Finnmatkat -13

Milane

Löytyykö täältä muita joilla on edessä Finkkareiden rekrypäivä ensi viikolla? Täällä jo yksi jännääjä odottelee innolla :D

18

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huihuihui

      Joo täällä kans yks! Tänää oli puhelinhaastattelu ja sit tuli kutsu rekrypäivään! Jänskättää sikana :D Tuutko tiistaina? :)

    • huu4

      itse olen menossa 9.8 perjantaina :)

    • Milane

      Jee, kiva että löytyy kohtalotovereita :D Mä olen itse menossa torstaina, kunhan vaan saisin työvuorot järkättyä siihen malliin! Minkäs ikästä sakkia ootte? :)

      • Diudiudui

        20v! :) harmi et mennää kaikki eri päivinä! Tiiättekö yhtää paljon siel rekrypäiväl on porukkaa about?


    • Milane

      Noni, mä oon 24 :) Ei oo kyllä mitään tietoa, mietin sitä itekin. Luulis, ettei nyt ihan hirveesti kerralla, ku noita päiviä kuitenkin on niin monta. :D Millasiakohan ne tehtävät on!

    • Elviira3

      Hellou!

      Täällä kanssa yks tyttö 19v saapumassa haastatteluun. Miulla onkin se jo maanantaina, IIKS! Ei vielä jännitä oikeestaan mikään muu kun että löydänkö perille...

    • Milane

      Oottepa te nuoria! :D No Ruoholahdessa on onneks melko helppo suunnistaa, joten eiköhän sinne löydä :) Mäkin tuun vähän kauempaa, joten pitää varmaan varata joku kofeiinivarasto, että jaksaa olla skarppina koko päivän :D

    • elviira3

      Haha joo, olin aika yllättyny että pääsin näinkin pitkälle just tuon iän takia! :) Mutta eipä siinä mitään menetettävääkään ole kun naamaansa käy siellä näyttämässä! Innolla kyllä ootan mitä maanantai tuo tullessaan :) Ootteko hakeneet matkaoppaaksi, lastenkerhonohjaajaksi vai aktiviteettiohjaajaksi? Varmaankaan eivät just ikäni puolesta minnuu kelpuuta kun lastenkerhonohjaajaksi mutta se onkin ensisijainen toive!

    • Milane

      Niinpä :) Ite hain ihan oppaaksi. Kiinnostais kyllä tietää, että kuinka monta henkilöö ne kursseille ottaa :D Joko jännittää huominen? :)

    • diudiudiudiudiduid

      No miten meni? :) Mitäs kaikkee siel tapahtu? Oliko paljon ihmisiä? :) Mua jännitttääää!! :D Mul on huomenna se! hui.

    • mimimi2

      Onko mitään tietoa onko tuo itsensä esitteleminen enkuksi vai suomeksi? Muutenkin olisi kiva kuulla kumpi on rekrypäivän kielenä!

    • ninnni1

      Onko kukaan kuullut tuloksista? Milloin valituille ilmoitetaan? Täällä jänskätään jo...

    • <3 <3 <3

      Noinko paljon jänskättää että unohit että 15 päivä saadaan tietää :D :D

    • muu3

      tänään sitten tuli tieto, jee pääsin... :) mites muilla? :)

    • retulius

      minä kans, mutta bamseksi :) jee

      • minä

        Heeei tuliko sieltä soitto vai spostia? :)


      • huu4
        minä kirjoitti:

        Heeei tuliko sieltä soitto vai spostia? :)

        etkö ole vielä saanut mitään tietoa? Mitä päivänä olit rekryssä? Mulle tuli s-postia.


    • TahtooMyösM-Oppaaksi

      Tsemppiä teille kaikille uusille oppaille!

      Ihan uteliaisuudesta kysyn, että onko teitä informoitu jo palkkauksesta? Itse hain myös tähän hakuun, mutta elämäntilanne muuttui niin etten voinut lähteä. Aion hakea seuraavassa haussa, ja todella lähteä, nyt säästelen 'pesämunaa' itselleni nykyisestä työstä mutta silti kiinnostaisi tietää mikä Finnmatkojen lähtöpalkkaus on, mikäli se teille on jo kerrottu.

      Ja kyllä, tiedän, tätä työtä ei tehdä rahasta, vaan se on sydämen asia, mutta lainoja maksavana ihmisenä täytyy tietää mitä pankkiin ilmoittaa voivansa maksaa niitä takaisin kuukaudessa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe