annatteko miehenne ajaa karvoitustanne

värjätty

annatteko miehenne ajaa tai värjätä häpykarvojanne vai hoidatteko itse aina ne kuntoon

15

2056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petri 45v

Annan

• Nea_aliisa

Joo käy hyvästä esileikistä kun mies sheivaa pimpan saunareissulla

• shaver1

Jep! Olen trimmannut naisen kymmeniä kertoja,on todella hyvää esileikkiä.
        Nyt vaan ei oo kumppania...
        Olen 48v mies 02-03 -alueelta,jos innostut asiasta niin postia zippidii (ät) hotmail.fi

• jurbo.
        shaver1 kirjoitti:

Jep! Olen trimmannut naisen kymmeniä kertoja,on todella hyvää esileikkiä.
        Nyt vaan ei oo kumppania...
        Olen 48v mies 02-03 -alueelta,jos innostut asiasta niin postia zippidii (ät) hotmail.fi

Parturointi on parturointia ja esileikit erikseen. Mikä vtun esileikki? Omaatko frudilaisen käsityksen seksistä, eli vain miehen ja naisen välinen emätinyhdyntä on seksiä?

• Anonyymi
        jurbo. kirjoitti:

Parturointi on parturointia ja esileikit erikseen. Mikä vtun esileikki? Omaatko frudilaisen käsityksen seksistä, eli vain miehen ja naisen välinen emätinyhdyntä on seksiä?

Taidat olla aika hosuja,raakasti sisään ja sillä siisti,ei se poika niin mee.et ota rauhallisesti et kumpikin nauttii ei sitä joka kerta parturoidakkaan voi ,mut silloin tällöin se on paikalaan ja siitä on hyvä hissuksiin jatkaa

• Itse ajelen

Antaisin, jos vain suostuisi

• bi Kaitsu

Samoin

• kyllä olen ajellut monesti karvat pois ja haluais tehdä sitä säännölisesti kun posliini on upean näköinen ja tuntuinen. viestiä naiset p-savon alueelta niin ....

• Anonyymi

Ääh. Posliinit on pikkutytöille. Onneksi omalla vaimolla on kunnon karvat alapäässä.

• Anonyymi

Ajan tyttöystäväni usein posliiniksi onko se sitten sen jälkeen pikkutyttöystävä?

• Anonyymi

Paljaspilluinen nainen on kammottava. Aikuisella naisella tulee olla karvoja.

• Anonyymi

En anna

• Anonyymi

Annan ja haluan että ajaa kaikki pois. En tykkää pillunkarvoista.

• Anonyymi

Kun oltiin ensikertaa kolmistaan annoin mìehille leikkuuvälineet ja mieheni partahöylän ja pyysin tekeen mieleisen karvoutuksen.
      Mieheni antoi "vieraan" leikellä karvoitukseni ennen kuin saivat panna.
      Oli hieno ja kiivoittava tunne kun vieras (mieheni ystävä) käsitteli pilluani karvoitusta ajaessaan.

• Anonyymi

Olishan se hieno kokemus näin miehenä ajella nainen poslariksi..... sitte harrastaa suuseksiä ja hierontaa oikein pitkän kaavan mukanaan....pussata tissitki...

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1994
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe