Hei!
Olen 1,5 vuotiaan tytön yksinhuoltaja äiti.
Olen etsinyt jo vuoden ajan sopivaa asuntoa omasta asuinpaikasta, mutta täällä ei asunnot liiku, ja niiden saanti on huono.
Koulutukseltani olen lähihoitaja.
Myös työpaikkojen saanti on huono, joten olen jäänyt hoitamaan tyttöäni kotiin.
Luottotiedot ovat menneet, mutta olen saanut maksettua niitä jo hyvin pois.
Olen päättänyt tulla Kuopiolaiseksi, koska siellä on paremmat työpaikka mahdollisuudet, hyvät päiväkotitarjonnat tytölleni ja kaupassa on laaja tuotevalikoima.
Minulta löytyy myös tukiverkko ja ystäviä Kuopiosta.
Mistä löydätäisin yksityisen vuokranantajan?
Olen selannut koko netin läpi, muttei osu silmään...
VVO:sta olen katsellut, muttei löydy kaksiota.
Toiveena olisi vuokra-asunto, joka olisi keskustassa ja jonka lähellä on päiväkoti.
Ehdotuksia otetaan vastaan!
Kiitos teille kaikille jo etukäteen!
Yksinhuoltaja muuttamassa Kuopioon, tarvitsen apua.
33
879
Vastaukset
- hhkkggh
Ilmoitus lehteen.
- Yksinhuoltaja
Kiitos ehdotuksesta! Otan mielelläni muitakin ehdotuksia vastaan, jos lehti-ilmoitus ei toimi :)
- Yksinhuoltaja
Kiitos!
Olen selaillut näitä vuokraovi.comin sivuja, joissakin tarkistavat luottotiedot, enkä ole varma pääsisinkö sitten niihin asuntoihin...
Kannattaisiko kuitenkin kokeilla jotain näistä, mitä mieltä olet? :)
Onko kokemuksia?
- ????
"Toiveena olisi vuokra-asunto, joka olisi keskustassa ja jonka lähellä on päiväkoti. "
Miten olisi mies, joka asuu keskustassa? - herra no47
Tule asumaan mun luo alivuokralaiseksi. Voitaisiin istuskella illat vierekkäin tuossa sohvalla ja katsella telkkua pelkät sukat jalassa.
- Anonyymi
Lapsettomat sinkkunaiset jakaa tussua.
- Yksinhuoltaja
Hahah, jaaha! :D tällaistakin tarjolla...
Minkäs ikäinen se tämä kyseinen mies on?
Voisin toki tapailla jos kaikki menee ok.
Muutan mielelläni ihan ensin omaan kotiin tytön kanssa ja
katson sitten jonkin ajan päästä, kuinka käy... :)
En sentään ventovieraan miehen luo ole hyppäämässä! - Yksinhuoltaja
Tarkoitin siis tätä asiallisempaa tyyppiä...
Te muut pervot voitte unohtaa koko homman. Eikun istut keskenäs.
Tulin kysymään asuntoa, jonka lähistöllä on päiväkoti ja lähellä keskustaa.
Ehdotuksia kiitos!- herra no47
Mistä lähtien telkun katsominen on ollut pervoa? Ja eihän tuossa ehdotuksessakaan ollut mitään härskiä, ei edes olla alasti. Vaihoehtoisestihan voidaan myös kuunnella radiota, jos telkkari tuntuu liian hurjalta noin ensialkuun.
- Make-eno78
Moikka! No, lehti-ilmoitusten ohella kannattaa laittaa/selata ilmoituksia tori.fi ja kuopionkirppari.fi -sivustoilta. Tietenkin luottotietojen puute voi hankaloittaa asiaa. Tsemppiä ja onnea etsintään!
- tms2
tori.fi kannattaa sinne laittaa ilmoitusta!
Itsellä luottotiedoissa merkintää, laitoin ilmoituksen torille ja pian soitti vanha herrasmies asunnosta.. Vakuutin hänet kuulemma niin hyvin, kun puhelimessa rehellisesti kerroin tilanteestani ja kuinka hölmö sitä nuorena olikaan. - 534453453
Tyhmä kysymys mutta luonnollisesti olet kai
www.niiralankulma.fi jo heti ensimmäiseksi käynyt läpi? - nikun asukki
Joo tuo niiralankulma on sinulle se paras vaihtoehto. Ei ole heti potkaisemassa pois kun jää vuokra maksamatta.
- ghkhöotmyt
Mitä vittuu hourailet, ulos lentää sieltä, missä muualtakin saatana.
- suolet tyhjäks
Hei laitas sähkäris niin kirjoitellaan vähän tarkemmin ei tässä suoli24 viitsi kaikkein nähden
- Voe hitsi.....
...tarvitaanko Kuopioon lisää yksinhuoltajia ?????????
- fffffffffffffffff4ff
Kuopioon tarvitaan ehdottomasti lisää kaljamahaisia, juoppoja työttömiä vaimonhakkaaja ukonretkuja! Yksinhuoltajia monet heistäkin.
- Loiset
Tämähän se Kuopion vetovoimaisuuden kääntöpuoli on; tänne hakeutuu työttömät yksinhuoltajat meidän kunnollisten veronmaksajien eläteiksi.
Varmaan noissa pikkukuntien sosiaalitoimistoissa taputetaan karvaisia käsiä, kun saavat sysättyä yhden elätin ison "rikkaan" kaupungin riesaksi. - ksfgsdl'sdfglflg'fgl
Loiset kirjoitti:
Tämähän se Kuopion vetovoimaisuuden kääntöpuoli on; tänne hakeutuu työttömät yksinhuoltajat meidän kunnollisten veronmaksajien eläteiksi.
Varmaan noissa pikkukuntien sosiaalitoimistoissa taputetaan karvaisia käsiä, kun saavat sysättyä yhden elätin ison "rikkaan" kaupungin riesaksi.No riippuu mistä maasta on kotoisin ja minkä värinen on naama.
Kyllähän kunnon suomalainen yksinhuoltaja saa töitä Kuopiosta. - Anonyymi
Mitäs pahaa heissä. Minä esim olen yhteishuoltaja,en yksinhuoltaja. Mies petti ja erosin. Sekö tekee ihmisestä pahan,että on lapsia?? EI. Pillua annoin aina miehelle,silti petti. Että.semmosta. Siinäpä sitten haukutte. Moi moi.
- Anonyymi
Loiset kirjoitti:
Varmaan noissa pikkukuntien sosiaalitoimistoissa taputetaan karvaisia käsiä, kun saavat sysättyä yhden elätin ison "rikkaan" kaupungin riesaksi.Mä tulin tänne töihin. Hoitoalalle. En saa sosusta euroakaan. Että moi moi vaan teille😂
- joutavakin
Katso opiskelijoiden vuokranvälitys ov.com. Asunto Puijonlaaksosta olisi sinulle hyvä. Oveeveellä eivät oo niin tarkkkoja luottotiedoista jos on takuuvuokra.
- myös yksinhuoltaja
Joko on asunto löytynyt Kuopiosta?
Onko yksinhuoltajalla mahdollista käydä ulkona?
T. Yksinhuoltaja isä- Anonyymi
Eipö ole. Oma aika puuttuu,enkä kaipaa. T yhteishuoltajaäiti. Ps olen töissä,kun lapsi isällä. Siinä ei jaksa tavata ketään,kun nukkuu ja töitä. Hoitoala raskas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipö ole. Oma aika puuttuu,enkä kaipaa. T yhteishuoltajaäiti. Ps olen töissä,kun lapsi isällä. Siinä ei jaksa tavata ketään,kun nukkuu ja töitä. Hoitoala raskas.
Hoitoala raskas...olisi kannattanut mennä töihin metsuriksi tai johonkin tehtaaseen liukuhihnatyöhön jossa ei minuutinkaan ylimääräistä taukoa voi pitää.
- Anonyymi
Kuopion asuntomarkkinat ovat pysähtyneisyyden tilassa, koska vuokrat ovat huipussaan ja nousevat vain koko ajan, mutta mitään järkevämpääkään ei ole tarjolla, joten sama jatkaa asumista nykyisessä tai muuttaa pois koko Kuopiosta.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin asunnon aivan keskustasta, uima-allas olisi kiva, kävelymatka kauppaan, lasten leikkipuistoon, puistoon, järven rannalle, puijolle, kynsistudioon, kampaamoon, kuntosalille, apteekkiin, baariin, pizzeriaan, terveyskeskukseen.
- Anonyymi
Minä en tarvii muuta kun kävelymatka viinakauppaan.
- Anonyymi
Tarvitsen kotona tehtävän työn liikuntarajoitteiden vuoksi. Minulla on sairaus siis. Vinkatkaa.
- AnonyymiUUSI
mitä automerkkejä huollat?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788