On vain kaksi paikkaa kuoleman jälkeen

ei väliteitä....

Tänään oli seurakunnassa lähettiperheemme. Mies kertoi viime syksynä kuolleen äitinä kokemuksista ennen kuolemaa. Mummu sai sydäninfarktin kotonaan ja kiidätettiin sairaalaan: Läsaretissa sydän pysähtyi kaksi kertaa, mutta saatiin elvetyksellä vielä käyntiiin. Elvytyksen jälkeen äiti kertoi nähneensä näyn. Sydänpysähdyksen aikana hän oli nähnyt edessään kaksi tunnelia: toinen synkkä hirveä ja toinen valoisa ihana, ja hän oli alkanut liikkua valoisaan päin kokien samalla valtavaa rauhaa ja lepoa. Sitten näky oli loppunut ja hän olis huomannut olevansa sairaalan teho-osastolla niin kuin ennen näkyä ja henkilökuntaa hyörimässä ympärillään.
Mummon poika, tämä lähetyspastori, oli videoinut äitinsä todistuksen ja kun äiti sitten kuoli reilu kaksi viikkoa tuon kokemuksen jälkeen, hänelle jäi video näytettäväksi hautajaisissa.
Vanhus oli uskossa Jeesukseen.

13

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielu kuolematon

samat kokemukset voivat olla uskomattomillakin. ei siinä jeesusta tarvita.

• Kehon mekaniikkaa

Ihminen katsoo kuollessaan esim. nenächakran kohdalta. Alaspäin vievä tunneli on hermokanava alaspäin juurichakraan ja ylöspäinen valoisa tunneli on hermokanava kruunuchakraan.

Chakrat ovat hermokeskuksia ja samalla taivaallisia erilaatuisia alueita, joilla voi oleskella.

Nämä ovat hienoenergisellä tasolla olevia valokanavia, jotka edistyneet joogit tietää. Eri tasot ja taivaat on eri chakroja ja sillat alueelta alueelle ovat hermokanavia hienoenergisessä "taivaskehossa".

Vihitty on yhdistänyt chakrat toisiinsa yhdeksi isoksi chakraksi, jolloin taivaat ja maat katoavat ja on vain kirkas valkokultainen valo. Huomaa, että hienoenerginen hermojärjestelmä ja taivaat ovat sama asia.

• kuoleman jälkeen ...

Kyllä Jumala voi armossaan näyttää asian uskomattomallekin: ja tuossakin tilanteessa oli selvästi vain kaksi mahdollsituutta. Uskomattomalle kai siitä onkin hyötyä. Sillä kai noita kokemuksia annetaankin, että ihmisen pysähtyisivät vakavissaan miettimään kuoleman jälkeistä olinpaikkaansa. Moni onkin antanut elämänä Jeesukselle tuollaisen rajatilakokemuksen jälkeen.

• .k.

Mikä jumala? Eivät satuolennot mitään näytä.

• ewew

Mystikot tietää, että Jeesus on pitkälti keksitty mielikuvitushahmo. Tasoilla voitte tavata sen sijaan Apollonius Tyanalaisen, joka on se teidän "Jeesus".

Apollonius oli vain yksi asiantuntija eikä yhtään kummempi kuin muut taivasasiantuntijat. Apollonius ei varmastikaan halua itseään korotettavan jalustalle.

Teille Jumala on henkilö. Apolloniusta ynnä muita asiantuntijoita luulette Jumalaksi jos tasoilla kohtaatte. He ovat vain pari askelta edellä kehityksessä, ja silti kuvittelette heitä Jumalaksi.

Minuakin luultiin Jahveksi kun tein matkan astraalitasolle. EWn ole Jahve vaan ihminen.

• Taivasteknikko

Nykyaikainen tulkinta asioista menee suurinpiirtein näin. Ed. kommenttia täydentääkseni:
      Edessä on kaksi hermokanavaa, joista toinen on valoisa, toinen synkkä. Valoisa ilmenee usein oikealla tai ylhäällä, koska kulttuurillisesti oikea ja suunta ylös koetaan hyväksi symboliksi.

