Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

annatteko miehenne ajaa karvoitustanne

värjätty

annatteko miehenne ajaa tai värjätä häpykarvojanne vai hoidatteko itse aina ne kuntoon

15

1963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petri 45v

      Annan

    • Nea_aliisa

      Joo käy hyvästä esileikistä kun mies sheivaa pimpan saunareissulla

      • shaver1

        Jep! Olen trimmannut naisen kymmeniä kertoja,on todella hyvää esileikkiä.
        Nyt vaan ei oo kumppania...
        Olen 48v mies 02-03 -alueelta,jos innostut asiasta niin postia zippidii (ät) hotmail.fi


      • jurbo.
        shaver1 kirjoitti:

        Jep! Olen trimmannut naisen kymmeniä kertoja,on todella hyvää esileikkiä.
        Nyt vaan ei oo kumppania...
        Olen 48v mies 02-03 -alueelta,jos innostut asiasta niin postia zippidii (ät) hotmail.fi

        Parturointi on parturointia ja esileikit erikseen. Mikä vtun esileikki? Omaatko frudilaisen käsityksen seksistä, eli vain miehen ja naisen välinen emätinyhdyntä on seksiä?


      • Anonyymi
        jurbo. kirjoitti:

        Parturointi on parturointia ja esileikit erikseen. Mikä vtun esileikki? Omaatko frudilaisen käsityksen seksistä, eli vain miehen ja naisen välinen emätinyhdyntä on seksiä?

        Taidat olla aika hosuja,raakasti sisään ja sillä siisti,ei se poika niin mee.et ota rauhallisesti et kumpikin nauttii ei sitä joka kerta parturoidakkaan voi ,mut silloin tällöin se on paikalaan ja siitä on hyvä hissuksiin jatkaa


    • Itse ajelen

      Antaisin, jos vain suostuisi

      • bi Kaitsu

        Samoin


    • kyllä olen ajellut monesti karvat pois ja haluais tehdä sitä säännölisesti kun posliini on upean näköinen ja tuntuinen. viestiä naiset p-savon alueelta niin ....

    • Anonyymi

      Ääh. Posliinit on pikkutytöille. Onneksi omalla vaimolla on kunnon karvat alapäässä.

      • Anonyymi

        Ajan tyttöystäväni usein posliiniksi onko se sitten sen jälkeen pikkutyttöystävä?


      • Anonyymi

        Paljaspilluinen nainen on kammottava. Aikuisella naisella tulee olla karvoja.


    • Anonyymi

      En anna

    • Anonyymi

      Annan ja haluan että ajaa kaikki pois. En tykkää pillunkarvoista.

    • Anonyymi

      Kun oltiin ensikertaa kolmistaan annoin mìehille leikkuuvälineet ja mieheni partahöylän ja pyysin tekeen mieleisen karvoutuksen.
      Mieheni antoi "vieraan" leikellä karvoitukseni ennen kuin saivat panna.
      Oli hieno ja kiivoittava tunne kun vieras (mieheni ystävä) käsitteli pilluani karvoitusta ajaessaan.

    • Anonyymi

      Olishan se hieno kokemus näin miehenä ajella nainen poslariksi..... sitte harrastaa suuseksiä ja hierontaa oikein pitkän kaavan mukanaan....pussata tissitki...

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe