Olen ihastunut s-marketin myyjään nimeltään Anniina. Menen aina hänen kassalleen kun on niin suloisen oloinen, nainen just minun makuun. Tietääkö kukaan onko hän varattu?
s-marketin ihanat myyjät
43
2948
Vastaukset
- Varohan vain
ettei rakkoja tule kun käsitöitä teet. :D
- Anonyymi
Rakkoja voi tulla, jos käsissään ei ole pitänyt ja käyttänyt lapiota tai kankea.
No ei ainakaan vielä ole tullut, mutta ei sitä koskaan tiedä. Onkohan hän minkä ikäinen? Kerran oli hyllyjä täyttämässä ja kurkotteli ylemmille hyllyille niin se peppu ja sitten kun näky vielä jotkin hipsterien rajat niin minä olin ihan että wau!!! Aivan uskomattoman kaunis nainen=)
- ja taas kerran....
Voi poika poloista......
- missä vika
Voi kun poika joutuu varattuna kuten jäljempänä kertoo olevansa tekemään noin paljon käsitöitä.....
- jartsa8
Kieltämättä siellä on hyvän näköisiä myyjiä
- ihailija1
s-marketissa on todella ihania myyjiä! kaikki nuoret pistävät kyllä silmään.. tykkään muutenkin erityisesti tumma hiuksisista naisista. muutamia hyvännäköisiä kaupassa on mutta löytyy minulla ehdoton suosikki.. anniina on myös ihan söpö;)
- maksettu mainos
S-marketin omat mainostavat =) Söpö, sitä sanaahan miehet kirjoittelevat =)
- tyly realisti
Koettakaa tajuta että ei siellä kaupassa naiset hymyile miehille vaan asiakaspalvelijan kuuluu olla ystävällinen asiakkaalle, kaikille asiakkaille. Siis se hymy ei ole vain sinulle vaan sama hymy esitetään kaikille asiakkaille koska se kuuluu kassan/asiakaspalvelijan työhön.
Eikö kukaan tunne sitä anniinaa? Haluaisin tietää onko hän varattu ja minkä ikäinen?
- voi poloista
Eihän iällä ole väliä, vai... Ota muusta itse selvää. Vai etkö ressu uskalla....
- siley
veikkaisin iäksi n.25 voi olla vanhempikin. tuskin on varattu.
- Vanaha poeka
"Menen aina hänen kassalleen kun on niin suloisen oloinen.."
Joo, kyllähän se tämä konsti monelle se ainoa, jos haluaa saada nätin tytön hymyn tai edes katsekontaktin osakseen. Telkkari on tietenkin toinen, mutta eihän se samalta tunnu.
Se kaupallisuus siinä tietenkin häiritsee, mutta hyvä kun edes rahan edestä jotain myötämielisyyttä saa osakseen. Ja ovat ne usein hyviä tyyppejä työnsä ulkopuolellakin nämä nätisti hymyilevät tytöt. Olen ihan myyty tuolle naiselle. Isoin vaikeus tässä on kun olen varattu ja silti ihastunut
- Ah , Anniina
Käy Hessu osta maitopurkki kerrallaan kymmenen kertaa päivässä niin selviää onko Anniina ihastunut sinuun.
- töissä vaan
Mukava varmaan olla kaupassa töissä, kun kaikenlaiset hiipparit "ihailee"....
Niin ihana hiippailla kaupassa... Heh heh
Anniinaaaa!!!!!!!!
- ?????
Mee hessu sen tytön puheille ihan suoraan, taijat olla aika omituinen tapaus?
- kalalle lähtiskö
Minkä näköinen se Anniina on?
- harberi
tummat olkapäille asti tulevat hiukset, hipsterit, liian pienet housut ja normaali pituinen. ei mielestäni niin erikoinen. minä olen kiinnittänyt huomiota kaupassa käydessäni vain liian tiukkoihin housuihin, kauhean näköistä. kaikilla muilla on sopivasti löysät housut joilla on varmasti helpompikin liikkua. Anniinalla näyttää että housut repeävät hetkellä millä hyvänsä. ja pylly on liian iso verrattuna kokonaisuuteen, ei sovi yhteen. toki toisilla ihmisillä läski kertyy muualle kuin lantiolle.....
- harberi
edelliseen vielä lisäyksenä että naamasta Anniina on nätti! :] suosittelen käymään katsomassa jos Anniinaa näkyisi kaupassa. Minulle kelpaisi tuollainen tavallinen savolainen nainen:}
- Venhollain luoksesi
""...ja pylly on liian iso verrattuna kokonaisuuteen,..."
Eikä ole. Anniina on sievän näköinen joka paikasta. - Alushousu Hessuko?
Venhollain luoksesi kirjoitti:
""...ja pylly on liian iso verrattuna kokonaisuuteen,..."
Eikä ole. Anniina on sievän näköinen joka paikasta.Onkos tämä Hessu poikanen se sama, joka aiemmin kaipaili nuorten naisten alushousuja......?
- einäin
Nyt joo siis oikeesti... Menee kyll aika creepyks jos stalkkaat jotain ihan sulle tuntematonta viatonta nuorta naismyyjää joka tieten tahtomattaan joutuu sun pakkomielteisen ihailun kohteeks. Ei taida olla ihan tervettä kysellä nimittäin jostain kaupan tytöstä keskustelupalstoilla? Ajattele miltä siitäki tuntuu ku se löytäis tämän..
- hjklöä
Kyllä varmaan s marketissa tietävät tästä keskustelusta...
- Ja palsta
Tämä on kyllä todellinen peräkammarin poikien ketju!
- onsetoohua
mualaeskylän ongelmia, ensiksi asutaan jossaen perämetässä 20 vuotta, koolussakkaan oo muuta kun lannanluontiin tottuneita navettatyttöjä, sitten muutetaan immeisten ilimoille niin ihastuttaan ensmäeseen sivistyneeseen immeiseen jolla ee ookkaan paskoo nuamalla vuan meikkiä.
- Anonyymi
Heh, kiitos nauruista xD xD
- jaspa1
minäkin olen ihastunut vähän anniinaan, kivan näköinen tytteli. voisihan tuollaisen kanssa käydä treffeillä ihan mielellään ja vähän jotain muutakin,heh=)
- Siilinlahden lintu
Unelmieni myyjä :D
http://www.youtube.com/watch?v=IfTCIIm4sCQ- Anonyymi
Vanahettunna olj tuo linkki vuan oeskoon ollunna tämä video, tämmöstähän se palavelu ylleesä Siilissä on ollunna kaatta vuosjkymmenten:
https://www.youtube.com/watch?v=lGL1fR2tXRg
- ciciii
s-marketissa on myös muutamat tosi komeat nuoret miesmyyjät:)
- Anonyymi
Olen käynyt usein siinä kaupassa. Ostan melkein aina hedelmiä, kun ostoksia teen. Sen olen huomannut, että banaanit on melkein raakoja ja eivät maistu oikein miltään. Luomut on väriltään tasaisen keltaisia, mutta hinta on korkeampi. Kuukausi sitten kävin toisessa kaupassa ja siellä oli banaanit keltaisia kokonaan ja makukin oli hyvä. Luulin että ne oli luomua, mutta eipä ollutkaan. Hinta melkein sama, kuin Siilinjärven s-marketissa. Tuote oli Chikita.
- Anonyymi
Toivottavasti banaanit loppuu koko suomesta, kun on lakko kuljetuksissa. Saisivat viedä takaisin tarjolla olevat banaanit afrikkaan kypsymään. Appelsiinit on niin kuivia mehuttomia kopperoita. Liekö joku imaissut mehut pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti banaanit loppuu koko suomesta, kun on lakko kuljetuksissa. Saisivat viedä takaisin tarjolla olevat banaanit afrikkaan kypsymään. Appelsiinit on niin kuivia mehuttomia kopperoita. Liekö joku imaissut mehut pois.
Imaistu mehut, kuin suomalaisesta raskaan työn raatajista
- Anonyymi
Luonto kasvattaa kaiken, mitä maassa, ruukkumullassa, turvesuolla kasvaa ilman apuja. Hedelmiä, sun muuta kasvavaa ei pysty vääntämään sorvilla, hitsillä.
- Anonyymi
Chiquita
- Anonyymi
Punnitsin tuollaisen, mutta havaitsin köykäiseksi.
- Anonyymi
Onpas täällä pöljällä juntteja.
- Anonyymi
Ässässä on kyllä nykyään todella komeita myyjiä. Näiden takia kauppaan eksyn ihailemaan
- Anonyymi
Jäbä on komea ja neiti on kaunis.
- Anonyymi
Miten ap:n ja Anniinan romanssin kävi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818