Sulla on pieni lapsi ja olet nyt hankkinut itse itsesi ongelmiin Tuksun sekä Jarnan kanssa!
OLET ITSE MENNYT TUKSUN JOLLAKSEN ASUNTOON TIETÄEN JO ENNESTÄÄN TUKSUN SEKOILUT JA ETTÄ KAVEERAA TOISEN RIKOLLISEN KANSSA!
Se mitä sitten on tapahtunut ja onko sun tekemisissä syytä Tuksun ja Jarnan uhkailulle ja kodin murtoihin, on toinen juttu.
MINÄ IHMETTELEN MIKSI HANKKIUDUT TUOLLAISTEN IHMISTEN KANSSA TEKEMISIIN, KUN VARSIN HYVIN TIEDÄT ETTÄ TUKSUN KANSSA ERITTÄIN SUURELLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ SAA ONGELMIA?!
Olet nyt omalla toiminnallasi vaarantanut myös pienen lapsesi turvallisuuden! Olet nuori joo, mutta pienen lapsen äitinä sun ei pitäisi häröillä enää tuollaisia juttuja. Lapsen kun saa on pakko kasvaa aikuiseksi! Eikä voi enää muiden ikäisensä tavoin ryypätä ja sekoilla!
Se miksi kirjoitin tämän, on se kun luin tuolta että olet kirjoittanut Jarnan uhkailleen tulevansa uudestaan kotiisi ja tappavansa sut.
Kerrot löytäneesi kaverin jolla aseita ja toivotat Jarnan tervetulleeksi kotiisi!!!
Missä pieni lapsesi on silloin?
Onko lapsesi nyt turvassa jossakin muualla?
Luonasihan lapsi ei voi olla, koska olet tappouhkauksen kohteena ja itsekkin uhkaat väkivallalla! Mikä pahinta uhkaat aseilla!
Haloo! Järki käteen nyt Tea!
Et voi ryhtyä tuollaiseen leikkiin pienen lapsen äitinä!
TEALLE, PIENEN LAPSEN ÄIDILLE!
90
4015
Vastaukset
- Jollas kommentoi
Karma kostaa kaikille!
ja syy on arton, kanervan ja median kiitos siitä!- Qummis
No hei Jollas!
Miten ihmeessä syy voi olla Arton, eihän hän ole luonasi ollut pitkiin aikoihin. Kyllä sinä ihan itse olet sotkenut asiasi. Väkivallantekosi, valheesi, ja syytöksesi eivät koske kovinkaan paljon Artoa varsinkaan toiminnan tasolla. Eivät nämä sinusta kanteen tehneet ole Artoa syyttäneet. Hohoi ota nyt se vähäinenkin älysi käteen, ja mieti asioita, äläkä aina vieritä tekojesi seurausta jonkun muun niskoille. Eihän sinille kohta enää kukaan uskalla edes päivää sanoa! Itse syökset mediaan kokoajan uusia asioita itsestäsi, ja toimistasi, joten sitäkään ei voi syyttää. - Sar Kasmi
Qummis kirjoitti:
No hei Jollas!
Miten ihmeessä syy voi olla Arton, eihän hän ole luonasi ollut pitkiin aikoihin. Kyllä sinä ihan itse olet sotkenut asiasi. Väkivallantekosi, valheesi, ja syytöksesi eivät koske kovinkaan paljon Artoa varsinkaan toiminnan tasolla. Eivät nämä sinusta kanteen tehneet ole Artoa syyttäneet. Hohoi ota nyt se vähäinenkin älysi käteen, ja mieti asioita, äläkä aina vieritä tekojesi seurausta jonkun muun niskoille. Eihän sinille kohta enää kukaan uskalla edes päivää sanoa! Itse syökset mediaan kokoajan uusia asioita itsestäsi, ja toimistasi, joten sitäkään ei voi syyttää.Sarkasmi.
- tip top
Siinä on lastensuojelulle jälleen uusi asiakas.Lapsi pois, jos sekoilu menee lapsen edun edelle! Vanhempien pitää olla lapsille turva, tässä ei ole niin jos aseita ja epämääräistä porukkaa ympärillä.
- top tip
Kyllä näin on.Luulisi, että poliisi on ottannut yhteyttä lastensuojeluun, poliisi on virkamies ja kuuluukin tehdä ilmoitus aika herkästikin myös tämmöisitä tapauksista.Olosuhdeselvitys olisi kyllä paikallaan tämän Tea äidin kohdalla.Näin taattaisiin ehkä lapselle hyvät olot,näin niitä luurankoja esiin putkahtaa ja salatutkin asiat tulee viranomaisten tietoon.Kannattaisi totisesti valita ystävänsä.Lapsen etu ennenkaikkea ja huostaan jos tommosta elämää viettää.Tällä tarkoitin karkkilalaista äitiä.
- itsekkin äiti
Lapsi pois!!!!!!!!!!! Hirveitä äitejä!!!
- Vastuutonta...
No mitä nyt käy tuon "Jadmiraksen" seiskaliveä katsomassa, niin ei kyllä miltään äidiltä vaikuta!
Ryyppää ja bailaa ku mikäkin teinipissis. Jutut muutenkin sitä tasoa.
Luulis että sen lapsi on jo sijoitettuna johonkin toiseen kotiin ja saa tavata vaan lastansa. En siis tunne enkä tiedä, mutta kellä muulla yh.äidillä on noin paljon aikaa/rahaa ryypätä joka viikonloppu???
- Thelma ja Louise
Thelma ja Louise rikkoivat tämän oven ikkunan Karkkilassa:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/988293_10201812286491705_2023508351_n.jpg- Jossun turinaa
Thelma ja Louise? Tarkoitat kai ohukainen ja paksukainen?
- Ei enää kuvaa
Kuva on poistunut linkin takaa.
- Tilanne Karkkilassa
TILANNE KIRISTYY KARKKILAN RINTAMALLA....
Jadmiras eli Tea Heinonen kirjoitti netissä 3.8. noin klo 2:30 näin:
”Koitti pakottaa mua laittaa että kaikki ok. Ei edelleenkään ole. Jarna uhkailee edelleen, että tulee tänään mun ovesta uudestaan läpi ja että tekee mitä tahansa löytääkseen mut ja tappaa mut. Onneks löysin kaverin, jolla aseita, että tervetuloa!!!!”- Kauheaa!
Kauheaa jos tuolla itsekkin keskenkasvuiselle (ei ainakaan vaikuta jutut aikuismaiselta) on lapsi ja vielä kotona sen kanssa!
Miten se ei yhtään ajattele sen lapsen turvallisuutta, kun uskaltaa vielä uhota Jarnan kaltaiselle sekopäälle takaisin?
Ei, ei sillä voi olla sitä sen lasta. Ei kukaan täysjärkinen silloin menis tuollaista tekemään, eli jos olis kunnon äit niin ei tekisi mitään sellaista mikä vaarantaisi kotinsa rauhaa ja turvallisuutta.
Niin ja Karkkilassa ei ole poliiseja, ne tulee Lohjalta asti, että niilläkin kestää tulla apuun melko kauan! - Lahdenvuo raivosi
Lahdenvuo raivosi Facebookissa 2.8. illalla:
”HYMY TAAS OSAA!!! VIT-TU JOHANNA MITÄÄN MURTAUTUNU MINNEKKÄÄN, ITSE MURTOVARAS VARASTI JIHANNAN KODISTA KENGÄT SEKÄ PUHELIMEN,
ALKAA VI-TUTTAA TOI PAS-KAN JAUHAMINEN. HE OVAT VARKAITA EI ME....”
… vielä pieni MC-jatkopostaus:
”ITSR TEA HEINONEN JA JONNE VILHUNEN VARASTI TAVARAA!!! KYNNON”
”Pikkasen palo pinna nyt!!!” - Jadmiraksen ystävä
Lahdenvuo raivosi kirjoitti:
Lahdenvuo raivosi Facebookissa 2.8. illalla:
”HYMY TAAS OSAA!!! VIT-TU JOHANNA MITÄÄN MURTAUTUNU MINNEKKÄÄN, ITSE MURTOVARAS VARASTI JIHANNAN KODISTA KENGÄT SEKÄ PUHELIMEN,
ALKAA VI-TUTTAA TOI PAS-KAN JAUHAMINEN. HE OVAT VARKAITA EI ME....”
… vielä pieni MC-jatkopostaus:
”ITSR TEA HEINONEN JA JONNE VILHUNEN VARASTI TAVARAA!!! KYNNON”
”Pikkasen palo pinna nyt!!!”Mun käsityksen mukaan tean lapsi asuu tealla joka toisen viikon ja lapsen isällä joka toisen, eikös oman vapaa viikkonsa saa kuluttaa vaikka sitten siihen dokaukseen jos niin haluaa. Eihän Tea ole tässä mitään sellaista tehnyt, että pitäisi lapsi ottaa pois. Ja oli muuten tuohon asejuttuun kirjottanut alle vielä lisäyksen "ja aseita, niin "aseita" tässä vaiheessa". Kai Tea pelkää, että tulevat uudestaan ovelle, ja siksi uhkailee takaisin. Onhan ne saanut Tean jo muuten uhkailtua hiljaiseksi... Ja kyllä mä tiedän, että Tea on hyvä äiti lapselleen omilla vuoroviikoillaan! Tea käy töissä, on usein lapsensa kanssa esim. puistossa ja tekevät kaikkea yhdessä. En ole ikinä kuullut Tean edes huutavan lapselleen tms. Joten älkää jauhako paskaa, kun ette edes tunne kyseistä ihmistä, minä sen sijaan satun tuntemaan erittäin hyvin!!
- Voi teitä lapset:(
Jadmiraksen ystävä kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan tean lapsi asuu tealla joka toisen viikon ja lapsen isällä joka toisen, eikös oman vapaa viikkonsa saa kuluttaa vaikka sitten siihen dokaukseen jos niin haluaa. Eihän Tea ole tässä mitään sellaista tehnyt, että pitäisi lapsi ottaa pois. Ja oli muuten tuohon asejuttuun kirjottanut alle vielä lisäyksen "ja aseita, niin "aseita" tässä vaiheessa". Kai Tea pelkää, että tulevat uudestaan ovelle, ja siksi uhkailee takaisin. Onhan ne saanut Tean jo muuten uhkailtua hiljaiseksi... Ja kyllä mä tiedän, että Tea on hyvä äiti lapselleen omilla vuoroviikoillaan! Tea käy töissä, on usein lapsensa kanssa esim. puistossa ja tekevät kaikkea yhdessä. En ole ikinä kuullut Tean edes huutavan lapselleen tms. Joten älkää jauhako paskaa, kun ette edes tunne kyseistä ihmistä, minä sen sijaan satun tuntemaan erittäin hyvin!!
Ja tuossa kirjoittaa toinen keskenkasvuinen....
Ensinnäkin jos ihminen pelkää jotakuta ihmistä joka uhkailee häntä ja jonka hän tietää jo ennestään vaaralliseksi, niin hän ei todellakaan mene uhkailemaan takaisin ja näin yllytä ja suututa uhkailijaa lisää!!!!
Tämän kertoo terve järki aikuiselle ihmiselle!
Kypsymättömät teini tai muuten kypsymätön nuori aikuinen uhoo ja leikkii kovista, kun ei muutakaan osaa eikä ymmärrä ajatella viisaasti!
Toisekseen sain käsityksen Jarnan ja tämän Tean tekstittelyistä, että Tea on ollut pyrkimässä Johannan keikoille mukaan. Jarna eräässä tekstarissa itse sanoo Tealle että Tea olisi hyväksytty mukaan jos ei olisi mokannut.
Johannan persettähän nimimerkki "Jadmiras" seiskalivessä on nuollut aiemminkin, sen on huomannut vähemmän liveä seuraavakin.
Siellä muuten joku aiemmin varoitti Johannaa "Jadmiraksesta" että on kaksnaamainen ja toisaalla haukkuu Johannaa!
Että herää kysymys, mikä on tämän Karkkilalaisen Tean motiivit Johanna Tukiaisen suhteen?
Halu siipeillä julkisuuteen (yksi näistä Pennojen, Virtasen ym.lisäksi), tai mikä on tämä halu hakeutua Johannan "piireihin"?
En vaan voi ymmärtää, jos sisältöä tämän nuoren naisen elämään tuo lapsi, olkoonkin joka toinen viikko. Miten muuten hän voi varmistaa ettei Jarna ja kumppanit ilmesty hänen kotiovelleen silloin kun hänellä on lapsiviikko???
Luuletteko että he pilleripäissään edes huomaavat lasta asunnossa.
Ja minäkin kysyn, kuka vastuuntuntoinen äiti ottaa tuollaisen riskin???
Vaikkemme tunne henkilökohtaisesti Teaa, niin aihetta on kyseenalaistaa hänen tänähetkiset puuhat! - toinen tietävä
Voi teitä lapset:( kirjoitti:
Ja tuossa kirjoittaa toinen keskenkasvuinen....
Ensinnäkin jos ihminen pelkää jotakuta ihmistä joka uhkailee häntä ja jonka hän tietää jo ennestään vaaralliseksi, niin hän ei todellakaan mene uhkailemaan takaisin ja näin yllytä ja suututa uhkailijaa lisää!!!!
Tämän kertoo terve järki aikuiselle ihmiselle!
Kypsymättömät teini tai muuten kypsymätön nuori aikuinen uhoo ja leikkii kovista, kun ei muutakaan osaa eikä ymmärrä ajatella viisaasti!
Toisekseen sain käsityksen Jarnan ja tämän Tean tekstittelyistä, että Tea on ollut pyrkimässä Johannan keikoille mukaan. Jarna eräässä tekstarissa itse sanoo Tealle että Tea olisi hyväksytty mukaan jos ei olisi mokannut.
Johannan persettähän nimimerkki "Jadmiras" seiskalivessä on nuollut aiemminkin, sen on huomannut vähemmän liveä seuraavakin.
Siellä muuten joku aiemmin varoitti Johannaa "Jadmiraksesta" että on kaksnaamainen ja toisaalla haukkuu Johannaa!
Että herää kysymys, mikä on tämän Karkkilalaisen Tean motiivit Johanna Tukiaisen suhteen?
Halu siipeillä julkisuuteen (yksi näistä Pennojen, Virtasen ym.lisäksi), tai mikä on tämä halu hakeutua Johannan "piireihin"?
En vaan voi ymmärtää, jos sisältöä tämän nuoren naisen elämään tuo lapsi, olkoonkin joka toinen viikko. Miten muuten hän voi varmistaa ettei Jarna ja kumppanit ilmesty hänen kotiovelleen silloin kun hänellä on lapsiviikko???
Luuletteko että he pilleripäissään edes huomaavat lasta asunnossa.
Ja minäkin kysyn, kuka vastuuntuntoinen äiti ottaa tuollaisen riskin???
Vaikkemme tunne henkilökohtaisesti Teaa, niin aihetta on kyseenalaistaa hänen tänähetkiset puuhat!Kyllä näin on!Olosuhdeselvitys aivan ehdoton asia, ja huostaanotto mikäli vähääkään jotain outoa tai lapsi isälle.Täysin vastuutonta toimintaa lapsen äidiltä, olkoonkin, että vapaa viikko mutta sillä on hyvin paljon merkitystä mitä teet silloinkin kun lapsi ei ole luona, kertoo todella paljon äidistä (keskenkasvuisesta sellaisesta)
KUN juopottelee ym epämääräistä remmiä kaverina.Vihdissä karkkilan lastensuojelun toimipiste.Uskon näin, että asiaan puututaan viranomaistaholta. - Karkkimaan kakarat
Jadmiraksen ystävä kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan tean lapsi asuu tealla joka toisen viikon ja lapsen isällä joka toisen, eikös oman vapaa viikkonsa saa kuluttaa vaikka sitten siihen dokaukseen jos niin haluaa. Eihän Tea ole tässä mitään sellaista tehnyt, että pitäisi lapsi ottaa pois. Ja oli muuten tuohon asejuttuun kirjottanut alle vielä lisäyksen "ja aseita, niin "aseita" tässä vaiheessa". Kai Tea pelkää, että tulevat uudestaan ovelle, ja siksi uhkailee takaisin. Onhan ne saanut Tean jo muuten uhkailtua hiljaiseksi... Ja kyllä mä tiedän, että Tea on hyvä äiti lapselleen omilla vuoroviikoillaan! Tea käy töissä, on usein lapsensa kanssa esim. puistossa ja tekevät kaikkea yhdessä. En ole ikinä kuullut Tean edes huutavan lapselleen tms. Joten älkää jauhako paskaa, kun ette edes tunne kyseistä ihmistä, minä sen sijaan satun tuntemaan erittäin hyvin!!
Onks tää Karkkila joku takapajula erämaassa, kun ne on noin helvetin tyhmiä!!
Tai sitten ne elää jossain käpykylä kuplassa, omassa pienessä piirissään, eivätkä tajua että joku voi oikeesti suuttuu ja leikki loppuu lyhyeen.
Sitten ne alkaa pelkäämään ja paskat housuissa juoksee karkuun pitkin pusikoita.
Siis hei! Koettakaahan muistaa (sinä Tean ystävä myös), että TÄMÄN sopan pisti tulille TEA! Kaikkihan alkoi hänen Jollaksen vierailustaan!
Että olisikohan Tean kannattavaa pysyä siellä Karkkimaassa ja hoitaa sitä penskaansa edes ne vuoroviikkonsa hyvin!
- Facebook-bongaus
Facebookista bongattua Karkkilaa:
”Heidi Kanerva: Kävihän se J ton Helsingintie 40 a, rapun alalasinki pistämässä paskaks ke-to välisenä yönä kello 2.50. Ei tommosta tänne." - onko enää toivoa?
Tuksu kuuluu eristykseen ihan sama vankilaan tai vankimielisairaalaan tai pelkästään mielisairaalaan, mutta johonkin, missä ei saata enää muita hankaluuksiin, eiköstä niin? Jospa niin oppisi noinkin hankala draamakuningatar vähän nöyryyttä.
- Candylandia 666
Tuksu palaa Karkkilaan näillä näkymin pe 9.8.
Sapa nähdä, mitä silloin tapahtuu...- Karkkimaan kakarat
Tean takia Karkkilan ja Karkkilalaisten nuorten maine on pilalla. Tai siis jos mitään mainetta on ollutkaan...Holhoukseen sekin akka. Tuksuna jättäisin väliin ja pistäis Tean piikkiin.
- voi elämän kevät
Siellähän on Tea suuta myöten aseistettuna, hienoa toimintaa pienen lapsen äidiltä.
- Jossun turinaa
Jos tuo Jarna tunkee tuonne jotain aseistettua tyyppiä uhmaten, niin toivottavasti se ottaa tunkion mukaansa niin päästään kahdesta kärpäsestä yhdellä iskulla.
- Turinoitten turinat
Jos se menee niin että Jarnan ja Tuksun uhkailut pitää pistää poliisin tutkintaan, niin Tean kanssa! Se vielä uhkaa vastata aseilla ja sekin pitää tutkia mitä se siellä Jollaksessa on touhunnut ja se sen kaveri kans, onhan sekin toisen koti vaikka Tunkin onkin mutta silti.
- Karkkila kuohuu
Thelman ja Louisen Karkkilan ”keikka”, viestejä internet-avaruudesta 5.8. alkuminuutteina (Jadmiras = Tea Heinonen):
Livekäyttäjäxxxx: "Aiotko edelleen ottaa tänään yhteyttä poliisiin ja ilmoittaa, että Jarna ja Johanna eivät ole tehneet mitään? Tuollainen asunromurto Ei ole asianomistajarikos muuten."
Jadmiras: "En voi vaikuttaa asiaan."
Livekäyttäjäxxxx: "Aiotko mennä Karkkilan keikalla ihan bäkkärille? Ymmärtääkseni nämät Jossu ja Jarna Eivät ole tällä hetkellä toivelistan kärjessäm kun Karkkilassa artisteja rankataan ;)"
Livekäyttäjäxxxx: "Karkkilassa muutenkin tuntuu olevan tällä hetkellä sellainen mieliala kansalla, että ehkä ravintoloitsijan olisi syytä harkita tuota artistikiinnitystä ;)"
Jadmiras: "En aijo mennä ravintola rautaruukkiin ensi perjantaina."- Kasva aikuiseksi!
*En aijo mennä mennä ravintola rautaruukkiin ensi perjantaina*
Taitaa olla silloin Tean vuoroviikko leikkiä äitiä, eikä voi ryypätä ja rällätä ESJonnen kanssa Karkkilan kylänraitilla. - Huumeäiti Heinonen
Tea Heinonen taitaa olla ns. huumeäitejä. Lapsi pois tuommoiselta kahjolta.
- Varma tieto
Tea ei käytä huumeita, ei ole koskaan kokeillutkaan. Julkisuudenhakuinen kyllä ja nyt eksyi selvästi väärään seuraan.
Kaikkihan alkoi siitä, että joku varasti Tean puhelimen, mistä sitten Tean seurassa ollut suivaantui ja otti mukaansa jarnan puhelimen, kai aikomuksenaan tehdä myöhemmin vaihtokauppa Tean puhelimen varastaneen kanssa.
Itse Jarna kutsui ihan avoimesti facebookissa porukkaa tuksulaan ja toiset olivat niin hölmöjä, että lähtivät. Jos ei Tean kännykkää olisi varastettu, ei tällaista soppaa olisi edes syntynyt, kengäthän vaihtuivat vahingossa, kun olivat lähes samanlaiset. Koirat vei poliisi, ei Tea, vaikka siitäkin kai tätä kaksikkoa syytettiin.
Onko jarna ollenkaan kertonut kuinka he menivät tämän jarnan puhelimen ottaneen perään ja kidnappasivat väkisin auton kyytiin, tälle oli varmasti myös silminnäkijöitä. Lisäksi hän kävi murtautumassa asuntoon, mistä vei veitsen ja läppärin. Asunnossa käyminenhän on helppo todistaa, kun saadaan sormenjäljet tutkittua.
Toivottavasti tämä Tea ainakin nyt oppii, ettei ihan kenen tahansa bileisiin kannata lähteä, vaikka olisi kuinka olevinaan julkkis.- ja toivottavasti
myös osaa käyttää ehkäisyä ettei tee lisää vahinkokakaroita yhteiskunnan elätettäviksi....ja kasvatettaviksi. Tommonen "viikkoäiti" ei ansaitse kunnioitusta. Hoitais penskansa ja kantais vastuunsa 24/7 niinku kaikki kunnon äidit kun on kerran kakaransa hankkinut.
- Rättäri kidnappasi!
Hyvä, selkeä ja napakka raportti, kiitos! Tuo Jonne Vilhusen kidnappaaminen rättäriin ja "opetuksen antaminen" hänelle oli hyvä lisäsattuma Karkkila-soppaan.
Kuten tiedetään, Lahdenvuo ja Tukiainen jatkoivat myös Tea Heinosen uhkailua läpi viime viikonlopun niin, että Heinonen lupasi soittaa maanantaina 5.8. Poliisille:
”Mä soitan maanantaina kyttikselle, että te ette oo tehny mitään, jos vaan jätätte mut rauhaan.”
Kuvakaappaus em. viestistä:
http://4.bp.blogspot.com/-Zm2nvSEX7Sg/Uf0keHWCpGI/AAAAAAAAAyE/XXRbn8nqDnE/s1600/p1811uf3kn697mucsh317e310hj4.jpg
Koko story löytyy Joe Paskon blogista:
http://joepasko.blogspot.fi/2013/08/kalossikarajat-jatkuu.html - Lyhyt julkisuus...
Rättäri kidnappasi! kirjoitti:
Hyvä, selkeä ja napakka raportti, kiitos! Tuo Jonne Vilhusen kidnappaaminen rättäriin ja "opetuksen antaminen" hänelle oli hyvä lisäsattuma Karkkila-soppaan.
Kuten tiedetään, Lahdenvuo ja Tukiainen jatkoivat myös Tea Heinosen uhkailua läpi viime viikonlopun niin, että Heinonen lupasi soittaa maanantaina 5.8. Poliisille:
”Mä soitan maanantaina kyttikselle, että te ette oo tehny mitään, jos vaan jätätte mut rauhaan.”
Kuvakaappaus em. viestistä:
http://4.bp.blogspot.com/-Zm2nvSEX7Sg/Uf0keHWCpGI/AAAAAAAAAyE/XXRbn8nqDnE/s1600/p1811uf3kn697mucsh317e310hj4.jpg
Koko story löytyy Joe Paskon blogista:
http://joepasko.blogspot.fi/2013/08/kalossikarajat-jatkuu.htmlVoi voi, Karkkilan "turhin julkkis" tais jäädä nyt Tean ainoaksi saavutukseksi ja pilas vähän mainettaan samalla...Hyvä että sai opetuksen heti alkuun, tais luulla saavansa sympatioita Tuksun "uhrina". Toisin kävi ,hah!
Jos sillä ei olis "viikkomukulaa", sopis mainiosti uksun sekoporukkaan. Pyrkihän se Tuksun "glamour-ryhmään mukulastaan huolimatta, sekopää joka ei ajattele lastaan!
24 vuotias jo kuitenkin ja käyttäytyy ku joku teini. - Thelma & Louise
Lyhyt julkisuus... kirjoitti:
Voi voi, Karkkilan "turhin julkkis" tais jäädä nyt Tean ainoaksi saavutukseksi ja pilas vähän mainettaan samalla...Hyvä että sai opetuksen heti alkuun, tais luulla saavansa sympatioita Tuksun "uhrina". Toisin kävi ,hah!
Jos sillä ei olis "viikkomukulaa", sopis mainiosti uksun sekoporukkaan. Pyrkihän se Tuksun "glamour-ryhmään mukulastaan huolimatta, sekopää joka ei ajattele lastaan!
