Kysyinkin jo toisella palstalla sitruunasta ja nyt on rahapuun vuoro. Eli talvehtimisesta: Minulla on noin 15cm rahapuun taimi,jonka sain lahjaksi naapurilta ja ei ole viettänyt vielä talveakaan meillä.Eli onko pakko olla ikkunan edessä vai kuinka paljon valoa tarvitsee talvella ja onko 10 asteen vaiheilla sopiva lämpötila, ja mitä te suosittelette? Jos tiedätte sitruunastakin, (2cm) niin vastatkaa vain. ;)
Rahapuun talvehtiminen?
3
268
Vastaukset
- saviruoho
Rahapuun pitää tietenkin oleilla talven valoisalla ikkunalaudalla. Kaipa 10 astetta riittää, mutta kastele vain ani harvoin, kerran kolmessa viikossa tai harvemmin.
- Sandra333
No hyvä, ainoa tarpeeksi viileä paikka kellarin rapuissa(ei ole,kuin 1 ikkuna),jossa on noin 10-15 astetta,kovimmilla pakkasilla voi laskea 8 asteeseen,luulisi riittävän myös valo, vaikka onkin länsi-ikkuna,koska se on aika pitkä. Ja aion antaa mullan aina kuivahtaa ainakin 3 cm syvyyteen,sen luulisi riittävän,kun edellinen omistajakin kasteli hyvin harvoin,niin ja kunnolla kerralla;) Kiitos tiedosta!
- Huuhaaohjeita !
itselläni on ollut rahapuu 10 vuotta samalla paikalla ikkunalaudalla iltapäiväauringon puolella. Silloin tällöin kastelen, joskus annan ravinnetta.
Se voi erinomaisesti.
En ole tiennytkään, että siihen pitäisi jotenkin kohdistaa huomiota ja vaihtaa sen paikkaa talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247