Täti, 77 v sairastaa levinnyt syöpää - jo melkein kaksi vuotta - syöpää keuhkoissa, henkitorvessa, haimassa jkv - eilen kun kävin, kauhistuin; tädin kasvot niin keltaiset niin keltaiset, etenkin otsa, silmänympäristöt, hyvin turvonneet kasvot - onko jo pelättävissä että loppu häämöttää - älkää neuvoko kysymään onkologilta, ei se sisarentytölle mitään kerro. Tädillä Sutent lääkitys, hänen kävelynsä on kamaa katsottavaa, ottaa sellaisia 5-6 sentin askeleita, jalkoja on rasvattu, liotettu merisuolassa ja lääkäri neuvoi käyttämään panadolia kipuun. Panadolia syöpäkipuihin??
Mitä voimakas keltaisuus kasvoissa tarkoittaa?
tädin tyttö
51837
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Päivämme ovat Luojamme tiedossa. Kun syöpä on noin elämälle tärkeissä paikoissa ja ikääkin alkaa olla, niin kyllä on todennäköistä, että tädilläsi ei enää ole kauan aikaa jäljellä. Viikkoja, korkeintaan muutama kuukausi.
syöpä on levinnyt myös maksaan, siitä keltaisuus.
Kyllä viimeinen suora on menossa, tiedän kokemuksesta. Tarvittaisiin ihme.
Eihän Panadol auta tuossa tilanteessa, ottakaa asia heti esiin lääkärin kanssa.
Ilman muuta teidän tulee vaatia kipulääkitys kuntoon. Ei tosiaan Panadol riitä. Onpa törkeää lääkärin taholta.
Tuossa tilanteessa tarvitsee morfiini johdannaisia ja fentanyyli kipulaastarit.Kyllä suomessa on saatavana sellaisia kipulääkkeitä ettei lopussa tartte kipuja kärsiä.Niitä on osattava vain vaatia,ja lyödä faktat pöytään.Yhteen aikaan sanoivat ,tuleeriippuvaiseksi mitä väliä sillä jos mullan alla on riippuvainen.