Olen siis 13-vuotias tyttö ja tahtoisin näyttelijäksi:) Tiedän että se vaatii todella paljon työtä ja vaivaa mutta nyt jos ajatellaan (siis juuri nyt) niin jaksaisin varmaan ainankin yrittää. Olen suomalainen tyttö mutta minun englantini on aina ollut 9-10:) Haluaisin vain tietää että millä tavalla pääsisi elokuviin tekemään näyttelijän roolia? Ku siis tiedän vain että pitää käydä näyttelijän joku koulutus (?) Ja jne. mutta siis jos esimerkiksi tahtoisi johonkin vampyyri-elokuvaan/sarjaan näyttelijäksi niin pitäisikö minun mennä siihen kaupunkiin kysymään (esim Los Angeles) että pääsisinkö näyttelijäksi? Vai pitäisikö minun lähettää jonkinlainen kirje? Kertokaa minulle:) En ota pahakseni mistään negatiivisestakaan palautteesta:) Ja tiedän että lapsuus pitää elää eikä saisi haaveilla liikoja mutta olen utelias ja tahdon vain tietää:) En muuta!:) Kiitos KAIKISTA vastauksista jo etukäteen:)
Olen nuori tiedän sen mutta tahtoisin näyttelemään:)
juu-chan
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755