minulla on valtava (2 m korkea, 1,2m. leveä ja 80 cm syvä) terrario tyhjillään ja haluan siihen lemmikin. en kuitenkaan tahdo käärmettä.. minkälaisia terrario eläimiä suosittelette/ on olemassa? en myöskään tahdo mitään pientä "koristetta" vaan jonkun vähän isomman jota voi käsitelläkkin..:)
terrario tyhjillään
5
141
Vastaukset
- liskooh
Sammakko ois varmaan hyvä.. Sitte ois joku liskoeläin:) ne ainaki on tosi hyviä terraan laittaa
- pan4
okei :) sammakko kyllä ois aika pikkunen tossa jätti terrassa XD mutta mites iguaani?? tietääkö joku niistä??
- Käärmemies
Aikuiselle iguaanille tuo on kokolailla pieni. Jos kokoa olisi kaksi metriä suuntaansa, se olisi loistava iguaaniterraario, mutta nyt suosittelisin jotain pienempää kiipeilevää liskoa. Ehkä vihervesiagama? Tai isompi joukko jotain kiipeileviä gekkoja?
Mitä tulee sammakkoon, niin vaikkapa liitosammakolle tuo on ihan parahulttaisen kokoinen: mahtuisi melkein vähän liitämäänkin. - ofllrlflfl
Minä voin muuttaa terraarioosi.Voit katsella ryyppäämistäni lasin läpi.
- shingeki
Kameleontti! Jemeni tai pantteri(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826