Olen autoalan lehtiä selaillut ja ei ole löytynyt.Onko tämä edullinen auto hyvä vai huono.Mistään ei saa selville.Kuitenkin pähkäilen ostoajatusten kimpussa
Miksi ei Matizin testiä missään ole.
4
867
Vastaukset
- Saprno
Matizista laajin juttu taitaa olla numerossa 12/04 julkaistu kaksisivuinen juttu. Artikkeli on otsikoitu "Arkiseen asiakäyttöön" ja testattava auto oli Matizin Star AC malli. Ingrenssi kuuluu seuraavasti: "Daewoo Matiz on lystikkään näköinen pikkuauto, jolla ajaminen on yksi monista arkipäivän puuhista - ei sen enempää."
Jutun lopussa on plussat ja miinukset:
Plussat: Ketterä kaupunkiauto ja siihen riittävä suorituskyky, perusvarustelu kunnossa, pitkä takuu.
Miinukset: Sisätilojen kapeus ja apeus, tylsä ajettava.
Minustakin on todella kummallista, ettei tuota ole kunnolla testattu. Kai ne autolehdissä haluaa testata mielummin Porscheja....
Oma mielipiteeni on, että Matiz on erinoimainen pikkuauto ja Kian hinnoiteltua autonsa hirmuisesti yläkanttiin ei kannata odotella Picantoakaan. - m oottori
Moottori lehdessä oli joskus testi jossa oli Getz,Matiz, Alto ja Lada 110. Getz voitti, Matiz taisi olla kakkonen.
- Hinta putoaa vauhdilla
Kannattaa ootella uutta matizia tai tyytyä kiaan.
- Accent
http://www.iltasanomat.fi/autot/koeajot.asp?id=598287
Tosta löytyy yksi kanssa. Tiedä sitten asiantuntijuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904