut virtsaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että oli kaljaa, ettei vaan ollut virtsaa?

        Nyt kun muistelen makua, niin virtsaahan se oli.


    • Anonyymi

      Kohta se puretaan pois

    • Anonyymi

      En mee enään koskaan tonne. !

      • Anonyymi

        Eilen olit kuitenkin siellä.


    • Anonyymi

      Mustalaisten kantapaikka…

    • Anonyymi

      Edellisen luettuani oletan että asiakaskunta siivotaan tarvittaessa kuten pitääkin .

    • Anonyymi

      Pah. Palvelusta ei tietokaan ja välinpitämätöntä henkilökuntaa! Kaiken maailman hönöt metelöi terassilla ja tappeluja usein. Kierrä kaukaa kyseinen rappioalkoholistien kantapaikka!!!

    • Anonyymi

      Haiseeko siellä kusi vielä? Kävin joskus 3-4 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Haisee kun ei viitsitä siivota…

    • Anonyymi

      Jättäisin väliin tossa paikassa käymisen kyllä

    • Anonyymi

      No paikallis baari. Ihan normaali. Paitsi henkilökunta osa on asiallista mutta kyllä sieltä löytyy ihan muutakin kun asiallisia myyjiä. Yks niistä on ihan säälittävä. Kuvittelee omistavansa paikan ja olevansa ainoa oikea baari myyjä. Siis olevinaan kaiken tietävä ja aina oikeassa. Melkein surkein myyjä jonka olen ikinä nähny. Ja olen sentään kiertänyt koko Suomen läpi. Lisäksi olen käyny 12 eri maassa enkä ikinä nähny noin surkeeta ja säälittävää myyjää.

      • Anonyymi

        Kokeile joskus käydä Pispalassa Vastavirta-baarissa, yllätyt palvelun surkeasta tasosta. Siellä vihataan kaikkia asiakkaita tasapuolisesti.


    • Anonyymi

      Totta. Surkeinta on kaikki tuolla. Harmi että lähibaari on umpipas******….
      Kallis on myös.

    • Anonyymi

      Pohjanoteeraus koko paari!

      • Anonyymi

        Maan paras


    • Anonyymi

      Ei kannata vierailla tuolla!

    • Anonyymi

      Satunnaisesti auki…

    • Anonyymi

      Spurgula hehhehe

    • Anonyymi

      Nolo paikka toi o!

    • Anonyymi

      Mitä palvelua?
      Tavaran hyllyyn laittajia, kassoja ja muuta yksikertaista työtä, ei kukaan mitenkään palvele, se on täysin unohtunut asia treella yleensä, aika usein.

    • Anonyymi

      Sanottaisiinko että asiakaskohtelu? Kyllähän nyt baarissa pitää osata asiakkaalle sanoa kiitos ja ole hyvä edes?

    • Anonyymi

      Ei tuolla! Eltaantunut kaun seissyt likööri ei uppooo. Katsokaa ne päiväykset

    • Anonyymi

      Tässä faktaa:

      Kukaan ei maksa palvelusta yhtään senttiä enempää,
      siksi sitä ei ole ,
      kun ette oikeissa paikoissa äänestä jaloillanne ,
      ja vaadi sitä ylimmältä johdolta,
      myyjille on ihan turha itkeä ja valittaa,
      he ovat ylityöllistettyjä minimi palkalla.

    • Anonyymi

      Ei auta vaatiminen mitään… kun ei kiinnosta ni ei

    • Anonyymi

      Olipa huono karaoke tuolla

    • Anonyymi

      Ei nää osaa myydä edes drikkejä ja kaljakin oli lämmintä kaapista.

    • Anonyymi

      Mitä tuolla voittaa bingosta?

    • Anonyymi

      Ei mitään…

    • Anonyymi

      Kerran oksenin tuolla yhden pulsun tuoppiin ja se joi sen yhdellä kulauksella.

    • Anonyymi

      Oikein hahhah. Kannattaa siis vältellä

    • Anonyymi

      Ei ollut auki….

      • Anonyymi

        No eihän se ole auki kun sillon tällön. No nyt ne keksi avata sen viikonloppuisin tuntia aikaisemmin kun viime vuonna. No hyvä joo mutta siitä hyvästä se on sitten maanantait ja tiistait kiinni koko päivän. Ei voi olla enään kauan auki ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän se ole auki kun sillon tällön. No nyt ne keksi avata sen viikonloppuisin tuntia aikaisemmin kun viime vuonna. No hyvä joo mutta siitä hyvästä se on sitten maanantait ja tiistait kiinni koko päivän. Ei voi olla enään kauan auki ollenkaan.

        Samaa kävin nykimässä tänään. Ei kyllä kovin hyvää palvelua pitää kiinni lähikippolaa…. Ihme ”säästämistä”???


    • Anonyymi

      Kävin kuseen siihen ovenkahvaan.

    • Anonyymi

      Kerran olen käynyt tässä naapurustossa vuosia asuneena. En voi sanoa, että asiakaspalvelu pelaisi. Jokseenkin tympääntyneen oloinen blondi tiskin takana ja tuli sellainen olo, että et ole vakiporukkaa, niin ei tervehdystä saatika hymyä irtoa. Ei tasokasta.

    • Anonyymi

      No just näin… bingossa sain alennuslapun kaljaan? Mitä ihmettä. Kuolin nauruun ja uutena lietsulaisena mietin, että ehkä jatkan bussilla keskustaan edelleen. Ja se tarjoilija oli erittäin sekava ja epäystävällinen!

    • Anonyymi

      Joskus pääsin paneen yhtä harakkaa siellä takaveskissä.

    • Anonyymi

      Panoluolako se on?

      • Anonyymi

        Kaljalla saa panon ja kahdella perspanon.


    • Anonyymi

      Persaukisen ulinaa, ei saanut piikkiin viinaa

    • Anonyymi

      Kiinni koko paikka

    • Anonyymi

      Huonoin karaoke!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      " Huonoin karaoke." No kaikki siä on huonoon. Toi karaoke nyt on aina ja joka paikassa huono. Pitäis kieltää koko maailmasta. Ainoo hyvä siä on se toinen vanhempi tarjoilija. Se blondi kuuluis lasten tarhaan. Auki se on miten sattuu. Voitais sulkee kokonaan ja ikuisesti. No onneks Tampereella on oikeita ravintoloita tosin silloin pitää mennä keskustaan. No joka kaljalle/ paukulle haluaa niin silloin on syytä mennä muualle kun tonne kulmaan. Ja te karaoken huutajat saisitte mennä Siperiaan huutaa.

    • Anonyymi

      Lastentarhaan? Eikös tommoset lähiökippolat oo työttömien lastentarhoja? Ei niissä fiksut käy.

    • Anonyymi

      Ei ollut eilen auki

    • Anonyymi

      Ei o tänäänkään auki

    • Anonyymi

      Lietsu boikottiin antaavat tukea ryssille.

    • Anonyymi

      " Huono palvelu" No joo huono on jos sitä nyt voi edes palveluksi sanoa. Sen mitä siellä ohi menen käynyt 2-3 kertaa niin mielestäni siellä ei ole virallista palvelua ollenkaan. Tuolit ja paukut melkein heitetään tiskille tarjoilijan puhe on aika lailla alentavaa asiakasta kohtaan. Paikkana olis pikku remontilla tosi hyvä mutta henkilökunta pitäisi kyllä vaihtaa ja mieluummin jo eilen kun äkkiä.

    • Anonyymi

      Joskus oksensin siihen tiskille kun kalja oli niin pahaa.

    • Anonyymi

      Ette te käsitä palvelusta mitään, ettekä oikeasti siitä välitä,
      ainoa mistä välität on hinta , hinta ja hinta.
      Faktaa treella.

      ( vai maksaako joku jostain, jos se maksaa enemmän ja on hyvä palvelu,
      ei , äläkä petä itseäsi , myönnä vaan reippaasti tämäkin.)

    • Anonyymi

      Kyllä tuolla on kallista ja huono palvelu! Molemmat.
      Ja keskustassa on monia paikkoja missä palvelu on mahtavaa… ja hinnatkin kohtuulliset!

    • Anonyymi

      Kesällä siinä terassilla oli joku pulsu sammuneena oksennukseensa.

    • Anonyymi

      Niinpä niin,
      Tämä kaikki on aina ihan oma valinta, mihin menee , missä asioi,
      koita nyt hyvä lapsi käsittää tämä, ja mieti tätä jos käsität mistään mitään.

    • Anonyymi

      Ärhäkkä tippuri tuli kerran sieltä pöntänreunuksilta.

      • Anonyymi

        Yleensä tulee esim. hotellin tai laivan lakanoista............


    • Anonyymi

      No hyi!

    • Anonyymi

      Nihkeä kokemus tää

      • Anonyymi

        Hyvä paikka käydä olusilla, hyvä henkilökunta.


    • Anonyymi

      Kerran jäi takin hiha kiinni kaljatahraan ja jouduin repimään sen irti.
      Vai olisko ollut spermatahra?

      • Anonyymi

        Lopeta se runkkaaminen, niin pysyy hihat ehjänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta se runkkaaminen, niin pysyy hihat ehjänä.

        Runkkaamista en lopeta, siellä veskissä olen kymmeniä vetoja roiskaissut seinille ja lavuaariin. Joskus saattaa lipsahtaa myös hihalle.


    • Anonyymi

      Onneksi on kiinni!

    • Anonyymi

      Kerran ekstyin tonne ja siellä spurgu nukku terassilla…

    • Anonyymi

      Oksensin kerran terassille yhden pulsun tuoppiin ja se veti sen yhdellä huikalla kun heräsi uniltaan. Olin siis ohikulkija ja kävelin vain siitä vierestä. Se haju jotenkin aiheutti pahan olon.

      • Anonyymi

        Se taisi olla Kaken tuoppi.


    • Anonyymi

      Karsee spurgula

    • Anonyymi

      Tuolla en kävisi muutenkaan

    • Anonyymi

      Kamalan kallis räkälä

    • Anonyymi

      Kerran väänsin kakat siihen terassille. Onkohan ne vieläkin siellä?

    • Anonyymi

      On, koska siellä ei siivota vaan dokataan!

    • Anonyymi

      Muutaman kerran olen epäillyt että kaljatuopissa on puolet kusta.

      • Anonyymi

        Kyllä sulla taitaa olla hyvä ja aktiivinen kokemus ton kusen mausta kun noin hyvin osaat maut luokitella. Silti osaat kirjoittaa että " muutaman kerran". Oot siis vaki kävijä ja silti oot mennyt uudestaan juomaan. Onko mielestäsi viisasta. Itse olen käynyt kerran. Join yhden viski krokin enkä mene enää ikinä siitä ovesta sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sulla taitaa olla hyvä ja aktiivinen kokemus ton kusen mausta kun noin hyvin osaat maut luokitella. Silti osaat kirjoittaa että " muutaman kerran". Oot siis vaki kävijä ja silti oot mennyt uudestaan juomaan. Onko mielestäsi viisasta. Itse olen käynyt kerran. Join yhden viski krokin enkä mene enää ikinä siitä ovesta sisään.

        Neljä kertaa eläessäni olen käynyt.

        Janne48


    • Anonyymi

      Kannattaa kiertää toi talo kaukaa. Ei ole ihmisten paikka.

    • Anonyymi

      Aika alas vajoo ihminen jos tuolla käy

    • Anonyymi

      Karsee räkälä on kyllä!

    • Anonyymi

      Piti käydä eilen oikein vilkasemassa paikkaa. Olette oikeassa. En mene toista kertaa.

    • Anonyymi

      Räkälien kuningas!

    • Anonyymi

      Yök mikä baari!!!!!!

    • Anonyymi

      Koskas tää räkälä puretaan pois??

      • Anonyymi

        Turha sun on varrota että se puretaan. Muutin lietsuun 95 vuonna ja kävin ekan kerran. Sillon jo puhuttiin että se puretaan vuonna 96. Siitä asti on puhuttu sen purkamisesta vähintään 4 kertaa vuodessa. No edelleen on pystyssä ja pysyy. Siinä on yläkerrassa asuntoja 4 kpl. Ei sitä voi lain mukaan purkaa. He he hee teille joita se häiritsee. Kattokaa molopäät siitä voi ja pääsee käveleen ohi menemättä sisälle. Ei siinä ovella seiso sisään heittäjiä niin kun Saksan Hampurin ilotaloissa.


      • Anonyymi

        Sama kirjottelia kyselee ja vastaa omiin juttuihinsa, no huvinsa kullakin.


    • Anonyymi

      Tuopissani oli kerran kärpänen.

      • Anonyymi

        Ei se haittaa,leivässä oleva hämähäkki syö sen.


    • Anonyymi

      No kyllä siihen on kerrostalo tulossa…

      • Anonyymi

        No aika kaukaa se kerrostalo on tulossa. Se on tullu siihen yhen 28 vuotta eikä ole vielä perillä. No ehkä se on sillon perillä kun Näsinneula puretaan pois.


    • Anonyymi

      Kaukaa tulee. Mut jos baarin omistaja tän sano niin kai se on tulos

    • Anonyymi

      Slummiseutua.

    • Anonyymi

      Katsoin Google mapsista paikan ja sain ripulin jo siitä.

    • Anonyymi

      Vappuna oli dildobingo

    • Anonyymi

      Mikä palvelu, mitä te palvelusta mitään välitätte, ainoa mistä välitätte on kolme asiaa:
      hinta
      hinta
      ja hinta

    • Anonyymi

      Kallis on myös hinta!!!

      • Anonyymi

        Halpa on myös hinta!!!


    • Anonyymi

      Epäsiisti terassi! Ei viihdy siinä minulla jäi tikku pyllyyn!

    • Anonyymi

      Vai huono palvelu. Joo kai mutta sen muutaman kerran kun siellä oon ohi mennessäni käyny juomassa yhden kaljan niin pakko sanoo ettei siellä ole yhtään minkäänlaista palvelua. Ei hyvää eikä huonoo kun ei siellä välillä palvella ollenkaan. Tarjoilija saattaa olla välillä jopa 20 min missä sattuu mutta ei ainakaan tiskin takana jossa sen kai kuuluis olla.

    • Anonyymi

      "Jälleen kerran käppäilin sisälle ja jäin tiskille istumaan ja juomaan vettä " Etkö sinä kakara saa kotonasi juoda vettä!? Tai onko sinulla rassukalla edes kotia ja lastenkodissa joudut asumaan?

    • Anonyymi

      Just niin. Ei palvelua. Tarjoilijat istuu terassilla tupakalla koko ajan juoruamassa eikä myy. Odottaa saa kauan jos jotain haluaa!

    • Anonyymi

      Taisin eilen saada jonkun sukupuolitaudin miesten vessan lavuaarista kun munani hipaisi sitä. Nyt punottaa ja aristaa kovasti.

      • Anonyymi

        Etkä ole ainoa, siitä on moni saanut jopa kieleensä sen.


      • Anonyymi

        Joo,niinhän se menee,muijatki on tullu raskaaks ku ne on käyny miesten vessassa kusella.


    • Anonyymi

      Ainakin siellä haisee mummolalta

    • Anonyymi

      Tänään kävin toisen kerran. Tuo blondi oli itse asiakkaana luojan kiitos, koska saimme oikein hyvää palvelua tummahiuksiselta myyjältä. Tummahiuksinen oli myös toinen nainen tiskin takana.

    • Anonyymi

      Sais vaihtaa koko henkilökunnan!

    • Anonyymi

      Lauantai iltana joku pulsu oksensi siitä terassilta päälleni kun kävelin siitä ohitse.

    • Anonyymi

      No hyi! Kiertäkää kaukaa!!!!

    • Anonyymi

      Pahaa kaljaa hanassa.

      • Anonyymi

        Mutta sen huomasit vasta aamulla kun oli tukka kipeänä...


    • Anonyymi

      Oli niin pahaa etten juonut. Vaihdoin kotisohvalle.

    • Anonyymi

      Haiseva baari. Huono kalja ja tunnelma !

    • Anonyymi

      Kerran sain tippurin huuleeni kaljatuopista.

    • Anonyymi

      Siellä ne juapot mölyy terassilla aina.

    • Anonyymi

      Erinomainen lähiökuppila, paljon pienempi riski saada mm. Puukosta kun esim. Niemenrannan Carlosissa joka on ihan villi länsi. Tunnelma rento ja rauhallinen. Viikonloppuna tulee toki kaikenlaista porukkaa muualta kuin Lielahdesta. Karaoke on...noh karaoke eli sama kun jokapaikassa. Hyvä bilispöytä.

      En mä tiedä mitä helvetin palvelua te oikein haluatte, lähiöbaarissa juodaan kaliaa ja viinaa ja sitä myydään tiskiltä, mitä jalkahierontaa te oletatte saavanne.

      • Anonyymi

        Seksiä ne varmaan odottaa saavansa kun ei voi haaveilla sellaisesta kuin korkeintaan unissaan.


    • Anonyymi

      Eilen liukastuin kakkaläjään siellä sisällä. Joku mestari oli vääntänyt tortut sinne.

    • Anonyymi

      Olen päässyt sen tummahiuksinen tarjoilijan pöksyihin joskus👌👌

      • Anonyymi

        Runkuttelitko niihin pöksyihin? Mistä varastit ne?


    • Anonyymi

      Kamalia paikkoja tää ja myös Carlos Lensussa. Senhän voi todeta googlaamallakin. Aseita, narkkeja, ammutaan, hakataan…

    • Anonyymi

      Aika moni muu myös…

    • Anonyymi

      Kalja lämmintä.. ei taida kaapit toimia?

    • Anonyymi

      Viikonloppuna kävin tuolla kaverin kanssa. Hän muuttanut niemenrantaan juuri ja mentiin yhdessä muuttokaljoille. No eipä alkuun tullut ketään myymään mitään. Sisällä oli tunkkaista ja muutama vanha ihminen istui tiskillä.
      Odotettiin myyjää ja katseltiin ympärille että missähän semmonen olisi. 30 minsaa odotin ja sitten lähdettiin pois. Ei kovin kummonen palvelu siis.

      • Anonyymi

        Ottakaa omat juomat mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa omat juomat mukaan.

        Ensi kertaa ei tule.


    • Anonyymi

      Joo aivan turha koittaa saada jotai kohtelua. On kyl vähä työntekijästäki kiinni…

    • Anonyymi

      Tänään ainakin karsee meno. Juopuneita ja sekavia oli monta! Oli pakko lähtee kotio.

      • Anonyymi

        Oliko virtsaa lattialla?


    • Anonyymi

      Oli ja oksennusta

    • Anonyymi

      No tossapa tuli hyvin jo esille mimmosia nää läikippolat on. Haisevia luolia missä asiakasta ei arvosteta!rahat pois juopoilta…

      • Anonyymi

        Eilen maistui kalja kuselta, mutta join urheasti loppuun asti.


    • Anonyymi

      Reipas juomaan! Yäk

    • Anonyymi

      Narkkien pesä.

    • Anonyymi

      Viikonloppuna ei ketään siä. Hyvä! Jotain vanhaa makkaraa paisto ja koitti siellä houkutella köyhiä …

      • Anonyymi

        Mulla oli kotona makkara pepussa ja sitten grillasin sen mikrossa.


    • Anonyymi

      Lopettais koko räkäkulman

    • Anonyymi

      Kyllä se loppuu kun talo puretaan…

      • Anonyymi

        Lamminpään lato loppuu myös. Siinä paikalla ei baarin pito näköjään kannata.


      • Anonyymi

        Ja koskas tää tapahtuu? Tuskin vielä muutamaan vuoteen ainkaan.


    • Anonyymi

      Ja lentsun Carlos kun se talo puretaan pois!

    • Anonyymi

      En menis tonne. Epämäärästä sakkia siinä ulkonakin aina…

      • Anonyymi

        Kerran joku oksensi päälleni siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran joku oksensi päälleni siellä.

        No nii munkin ! Ja vessaan pitäää peruuttaaa


    • Anonyymi

      Palvelu vaan huononee päivä päivältä!

      • Anonyymi

        Kyllä, oluessani oli kärpänen uimassa selkää.

        Terveisin ex-juappo


    • Anonyymi

      Onko ilmasia ämpäreitä?

    • Anonyymi

      Ei oo ku kallista bissee.

    • Anonyymi

      Kierrän jatkossa paikan kaukaa! Oli kyl pahaa olutta.

    • Anonyymi

      Huono ja kallis on

      • Anonyymi

        Etkö hyvä lapsi tiedä että:
        Köyhän ei kannat ostaa halpaa.


    • Anonyymi

      Tympeä mesta

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan itseään arvostava ihminen käy tuolla?

      • Anonyymi

        Eilen vedin rapakänjit siellä


    • Anonyymi

      No hyi!

    • Anonyymi

      Tuolla käy niin sekavaa sakkia että
      Pysyn kaukana!

    • Anonyymi

      Oon kerran eksyny tonne mut lähdin heti pois kun ei palveltu. Kyyppari oli kadonnut…

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kannata mennä tonne!

    • Anonyymi

      En käy tuolla vaikka asun vieressä. Karsee älämölö aina ulkona ja epäsiisti.

    • Anonyymi

      Tampereen surkein kuppila! Aivan karsee!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe