Viljakäärmeen paino

kärmes63655

Minulle tuli noin vuoden ikäinen viljakäärmee joka on noin 60cm pitkä ja painoa noin 35 grammaa.Onko tämä ihan ok vai tarvitseeko antaa enemmän ruokaa?Nyt annan ruokaa noin 6-7 päivän välein crawler kokoista hiirtä joka painaa 5-7 grammaa.

4

1247

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap......

Niin ja sen verran vielä että otus on ollut minulla noin 1,5kk ja syömisen kanssa ei ole mitään ongelmia.

• mixutb

Kuulostaa kauhistuttavan vähältä tuo paino.. Ettei tuossa nyt olisi jotain virhettä :s oma viljikdeni on hypo snow vuoden ikäinen pituus 98cm ja paino eilen mitattuna 223grammaa ja ruokin 3-4viikon välein 30-35g hiirillä. Muistahan että anna käärmeesi ulostaa ennenkuin tarjoilet lisää ruokaa. Mutta tuo paino minua sen verran epäilyttää että voiko tuo olla edes totta..

• ap.

Punnitsin aamulla uudella vaa'alla ja paino oli 57 grammaa.Eli vanha vaaka varmaan näyttänyt omiaan.

• ap....
        ap. kirjoitti:

Punnitsin aamulla uudella vaa'alla ja paino oli 57 grammaa.Eli vanha vaaka varmaan näyttänyt omiaan.

Eli siis varmaan tuo hiiren painokaan ei pidä paikkaansa jos käärmeenkin paino heitti melkein 50%

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1333
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      845
    4. 60
      651
    5. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      648
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      541
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      533
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      507
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      497
    Aihe