Matkalle 7.8. - 21.8.13 Alanyaan

7.8. olis 2 miestä lähdössä Alanyaan kaheksi viikoksi, löytyiskö täältä naispuolista matkaseuraa?

14

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkista saa

      suomaalaiset miehet vain miestä.

      Suomimuija on niin iiihana, että se ei tukka somelainen mies Turkisa.

    • galjaasi

      Hei, voisitte tarkentaa hieman ,ikä, pitus, kilot, tupakka vai ei, mikä suhde alkoon,ja kenen matkalla olette,Jos olette Napa-Kymppi tyyppiä, kiinni veti.

    • 27 ja toinen vähän vanhempi. noin 178cm molemmat, ei polteta, alkoholia nautitaan. Entäs te?

      • Ihmettelijä vaan

        Miksi Turkkiin? Sehän on naisten seksimatkakohde. Ne hakee sieltä ihan muuta kuin suomalaista miestä.


      • estermi
        Ihmettelijä vaan kirjoitti:

        Miksi Turkkiin? Sehän on naisten seksimatkakohde. Ne hakee sieltä ihan muuta kuin suomalaista miestä.

        Olet aivan hakoteillä jos kuvittelet että me kaikki koto-Suomen naiset haemmeTurkista vain tummia miehiä, ensiksi emme hae minkäänlaisia miehiä,vaan jos sttuu kiva ja fiksu mies seurue tiellemme,vaikka sitten suomalaisia, aina on kiva tarinoida ja iloita lomasta,ja voin sulle luvata että sexi ei ole ainut syy tavata miehiä Alanyassa, olen niin monta kymmentä kertaa ollut Turkin maaperällä, ja kokemuksesta puhun että naisella voi olla mies kavereita, arvostan hyvää kaveri suhdetta ,se on kivaa ja aina yllättävä, toinen voi esittää sellaista mitä itse et ole vielä lomalla kokenut, kuten kaverini jonka tapasin viime kesänä , hän oli menossa Sabaderoon,en muista miten se kirjoitettiin, mutta paikka oli heinäkuiselle lomalle tosi hyvä, siellä oli viileätä,ja kaunista,en varmaan olisi sinne osannut lähteä omin nokkineni,joten Kiitos että olit mun kaveri lomani aikana, erosimme iloisissa merkeissä, ja pari krt tavanneet kotimaassa, ja se että saa olla just sellsinen kun on,se on iso mittari kaveri suhteelle,tunnen toki naisia joilla on Turkkilainen mies ystävä, mutta jokainen pelaa tyylillään,itse nostan Suomi miehen numero 1,jos seuraa haluan, toivottavasti joku sellainen on saman aikaisesti Alanyassa kun matkaan sinne syyskuussa.


      • Minä taas
        estermi kirjoitti:

        Olet aivan hakoteillä jos kuvittelet että me kaikki koto-Suomen naiset haemmeTurkista vain tummia miehiä, ensiksi emme hae minkäänlaisia miehiä,vaan jos sttuu kiva ja fiksu mies seurue tiellemme,vaikka sitten suomalaisia, aina on kiva tarinoida ja iloita lomasta,ja voin sulle luvata että sexi ei ole ainut syy tavata miehiä Alanyassa, olen niin monta kymmentä kertaa ollut Turkin maaperällä, ja kokemuksesta puhun että naisella voi olla mies kavereita, arvostan hyvää kaveri suhdetta ,se on kivaa ja aina yllättävä, toinen voi esittää sellaista mitä itse et ole vielä lomalla kokenut, kuten kaverini jonka tapasin viime kesänä , hän oli menossa Sabaderoon,en muista miten se kirjoitettiin, mutta paikka oli heinäkuiselle lomalle tosi hyvä, siellä oli viileätä,ja kaunista,en varmaan olisi sinne osannut lähteä omin nokkineni,joten Kiitos että olit mun kaveri lomani aikana, erosimme iloisissa merkeissä, ja pari krt tavanneet kotimaassa, ja se että saa olla just sellsinen kun on,se on iso mittari kaveri suhteelle,tunnen toki naisia joilla on Turkkilainen mies ystävä, mutta jokainen pelaa tyylillään,itse nostan Suomi miehen numero 1,jos seuraa haluan, toivottavasti joku sellainen on saman aikaisesti Alanyassa kun matkaan sinne syyskuussa.

        nostaisin suomaalaisen naisen about sijalle 125.


    • Löytyykö suomipojall

      Tummaa naista va ovatko kaikki hellan nyrkin välissä, ja jos on onko muita kuin lihavia mannettaria tarjolla.

      • Rasisti reijo

        Voisin minäkin kyömynenäistä naista ajaa, ihan perussuomalaiseen malliin.


    • stinas1

      29v nainen lähdössä yksin reissuun, kun kaveri joutui perumaan... ajankohta just sama. en polta, alkoholia sopivasti :) [email protected]

    • Laitoin sulle stinas1 postia

      • stinas1

        juuri vastasin postiin


    • samaajankohta

      Mihinkä hotelliin pojat on menossa?

    • kokoko2

      Vilasunflower

    • tall dark ahmet

      hey beautyfyl milky girl i make love to you sensual kiss kebab

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe