Aidoksi ystäksi ja kaverikseni

Heipä hei!

Juuri sinä, niin sinä siellä toisella puolen näyttöä. Pysähdy!
Retkeiletkö yksin, kaipaatko kaveria ja ystävää. Olisiko sinustakin kiva kun olisi joku kenelle jutella iltanuotiolla, olisiko mukavaa kun ei tarvitsisi kuljettaa niitä kaikkia vkon ruoka-annoksia mukana, yksin vaan olisi kaveri.

Oletko koskaan miettinyt tai ajatellut hypätä pois tästä oravanpyörästä?
Heittää vain rinkkaselkään ja lähteä kulkemaan, elää metsissä.. Unohtaa kaikki ns. maallinen p..ka.

Voit olla mies tai nainen, sukupuolellasi ei ole väliä, iälläsi ei ole mitään merkitystä! Etsin vain ja ainoastaan aitoja ystäviä ja kavereita, ilman mitään seksuaalisuutta.

Olen 39v. 184/70 hoikka, vaalea, kaljupäinen, lapseton, parrakas, erämies.
Sairastan masennusta ja kaksisuuntaista mielialahäiriötä.
Olen avoin, persoonallinen, rehellinen, luotettava, ulospäinsuuntautunut, taiteellinen ja luova, erilainen. Olen rauhallinen, kiltti ja herkkä.
Rakastan luonnossa liikkumista, rakastan retkeilyä, luonto merkitsee mulle toista kotia ja kirkkoa. Jumala on aina läsnä luonnossa liikkuessani. Mä olen Susi, susimies, intiaani. Uskon Joulupukkiin, maahisiin, menninkäisiin ja tonttuihin sekä haltioihin.
Itsekkin miellän olevani tonttu..

Jos haluat tutustua niin laita viestii mun profiilin kautta. Jos haluat kommentoida jotakin henkilökohtaista niin laita viestii mun profiilin kautta.

13

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä on ne pari kivaa tyyppiä? kun ette ole komentoimassa, mulla on teitä ikävä ja tahdon tutustua teihin!

      • oleellinen asia

        vastaa nyt ensin, kävitkös HIV-testissä homppelikokeilujen jälkeen ?


      • putte-possu69
        oleellinen asia kirjoitti:

        vastaa nyt ensin, kävitkös HIV-testissä homppelikokeilujen jälkeen ?

        Ai, kuka? En minä ole mitään homppeli juttuja koklannut, koskaan :) Näin vastaa luultavasti jokainen, fiksu... Onhan se aina jonkinlainen pelko, että joku kantaa HIV:tä mutta kyllä sen sairauden kanssa jokainen oppii elämään?
        "Oleellinen asia" nimimerkki. Olex sä ton joku exä, kun kyselet? Miksi et kysy siltä iteltään vaikka suoraan.. kato sähköpostikin on jo keksitty? Puhelinkin sillä varmaan on? Pelkäätkö et se on tarttuttanut suhun, jonkun madon :)


      • karjala3,3
        oleellinen asia kirjoitti:

        vastaa nyt ensin, kävitkös HIV-testissä homppelikokeilujen jälkeen ?

        ei o käynyt hän? Oletkos sinä käynyt testissä? Kun taas hän onkin saattanut käydä? saatoitko sinä käydä? Kuka tietää kuka on käynnyt ja missä on käynnyt, koska ja milloin käynnyt? Kuka käy mitenkin käy.. Kellokin käy ja käy eli käy käy

        ja sitten asiaa ihan turhaa kyselette mitään joutavia täällä?
        Klikatkaa tota sinistä m.pietarinen ees kerran se ilmoittaa et toi profiili on poistetu.. Eipä hän teille vastaila?


      • m.pietari
        oleellinen asia kirjoitti:

        vastaa nyt ensin, kävitkös HIV-testissä homppelikokeilujen jälkeen ?

        Oon käynyt testeissä Tampereen yliopistollisella/TAYS Helmikuussa 2010, olen puhdas vaikka en ole kyllä koskaan ollut sillalailla kenenkään miehen kanssa..
        Se mitä täällä puhutaan ja vehdataan on ihan peetä, joku tai jotkut yrittää musta maalata minua. enkä tiedä miksi on näin.
        Mutta kun kyllästyn tuohon sonnan levitykseen, niin voin tehdä poliisille tutkintapyynnön näistä kirjoitteluista.. eiköhän sieltä sitten ala selviämään " Lähde tietokoneita ja kirjoittelijoiden henkilöllisyyksiä.

        M.Pietarinen


    • kyrkeä tässäri

      olekkos käyny Hivi-testissä sen homppeli kokeilun jälkeen ?

      • peetu4

        No enpä ole käynyt.


      • jepsjeps3

        niin kuka? mikä on käynnytkö missä? Mitä mikä häh..
        Minkä kokeilun? mä käyn joka kuukausi...

        tommosista tulee vain yks juttu mieleen.. kute tää kyrkeä kyssäri kyselee?
        niin ettei toi Pietari ois su exä?
        kantsii varmaa tutkituttaa omat aukkoset ja käyrä testeis..


      • kansanterveys ylös
        peetu4 kirjoitti:

        No enpä ole käynyt.

        Ai, puutu4 on myös vähemmistön edustaja ? kannattaa käydä HIV-testissä jos on harrastanut anaaliseksiä.


    • nuuskamuikku1

      jep kenties

      • jepuli3

        jeps jeps, kenties, ken ties.. Hyvähän se ois ihmisten käydä vaikka missä..


    • niitiäinen44v

      Hei ! On taivaallista saada lukea että joku kirjoittaa juuri kuin asiat ovat, unohdit keijut. Ehkä ´juuri luonteesta johtuu että olet herkistynyt kokemaan luonnon juuri niin kuin se on. Samaistu luontoon, samaistu eläimeen, veteen - niin voit kuulla mitä se sinulle puhuu. Se on kokemuksellista elämisen rikkautta koska herkkyys ja viisaus ymmärtää on sisälläsi ei kirjoissa.
      Itse olen tehnyt oravanpyörä hyppyä olemalla ns. eräolosuhteissa. Talvella miinus 30 pakkasta joka aamu alasti ulos ja ämpäri kylmää vettä niskaan. Ymristöä voi aistia myös tuntemalla. Antaa pakkasen ja tuulen hyväillä. Myös tuuli on oiva ystävbä luonnossa, se kertoo tulevat säät.
      Harmi että olen sinua huomattavasti vanhempi, mutta ihana huomata että maailmassa on toivoa.
      Tee kaikki mitä koet tarpeelliseksi oman sisäisen rikkautesi säilyttääksesi.

    • tarja

      Hellou!

      Jokos sie oot ystävän löytänyt! Täällä olisi sulle yksi aito sellaine. Olen 49v. muutama vuosi sitten eronnut, asun Pohjois-Karjalassa, Joensuussa.. Yksinäinen olen minäkin ja hyvät ystävät olisivat tervetulleita. Kyllä myö voidaan vaeltamaankin lähtiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe