mä kuljetin simpanssin espanjasta suomeen autolla noin 6kk sitten. miten mun tarvis hoitaa sitä? oon opettanu sen käymään vessassa ja syömään ihmisten ruokaa, mutta kuinka paljon sen kaa täytyy käydä ulkona ja kuinka paljon se tarttee unta yms. ?
miten hoidan simpannsia??
simpanssi
3
140
Vastaukset
- Ihuna :3
Ei mitään hajua mutta se on varmaan ihana lemmikki :3
- VASTUSTAN!
ei niit saa pitää lemmikkein! ne kuuluu luontoon, ja niist voi tulla vaarallisia! väärin! ootko salakuljettanut sen? mitä tullis sanottii?
- justjoo
VASTUSTAN! kirjoitti:
ei niit saa pitää lemmikkein! ne kuuluu luontoon, ja niist voi tulla vaarallisia! väärin! ootko salakuljettanut sen? mitä tullis sanottii?
Täöä on selkeä trolli, ei Suomeen voi salakuljettaa noin vain apinaa, tai siitä olsi nyt puolen vuoden aikana viimestään jäänyt kiinni, joten ei huolta, ei sillä mitään simpanssia ole :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382285Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58871- 45836