Ainoa Hesalainen suomenkielinen lätkäjengi pois SM-Liigasta 2014

KHL-Jokerit

Kun Jokerit poistuu SM-lligasta, ei Hesaan jää enää yhtään suomenkielistä jääkiekkojoukkuetta pelaamaan SM-Liigaan.
On vain tuo http://www.ifk.fi/start/ svdeujengi.

Täytyy jatkossa kannattaa Espoon Bluesia SM-Liigassa ja tottakai
Jokereita KHL-Liigassa.

Hyvä Jokerit

24

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahaahah

      Olet asian ytimessä. Jokerit tosiaankin on ainoa HESALAINEN lätkäjengi, sen sijaan HIFK on ainoa STADILAINEN lätkäjengi, stadin vanhin ja perinteikkäin ja ainoa oikea jääkiekkojoukkue, toisin kuin Hjalliksen persehuorat. Te vitun narripellet aina takerrutte tuohon kielikysymykseen, kun ette parempaakaan perustetta keksi. Onneksi saamme syksystä 2014 alkaen nauttia pellevapaasta kiekkoilusta SM-liigassa.

      • KHL-Jokerit

        Edellä nähdään Helsingfors IFK-kannattajien taso.

        Ei osata kuin haukkua ja käyttää alatyylin ilmaisuja.

        Lapsellista ja säälittävää.


      • jaaha1

        Voi näitä juntteja. Mikä ihmeen perversio jullifaneilla on heitellä tuota ikuista Stadi vs. Hesa -juttua? Onneksi tuttavapiiristäni löytyy myös fiksuja IFK-faneja. Jokerit on perustettu Töölössä. Piste.

        Ps. Helsingissä on muitakin alueita kuin Stadi, joten en edes ymmärrä miksi siitä pitäisi tuntea jotain ylemmyydentunnetta. Mikä siitä tekee muita Helsingin osia paremman alueen? Minä olen Itä-Helsingistä, enkä edes toivoisi olevani muualta. Minulle on loppujen lopuksi aivan sama, onko joukkue keskustasta vai lähiöistä.


      • Starre
        jaaha1 kirjoitti:

        Voi näitä juntteja. Mikä ihmeen perversio jullifaneilla on heitellä tuota ikuista Stadi vs. Hesa -juttua? Onneksi tuttavapiiristäni löytyy myös fiksuja IFK-faneja. Jokerit on perustettu Töölössä. Piste.

        Ps. Helsingissä on muitakin alueita kuin Stadi, joten en edes ymmärrä miksi siitä pitäisi tuntea jotain ylemmyydentunnetta. Mikä siitä tekee muita Helsingin osia paremman alueen? Minä olen Itä-Helsingistä, enkä edes toivoisi olevani muualta. Minulle on loppujen lopuksi aivan sama, onko joukkue keskustasta vai lähiöistä.

        Varsinkin, kun nykyisin ifk-faneja asuu "hesan" lähiöissä siinä missä jokerifanejakin. Huvittavaa kuunnella, kuinka kontulassa budjaavat huutelevat narrien olevan hesasta. Tuosta vanhasta vastakkainasettelusta ei ole juuri mitään jäljellä.


      • kvubb
        Starre kirjoitti:

        Varsinkin, kun nykyisin ifk-faneja asuu "hesan" lähiöissä siinä missä jokerifanejakin. Huvittavaa kuunnella, kuinka kontulassa budjaavat huutelevat narrien olevan hesasta. Tuosta vanhasta vastakkainasettelusta ei ole juuri mitään jäljellä.

        Suurinosa HIFK:n faneista asuu Espoossa, kourallinen elinkautista lusivia bunkkaa
        vielä Tölikassa;)


      • rakkaalla lapsella
        jaaha1 kirjoitti:

        Voi näitä juntteja. Mikä ihmeen perversio jullifaneilla on heitellä tuota ikuista Stadi vs. Hesa -juttua? Onneksi tuttavapiiristäni löytyy myös fiksuja IFK-faneja. Jokerit on perustettu Töölössä. Piste.

        Ps. Helsingissä on muitakin alueita kuin Stadi, joten en edes ymmärrä miksi siitä pitäisi tuntea jotain ylemmyydentunnetta. Mikä siitä tekee muita Helsingin osia paremman alueen? Minä olen Itä-Helsingistä, enkä edes toivoisi olevani muualta. Minulle on loppujen lopuksi aivan sama, onko joukkue keskustasta vai lähiöistä.

        "Helsingissä on muitakin alueita kuin Stadi, "

        Helsinki, tunnetaan myös nimillä Stadi tai Hesa :)))


      • jaaha1
        rakkaalla lapsella kirjoitti:

        "Helsingissä on muitakin alueita kuin Stadi, "

        Helsinki, tunnetaan myös nimillä Stadi tai Hesa :)))

        Ulkopaikkakuntalaiselle näin varmasti onkin, mutta täälläpäin Stadilla tarkoitetaan Helsingin keskustaa/kantakaupunkia. Hesa taas on aika lailla lähiöaluetta, jonka aikoinaan asuttivat pitkälti muualta muuttaneet. Stadin rajat ovat kuitenkin ainakin itselleni melko hämärät. Eräs määritelmä on, että Stadia ovat ne paikat, joissa spora kulkee. Mutta ei jotkut Arabia ja Pikku-Huopalahti mielestäni enää kovin Stadia ole.

        Joku minua aidompi stadilainen voisi asiaa valaista, itsehän olen itähelsinkiläinen, ja vieläpä Jokeri-fani, heh.


      • hesastadi
        jaaha1 kirjoitti:

        Ulkopaikkakuntalaiselle näin varmasti onkin, mutta täälläpäin Stadilla tarkoitetaan Helsingin keskustaa/kantakaupunkia. Hesa taas on aika lailla lähiöaluetta, jonka aikoinaan asuttivat pitkälti muualta muuttaneet. Stadin rajat ovat kuitenkin ainakin itselleni melko hämärät. Eräs määritelmä on, että Stadia ovat ne paikat, joissa spora kulkee. Mutta ei jotkut Arabia ja Pikku-Huopalahti mielestäni enää kovin Stadia ole.

        Joku minua aidompi stadilainen voisi asiaa valaista, itsehän olen itähelsinkiläinen, ja vieläpä Jokeri-fani, heh.

        Arabia ( Vanhakaupunki, Koskela) on niitä seutuja jonne Stadi aikoinaan perustettiin. Sieltä se on sitten hiukan levinnyt;)


      • Rapuherra #31

        Näin on - nyt tämäkin keskustelunaihe poistuu. Stadissa on edelleenkin yksi joukkue, mutta hesassa ei yhtään. Narrit poistuvat henkiseen kotimaahansa. Samassa liigassa pelataan sitten tulevaisuudessa, kun Venäjän lähimmät länsinaapurit ovat Ruotsi ja Norja. Sehän tuon rahanpesuliigan perimmäisiä tarkoituksia on, kuten Putin jo totesikin. Historian tuntien on ymmärrettävää on että narrifanit kannattavat tätä kehitystä.


      • oooåokjioulkjyufg

        stadi sanonta tulee työlaisiltä jotka stadin slangin ovat historian saatossa kehittäneet...
        mutta nämä bättre folke, nehän sitä hesa sanaa käyttää, käypä ite kyselee vähänki historiaa kokeneemmalta folkelta nii aivan varmasti hesa o niide juttu


    • hahaahah

      Lapsellista ja säälittävää on takertua johonkin epäolennaisuuksiin, kuten joukkueen KAKSIkielisyyteen (ei RUOTSINkielisyyteen), joilla ei urheilun tai pelaamisen kanssa ole mitään tekemistä. Jokerit on hirveää paskaa ja tulee aina olemaan. Jos joku edes vaivautuu kysymään perusteluita, niin en jaksa. Kaikille pitäisi olla itsestään selviä asioita.

