28.7. klo 13.40 jälkeen saaristoon päin meni punavalkokuvioinen h-auto hurjaa vauhtia päättömästi ohitellen meni vastaantulijoiden kaistaa heti mäen päältä lähestyen Sementtitien risteyksessä siis vastaantulioiden kaistalla (koko mäen alueella on kaksi keltaista viivaa ) Minulla on myös toisen autoilijan rekisterinumero tallessa ja sen auton numero joka oli todistajana törkeälle liikennerikkomukselle.
Tappakoot vaikka itsensä toheloidessaan mutta ei sivullisia saa asettaa vaaraan tuollaisilla ohituksilla joita nämä aivottomat idiootit nyt olivat saattaneet vaaraan ja myös mutkan takaa saaristosta päin tulevat autoilijat.
Häipyivät kuin pieru saharaan sillä nopeudella mutta poliisille annan tiedot autosta ja tapahtumasta.
Kolme kaveria oli auton kyydissä toivottavasti ei huomenna nähdä lehdestä kuinka olivat ruskikoineet autonsa ja itsensä, en kyllä yhtään ihmettelisi.
Saaristotie ei ole rallirata.
Hurjastelua Saaristotiellä autolla KGM-***
11
344
Vastaukset
- Liikennekuria
Vie tietoisi heti aamulla Rantatielle poliisiasemalle, joka on virastotalossa.
Paraisten poliisit ja komisario ovat tehokasta väkeä, ja kuljettaja löytyy varmasti.
Törkeissä liikennevaarantamisissa poliisi vie heti ajokortin (jos on vielä) ja oikeus määrää ajokiellon ajan ja rangaistuksen.- rantahurri
Ei ne sitä ajokorttia voi viedä jos eivät ole nähneet vaikka tehokkaita olisivatkin
- Erikoistarkkailuun
rantahurri kirjoitti:
Ei ne sitä ajokorttia voi viedä jos eivät ole nähneet vaikka tehokkaita olisivatkin
Pyysinkin poliiseja pistämän tuon kuski erikoistarkkailuun.
Rekisterinumero on annettu poliisien tietoon. - Heitä voltti
Erikoistarkkailuun kirjoitti:
Pyysinkin poliiseja pistämän tuon kuski erikoistarkkailuun.
Rekisterinumero on annettu poliisien tietoon.Taidat itse olla mielisairaalan tarkkailussa. Poliisi nauraa kaltaisellesi pellelle.
- Älä itke pissis
Kerroitko äidille ja pyysit lämmintä maitoa ja pullaa.
- perästäkuuluu
Taisit olla itse ko. auton ratissa kaveriesi kanssa, kyllä poliisit sulle maitoa ja pullaa tarjoilee kun saavat itseteosta sinut kiinni.
- Sven Å
De e kateellisen språk tuollainen. Ja har stor bilen o jag ajan kovaa.
- ISOLOHKO MOPAR
Minulla on viritetty Valiant. Tulkaa viivoille kotteroillanne.
- Ajat parkeilla.
Kuules isolohko mopari.Jos tarkoitat sitä vanhaa mustaa lintallaan kulkevaa romua niin olet jo listalla odottamassa kilpienpoistoa.Ja ajokorttikin on aikas löyhällä sinulla ajotapasi takia.Olet useasti puheenaiheena Paraisilla..tiedoksi sinulle!
- Chevy power 454
Paraisilla on pitkät perinteet jenkki-autojen rakentelusta. Jos jostakin kilvet napataan pois, ne ovat muutamassa päivässä paikoillaan. Ihan sama, jos on joku on puheenaiheena, vittuako se ketään kiinnostaa. Kasit tulille ja kuminkäryä ilmoille. Hyvä isolohko moppe!!!
- Ihan_sama
Ihan sama mitä poliisille ilmoittaa. Poliisi ei nähnyt, et pysty todistamaan mitään. Pelkkä suupuhe ei johda mhinkään. Eli ei ruumista, ei tutkintaa.
Jos kyse olisi väärinpysäköidystä autosta, poliisi tulisi pillit päällä ja valot vilkkuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456