Peräaukon nuoleminen

AsslickingFun

Mikä voikaan olla mahtavampaa kuin anaalin nuoleminen! Itse nuolen aina naisten peräaukot ennen seksiä, noin 15-20min riittää niin nainen huohottaa aivan kuin taivaissa olisi.

En tiedä mitään kauniimpaa asiaa kuin naisen sykkivä peräaukko johon upottaa oman kielensä!

Onko muita kohtalon tovereita vai olenko yksin tämän nautintoni kanssa?
Pääsääntöisesti naisetkin suhtautuvat positiivisesti siihen kun alan nuolla ja imeä anaalia, tosin kerran eräs "baari tuttu" veti housut jalkaan ja juoksi pois... Ei tiedä tyttö mitä menetti.

21

10284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kartturi_lole

      Älä ala paskan kaa leikkiin, yöh

    • blondiee1

      On se aina kivaa kun peppua nuollaan.

    • AsslickingFun

      Taas pääsin lauantai iltana lipasemaan kakkosta! Tytön olin tuntenut noin tunnin, tyyli oli sellainen että itse makasin selälläni ja naikkonen tuli kyykky asentoon persreikä edellä suuni päälle ja tämä lysti tapahtui asuntoautossa.. Aaah!

      • AsslickingFun

        ********** = pyllynreikä


    • peppunuolija

      Salarakkaani tykkäsi erityisesti siitä kun makaa mahallaan ja laittaa tyynyjä lantion alle että peppu oli oikein pystyssä. Sitten laitan hierontaöljyä käsiini runsaasti ja hieron pakaroita pitkään. Sitten työnsin sormeni koukistettuna pilluun niin että se painoi hänen g-pistettään. Makasin itse myös mahallani hänen jalkojensa välissä ja samalla rupesin hitaasti nuolemaan hänen peppureikäänsä. Sitten hitaasti liikuttelin sormeani hänen pillussaan g-pisteeseen painaen ja samalla rupesin nussimaan kielelläni hänen peppuunsa. Hän sai aivan valtavat ja pitkät orgasmit tällätavalla ja itse myös nautin siitä suuresti. Sen jälkeen peppu olikin jo rentona odottamassa kaluani sisään. Painaiduin hänen selkäänsä laittaen kaluni sisään ja hieroen klitorista samalla kun hitaasti liikuin pepussa. Ei kauaakaan kun hän taas voihki orgasmin tahdissa ja lämpöinen spermani lähti liikkeelle. Voiko parempaa olla? Ikävä tuota vuosien takaista nautintoa. Kun saisi vielä joskus kokea vastaavaa.

    • ekakerta4

      Mä en oo koskaa seksiny tai mut mulla on 21.6 ensi treffit.
      Ne on mun poikkiksaen luana. Ja en tiiä haluukse anaali seksii nii mitä teen jos en ookkaa valmis?

    • bi tyttö

      Pyllyreiän nuolenta on ihan parasta! Saan tulevalla viikolla pitää hyvänä toista naista... ahhhh..
      Bi tyttönä vasta toinen kerta naisen kanssa, jännää ;-) tuo takaapäin nuolemisvinkki g-pistettä hieroen otetaan kyllä käyttöön! Samalla voisi sitten välillä sormettaakin pyllyä...
      Anusrappia olis tarkoitus kokeilla ekaa kertaa elämässäni, jänskättää sekin tosi paljon... eniten kuitenkin se, että tavataan ekaa kertaa tämän naisen kanssa.. toivottavasti kemiat kohtaa livenäkin ;-) lisää pyllyn hyväilyvinkkejä otetaan vastaan ;-)

    • kimmom69

      No takaa päin nuoleminen on tosi kiihoittavaa ja ihana nuolla itsestään huolta pitävää naista-Estoton nainen saa mieheen kyllä virtaa paljon :)

    • joma66

      69 -asennossa olen päässyt nuolemaan peppua ja työnsin myös kieltä sisään. Todella kiihoittava kokemus. Sen jälkeen sain itse monsteridildoa strap-on vyössä sisääni. ;)

      • alkoi haluttaa

      • jepjep96
        alkoi haluttaa kirjoitti:

        Aah! Pääsiskös kerran mukaan? [email protected]

        haluisitko korkata mun neitsyt perseen ;) kaikki asennot ja leikit käy ;)


    • repa8

      hyi hyi mikä mies? sairasta.

    • repa8

      hyi hemmetti.yök onko suu paskassa sen jälkeen.aika sikamaista touhua ja eläimellistä.

      • repa8

        viime viikonloppuna toinen kaveri nuoli jpäässä yöllä jannekadulla 15 sek miehen takapäätä. yök.yök


    • k-riisi

      minä nautin. kirjoitinkin juuri jonnekin tänne että ex tykkäsi kovasti suuseksistä ja nuoli myös peppua. ja tuon nuolemisen jälkeen ex toki myös pani peppuani. nautin tästä siis suuresti tuolloin ja kaikista voimakkaimmat orkut sain näin.

    • peppua antava mies

      Totta on et kun mies ja nainen nuolee toistensa pyllyt niin kyllä kiihottaa molempia.exäni osti leikkeihimme strap-on tekopeniksen ja kun peput oli nuoltu märiksi ni ex sitoi lanteilleen tuon dildon ja tuli sisääni hitaasti kun hän oli työntynyt pohjaani.ssin elämäni mahtavimman orgasmin.

    • yööööök

      ja sit kielisuudelmii peräreiän nuolun jälkeen!aaahh!!

      • lips

        Aivan mahtavaa kun nainen nuolee pyllyä ja runkkaa samalla ja välillä sormi käy pepussa, kiihottaa molempia tad. paljon.


    • Kiim. pepun nuolija

      Me harrastetaan vaimon kanssa 69 ja silloin molemmat pystytään nuolemaan toistemme peppua. Se tuntuu niin hyvältä, usein laukeen jo siinä kun vaimoni nuolee mun peppua.

    • No ei se pepun nuoleminen niin kamalaa ole kun sellaisen mielestä joka ei ole kokeillut. Itse nautin todella paljon.

      • Anonyymi

        kivaa on


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe