Mikä näistä ahdistaa?

Käytän tällä hetkellä Ketipinoria 400 mg sekä Azonaa 100 mg illalla uneen. Pari kolme viikkoa sitten söin 100 kpl Diapamin vajaassa parissa viikossa. Samoin minulla oli suunnilleen tuohon aikaan Rivatril 100 kpl paketti. Otin sitä yleensä 1-2 kpl illalla. Välillä meni jopa päivällä. Sekin 100 kpl menin vajaassa kahdessa viikossa. Nyt on siis ollut pari viikkoa vain nuo kaksi ekaa.

Nukun todella huonosti, joka yö. Ei ole olemassa hyvää yöunta. Välillä en nuku lainkaan. Lisäksi minua on päivisin väsyttänyt ja ahdistanut kuukauden päivät. Pinna on ollut todella kireällä. Kaikki tämä pahenee aina iltaa kohden. Käyn n klo 20 nukkumaan.

Voisiko Azona aiheuttaa pahan oloni vai johtuuko se kenties noista kahdesta nopeasti syödystä benzosta, vaikka aikaa onkin jo kulunut niiden lopettamisesta?

2

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rajaton mahdollisuus

      Pyydä sossusta rahaa ja ala ratsastaa,saat silloin elämääsi muutosta ja eläinläheisyyttä.Sossulla on sitäkin palvelua,voit kysyä.

    • 432rwefdvccfbcv

      "Pari kolme viikkoa sitten söin 100 kpl Diapamin vajaassa parissa viikossa."

      Siinä on yksi mahdollinen syyllinen. Mahdollisesti riippuvuus syntynyt?

      Ketipinor oli mulle painajaismainen lääke. Nukkumisen helpottamiseksi mullekin se määrättiin. Todellisuudessa se pilasi uneni ja teki olin todella oudoksi.

      Suosittelen Melatoniini valmisteita unen saamiseksi. 100% turvallinen lääke ja resepti vapaa Suomen ulkopuolella. Tosin se on ymmärtääkseni tulossa reseptivapaaksi Suomessakin mutta hinta on aika korkea ulkomaihin verrattuna. Kannattaa ottaa kaksi kappaletta 3MG joka yö samaan aikaan ja herätä 8-9 tunnin jälkeen. Vaikka pari yötä menee todennäköisesti pipariksi niin se maksaa itsensä takaisin moninkertaisesti kun se alkaa potkia ja saat hyvän uni rytmin. Aina siis samaan aikaan nukkumaan ja mieluiten ennen kahtatoista ja herätys 8-9 maissa, myös viikonloppuisin. Olo on aivan törkeän hyvä jos kestää sen ekan viikon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      218
      7053
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2462
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      36
      1872
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      332
      1683
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1664
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1519
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe