Lähetin kasvattajalle viestiä, jossa kerroin kiinnostuksestani pentuetta kohtaan. Hän vastasi ja sanoi lähettävänsä viikon ulkomaanmatkansa jälkeen jonkinlaisen word tiedoston, jossa on hieman kysymyksiä taustoistani, perheestäni ja miksi kyseinen rotu yms. Tätä tiedostoa saati uutta viestiä ei kuitenkaan koskaan tullut. Nyt on mennyt vajaat neljä viikkoa viime yhteydenotosta.
Kysymys kuuluu pitäisikö minun lähettää viestiä kasvattajalle, että missäs viesti kuuluu vai odottaa vain? Entä jos pennut menevät muille henkilöille tässä minun odotellessani? Pitäiskö ottaa varalta yhteyttä toiseen kasvattajaan ja mainita, että on kysellyt myös muualta?
Kasvattaja ei vastaa
hätäinen(kö)
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun704850KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923800- 1883531
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783229Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502959- 251994
- 241941
- 1811784
- 301686
- 431395