mähän oon kohta miljardööri !!!
totarataa eläkepäivinä saan jo ehkäpä 2tonnia kasaan !!!
20 senttiä kuussa tonnista korkoja !
6
247
Vastaukset
- rahakirstun vartija
Joo, no sehän melkein 3 e vuodessa. Oi, ja sitten kun juoksee ajan kanssa tuo korkoa korolle..nin tulostahan siitä tulee.. Ole onnellinen ja tyytyväinen. Minäkin olen.
- Ei pankkiin.
Tonnista pitää saada 10€ verotettavaa kuussa, kannattas tehdä asialle jotakin.
Eikä vain istua ja imeksiä peukaloa. - Nico787
Aloita sijoitussalkun rakentaminen:
http://www.investori.com/j/artikkelit/yleistae-sijoittamisesta/94-sijoitussalkun-rakentaminen - sitä saa mitä tilaa
Tuohon on aika hyvin, kun vertaa esimerkiksi S-Pankin käyttötilikorkoon. Se on 0,01 % vuodessa. 1000 euroa tuottaa siis vuodessa 10 senttiä - verot. Eli puhtaana käteen S-pankissa vuodessa 1000 eurosta 7 senttiä!
- plumpsista plumps
No...ei hätää kun ottaa asenteen, että:
senttihän on miljoonan alku!
Jatketaan porskuttelemista rahavirroissa... - Bio Luvilia ostamaan
No, voi...
Laitoin vuosi sitten KorkoExtra-tilille 2000e. Nyt sitten se erääntyy huippukoron kera. Verojen jälkeen minun tililleni napsahtaa korkolisä, 21e, siis vuoden tili on kyseessä. Alkuperäisen pääomani taidan laittaa osakekauppoihin kun en enää jätä rahojani makaamaan samalle tilille.
Olen suunitellut, että ostan korkorahalla 2 kg pyykkipulveria.
Näin täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082