Hurjastelua Saaristotiellä autolla KGM-***

Kauhistunut kuski

28.7. klo 13.40 jälkeen saaristoon päin meni punavalkokuvioinen h-auto hurjaa vauhtia päättömästi ohitellen meni vastaantulijoiden kaistaa heti mäen päältä lähestyen Sementtitien risteyksessä siis vastaantulioiden kaistalla (koko mäen alueella on kaksi keltaista viivaa ) Minulla on myös toisen autoilijan rekisterinumero tallessa ja sen auton numero joka oli todistajana törkeälle liikennerikkomukselle.

Tappakoot vaikka itsensä toheloidessaan mutta ei sivullisia saa asettaa vaaraan tuollaisilla ohituksilla joita nämä aivottomat idiootit nyt olivat saattaneet vaaraan ja myös mutkan takaa saaristosta päin tulevat autoilijat.
Häipyivät kuin pieru saharaan sillä nopeudella mutta poliisille annan tiedot autosta ja tapahtumasta.
Kolme kaveria oli auton kyydissä toivottavasti ei huomenna nähdä lehdestä kuinka olivat ruskikoineet autonsa ja itsensä, en kyllä yhtään ihmettelisi.
Saaristotie ei ole rallirata.

11

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liikennekuria

Vie tietoisi heti aamulla Rantatielle poliisiasemalle, joka on virastotalossa.
      Paraisten poliisit ja komisario ovat tehokasta väkeä, ja kuljettaja löytyy varmasti.

Törkeissä liikennevaarantamisissa poliisi vie heti ajokortin (jos on vielä) ja oikeus määrää ajokiellon ajan ja rangaistuksen.

• rantahurri

Ei ne sitä ajokorttia voi viedä jos eivät ole nähneet vaikka tehokkaita olisivatkin

• Erikoistarkkailuun
        rantahurri kirjoitti:

Ei ne sitä ajokorttia voi viedä jos eivät ole nähneet vaikka tehokkaita olisivatkin

Pyysinkin poliiseja pistämän tuon kuski erikoistarkkailuun.
        Rekisterinumero on annettu poliisien tietoon.

• Heitä voltti
        Erikoistarkkailuun kirjoitti:

Pyysinkin poliiseja pistämän tuon kuski erikoistarkkailuun.
        Rekisterinumero on annettu poliisien tietoon.

Taidat itse olla mielisairaalan tarkkailussa. Poliisi nauraa kaltaisellesi pellelle.

• Älä itke pissis

Kerroitko äidille ja pyysit lämmintä maitoa ja pullaa.

• perästäkuuluu

Taisit olla itse ko. auton ratissa kaveriesi kanssa, kyllä poliisit sulle maitoa ja pullaa tarjoilee kun saavat itseteosta sinut kiinni.

• Sven Å

De e kateellisen språk tuollainen. Ja har stor bilen o jag ajan kovaa.

• ISOLOHKO MOPAR

Minulla on viritetty Valiant. Tulkaa viivoille kotteroillanne.

• Ajat parkeilla.

Kuules isolohko mopari.Jos tarkoitat sitä vanhaa mustaa lintallaan kulkevaa romua niin olet jo listalla odottamassa kilpienpoistoa.Ja ajokorttikin on aikas löyhällä sinulla ajotapasi takia.Olet useasti puheenaiheena Paraisilla..tiedoksi sinulle!

• Chevy power 454

Paraisilla on pitkät perinteet jenkki-autojen rakentelusta. Jos jostakin kilvet napataan pois, ne ovat muutamassa päivässä paikoillaan. Ihan sama, jos on joku on puheenaiheena, vittuako se ketään kiinnostaa. Kasit tulille ja kuminkäryä ilmoille. Hyvä isolohko moppe!!!

• Ihan_sama

Ihan sama mitä poliisille ilmoittaa. Poliisi ei nähnyt, et pysty todistamaan mitään. Pelkkä suupuhe ei johda mhinkään. Eli ei ruumista, ei tutkintaa.

Jos kyse olisi väärinpysäköidystä autosta, poliisi tulisi pillit päällä ja valot vilkkuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3562
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2927
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2338
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      116
      2078
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe