Tiedoksi seuraavaa

Asia hoidossa

sinulle, joka mainostat täällä vähän väliä Alpo Pikkaraista pedofiilinä, laitoimme puolisoni kanssa nettipoliisille vinkin toiminnastasi.

57

4859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole melperi1

      Miksi? Eikö se ole totta, vai oletko alpon puoliso?

    • varoituksen sana

      En puoliso ja tiedän, että he itse eivät täällä edes ikinä käy lukemassa , mutta tunnemme Alpon jo monen vuoden takaa ja siksi koen, että täällä tuollainen menettely ei ole sopivaa, mitä joku täällä harrastaa. keitä tuo tieto palvelee muuta kuin kirjoittajaa itseään, joka on pahansuopaisuutta pullollaan. jonkinlainen vahingonilo paistaa kirjoittajan tekstistä ja muutenkin hänellä taitaa olla jotain hampaankolossa Alpoa ja perhettään kohtaan, miksi hän muuten täällä jatkuvasti valvoo asioissa, jotka hoitaa joku muu kuin hän.

      • Oulunsalon veli

        Ahaa, no joko Alpo on päässyt vapaaksi, leppoisia eläkepäiviä viettämään?


      • Tiedätkö?
        Oulunsalon veli kirjoitti:

        Ahaa, no joko Alpo on päässyt vapaaksi, leppoisia eläkepäiviä viettämään?

        Missähän vankilassa Alpo istui?


      • melperille
        Tiedätkö? kirjoitti:

        Missähän vankilassa Alpo istui?

        Kalevi, tuota en tiedä. Mutta mistä tiedät että ylipäänsä istui?
        Ainakin sillä ilmeisesti seisoi jos kerran istui?


      • olen äiti
        melperille kirjoitti:

        Kalevi, tuota en tiedä. Mutta mistä tiedät että ylipäänsä istui?
        Ainakin sillä ilmeisesti seisoi jos kerran istui?

        Osaatteko edes häpeämisen taitoa, ette ilmeisesti ja yhtä pedofiliaan verrattavia juttuja pyörii päässänne. Saisitte hävetä.


      • Lain koura

        Laki se on näille kirjoittelijoillekin. Kunnianloukkaus on vakava asia. Ilmoitus vaan poliisille, tutkintapyyntö saa aikaan että tosiaan myös tutkitaan ja tuomitaan. Sakot vähintään tulee aina kunnianloukkausesta.


      • Anonyymi
        Lain koura kirjoitti:

        Laki se on näille kirjoittelijoillekin. Kunnianloukkaus on vakava asia. Ilmoitus vaan poliisille, tutkintapyyntö saa aikaan että tosiaan myös tutkitaan ja tuomitaan. Sakot vähintään tulee aina kunnianloukkausesta.

        Mutta jos ei ole kunniaa?


    • totta toinen puoli

      onhan Alpo ainakin laitettu phujan tehtävistä pois. Myös opistosihteerin tehtävät saanut lopettaa. Mistähän syystä? Ei kai vaan..

      • Ei todella

        Eihän tuollaisesta kukaan valehtele julkisella palstalla.


      • niii ?

        Oisko jäänyt eläkkeelle, tai sitten huhutaan että pidätetty. En tiedä!


      • vakuutusmies1

        Mutta perhe ei ole saanut mitään sanktioita muilta sivullisilta kuin jatkuvasti täältä. JA SE ON KOHTUUTONTA HEILLE!


      • Tottakai!
        vakuutusmies1 kirjoitti:

        Mutta perhe ei ole saanut mitään sanktioita muilta sivullisilta kuin jatkuvasti täältä. JA SE ON KOHTUUTONTA HEILLE!

        Juu - vl-pedofiilien tekoset pitäisi ehdottomasti unohtaa.


      • Ymmärrä
        vakuutusmies1 kirjoitti:

        Mutta perhe ei ole saanut mitään sanktioita muilta sivullisilta kuin jatkuvasti täältä. JA SE ON KOHTUUTONTA HEILLE!

        Melperi laisekseen..


      • niin?
        vakuutusmies1 kirjoitti:

        Mutta perhe ei ole saanut mitään sanktioita muilta sivullisilta kuin jatkuvasti täältä. JA SE ON KOHTUUTONTA HEILLE!

        Tiedätkö sinä edes sitä mitä sana sanktio meinaa?


      • Tottakai! kirjoitti:

        Juu - vl-pedofiilien tekoset pitäisi ehdottomasti unohtaa.

        Vaihdapa nyt Melperi kuivat vaipat itsellesi, ota iltalääkkeesi -ja mene nukkumaan.


      • vakuutusmies1
        Tottakai! kirjoitti:

        Juu - vl-pedofiilien tekoset pitäisi ehdottomasti unohtaa.

        Entäs ateisti-pedofiilen tekoset? Pitäisikö nekin unohtaa?


      • vakuutusmies1
        niin? kirjoitti:

        Tiedätkö sinä edes sitä mitä sana sanktio meinaa?

        Ota sivistyssanakirja käteesi, jos epäilet etten tiedä.


      • vakuutusmies1
        Devoit kirjoitti:

        Vaihdapa nyt Melperi kuivat vaipat itsellesi, ota iltalääkkeesi -ja mene nukkumaan.

        Devoit mitähän noista viesteistä nyt kuvittelet Melperin kirjoittaneen? Puhdistaisin siltä osin hänen maineensa, jotka kirjoitin minä ei hän!


      • vakuutusmies1

        Eihän nykyään enää aikoihin ole kukaan ollut opistosihteerin tehtävässä! Opistojen hyväksi kerätään varoja muulla tavalla.


      • huokaus.
        vakuutusmies1 kirjoitti:

        Ota sivistyssanakirja käteesi, jos epäilet etten tiedä.

        Sinua se ei auttaisi yhtään jos ottaisin.

        Mutta selvästi sinä et tiedä koska lasten ja puolison sanktioista puhut.


      • vakuutusmies1 kirjoitti:

        Devoit mitähän noista viesteistä nyt kuvittelet Melperin kirjoittaneen? Puhdistaisin siltä osin hänen maineensa, jotka kirjoitin minä ei hän!

        ****Devoit mitähän noista viesteistä nyt kuvittelet Melperin kirjoittaneen? Puhdistaisin siltä osin hänen maineensa, jotka kirjoitin minä ei hän! ***

        Ai, sorry kuvittelin ettei kahta melperinlaista kahjoa mahdu tälle palstalle, mutta erehdyin.


      • hopeisen QuickTime
        vakuutusmies1 kirjoitti:

        Eihän nykyään enää aikoihin ole kukaan ollut opistosihteerin tehtävässä! Opistojen hyväksi kerätään varoja muulla tavalla.

        Kyllä Alpo oli vielä ihan vasta.

        Ethän sä tiedä mitään.


      • vakuutusmies1
        Devoit kirjoitti:

        ****Devoit mitähän noista viesteistä nyt kuvittelet Melperin kirjoittaneen? Puhdistaisin siltä osin hänen maineensa, jotka kirjoitin minä ei hän! ***

        Ai, sorry kuvittelin ettei kahta melperinlaista kahjoa mahdu tälle palstalle, mutta erehdyin.

        No Devoit tuli huti sulta ja paha, jos kehtaat väittää minua melperiläiseksi kahjoksi. Luulin sinun sivistystasoasi vähän paremmaksi, mitä kommenttisi kertoo.


      • vuosissa
        hopeisen QuickTime kirjoitti:

        Kyllä Alpo oli vielä ihan vasta.

        Ethän sä tiedä mitään.

        Mikähän se sun vastasi mahtaakaan olla?


      • vakuutusmies1 kirjoitti:

        No Devoit tuli huti sulta ja paha, jos kehtaat väittää minua melperiläiseksi kahjoksi. Luulin sinun sivistystasoasi vähän paremmaksi, mitä kommenttisi kertoo.

        Kyllä vaistoni sanoi oikein että herra Melperi olet itse, tiedän sen siitä kun heti laitoit p,askaviestejäsi raamattupalstalle kommenttini jälkeen.


        Mene nyt vanha mies kuivattamaan itsesi ja kuivalla vaipalla nukkumaan.


      • vakuutusmies1
        huokaus. kirjoitti:

        Sinua se ei auttaisi yhtään jos ottaisin.

        Mutta selvästi sinä et tiedä koska lasten ja puolison sanktioista puhut.

        Eikö sinua sitten säälitä puolison ja lasten asema, heitähän tässä viskotaan samalla mitalla päähän kun puolisosta ja isästä täällä joku yhtenään vinoilee ja vikoilee. Hehän kokevat myös olevansa jollaintavoin syyllisiä tässä sivussa.


      • gjnjmbnn
        vakuutusmies1 kirjoitti:

        Eikö sinua sitten säälitä puolison ja lasten asema, heitähän tässä viskotaan samalla mitalla päähän kun puolisosta ja isästä täällä joku yhtenään vinoilee ja vikoilee. Hehän kokevat myös olevansa jollaintavoin syyllisiä tässä sivussa.

        eli myönnät että on syyllinen. syyllisyyden kokemus muuten ei ole sama kuin syyllisyys. syyllinen on se joka on tehnyt, hän ei näissä useinkaan tunne syyllisyyttä.


      • vakuutusmies1
        Devoit kirjoitti:

        Kyllä vaistoni sanoi oikein että herra Melperi olet itse, tiedän sen siitä kun heti laitoit p,askaviestejäsi raamattupalstalle kommenttini jälkeen.


        Mene nyt vanha mies kuivattamaan itsesi ja kuivalla vaipalla nukkumaan.

        Ensinnäkään en tiedä mitään mistään raamattupalstasta, se on minulle ihan uusi asia enkä sinne edes välittäisi mennäkkään, koska en ole sellaisesta tipan tippaa kiinnostunut. Ainut palsta minne kirjoitan on keskisuomalaisen keskustelupalsta ,mutta sinnekään en kirjoita tällä nimimerkillä, minkä tänne nyt kirjoitin. Ja sitten vielä, tänne tulin tuon vaimoni aloittaman aloituksen vuoksi, milloinkaan muuten en täällä ole harrastanut kirjoittelua. Että nyt tuli sulle toinen huti ja paha. Nyt Devoit voisit jo pyytää vuorostasi anteeksi tuota viimeistä kuvaasi minusta. Olen 69v ja en missään vaipoissa, sydänlääkkeet kyllä on ja verenpainelääkkeet käytössä, kun olin vuosi takaisin Kuopiossa ohitusleikkauksessa.


      • vakuutusmies1
        gjnjmbnn kirjoitti:

        eli myönnät että on syyllinen. syyllisyyden kokemus muuten ei ole sama kuin syyllisyys. syyllinen on se joka on tehnyt, hän ei näissä useinkaan tunne syyllisyyttä.

        En myönnä koska en ole mistään lukenut, että olisi saanut tuomion eikä ole tännekään siioniin minkäänlaista juoruntapaistakaan asiasta. Mutta eikö ole niin, että tällaisissa tapauksissa on yleensä toimittu niin, että nimiä ei ole julkistettukaan, koska perhettä joka on syytön, on haluttu suojella.


      • vakuutusmies1
        Devoit kirjoitti:

        Kyllä vaistoni sanoi oikein että herra Melperi olet itse, tiedän sen siitä kun heti laitoit p,askaviestejäsi raamattupalstalle kommenttini jälkeen.


        Mene nyt vanha mies kuivattamaan itsesi ja kuivalla vaipalla nukkumaan.

        Arvon herra Melperi olen pahoillani, että saat Devoitilta vastaasi täysin syyttömänä nyt nämä kirjoitukset, jotka hän on minuun kohdistanut, luullessaan että sinä Melperi olet ne kirjoittanut. Viisaskin voi mennä vipuun!


      • vakuutusmies1 kirjoitti:

        Ensinnäkään en tiedä mitään mistään raamattupalstasta, se on minulle ihan uusi asia enkä sinne edes välittäisi mennäkkään, koska en ole sellaisesta tipan tippaa kiinnostunut. Ainut palsta minne kirjoitan on keskisuomalaisen keskustelupalsta ,mutta sinnekään en kirjoita tällä nimimerkillä, minkä tänne nyt kirjoitin. Ja sitten vielä, tänne tulin tuon vaimoni aloittaman aloituksen vuoksi, milloinkaan muuten en täällä ole harrastanut kirjoittelua. Että nyt tuli sulle toinen huti ja paha. Nyt Devoit voisit jo pyytää vuorostasi anteeksi tuota viimeistä kuvaasi minusta. Olen 69v ja en missään vaipoissa, sydänlääkkeet kyllä on ja verenpainelääkkeet käytössä, kun olin vuosi takaisin Kuopiossa ohitusleikkauksessa.

        Nyt kyllä vakuutusasiamies on täysin ulalla. Minä en sinulle ole kohdistanut yhtään viestiäni vaan melperille. Aloitus on täysin asiallinen, tuollaisesta nimellä herjaamisesta pitää tulla tuomio.


      • vakuutusmies1
        Devoit kirjoitti:

        Nyt kyllä vakuutusasiamies on täysin ulalla. Minä en sinulle ole kohdistanut yhtään viestiäni vaan melperille. Aloitus on täysin asiallinen, tuollaisesta nimellä herjaamisesta pitää tulla tuomio.

        Niin väitit että olen tuo melperi, joka muka oli kirjoittanut jonkun viestin sinun jälkeesi jollekkin ihmeen raamattupalstalle. Kuka nyt sekoilee? Mutta annan anteeksi sinulle. Lisäksi tekee mieleni korjata ,että en ole vakuutusasiamies vaan täysin palvellut vakuutustarkastajan nimikkeellä aikoinaan työni alkanut ja siitä työstä eläkkeelle päässyt jo 58 vuotiaana, kun silloin oli siinä yhtiössä sellainen eläke etuisuus.


      • ikmgnh
        vakuutusmies1 kirjoitti:

        En myönnä koska en ole mistään lukenut, että olisi saanut tuomion eikä ole tännekään siioniin minkäänlaista juoruntapaistakaan asiasta. Mutta eikö ole niin, että tällaisissa tapauksissa on yleensä toimittu niin, että nimiä ei ole julkistettukaan, koska perhettä joka on syytön, on haluttu suojella.

        Onko väärin jos tietää ja kertoo siitä muille. Siis jos on tuomittu ja kertoo sen niin silloinhan se on totta, jos ei ole tuomittu ja kertoo että on niin se on valetta. Tuomio on julkinen mutta asiakirjat salaiset. Jokainen joka haluaa sen tietää niin voi käydä tarkistamassa. Jos joku on jo käynyt ja tietää niin eihän se kerro muuta kuin sen joka on jokaisen ulottuvilla.


      • ´´´´´´´´´´´´
        vakuutusmies1 kirjoitti:

        Eihän nykyään enää aikoihin ole kukaan ollut opistosihteerin tehtävässä! Opistojen hyväksi kerätään varoja muulla tavalla.

        Valehteleva Srk:lainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Missä Alpo nyt?
        vuosissa kirjoitti:

        Mikähän se sun vastasi mahtaakaan olla?

        Kyllä minäkin ole ollut seuroissa, kun opistosihteeri Alpo Pikkarainen on tuonut rakkaita terveisiä opistoistamme.


      • Anonyymi
        Missä Alpo nyt? kirjoitti:

        Kyllä minäkin ole ollut seuroissa, kun opistosihteeri Alpo Pikkarainen on tuonut rakkaita terveisiä opistoistamme.

        hei alpo ja vaimo on
        ihana paris kunta käyn
        usein heillä kylässä heti
        kahvit keittää ei kannattais
        moittia yhtään.


    • Kenen seuraavaksi?

      Eipä olisi Pikkaraisen Alpokaan uskonut, että hänen suuruutensa nimi pilkahtelee täällä tuon tuostakin.

    • hyvä olis jos

      Olisi todella hyvä että tämä henkilö saataisiin vastuuseen teostaan.
      Avaus ei ole uskottava, ikävä kyllä. Tämä on asianomaistajarikos,
      eikä rikosilmoituksen tekoa olisi missään tapauksessa saanut ilmoittaa täällä.
      Kysymys on siis vain pelottelusta ja tällaisella pelottelu- toiminnalla vain provosoidaan kirjoittamaan lisää. Miksi? Siksi koska tiedämme Suomi24.fi:n toiminnan vastaavissa tapauksissa. Tätäkin mahdollisten pedofiilien paljastelua on jatkunut jo useamman vuoden ajan yhteen soittoon ilman katkoja.

      • aamumiete

        Jokainen lukija ja yhteisön jäsen, joka tuntee tulevansa loukatuksi on asianomistaja itse.ja voi tehdä ilmoituksen.


    • kummajuttu

      Jaa sekö ei ollutkaan. Onpa hienoa. Muuten vaan joutu linnaan ja nyt on lestojen vankka suojelukohde. Ei edes keskustelua ole poistettu, koska eipä ole aihetta. Olisko siis sittenkin just niin.

      • rouvaTappinen

        Keskustelujen sensurointi taitaa totella aivan eri logiikkaa. Siitä on vaikea päästä selville eikä totuus ole tärkeä kriteeri ollenkaan keskustelujen poistoissa. Perustelut lienevät tärkeitä mutta perustelijan älykkyys perusteluja tehdessä on voitokas, rehellisyys vähemmänarvoinen ominaisuus.

        Emme tämän perusteella voi tietää mitään varmaa Alpo Pikkaraisen tuomioista. Minulle nimi on uusi vaikka olen nyt kahlannut pedifiilituomiot taaksepäin vuoteen 2010


      • viili.peto

        Sehän on talonmies Pikkaraisen velipoika.


    • Eihän_siitä

      ole kenellekään mitään hyötyä eikä paljon iloakaan, että eletään toisten synneissä ja rikoksissa ja levitellään niitä.

      • ihan_tyypillinen

        Edellinen = tyypillinen vanhoillislestadiolaisen pedofiilin kommentti.


    • synti

      Eiköhän se enemmänkin ole synti, että eletään toisten synneissä ja rikoksissa ja levitellään niitä. Jokainen tulisi kohdata ihmisenä, joksi Jumala hänet loi, tasavertaisena, Jumalan kuvana, eikä ketään ihmistä saa määritellä ilkeiden juorujen perusteella, joiden tarkoitusperä on yritys mustamaalata ihminen, joissain tapauksessa jopa aivan päinvastaiseksi kuin mitä ihminen on.
      Voidaan kysyä onko se kateus,joka tähän johtaa?
      "Pyhä Henki todistaa uskovaisen ihmisen sydämmessä, että hän on Jumalan lapsi."
      Synnistä Pyhä Henki tulee murheelliseksi ja on syytä käydä parannuksen askelille.
      Sitä paitsi kukaan meistä ei ole "Pekkaa parempi tai pahempi". Uskovainen ihminen on samalla syntinen ja vanhurskas.

      • Toisten_synneissä

      • neitiABC
        Toisten_synneissä kirjoitti:

        Vanhoillislestadiolainen kahvihetki:


        "EEVA: Isä ja äiti saattoivat kahvitella vieraiden kanssa kaikessa rauhassa alakerrassa samaan aikaan kun tämä raiskasi mua yläkerran vessassa.

        Että miksi ne ei tulleet, vaikka mä huusin suoraa huutoa!" (Haastattelu 10, kevät 2011)

        (Johanna Hurtig: Taivaan taimet, Uskonnollinen yhteisöllisyys ja väkivalta, Hansaprint Oy, Vantaa 2013) (s. 181)

        https://tuhat.halvi.helsinki.fi/portal/fi/persons/johanna-hurtig(542af37e-33ca-4267-851a-f4beb2ea319a).html

        Tämä sitaatti on suht' usein vedetty esiin kun argumentit loppuvat pedofilia/ insestiväittelyssä. Nettimanipuloinnissa tuo pätkä toimii ilmeisesti ja on jo muutaman vuoden toiminut silloin kun väittelijän omat peruskallion alkavat järkkymään.

        Hurtigin tiedämme nykyään saavan suojan Suomen Akatemian tutkijaluettelossa RUUMIILLISEN uskonnon tutkijana.

        Ilkeämieliseksi heittäytyen väitän nyt että Hurtig tarvitsee suojaa kun rikolliset eivät enää vankiloista käsin pysty nettiväittelyja ohjaamaan tissi-reva-jatkumoon. Olemme jo pääsemässä netin kaikkein saastaisimman vaiheen yli mutta kauan se on kestänyt ja vieläkin se jyllää siellä missä valppaita Jumalan valtakunnan lapsia ei väittelyjä ole seuraamassa.


      • pontius.pilailee
        neitiABC kirjoitti:

        Tämä sitaatti on suht' usein vedetty esiin kun argumentit loppuvat pedofilia/ insestiväittelyssä. Nettimanipuloinnissa tuo pätkä toimii ilmeisesti ja on jo muutaman vuoden toiminut silloin kun väittelijän omat peruskallion alkavat järkkymään.

        Hurtigin tiedämme nykyään saavan suojan Suomen Akatemian tutkijaluettelossa RUUMIILLISEN uskonnon tutkijana.

        Ilkeämieliseksi heittäytyen väitän nyt että Hurtig tarvitsee suojaa kun rikolliset eivät enää vankiloista käsin pysty nettiväittelyja ohjaamaan tissi-reva-jatkumoon. Olemme jo pääsemässä netin kaikkein saastaisimman vaiheen yli mutta kauan se on kestänyt ja vieläkin se jyllää siellä missä valppaita Jumalan valtakunnan lapsia ei väittelyjä ole seuraamassa.

        Tämä sitaattihan on heinolassa vessankin seinällä eikä suinkaan käsienpesun takia.


      • Valppaita_riittää
        neitiABC kirjoitti:

        Tämä sitaatti on suht' usein vedetty esiin kun argumentit loppuvat pedofilia/ insestiväittelyssä. Nettimanipuloinnissa tuo pätkä toimii ilmeisesti ja on jo muutaman vuoden toiminut silloin kun väittelijän omat peruskallion alkavat järkkymään.

        Hurtigin tiedämme nykyään saavan suojan Suomen Akatemian tutkijaluettelossa RUUMIILLISEN uskonnon tutkijana.

        Ilkeämieliseksi heittäytyen väitän nyt että Hurtig tarvitsee suojaa kun rikolliset eivät enää vankiloista käsin pysty nettiväittelyja ohjaamaan tissi-reva-jatkumoon. Olemme jo pääsemässä netin kaikkein saastaisimman vaiheen yli mutta kauan se on kestänyt ja vieläkin se jyllää siellä missä valppaita Jumalan valtakunnan lapsia ei väittelyjä ole seuraamassa.

        Valpas SRK:n valtakunnan jäsen:

        Jälleen yksi tuomittu saastainen vanhoillislestadiolainen pedofiili:

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288742868493.html

        Espoon käräjäoikeus Tuomiolauselma

        Vastaaja: Kari Juhani Ketola, 040458-

        Syyksi luettu rikos

        Törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
        28.07.1988 – 31.08.1999

        Rangaistusseuraamukset

        Vankeus
        3 vuotta vankeutta

        Vanhoillislestadiolaiset opettavat olevansa koko maailman ainoita oikeita ja Jumalalle kelpaavia uskovaisia.
        Kaikki muut uskovaiset saarnataan helvettiin vl–rauhanyhdistyksillä.

        Virallisen vl-opetuksen mukaan myös Kari Ketola kuuluu maailman ainoisiin oikeisiin uskovaisiin ja hänelle luvataan vl-saarnoissa hyvä osa tulevaisuudessa.

        Taannoin eräs lappeenrantalainen vanhoillislestadiolainen mies tuomittiin 8 v. vankeusrangaistukseen vuosikausia jatkuneesta omien tyttäriensä raiskaamisesta.
        Rangaistuksen kovuus kertoo, että teko oli äärimmäisen törkeä.

        -------------------------------------------

        Ei muutosta hovioikeudessa:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031721284114_uu.shtml


      • pedojen_puolustelua
        neitiABC kirjoitti:

        Tämä sitaatti on suht' usein vedetty esiin kun argumentit loppuvat pedofilia/ insestiväittelyssä. Nettimanipuloinnissa tuo pätkä toimii ilmeisesti ja on jo muutaman vuoden toiminut silloin kun väittelijän omat peruskallion alkavat järkkymään.

        Hurtigin tiedämme nykyään saavan suojan Suomen Akatemian tutkijaluettelossa RUUMIILLISEN uskonnon tutkijana.

        Ilkeämieliseksi heittäytyen väitän nyt että Hurtig tarvitsee suojaa kun rikolliset eivät enää vankiloista käsin pysty nettiväittelyja ohjaamaan tissi-reva-jatkumoon. Olemme jo pääsemässä netin kaikkein saastaisimman vaiheen yli mutta kauan se on kestänyt ja vieläkin se jyllää siellä missä valppaita Jumalan valtakunnan lapsia ei väittelyjä ole seuraamassa.

        Hienosti sinä vanhoillislestadiolainen "neitiABC" puolustat vanhoillislestadiolaisia pedofiilejä.

        Eikö sinua itseäsi raiskattu lainkaan, kun olit pieni vl-lapsi? Olet poikkeus.


      • rouvaTappinen
        Valppaita_riittää kirjoitti:

        Valpas SRK:n valtakunnan jäsen:

        Jälleen yksi tuomittu saastainen vanhoillislestadiolainen pedofiili:

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288742868493.html

        Espoon käräjäoikeus Tuomiolauselma

        Vastaaja: Kari Juhani Ketola, 040458-

        Syyksi luettu rikos

        Törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
        28.07.1988 – 31.08.1999

        Rangaistusseuraamukset

        Vankeus
        3 vuotta vankeutta

        Vanhoillislestadiolaiset opettavat olevansa koko maailman ainoita oikeita ja Jumalalle kelpaavia uskovaisia.
        Kaikki muut uskovaiset saarnataan helvettiin vl–rauhanyhdistyksillä.

        Virallisen vl-opetuksen mukaan myös Kari Ketola kuuluu maailman ainoisiin oikeisiin uskovaisiin ja hänelle luvataan vl-saarnoissa hyvä osa tulevaisuudessa.

        Taannoin eräs lappeenrantalainen vanhoillislestadiolainen mies tuomittiin 8 v. vankeusrangaistukseen vuosikausia jatkuneesta omien tyttäriensä raiskaamisesta.
        Rangaistuksen kovuus kertoo, että teko oli äärimmäisen törkeä.

        -------------------------------------------

        Ei muutosta hovioikeudessa:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031721284114_uu.shtml

        Tämä on viimeinen vanhoillislestadiolaisen pedofiilin tuomio, vuodelta 2014.
        Kyllähän niitä on mutta suhteessa muihin suomalaisiin, ei ollenkaan merkittävästi yleisempi ilmiö lestadiolasten parissa, pikemminkin harvinaisempi.
        Jollekin poliittiselle/ taloudelliselle/ juridiselle/ uskonnolliselle eliitille sopii vain kovin hyvin syyllistää ja pitää sylkykuppina vanhoillislestadiolaisia veljiä.


      • Karua_kertomaa
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Tämä on viimeinen vanhoillislestadiolaisen pedofiilin tuomio, vuodelta 2014.
        Kyllähän niitä on mutta suhteessa muihin suomalaisiin, ei ollenkaan merkittävästi yleisempi ilmiö lestadiolasten parissa, pikemminkin harvinaisempi.
        Jollekin poliittiselle/ taloudelliselle/ juridiselle/ uskonnolliselle eliitille sopii vain kovin hyvin syyllistää ja pitää sylkykuppina vanhoillislestadiolaisia veljiä.

        Tuhansia pedofilian uhreja vanhoillislestadiolaisuudessa!!


        Tohtori Johanna Hurtig tutki seksuaalista väkivaltaa vanhoillislestadiolaisessa herätysliikkeessä. Tässä ote hänen tutkimuksestaan:

        ""Yksittäistapauksista ei kuitenkaan voida puhua enää siinä vaiheessa, kun uhreja on satoja, todennäköisesti tuhansia, tapaukset sijoittuvat koko maahan, kymmenille eri paikkakunnille, toisistaan erillisiin sukuihin, ja kun kokemuksista ja ratkaisuyrityksistä voi tavoittaa useita yhteisöön ja sen edustamaan uskoon liittyviä pulmakohtia." (s. 110-111)

        (Johanna Hurtig: Taivaan taimet, Uskonnollinen yhteisöllisyys ja väkivalta, Hansaprint Oy, Vantaa 2013)

        https://tuhat.halvi.helsinki.fi/portal/fi/persons/johanna-hurtig(542af37e-33ca-4267-851a-f4beb2ea319a).html


      • 12345654321
        Karua_kertomaa kirjoitti:

        Tuhansia pedofilian uhreja vanhoillislestadiolaisuudessa!!


        Tohtori Johanna Hurtig tutki seksuaalista väkivaltaa vanhoillislestadiolaisessa herätysliikkeessä. Tässä ote hänen tutkimuksestaan:

        ""Yksittäistapauksista ei kuitenkaan voida puhua enää siinä vaiheessa, kun uhreja on satoja, todennäköisesti tuhansia, tapaukset sijoittuvat koko maahan, kymmenille eri paikkakunnille, toisistaan erillisiin sukuihin, ja kun kokemuksista ja ratkaisuyrityksistä voi tavoittaa useita yhteisöön ja sen edustamaan uskoon liittyviä pulmakohtia." (s. 110-111)

        (Johanna Hurtig: Taivaan taimet, Uskonnollinen yhteisöllisyys ja väkivalta, Hansaprint Oy, Vantaa 2013)

        https://tuhat.halvi.helsinki.fi/portal/fi/persons/johanna-hurtig(542af37e-33ca-4267-851a-f4beb2ea319a).html

        Tutkija joka johtopäätöksensä vetaisi hatusta, ihan kuiten tuhannet ja taas tuhannet mutu-tuomarit netissä.
        Tohtorisnaiselta odotetaan samaa kurinalaisuutta kuin muiltakin tohtoreilta. Tohtori on mutu-tohtori jos johtopäätäkset vetasee perustelematta.


    • Anonyymi

      Onko puolisosi mies vai nainen? Onko puolisosi samaa sukupuolta kuin sinä?

      • Anonyymi

        Ei ole puolisoa


    • Anonyymi

      Kyllähän se Alpo oli jo nuoruusvuosinaan antanut merkkejä seksuaalisista haluistaan esim. heiluttelemalla penistään naispuolisille karjakoille yms. Mieleltään sairas mies. Mutta sai hän sentään vankilatuomion aikana ainakin kerran kunnolla turpaan ollessaan suorittamassa tuomiotaan Kuopiossa. Kunnallusneuvoksen arvonimen hän jostain syystä sai kuitenkin pitää tuomiostaan huolimatta. Vankilatuomion aikana hän jännästi oli aina jossain matkoilla, millon Ranskassa tai jossain kaukaisten sukulaisten luona mutta eipä miestä näkynyt Kestilässä koko aikana. Nykyään hän viettää rauhallisia eläkepäiviä Rantsilassa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe