Etsin virtuaalihevosta!

Hei kaikille!
Eli etsisin omaa virtuaalihevosta,tai ylläpitohevosta.
Käyn hevosia hoitamassa n. Max. 1kert. Vko. Yleensä joka päivä,jos jaksaa.
Minulla on jo oma hoitsu,jota käyn hoitamassa melkein joka päivä.
Toivoisin hevosen olevan jostain oikean hevosen kuvasta.Toivoisin,että hevonen olisi rodultaan arabianhevonen,suomenhevonen,Whels poni,tai shetlanninponi.(Toki muutkin käy,mutta olisi plussaa jos olisi joku noista!) Hevosen luonne voisi olla kiltti.Toivoisin hevosen myös olevan rauhallinen,sillä hoitsuni on aika villi:).
(Ja toki saa olla villi x3)
Ikää hevosella mielellään voisi olla 4-12 v
Toivoisin kuitenkin jotain aika nuorta(:
Ja olen muuten 9-12 v tyttö!

-kiitos-
3223
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Tule vierailemaan Kimpimäen Tallille! Meillä on Whels poneja pari,ja shettiskin löytyy! löydät tallimme osoitteesta kimpimaentalli.suntuubi.com

Äänestä

No, mimä voin tehdä sinulle!
Kirjoita vaikka tallini Vieraskirjaan tarkempia tietoja.
loimilantalli.suntuubi.com

Äänestä

Kommentoi aloitusta

NalleKarkki~<3 kirjoitti:

Hei kaikille!
Eli etsisin omaa virtuaalihevosta,tai ylläpitohevosta.
Käyn hevosia hoitamassa n. Max. 1kert. Vko. Yleensä joka päivä,jos jaksaa.
Minulla on jo oma hoitsu,jota käyn hoitamassa melkein joka päivä.
Toivoisin hevosen olevan jostain oikean hevosen kuvasta.Toivoisin,että hevonen olisi rodultaan arabianhevonen,suomenhevonen,Whels poni,tai shetlanninponi.(Toki muutkin käy,mutta olisi plussaa jos olisi joku noista!) Hevosen luonne voisi olla kiltti.Toivoisin hevosen myös olevan rauhallinen,sillä hoitsuni on aika villi:).
(Ja toki saa olla villi x3)
Ikää hevosella mielellään voisi olla 4-12 v
Toivoisin kuitenkin jotain aika nuorta(:
Ja olen muuten 9-12 v tyttö!

-kiitos-

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu