mähän oon kohta miljardööri !!!
totarataa eläkepäivinä saan jo ehkäpä 2tonnia kasaan !!!
20 senttiä kuussa tonnista korkoja !
6
409
Vastaukset 6
- rahakirstun vartija
Joo, no sehän melkein 3 e vuodessa. Oi, ja sitten kun juoksee ajan kanssa tuo korkoa korolle..nin tulostahan siitä tulee.. Ole onnellinen ja tyytyväinen. Minäkin olen.
- Ei pankkiin.
Tonnista pitää saada 10€ verotettavaa kuussa, kannattas tehdä asialle jotakin.
Eikä vain istua ja imeksiä peukaloa. - Nico787
Aloita sijoitussalkun rakentaminen:
http://www.investori.com/j/artikkelit/yleistae-sijoittamisesta/94-sijoitussalkun-rakentaminen - sitä saa mitä tilaa
Tuohon on aika hyvin, kun vertaa esimerkiksi S-Pankin käyttötilikorkoon. Se on 0,01 % vuodessa. 1000 euroa tuottaa siis vuodessa 10 senttiä - verot. Eli puhtaana käteen S-pankissa vuodessa 1000 eurosta 7 senttiä!
- plumpsista plumps
No...ei hätää kun ottaa asenteen, että:
senttihän on miljoonan alku!
Jatketaan porskuttelemista rahavirroissa... - Bio Luvilia ostamaan
No, voi...
Laitoin vuosi sitten KorkoExtra-tilille 2000e. Nyt sitten se erääntyy huippukoron kera. Verojen jälkeen minun tililleni napsahtaa korkolisä, 21e, siis vuoden tili on kyseessä. Alkuperäisen pääomani taidan laittaa osakekauppoihin kun en enää jätä rahojani makaamaan samalle tilille.
Olen suunitellut, että ostan korkorahalla 2 kg pyykkipulveria.
Näin täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402536
- 52986
- 66901
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53797Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227753T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10674- 49624
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️56605- 65603