24 vuotias jo kuitenkin ja käyttäytyy ku joku teini.Tukiainen ja Lahdenvuo saavat Karkkila-rikoksistaan kovat tuomiot ja merkinnät rikosrekistereihinsä.
Heinonen ja Vilhunen saavat korvauksia rikotuista paikoista, varastetusta omaisuudesta sekä kivusta ja särystä.
Thelman ja Louisen päätön kostoretki Karkkilaan on tuleva erittäin kalliiksi heille. - Bonnie&Clyde
Thelma & Louise kirjoitti:
Tukiainen ja Lahdenvuo saavat Karkkila-rikoksistaan kovat tuomiot ja merkinnät rikosrekistereihinsä.
Heinonen ja Vilhunen saavat korvauksia rikotuista paikoista, varastetusta omaisuudesta sekä kivusta ja särystä.
Thelman ja Louisen päätön kostoretki Karkkilaan on tuleva erittäin kalliiksi heille.Unohtuu kokonaan Että Vilhunen on myös varas. Se ei mitätöi varkautta jos EsJonne sanoo tuomarille että Tuksu varasti ennen, voi miten lapsellista käytöstä!
Ja myös Heinosen jalkaan erehdyksessä eksyneet Tuksun kengätkin selitetään, että olivat niin samanäköiset. Kuka todistaa ettei Tea tarkoiuksella pistänyt Tuksun kalliimpia ja laadukkaampia kenkiä jalkaan, ehkä ajatellen ettei Tuksu edes huomaa pilleripöhnässään mitään. Ei pelkkään Tean sanaankaan voi luottaa jos tarkkoja ja oikeudenmukaisia ollaan! - heippavaan1
ja toivottavasti kirjoitti:
myös osaa käyttää ehkäisyä ettei tee lisää vahinkokakaroita yhteiskunnan elätettäviksi....ja kasvatettaviksi. Tommonen "viikkoäiti" ei ansaitse kunnioitusta. Hoitais penskansa ja kantais vastuunsa 24/7 niinku kaikki kunnon äidit kun on kerran kakaransa hankkinut.
Eli isällä ei ole oikeutta olla lapsensa kanssa joka toinen viikko? Voi tulla shokkina mutta yhteiskunta ei tuota lasta elätä
- kattokaa peiliin
heippavaan1 kirjoitti:
Eli isällä ei ole oikeutta olla lapsensa kanssa joka toinen viikko? Voi tulla shokkina mutta yhteiskunta ei tuota lasta elätä
Äidin käytöksen takia lastensuojeluasiakasei ole ollut puhetta elättämisestä vaan äidin toimista.Kannattaisi äidin käydä opiskelemassa äitiyttä jossain
- isiiii
heippavaan1 kirjoitti:
Voisi jopa olla parempi asua kokoajan isänsä kanssa
- minä vain
Mistä Bonnie&Clyde tietää, minkä arvoiset kengät Tealla oli?
Jospa ne olikin kalliimmat kuin Tuksun hikiset kengät. - Vangitseminen heti!
Karkkilassa kyse oli myös Vilhusen vapaudenriistosta ja kidnappaamisesta Tukiaisen vihreään rättisitikkaan (rekisterinumero KBV-100), kyyditsemisestä, uhkailusta ja mukiloinnista tapahtuman keston aikana.
Vilhusen hengelle tai terveydelle aiheutettiin vakavaa vaaraa. Lisäksi Vilhusen asuntoon tunkeuduttiin oikeudettomasti. Kaikkinensa hänelle siis annettiin ”iso opetus.”
Olisiko syytä toteuttaa Tukiaisen ja Lahdenvuon välitön vangitseminen, jotta voidaan turvata rikoksen esitutkinta ja estää heidän rikollisen toiminnan jatkaminen?- Juna lähti liikkeel´
Karkkilan murtoja, vapaudenriistoa, kidnappausta ja laittomia uhkauksia Poliisi tutkii ja selvittää joka tapauksessa. Prosessiin Heinonen ei voi vaikuttaa.
- ...
Mä todellakin toivon että te kaikki ootte todistaneet nämä "lapsen huonosti kohtelemisen" ja "Huumeiden käytön" ihan livenä...
- toivotaan, toivotaan
Toivo mitä toivot. Ketään ei kiinnosta.
- tip top
Eihän tässä tarvii ku seuraa äidin kohellusta se jo kertoo paljon elämästä lapsen kanssa, biletykset mielessä, eli ei sen kummosempaa todistelua kaipaa.Kaveripiirikin on mitä on revi siitä sitten.
- Ei muuta sanottavaa
tip top kirjoitti:
Eihän tässä tarvii ku seuraa äidin kohellusta se jo kertoo paljon elämästä lapsen kanssa, biletykset mielessä, eli ei sen kummosempaa todistelua kaipaa.Kaveripiirikin on mitä on revi siitä sitten.
Eli teidän jutut on luettu netistä. 1 tollanen uutinen ja ootte heti hirttämässä. Hommatkaa elämä. Tunnen Tean, lapsen ja lapsen isän hyvin ja tiedän kyllä todella hyvin mitä sillon tapahtuu kun lapsi on jommankumman luona. Säälittävää että luette vain mitä muut kirjottaa ja vedätte omat johtopäätökset asiasta.
- tip top
Ei muuta sanottavaa kirjoitti:
Eli teidän jutut on luettu netistä. 1 tollanen uutinen ja ootte heti hirttämässä. Hommatkaa elämä. Tunnen Tean, lapsen ja lapsen isän hyvin ja tiedän kyllä todella hyvin mitä sillon tapahtuu kun lapsi on jommankumman luona. Säälittävää että luette vain mitä muut kirjottaa ja vedätte omat johtopäätökset asiasta.
missä olen kertonnut netistä?
- jotain tiedän minäki
tip top kirjoitti:
missä olen kertonnut netistä?
Karkkila on pieni kaupunki jossa kaikki tavalla tai toisella ainakin tietää/tuntee myös tämän Tean.
- Mukiloitu Homo
jotain tiedän minäki kirjoitti:
Karkkila on pieni kaupunki jossa kaikki tavalla tai toisella ainakin tietää/tuntee myös tämän Tean.
Kukas se Jonne Vilhunen oikein on?
Tuksu ja Jarna hakkasivat hänet viime viikolla.
- Seiska 8.8.2013
Seiska 8.8.2013:
”Johanna Tukiainen leipäveitsen kanssa kostoretkellä – epäillään törkeästä varkaudesta!
Seiskan saamien tietojen mukaan kohublondi Johanna ”Tuksu” Tukiainen joutui viime viikolla taas virkavallan kanssa tekemisiin. Tuksun epäillään tunkeutuneen ystävättärensä kanssa Karkkilassa erään paikkakuntalaisen naisen asuntoon viime viikon tiistain ja keskiviikon välisenä yönä.
Syynä asuntoon tunkeutumiselle oli se, että Tuksu epäili kyseisen naisen anastaneen kohublondille kuulunutta omaisuutta. Tuksun epäilyjen mukaan nainen olisi varastanut Tuksun puhelimen ja yhden hänen koiristaan hänen edellisviikonlopun rapujuhlistaan.
Seiskan saamien tietojen mukaan Tuksu tunkeutui ystävättärensä kanssa naisen asuntoon rikkomalla oven. Naista ryhdyttiin uhkailemaan muun muassa mukana olleella leipäveitsellä. Lopulta Tuksu ja ystävättärensä poistuivat asunnosta mukanaan naisen puhelin ja tietokone.
Jutun tutkinnanjohtaja, ylikomisario Paavo Myöhänen Lohjan poliisista vahvisti Seiskalle poliisin tutkivan tapausta.
- Kahden naisen epäillään tunkeutuneen kolmannen naisen asuntoon. Rikosilmoitus on kirjattu nimikkeellä ”törkeä varkaus yms.” Nimikkeet voivat vielä muuttua tutkinnan aikana, Myöhänen kertoi.
Seiskan saamien tietojen mukaan Tuksun koira löytyi lopulta Helsingistä vapaana juoksentelemasta ja ilmeisen riutuneena. Koiraa siis ei ollut kidnapattu, vaan se oli karannut rapujuhlista omia aikojaan.”
Lähde: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-leipaveitsen-kanssa-kostoretkella-epaillaan-torkeasta-varkaudesta/1011688- Woman´s 2CV -kokemus
Tuo Woman´s 2CV -kokemus on varmaan ollut pelottava juttu Heinoselle.
- Törkeä varkaus
”Törkeä varkaus
Rikoslain 28 luvun 2 §:n mukaan, jos varkaudessa
1) anastamisen kohteena on erittäin arvokas omaisuus,
2) anastamisella aiheutetaan rikoksen uhrille tämän olot huomioon ottaen erityisen tuntuvaa vahinkoa,
3) rikoksentekijä käyttää hyväkseen rikoksen uhrin avutonta tai hädänalaista tilaa,
4) rikoksentekijä tai osallinen varustautuu teon toteuttamista varten ampuma-aseella, räjähdysaineella taikka muulla näiden kaltaisella vaarallisella välineellä tai
5) rikoksentekijä murtautuu asuttuun asuntoon
ja varkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä varkaudesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.”
Törkeän varkauden tunnusmerkit ovat täyttyneet Karkkilassa kohtien 3, 4, ja 5 nojalla. - Rikoslain 31 luv 1 §
Törkeä varkaus kirjoitti:
”Törkeä varkaus
Rikoslain 28 luvun 2 §:n mukaan, jos varkaudessa
1) anastamisen kohteena on erittäin arvokas omaisuus,
2) anastamisella aiheutetaan rikoksen uhrille tämän olot huomioon ottaen erityisen tuntuvaa vahinkoa,
3) rikoksentekijä käyttää hyväkseen rikoksen uhrin avutonta tai hädänalaista tilaa,
4) rikoksentekijä tai osallinen varustautuu teon toteuttamista varten ampuma-aseella, räjähdysaineella taikka muulla näiden kaltaisella vaarallisella välineellä tai
5) rikoksentekijä murtautuu asuttuun asuntoon
ja varkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä varkaudesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.”
Törkeän varkauden tunnusmerkit ovat täyttyneet Karkkilassa kohtien 3, 4, ja 5 nojalla.Rikoslain 31 luv 1 §
Ryöstön tunnusmerkistö täyttyy, kun tekijä käyttää väkivaltaa tai uhkaa käyttää väkivaltaa ja tämän lisäksi varastaa toisen omaisuutta. Määritelmä rikoslaissa:
”1 § Ryöstö. Joka
1) käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla välittömästi käyttää sellaista väkivaltaa toisen hallusta anastaa tai ottaa luvattomasti käyttöön toisen irtainta omaisuutta taikka
2) sellaista väkivaltaa tai uhkausta käyttämällä pakottaa toisen luopumaan taloudellisesta edusta, johon rikoksentekijällä tai sillä, jonka puolesta hän toimii, ei ole laillista oikeutta, on tuomittava ryöstöstä vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.
Yritys on rangaistava.”
Ryöstöstä tuomittavan rangaistuksen minimi on siis neljä kuukautta vankeutta. Tämä on sama kuin törkeässä varkaudessa. Ryöstöstä tuomittavan rangaistuksen yläraja on kuusi vuotta. Tämä on kaksi vuotta korkeampi kuin törkeän varkauden maksimirangaistus.”
- Hoitotäti-jengi
Aurajuusto!
From Jadmiras
08.08.2013 20:23
Ihan törkeen hyvää minkä ruuan kanssa tahansa, ja menee ihan pelkästäänkin!- Kauhistus sentään!
Mitäs, jos kauhukaksikko hyökkää Jadmiraksen työpaikalle uhoilemaan?
- Aito elämys
Kauhistus sentään! kirjoitti:
Mitäs, jos kauhukaksikko hyökkää Jadmiraksen työpaikalle uhoilemaan?
Lapset saavat autenttisen kokemuksen moottoripyöräjengiläisten toimtatavoista, ei siinä mitään. Hyvä, kun elämykset eivät jää pelkästään televisiosta nähdyn varaan.
- Teatuuraaja
Mutta tuohohan sopii Tealle kuin nenä päähän, tuurajan hommat toisten lasten hoitajana kun omakin lapsi on vain vuoroviikoin hoidettavana!
- Karkkila, huomio!
Vihreä rättisitikka suuntaa illempana jälleen kohti Karkkilaa, vaarailmoitus!
- Matkalla Karkkilaan
Rättäri jäi Riihimäelle, koska Tuksu jäi törkeästä rattijuoppoudesta kiinni edelliseä yönä. Tämä on Kyösti Köpä Hedmanin ajaman Audin takapenkiltä 9.8. kuvattu video ”Matkalla Karkkilaan.” Köpä ajaa ja Jarna L. on apukuskin paikalla helyt korvissaan heiluen:
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Keikkamatkalla-Karkkilaan-Rautaruukkiin/1011938 - 1788
Matkalla Karkkilaan kirjoitti:
Rättäri jäi Riihimäelle, koska Tuksu jäi törkeästä rattijuoppoudesta kiinni edelliseä yönä. Tämä on Kyösti Köpä Hedmanin ajaman Audin takapenkiltä 9.8. kuvattu video ”Matkalla Karkkilaan.” Köpä ajaa ja Jarna L. on apukuskin paikalla helyt korvissaan heiluen:
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Keikkamatkalla-Karkkilaan-Rautaruukkiin/1011938Biisejä, joita Johanna purkittanut Ruotsissa......
Nyt ei taida Tuhnukka tietää, mitä biisien "purkittaminen" tarkoittaa.....
Se, että jollain kotistudiolla nauhoitetaan ei ole "purkittamista"!!!
Meistä varmaan jokainen olisi ko tapauksessa "purkittanut", vaikkakin vaan isin ja äidin ratoksi sillä kotimankalla....
Kyllä purkittaminen on aivan eri asia....
Ennen se tarkoitti ikuistamista vinyylille, nykyään cd:lle.
- hyi juntit
OOTTE NOLOJA!
- tarkkailija6
Poliisivoimat ovat täydessä toimintavalmiudessa. Virka-apua on saatu myös puolustusvoimilta. Ainakin kaksi Ranger-tiedustelulennokkijärjestelmää on tuotu Niinisalosta Karkkilan läheisyyteen. Mikseivät tiedotusvälineet kerro mitä kaikkea on tapahtumassa.
- Piiloon Tea!!!
Kohta on Tuksu kaaleineen Kakkilassa!
Ilmeisesti ootkin jo osannut piiloutua herkkuinesi seiskalivestä lukien....
Ethän oo kotonas ja eihän lapses oo sulla!?
Toivottavast otit opikses!
Ainakin seiskalivessä moraalinen krapulasi on huomattava, mutta niin kaikilla jonkun aikaa. Noin ne(me) kaikki puhuu katumuksessaan, "Mulle ei sovi viina" ja heti perään puolustellaan jos joku narauttaa sut kännissä pullo huulilla..että "MUTTA KALJA SOPII MULLE!". Voi äiti:(
"EN OIKEESTI OLE TUOLLAINEN" jatkuu selittelysi. Niinpä niin Tea.
Minä vaan oon sitä mieltä että sinun kohdallasi alkoholi saa sun todellisen luonteesi esiin! Niin että kyllä sinä valitettavasti olet sellainen:(
Äitys muuttaa toiset parempaan suuntaan, sinun kohdallasi ei tapahtunut mitään:( - .Mirtsu
Miks sellanen lennokki lensi ahmoolla yhden aikaan yöllä monta kertaa. Mitä oikein tapahtui?
- Karkkilan Ahmoo
Bostonin pommimiehen - Dzhohar Tsarnajevin - kiinniotossa huhtikuussa 2013 käytettiin helikopteria, lämpökameraa, tarkka-ampujia sekä tainnutuskranaatteja.
Samanlaisiin apuvälineisiin saatetaan joutua turvautumaan myös Tukiaisen kiinniotossa. Olikohan Karkkilan Ahmooseen hälytetty Puolustusvoimiemme lennokit etsimään tuota Tukiainen & Lahdenvuo -parivaljakkoa? - TakakenoKeijo
Karkkilan Ahmoo kirjoitti:
Bostonin pommimiehen - Dzhohar Tsarnajevin - kiinniotossa huhtikuussa 2013 käytettiin helikopteria, lämpökameraa, tarkka-ampujia sekä tainnutuskranaatteja.
Samanlaisiin apuvälineisiin saatetaan joutua turvautumaan myös Tukiaisen kiinniotossa. Olikohan Karkkilan Ahmooseen hälytetty Puolustusvoimiemme lennokit etsimään tuota Tukiainen & Lahdenvuo -parivaljakkoa?Kakkilassa hulikupterikin on suuri mediatapahtuma ja kansa kulkee pää takakenossa tuijottaen taivaalle jos joskus siellä lentää taivaalla jotain jota ei linnuksi tai pikkupässistä ulos lentävää naapurin penaksi tunnisteta.
- huolestunut naapuri
Onko Tea viety turvataloon?Ei näkynyt vielä tänäänkään missään.
- Karkkilan Tienoo
Karkkilan Tienoo –lehti 14.8.2013;
selostus Tukiaisen ja Lahdenvuon ryöstöretkestä Karkkilaan.
http://aijaa.com/0011912557766.jpg - Tutkintaa pukkaa
Koska Jonne Vilhunen sai vieläkin tylymmän kohtelun Karkkilassa kuin mitä Heinonen, Dolls-kauhukaksikko voi joutua tutkintavankeuteen pikapuoliin. Rikosnimikkeitä saattavat olla vapaudenriisto, ryöstö ja laiton uhkaus.
- Case Karkkila
Keskustelua Karkkilan murroista 16.8. illalla. Keskustelun internet-nimimerkki Jadmiras onTea Heinonen, jonka asuntoon Lahdenvuo ja Tukiainen oikeudettomasti menivät:
Jadmiras: ”Ja jos on asiasta kysyttävää, kysykää suoraan multa. Jarna on sanonut, että ei ole murtautunut mun asuntoon, silti haluaa mun peruvan rikosilmon, miksi?? Jos ei kerran mitään ole tehnyt?”
Jadmiras: ”Joskus klo 02-03 ne meni mun oven läpi mun asuntoon. Ite en ollu enää sillon kotona, koska olin lähtenyt kaverille. Sain vaan soiton "ne meni uudestaan sun kämppään". Mä en ole karkkilalaiseen (lehteen) antanut yhtäkään haastattelua.”
Jadmiras: ”1.8 klo 00:30 olin kotona, kun poliisit odotti oven takana. "Johanna Tukiainen ja Jarna on ollu täällä ettimässä sua. Ovat huolissaan". Menny aikaakaan, kun sain tietää niiden olevan jotain ihan muuta, kun huolissaan.”
Jasminin Stalkkeri: ”Tea hoitaa työkseen pienia lapsia päiväkodissa Karkkilassa!”
Livekäyttäjä17103: ”olitko niin sekasin vihdiskin sitä luettiin ja niin sekava oli sun haastattelus. olit risteilyllä mut kenkä olikin jo ennen sua karkkilassa ja puhelin jota ei oltukkaan varastettu sulta kun sillä soittelit poliisi ottaa selvää operaattorilta"
Jadmiras: ”Me oltiin jonnen kanssa tiistaina 30.7 tuksulla juomassa. Siellä hävis mun puhelin ja jonne otti jarnan. Kun meijät heitettiin pihalle, otin jarnan kengät. Keskiviikko aamuna 31.7 lähettiin laivalla viroon jonnen kanssa.
Livekäyttäjä17103: ”paljonko valehtelit yhtäpaljon varmaan mitä karkkilan lehdessä olit valehdellut.”
Jadmiras: ”Etkä edes tiedä, mitä mä tässä postauksessa tarkotan.”
Jadmiras: ”Mä en oo karkkilan lehdelle puhunut yhtään mitään.”- Uhka päällä!
Väkivallan uhka karkkilalaisia kohtaan ei ole väistynyt.
- vihdistä
hei karkkilalalaiset minä naapurista vihdistä kyselisin teiltä tuota heinosen teaa
mikä se on oikein naisiaan kun jutut muuttuu yhtenään tuosta murrosta .
viety puhelin ja läppäri hänen asunnostaan? mutta juurihan itse sanoi että häneltä varastettiin puhelin jollaksessa ja hän varasti jonnen kaa jarnan puhelimen ja kenkät. ja se veitsi että tuhnu uhkasi häntä veitsellä luki viimeviikolla ja viime yönä sit kirjoitti ettei häntä kukaan ole uhannut kun ei ollut edes kotona.
luulis likan alkavan miettiin mitä puhuu valheistakin jäänyt jo kiinni ja tuomiota pukkaa ja lapsi pois noin lapselliselta naikkoselta kun joka toinen viikko ryyppää ja rällästää ei ole lapsen paikka asua noin epävarman äidin kanssa kun ei tiedä missä huomenna itsensä löytää vaikka taas jollaksesta kun viinaa tekee mieli. - manaajat apuun
Tiedä mikä Teasta vielä tulee. Hän asuu talossa jossa vaikuttaa pahuus. Tean asunnon entinen asukas murhasi nummelalaisen Millan, alakerran asukas istui elinkautisen murhasta, ja monta muuta pahaa ovat talon asukkaat tehneet. Talo on noiduttu. Ja 1918 talon paikalla oli teloituspaikka.
- Kauhujen Talo
Se on pelon ja kauhun talo. Siellä valtaa pitävät erilaiset yliluonnolliset ilmiöt ja hirviöhahmot, kuten kummitukset, vampyyrit, zombit, demonit ja sarjamurhaajat.
- Adrenaliinia pursuu
Kauhu on hyvin voimakas pelontunne.
- Kristalliakoo
En asuis hetkeekään tollasessa talossa.Se on pahan talo.
- Karkkila peloissaan
Karkkilan ylle tuli kauhun viikate...
- jatkuu taas hy
joo asun karkkilassa ja ei pelota ainoastaan toi tea joka elää tuollaista elämää joka toinen viikko kuulemma kun ei ole lapsi luonaan.
kenetköhön tea seuraavaksi kutsuu karkkilaan asunnolleen jos kerran harrastaa toisten tavaroiden viemistä niin omistajat hakee takaisin,
hehkuttaa uutta puhelintaan mistä yh on rahat siihen saanut laillisin keinoinko.
itse jo 40vuotta työelämässä ja eipä ole varaa ollut tuollaisiin puhelimiin vaan omin rahoin lapseni elättänyt eikä ole tarvinnut sossusta pyydellä latin latia- Kultaiset huurut
Onko Heinoselle ilmestynyt päähän ääni ja ajatus, että nyt pitää alkaa elää "menetettyä nuoruutta", kun on alkanut tuolla tavalla holtittomasti menojalka vipattaa?
- henkipatto:
Onko hänen veljensä Raumo suomen nuorin insinööri?
- yönkulkija!
Katselin taloa viime yönä neljän aikaan ollessani pulloja ja tölkkejä etsimässä. Talo hohti mustaa valoa. Siis pahuutta.
- megakiitäjä
Talo on oikeasti PAHAN. Tämä ei ole leikin asia.
- Talo on Saattanasta!
Saattana on vallannut koko talon, ja siellä tapahtuu karmeita asioita...
- Demonista naurua...
Moni kauhuelementti toimii tuossa talossa täysillä...
- Ruumiita ja näkyjä..
Ruumiita löytyy väliseinän takaa... Talossa ihmiset kokevat näkyjä, jotka kenties kertovat hyvän ja pahan kamppailusta, mutta joiden todellista merkitystä voi vain arvailla...
- Kannatan ajatusta
Kaupunginhallitus on käsitellyt talon asukkaitten siirtämistä Miilutielle ja Karkinkadun rivitaloihin. Kauhujen talo aiotaan purkaa pois ihmisten silmistä.Paikalle tehtäisiin Rauhanpuistikko ankkalampineen.
- Elämän sirpäleita
Tea Heinonen 23.8.2013 SeiskaLivessä::
"Tosi kiva, oon imuroinu mun asunnon muutaman viikon sisällä jo varmaan 10 kertaa kunnolla, silti astuin tänä aamuna lasinsiruun..:/ Eipä siinä muuta, kun lääkäriin vaan, eikä ollu edes mikään pieni lasinsiru.. Mutta onneksi se satuin olemaan minä itse, joka astuin siihen, eikä pieni tyttöni."
Nimimerkki "Kateellinen" kysyi:
"Mistäs sinulle lasinsiruja asuntoon on tullut? siitä kun Jarna ja Tuksu hajoitti oven lasin?"
Heinonen vastasi:
"Siitä just, kun oven lasi rikottiin. Ja niitä lasinsiruja näyttää löytyvän vieläkin..mun makkarista asti..:/ " - KARKKILALAINEN
taas valehtelet TEA kuka lie naikkonen oletkin . JARNA JA TUKSU HAJOITTI OVEN LASIN.
LUEPPA MITÄ OLET ENNEN KIRJOITTANUT JARNA HAJOITTI JA JARNA OTTI LEIPÄVEITSEN JA TUKSU JOI VIINASI MUT SITTEN SANOTKIN ET TUKSULLA OLI OMA PULLO MISTÄ JOI. ÄLY HOI SUA IMMEISTÄ OLET NAURUN ALAINEN KARKKILASSA JO NYT . ONKO KIVA KÄVELLÄ SIELLÄ KU VANHEMMAT IMMEISET KUISKUTTELEE PERÄÄSI ET TÖI ON SE DILLE TEA - huolestunut ystävä
Miten Tea näyttää melkein nelikymppiseltä seiskaliven kuvissa? Kuluttava elämäkö?
- Monta elementtiä...
Tupakka, alkoholi, lääkkeet, huumeet, huono syöminen ja epäsäännällinen elämä.
- akemake
Valitettava tapaus.
- Disko Pasi
Karkkilan kuumin ja sexyin muija!! I like!! ;)
- ruohojorma
Mukavasti alkanut levitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249