Olen siis 13-vuotias tyttö ja tahtoisin näyttelijäksi:) Tiedän että se vaatii todella paljon työtä ja vaivaa mutta nyt jos ajatellaan (siis juuri nyt) niin jaksaisin varmaan ainankin yrittää. Olen suomalainen tyttö mutta minun englantini on aina ollut 9-10:) Haluaisin vain tietää että millä tavalla pääsisi elokuviin tekemään näyttelijän roolia? Ku siis tiedän vain että pitää käydä näyttelijän joku koulutus (?) Ja jne. mutta siis jos esimerkiksi tahtoisi johonkin vampyyri-elokuvaan/sarjaan näyttelijäksi niin pitäisikö minun mennä siihen kaupunkiin kysymään (esim Los Angeles) että pääsisinkö näyttelijäksi? Vai pitäisikö minun lähettää jonkinlainen kirje? Kertokaa minulle:) En ota pahakseni mistään negatiivisestakaan palautteesta:) Ja tiedän että lapsuus pitää elää eikä saisi haaveilla liikoja mutta olen utelias ja tahdon vain tietää:) En muuta!:) Kiitos KAIKISTA vastauksista jo etukäteen:)
Olen nuori tiedän sen mutta tahtoisin näyttelemään:)
juu-chan
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841622
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88878- 8842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53822
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80715Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680