s-marketin ihanat myyjät

hessu_1985

Olen ihastunut s-marketin myyjään nimeltään Anniina. Menen aina hänen kassalleen kun on niin suloisen oloinen, nainen just minun makuun. Tietääkö kukaan onko hän varattu?

40

2381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varohan vain

      ettei rakkoja tule kun käsitöitä teet. :D

      • Anonyymi

        Rakkoja voi tulla, jos käsissään ei ole pitänyt ja käyttänyt lapiota tai kankea.


    • No ei ainakaan vielä ole tullut, mutta ei sitä koskaan tiedä. Onkohan hän minkä ikäinen? Kerran oli hyllyjä täyttämässä ja kurkotteli ylemmille hyllyille niin se peppu ja sitten kun näky vielä jotkin hipsterien rajat niin minä olin ihan että wau!!! Aivan uskomattoman kaunis nainen=)

      • ja taas kerran....

        Voi poika poloista......


      • missä vika

        Voi kun poika joutuu varattuna kuten jäljempänä kertoo olevansa tekemään noin paljon käsitöitä.....


    • jartsa8

      Kieltämättä siellä on hyvän näköisiä myyjiä

    • ihailija1

      s-marketissa on todella ihania myyjiä! kaikki nuoret pistävät kyllä silmään.. tykkään muutenkin erityisesti tumma hiuksisista naisista. muutamia hyvännäköisiä kaupassa on mutta löytyy minulla ehdoton suosikki.. anniina on myös ihan söpö;)

      • maksettu mainos

        S-marketin omat mainostavat =) Söpö, sitä sanaahan miehet kirjoittelevat =)


    • tyly realisti

      Koettakaa tajuta että ei siellä kaupassa naiset hymyile miehille vaan asiakaspalvelijan kuuluu olla ystävällinen asiakkaalle, kaikille asiakkaille. Siis se hymy ei ole vain sinulle vaan sama hymy esitetään kaikille asiakkaille koska se kuuluu kassan/asiakaspalvelijan työhön.

    • Eikö kukaan tunne sitä anniinaa? Haluaisin tietää onko hän varattu ja minkä ikäinen?

      • voi poloista

        Eihän iällä ole väliä, vai... Ota muusta itse selvää. Vai etkö ressu uskalla....


    • siley

      veikkaisin iäksi n.25 voi olla vanhempikin. tuskin on varattu.

    • Vanaha poeka

      "Menen aina hänen kassalleen kun on niin suloisen oloinen.."

      Joo, kyllähän se tämä konsti monelle se ainoa, jos haluaa saada nätin tytön hymyn tai edes katsekontaktin osakseen. Telkkari on tietenkin toinen, mutta eihän se samalta tunnu.

      Se kaupallisuus siinä tietenkin häiritsee, mutta hyvä kun edes rahan edestä jotain myötämielisyyttä saa osakseen. Ja ovat ne usein hyviä tyyppejä työnsä ulkopuolellakin nämä nätisti hymyilevät tytöt.

    • Olen ihan myyty tuolle naiselle. Isoin vaikeus tässä on kun olen varattu ja silti ihastunut

    • Ah , Anniina

      Käy Hessu osta maitopurkki kerrallaan kymmenen kertaa päivässä niin selviää onko Anniina ihastunut sinuun.

    • töissä vaan

      Mukava varmaan olla kaupassa töissä, kun kaikenlaiset hiipparit "ihailee"....

    • Niin ihana hiippailla kaupassa... Heh heh

    • Anniinaaaa!!!!!!!!

    • ?????

      Mee hessu sen tytön puheille ihan suoraan, taijat olla aika omituinen tapaus?

      • kalalle lähtiskö

        Minkä näköinen se Anniina on?


    • harberi

      tummat olkapäille asti tulevat hiukset, hipsterit, liian pienet housut ja normaali pituinen. ei mielestäni niin erikoinen. minä olen kiinnittänyt huomiota kaupassa käydessäni vain liian tiukkoihin housuihin, kauhean näköistä. kaikilla muilla on sopivasti löysät housut joilla on varmasti helpompikin liikkua. Anniinalla näyttää että housut repeävät hetkellä millä hyvänsä. ja pylly on liian iso verrattuna kokonaisuuteen, ei sovi yhteen. toki toisilla ihmisillä läski kertyy muualle kuin lantiolle.....

      • harberi

        edelliseen vielä lisäyksenä että naamasta Anniina on nätti! :] suosittelen käymään katsomassa jos Anniinaa näkyisi kaupassa. Minulle kelpaisi tuollainen tavallinen savolainen nainen:}


      • Venhollain luoksesi

        ""...ja pylly on liian iso verrattuna kokonaisuuteen,..."

        Eikä ole. Anniina on sievän näköinen joka paikasta.


      • Alushousu Hessuko?
        Venhollain luoksesi kirjoitti:

        ""...ja pylly on liian iso verrattuna kokonaisuuteen,..."

        Eikä ole. Anniina on sievän näköinen joka paikasta.

        Onkos tämä Hessu poikanen se sama, joka aiemmin kaipaili nuorten naisten alushousuja......?


    • einäin

      Nyt joo siis oikeesti... Menee kyll aika creepyks jos stalkkaat jotain ihan sulle tuntematonta viatonta nuorta naismyyjää joka tieten tahtomattaan joutuu sun pakkomielteisen ihailun kohteeks. Ei taida olla ihan tervettä kysellä nimittäin jostain kaupan tytöstä keskustelupalstoilla? Ajattele miltä siitäki tuntuu ku se löytäis tämän..

      • hjklöä

        Kyllä varmaan s marketissa tietävät tästä keskustelusta...


    • Ja palsta

      Tämä on kyllä todellinen peräkammarin poikien ketju!

    • onsetoohua

      mualaeskylän ongelmia, ensiksi asutaan jossaen perämetässä 20 vuotta, koolussakkaan oo muuta kun lannanluontiin tottuneita navettatyttöjä, sitten muutetaan immeisten ilimoille niin ihastuttaan ensmäeseen sivistyneeseen immeiseen jolla ee ookkaan paskoo nuamalla vuan meikkiä.

      • Anonyymi

        Heh, kiitos nauruista xD xD


    • jaspa1

      minäkin olen ihastunut vähän anniinaan, kivan näköinen tytteli. voisihan tuollaisen kanssa käydä treffeillä ihan mielellään ja vähän jotain muutakin,heh=)

    • Siilinlahden lintu
      • Anonyymi

    • ciciii

      s-marketissa on myös muutamat tosi komeat nuoret miesmyyjät:)

    • Anonyymi

      Olen käynyt usein siinä kaupassa. Ostan melkein aina hedelmiä, kun ostoksia teen. Sen olen huomannut, että banaanit on melkein raakoja ja eivät maistu oikein miltään. Luomut on väriltään tasaisen keltaisia, mutta hinta on korkeampi. Kuukausi sitten kävin toisessa kaupassa ja siellä oli banaanit keltaisia kokonaan ja makukin oli hyvä. Luulin että ne oli luomua, mutta eipä ollutkaan. Hinta melkein sama, kuin Siilinjärven s-marketissa. Tuote oli Chikita.

      • Anonyymi

        Toivottavasti banaanit loppuu koko suomesta, kun on lakko kuljetuksissa. Saisivat viedä takaisin tarjolla olevat banaanit afrikkaan kypsymään. Appelsiinit on niin kuivia mehuttomia kopperoita. Liekö joku imaissut mehut pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti banaanit loppuu koko suomesta, kun on lakko kuljetuksissa. Saisivat viedä takaisin tarjolla olevat banaanit afrikkaan kypsymään. Appelsiinit on niin kuivia mehuttomia kopperoita. Liekö joku imaissut mehut pois.

        Imaistu mehut, kuin suomalaisesta raskaan työn raatajista


      • Anonyymi

        Luonto kasvattaa kaiken, mitä maassa, ruukkumullassa, turvesuolla kasvaa ilman apuja. Hedelmiä, sun muuta kasvavaa ei pysty vääntämään sorvilla, hitsillä.


      • Anonyymi

        Chiquita


    • Anonyymi

      Punnitsin tuollaisen, mutta havaitsin köykäiseksi.

    • Anonyymi

      Onpas täällä pöljällä juntteja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe