Rkp sai ääniä 2011 n. 125.700 ja sillä 9 kansanedustajaa.
Tasa-arvoista avioliittolakia kannttaa kansalaisaloitteessa jo 154.000 ja lisää tulee.
Miksi homot eivät perusta puoluetta?
154.000 ääntä seuraavissa eduskuntavaaleissa toisi ainakin 10 paikkaa eduskuntaan kaikkie kylkiäisineen.
Kaikki eivät tietenkään vaalissä äänestä yhtä asiaa, mutta voisi arvella, että muutamia paikkoja irtoaisi aivan helposti.
Homot saisivat eduskuntaan 10 edustajaa, jos
4
106
Vastaukset
Olisi absurdi perustaa puolue jonkin inhimillisen ominaisuuden ympärille, kun tuo ominaisuus olisi ainoa yhdistävä tekijä. Yhtä järkevää olisi perustaa puolue vaikka niille, joiden kengännmero on 40.
Et kai tosissasi luule, että vain ovat kannattaneet kyseistä aloitetta? (linkki: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/192) Suurin osa suomalaisista kannattaa ihmisyyttä ja kaikkien ihmisten välistä tasa-arvoa. Ahdasmielisiä houruja ja muita surkimuksia on vain pieni osuus, mutta he ovat kieltämättä aika kuuluva vähemmistö.- Niin?
Tarkoittanet ahdasmielisillä houruilla maamme kiihkosvekoja. Olen samaa mieltä.
- Huom!
Ei välttämättä saisi yhtään edustajaa, jos oletetaan, että tuo määrä jakautuu tasaisesti kaikkiin vaalipiireihin ja puolueisiin.
Mutta periaatteen ymmärrän kyllä. - yks ja ainoo
Rkp toimii pelkästään yhden asian tiimoilla: pakkoruotsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6262876- 1071512
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1141274
- 1381266
- 1031113
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1361045- 48950
- 49919