      • jaaha1

        Tekopyhää tekstiä. Ihan yhtä epäolennaista ja urheiluun liittymätöntä on heittää ilmaan tuota Stadi vs. Hesa -argumenttia, jota ylempänä käytit. En kyllä edes tajua miksi vastailen tällaisiin pelkässä trollausmielessä tehtyihin provoihin. Toivottavasti näiden viestien takana ovat alle 18-vuotiaat ihmiset, muuten olen tästä maasta hyvin huolissani.


    • ErikWho

      Kovasti viimekaudella itkitti ja rukoilitte erään puolijumalana pitämänne Karlssonin perään, mitäs kieltä se jumalanne huastelloo kotikielenään,,,,

      • Gary-

        Yksittäinen henkilö ei tee seurasta ruotsinkielistä. Tajusitko?


    • haratsoo

      Hyvä kun nikerit häipyy. Emme kaipaa venäjänkielistä joukkuetta.

    • se oli tässä jokerit

      Jokerit on tehnyt pahan virheen jota kenenkään nykyisen tai entisen fanin ei pitäisi sulattaa nimittäin KHL siirto...
      Ainoa joka hyötyy tästä on HIFK joka saa monta uutta fania, niin myös minutkin.. Jokereita olen kauan kannattanut, kaiken ryssät ja Hjallis multa vie, mutta ei kultaisia jokerimuistoja.

      • Anti H.forsIFK

        Se nähdään myöhemmin, oliko virhe.
        Itse veikkaan että ei.

        Jokerit haalii parhaat suomalaispelaajat ja todella kovat ulkomaisvahvistukset.
        Sellaisen jengin joka pesee HIFK:t ja muut kuten SKA pesi TPS:n.

        Muuten, tosi Jokeri ei Helsingfors IFK:n leiriin mene, en myös minä.

        SM-Liigassa tulen kannattamaan mieluummin Espoota (vaikka Hesasta olen)
        KHL-liigassa tietysti Jokereita.

        Hyvä Jokerit


    • raae

      Ja mitäs vikaa suomenruotsalaisessa jääkiekkoseurassa on? Niinkuin joku jo mainitsikin, niin meillä on IFK:ssa pitkät perinteet.

      • jaaha1

        Entä mitä vikaa on lähiöleiman omaavassa joukkueessa? Ainakin monille teistä tuntuu olevan, kun pitää siitä "hesalaisuudesta" aina aukoa. Minuun tuo pilkka ei osu, koska olen ylpeä lähiön kasvatti. Sitä on vain huvittava kuunnella, kun eräät selvästi ajattelee, että kantakaupunki on jotenkin parempaa aluetta kuin muu Helsinki.


      • Gary-

        Tarkoitatko IFK.n hienoa 50-luvulle kestänyttä apartheid-historiaa, jolloin seuraan eivät saaneet suomenkieliset liittyä? Toivottavasti olette ylpeitä.


    • V a F

      Niin missä?

      MIFK?
      ÅIFK?
      HIFK?

      Vai jopa TIFK
      http://tifk.com/

      Ruotsinkielisillä on todella pitkät perinteet,
      suomenkielen morkkaamisesta.

    • Trastui

      Osaako narrifanit sanoa Trastui Tavarits ? Onhan se hienoa, kun ensi kaudella Hjallis-Arenalla kuulutukset tulevat ensin Venäjän kielellä. Kansainvälistä sano.

    • Stadin parhaat

      Jokeri kannattajat on itiksestä eli läheltä venäjän rajaa. Kannattajat ei huomaa mitään eroa siirtyessään rajan taakse.

      Rastui jokeriz

    • <<<<<

      KANNATAN KIEKOSSA 14 JENGIÄ
      1. HIFK
      2. BLUES
      3. TPS
      4. ÄSSÄT
      5. LUKKO
      6. ILVES
      7. JYP
      8. KÄRPÄT
      9. KALPA
      10. PELICANS
      11. HPK
      12. TAPPARA
      13. K-VANTAA < MESTIS
      14. TUTO

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4405
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2438
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      118
      1775
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1412
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      335
      1367
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe