Löytyykö täältä muita joilla on edessä Finkkareiden rekrypäivä ensi viikolla? Täällä jo yksi jännääjä odottelee innolla :D
Finnmatkat -13
18
268
Vastaukset
- huihuihui
Joo täällä kans yks! Tänää oli puhelinhaastattelu ja sit tuli kutsu rekrypäivään! Jänskättää sikana :D Tuutko tiistaina? :)
- huu4
itse olen menossa 9.8 perjantaina :)
- Milane
Jee, kiva että löytyy kohtalotovereita :D Mä olen itse menossa torstaina, kunhan vaan saisin työvuorot järkättyä siihen malliin! Minkäs ikästä sakkia ootte? :)
- Diudiudui
20v! :) harmi et mennää kaikki eri päivinä! Tiiättekö yhtää paljon siel rekrypäiväl on porukkaa about?
- Milane
Noni, mä oon 24 :) Ei oo kyllä mitään tietoa, mietin sitä itekin. Luulis, ettei nyt ihan hirveesti kerralla, ku noita päiviä kuitenkin on niin monta. :D Millasiakohan ne tehtävät on!
- Elviira3
Hellou!
Täällä kanssa yks tyttö 19v saapumassa haastatteluun. Miulla onkin se jo maanantaina, IIKS! Ei vielä jännitä oikeestaan mikään muu kun että löydänkö perille... - Milane
Oottepa te nuoria! :D No Ruoholahdessa on onneks melko helppo suunnistaa, joten eiköhän sinne löydä :) Mäkin tuun vähän kauempaa, joten pitää varmaan varata joku kofeiinivarasto, että jaksaa olla skarppina koko päivän :D
- elviira3
Haha joo, olin aika yllättyny että pääsin näinkin pitkälle just tuon iän takia! :) Mutta eipä siinä mitään menetettävääkään ole kun naamaansa käy siellä näyttämässä! Innolla kyllä ootan mitä maanantai tuo tullessaan :) Ootteko hakeneet matkaoppaaksi, lastenkerhonohjaajaksi vai aktiviteettiohjaajaksi? Varmaankaan eivät just ikäni puolesta minnuu kelpuuta kun lastenkerhonohjaajaksi mutta se onkin ensisijainen toive!
- Milane
Niinpä :) Ite hain ihan oppaaksi. Kiinnostais kyllä tietää, että kuinka monta henkilöö ne kursseille ottaa :D Joko jännittää huominen? :)
- diudiudiudiudiduid
No miten meni? :) Mitäs kaikkee siel tapahtu? Oliko paljon ihmisiä? :) Mua jännitttääää!! :D Mul on huomenna se! hui.
- mimimi2
Onko mitään tietoa onko tuo itsensä esitteleminen enkuksi vai suomeksi? Muutenkin olisi kiva kuulla kumpi on rekrypäivän kielenä!
- ninnni1
Onko kukaan kuullut tuloksista? Milloin valituille ilmoitetaan? Täällä jänskätään jo...
- <3 <3 <3
Noinko paljon jänskättää että unohit että 15 päivä saadaan tietää :D :D
- muu3
tänään sitten tuli tieto, jee pääsin... :) mites muilla? :)
- retulius
minä kans, mutta bamseksi :) jee
- minä
Heeei tuliko sieltä soitto vai spostia? :)
- huu4
minä kirjoitti:
Heeei tuliko sieltä soitto vai spostia? :)
etkö ole vielä saanut mitään tietoa? Mitä päivänä olit rekryssä? Mulle tuli s-postia.
- TahtooMyösM-Oppaaksi
Tsemppiä teille kaikille uusille oppaille!
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että onko teitä informoitu jo palkkauksesta? Itse hain myös tähän hakuun, mutta elämäntilanne muuttui niin etten voinut lähteä. Aion hakea seuraavassa haussa, ja todella lähteä, nyt säästelen 'pesämunaa' itselleni nykyisestä työstä mutta silti kiinnostaisi tietää mikä Finnmatkojen lähtöpalkkaus on, mikäli se teille on jo kerrottu.
Ja kyllä, tiedän, tätä työtä ei tehdä rahasta, vaan se on sydämen asia, mutta lainoja maksavana ihmisenä täytyy tietää mitä pankkiin ilmoittaa voivansa maksaa niitä takaisin kuukaudessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838