Usein pimeää kanavaa, joka vie alas ja heti uuteen jälleensyntymään, käyttävät itsemurhaajat. Pimeää kanavaa ei oikeasti kiltit ihmiset usein edes näe, nähdään vain valoisa kanava.

Oikea, ylös = "hyvä"
      Vasen alas = "paha"

Sitten on olemassa sekunnin murto-osan ajan välähdys, joka edustaa kulta-valoista valoa. Tuohon kultavaloon jos samaistuu, niin valaistuu taivas-helvetti-systeemistä kokonaan ulos. Tämä jää useimmilta huomaamatta, koska välähdys on vain välähdys. Ohikiitävä kuin salama.

Nämä hyvä ja paha kuvaavat laatuja. "Hyvä" on sellaista, mikäedesauttaa ihmisen kehitystä nyt tässä maailmanajassa, ja "paha" on sellaista eläimellistä, mikä jarruttaa.

Nyt positiivisuus edesauttaa evoluutiota tässä ajassa, aiemmin tuhansia vuosia sitten negatiivisuus edesautti evoluutiota tekemällä ihmiselle hyödyllisen egon, joka on hyödyllinen välivaihe.

Mystiikka poistuu, tiedetyyppinen suhtautuminen korvaa mystiikan vähitellen.

• filadelfi

Ote linkistä;
      Näimme kaksi onnetonta sielua, joita rietas jatkuvasti upotti palavaan tulikivijärveen, ja upotusten väliaikoina he samalla syyttivät ja kirosivat toinen toistaan.
      Toinen heistä sanoi toiselle kidutetulle kärsimystoverilleen: "Kirotut olkoot kasvosi, että koskaan loin silmäni sinuun! Minun onnettomuuteni on sinun syytäsi... sinun ansiota on se, että minä olen täällä. Sinä houkuttelit minua, sinä se saatoit minut tähän paulaan. Sinun ahneutesi ja petollisuutesi ja köyhien sortamisesi ja vaivaamisesi saattoi minut tänne. Jospa olisit ollut minulle hyvänä esimerkkinä, niin kuin olit huonona, olisin nyt taivaassa. Siellä olisin yhtä onnellinen kuin nyt olen onneton. Mutta kuinka kurja minä olinkaan seuratessani sinun askeleitasi! Se on vienyt minut näin surkeaan tilaan ja tuhonnut minut iankaikkisesti! Oi, jospa en koskaan olisi nähnyt sinun kasvojasi. Jospa et koskaan olisi syntynyt tehdäksesi minun sielulleni sitä pahaa, mitä olet tehnyt!"

Toinen onneton vastasi: "Ja enkö minä yhtä hyvin voi syyttää sinua? Sillä etkö muista, kuinka sinä sinä aikana ja siinä paikassa houkuttelit minua. Kutsuit ulos ja kysyit, enkö tulisi sinun kanssasi, kun minä olin toisissa tehtävissä, laillisessa kutsumuksessani? Mutta sinä kutsuit minut pois, ja siksi olet syyllinen yhtä hyvin kuin minäkin. Vaikka minä olin ahne, olit sinä ylpeä, Jos sinä opit minulta ahneuteni, varmasti minä opin sinulta ylpeyteni ja juoppouteni. Vaikka minä opetin sinua pettämään, niin sinä opetit minua hekumoimaan, valehtelemaan ja pilkkaamaan hyveitä. Vaikka minä vein sinua harhaan joissakin asioissa, sinä saatoit minut harhaan toisissa. Ja sen tähden, jos sinä syytät minua, voin minä yhtä hyvin syyttää sinua. Ja jos minulle lankeaa vastuu joistakin vääristä töistäni, sinä saat vastata toisista minun teoistani. Toivon, ettet koskaan olisi tullut tänne, sillä vain sinun näkemisesikin haavoittaa minun sieluani ja tuo synnin tuoreena mieleeni. Se olit sinä, jonka kanssa minä tein syntiä. Oi, sieluni tuskaa, kun en voinut välttää sinun seuraasi siellä. Oi, että voisin olla ilman sitä täällä.

Tästä surullisesta vuoropuhelusta käsitin pian, että ne, jotka maanpäällä ovat syntitovereita, tulevat olemaan sitä helvetin rangaistuksessakin. Ja vaikka he maailmassa rakastavat toistensa seuraa, he eivät välittäisi siitä helvetissä. Uskon, että juuri tästä syystä rikas mies näytti hätääntyvän veljistään, etteivät he olisi tulleet sinne, sillä hänen tuskansa olisivat lisääntyneet. Vaikuttimena oli rakkaus itseä, ei heitä kohtaan. http://www.jeesusonherra.se/nth.htm

Samoin mm niin sanotussa avoliitossa joka on haureuden synnissä elämistä, sellaisena helvettiin siirtyvät jatkaa rajusti korviin vihloten kiroten syyttelynä toista kumppaniaan iankaikkisesti, suuren tuskan lisäksi.

• tunnelin päässä

Valokanava näkyy silloin, kun hapensaanti aivoihin alkaa vähetä. Ei sen kummenpaa! Ihminen rentoutuu siinä tilanteessa. Kun hapensaanti korjautuu, valotunneli katoaa ja arkinen elämä jatkuu.
        Kuolema ei olekaan ihan kamalaa, rauhaa antava valo aivotoiminnan vähentyessä ja lopulta kaikki "sammuu" ja vaikenee.

• onko ihminen vain?

Olisiko maailmankaikkeudessa vapaus ja mahdollisuus valita jos olisi vain kaksi "vaihtoehtoa"?

Onko mahdollisuutta helvetti&taivas/nautinto&kärsimys linjojen lisäksi?
      Voisiko olla jonkinlainen 'kaiken balanssi'--> jossa vallitsisi mielenrauhaa, fyysistä rauhaa, harmoniaa, kenties tarpeettomuutta, haluttomuutta(halu luo kärsimystä),,ja millaisessa olemuksessa ja ympäristössä sellainen voisi toteutua?

Voiko ihminen edes olla muuta kuin ihminen ja vastaavasti "joku muunlainen olla se muunlainen,eli omanlainen"?

• Tietoisuus avain

Meditaatiossa on ilo, rauha ja halun puute. Sitä voi kuvata tietoisuudeksi, missä kaikki maallinen ja taivaallinenkin on sammunut.

Ei ole havaittua ympäristöä eikä havaittua olemusta. Tämä tapahtuu meditaatiossa, missä kaikki kielletään, mikä kiellettävissä on.

On tietoisuus, mutta sekään ei ole havaittu objekti. Meditaatio avain iloon ja rauhaan ulkona keinotekoisesti luoduista taivas-helvettisysteemeistä.

Tällöin ihminen on vakaasti vakuuttunut harjoituksen kautta, että hän on muuta kuin biologinen kone, jota ihmiset luulevat olevansa.

• $$$

Meditaatio on harhautusta, se ei johda rauhaan eikä onneen vaan turmioon. Siinä ei , valaistumista tule vaan pimentymistä. Oikea tie lopullliseen rauhan satamaan on Jeesus Kristus. Hän on Tie Totuus ja Elämä. Ei ole muuta tietä taivaaseen kuin Jeesus(Apt.4;12).

• Westsider

Juuri näin. Rukouksessa saatu kosketus Henkeen antaa voiman ja rohkeuden ylistää ja palvoa, joka tilassa Herraa. Se varjelee, mielen ja kielen horjahtelusta,
        johon paha yrittää houkutella.

• Miksi herraa pitää ylistää ja palvoa, sekä rukoilla
      Mitä tuo imartelu auttaa, sillä jos se on todellinen herra, niin se ei
      imarteluja kaipaa, jos kaipaa, niin se ei ole todellinen, vaan ihmisen kaltainen, koska tuo imartelu kuuluu ihmisen ominaisuuksiin
      Taivas ja h-vetti ovat täällä maanpäällä, joten tusta maanpäällisestä h-tistä on päästävä pois täällä ollessa koska täällä me joutummekin sinne

Kuleman jälkeen se on liian myöhäistä, oli uskovainen tai ei, niin sama osoite kummallakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79