Oikea unelmamatsi jossa kaksi kivikovaa taistelijaa jotka ei olleet pelkkiä gooneja.
Hehän tappelivat kerran ja silloin Simon vei yksipuolisesti Probertia.
Mutta jos herrat ois ottaneet yhteen 10 kertaa niin mun veikkaus menisi näin;
Simon yhdenmukainen voitto
Probert niukka voitto pitkässä matsissa jossa Probertin kestävyys nousi eduksi ja tappelutekniikka, jossa molemmat iski vapaasti välillä mutta Probie piti yleensä etäisyyden lähellä Simonia
Simon selvä voitto jossa nopiasti sai Probertin jäihin fysiikallaan ja iskuvoimallaan
Niukka voitto Probert joka voitti pisteillä ja väsyttämistaktiikalla jossa sitoi Simonin kädet hyvin ja Simon missasi melkein kaikki iskunsa, ja se oli siis fiksua työtä Probertilta
Tyrmäysvoitto Probert avoimessa iskukisassa joka näytti menevänä selvästi Simonille koska tän tyylinen matsi sopii kuin nenä päähän Intiaani Simonille mut Probert sitten tyrmäsi hänet kokonaan ulos tappelusta KO tuomiolla
Tasapeli kehnossa painimatsissa jossa nyhjättiin vaan eikä paljoa vaihdeltu iskoja
Tasapeli lyhyessä matsissa jossa heitettiin ja lähetettiin muutamat iskut molempien toimesta mutta Simon horjahti pian jäihin ja Probert seurasi jäihin
Niukka voitto Probert pitkässä maratonmatsissa jossa väsytti Intiaanisukuisen Simonin hyvin lopussa
Niukka voitto Simon tiukassa iskukisassa jota SImon hallinnoi paremmin mut Probiella oli myös omat vahvat hetkensä eikä ollut koskaan nolo osapuoli
Tasapeli hyvässä teknisessä ja kovassa iskukisassa jossa molemmilla oli hyvät hetkensä.
Simon sai ulottuvuuttaan hyödyksi alussa mut myöhemmin Probie ajoi sisään ja sai yliotteen painien ja hakien kavalia alakoukkuja SImonin leukaperiin painietäisyydellä
Chris Simon vs Bob Probert
Juhafriikkikauhee
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440