Ojan Rauta, Raahe

Kaupunkiin muuttanut

Olen kesä aikana yrittänyt muutamaan kertaan asioida Ojan Raudassa pienkone-ostoksilla. Siellä työskentelevä tumma mies on ainakin minun kohdallani ollut niin epäystävällinen ja tyly, että ostokset (noin. 8 000 €) oli pakko suorittaa muualla, tässä tapauksessa Smartialla.

Hän oli niin ylimielinen ja tyly, että asioinnista tuli niin epämukavaa, että paikalta poistuminen oli ainoa vaihtoehto. Oletteko muut kokeneet samaa? Ihmettelen tällaista käytöstä, että miten joku työnantaja tuollaisen vielä hyväksyy. Nais ihmisenä en edes juurikaan yrittänyt tingata, joten ei hänen olisi pitänyt siitäkään suuttua.

20

3809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justusrastas

Joo se vanhempi parta nyt on sellane yrmy

• Triplaleuka

Olin aikanaan 90-luvulla TET-harjoittelussa Ojan Rautaa edeltäneessä K-raudassa. Kyseinen tyyppi murahteli jo silloin konepuolella.

• millamagia27

Maalia en oo saanu ko. puljusta koskaan ostettua. Molemmilla kerroilla pyörin ämpärien keskellä ku neljä myyjää istu tietokoneella. Ens kerralla pitää varmaan huutaa jo ovelta että SAA SITTE AUTTAA.

• Anonyymi

Apua voi pyytää tiskiltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua voi pyytää tiskiltä

hyvä vinkki tuli vaan 8 vuotta myöhässä

• erkki

Ihme että pulju on pystyssä. Paskempaa palvelua saa hakea. Hyvin ovat kurssittaneet myyjänsä kulkemaan känny korvalla. kerran ohi mennessä sattui soimaankin muttei haitannut.

• Peräkäs

Rautakauppa on usein ongelmallinen. Kokemukseni on Smartiankin osalta sellainen, että myyjien löytäminen ja aktiivisuus tuottaa usein vaikeuksia. Speden rautakauppasketseissä oli ikävä kyllä perää.

• Pisteet Smartialle.

Minkähänlaisia asiakkaita Te olette? Smartiassa olen vuosien mittaan saanut
      ERITTÄIN hyvää palvelua.
      Henkilökunta on kesäisin kiireeistä mutta en ole huomannut hermostumisen merkkejä.
      Opastus ja ohjaus ovat olleet esimerkillisiä.
      Jopa saneeraus remontin suunnittelu on kuulunut palveluun ilmaisena lisänä.
      Ei ole valittamista, mistähän kitinät johtuu?.

• vfdbgfbnfgbfd

Tilanteeseen on hyvin yksinkertainen ratkaisu: avaa suunsa ja kysyy myyjältä neuvoa. Eivät he mitään ajatuksenlukijoita ole eikä missään määrätä, että myyjän pitäisi puhua ensimmäisenä.

• Anonyymi

Raahen rautakaupat perseestä.mulkoillaan vaan.

• nimim1

Kyllä kysyvälle vastataan ja on hyväki että saa rauhassa katella ja jos ei löydy jotain tuotetta niin ainaki minulle on tultu näyttää mistä löytyy.

• Ukionon

Smartian omia koneita ei kannata ostaa kun 3v päästä ei enää saa varaosia. No ostan muualta nykyään,mut 400e meni kyl hukkaan kun sorruin smartian jyrsimeen.

• Dallery

Kempeleen Ojanraudassa samanlaista. Lisäksi tinkaamisesta eivät ole kuulleetkaan. Kun yrittää kysyä pientäkin alennusta yli tuhannen euron ostokseen, niin vastaus on sama ei vaikka jatkas keskustelua samalla tyylillä puolikin tuntia. Muita kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Kassat juoksuttavat asiakasta kassojen välissä puolenkymmentä kertaa, kunnes asiakas lähtee tei hermostuu (nähty kun tapahtuu useamman kerran). Lisäksi Trukit hurjastelevat sellaista vauhtia, että itellä kolari lähellä monasti vaikka kuinka varovasti madellut ja useampi kerta on kuulemma rytissyt. Aina on kuulemma syytetty asiakasta. Perus tavarakin on usein loppu ja tilaukseen menee. Hinnat ei halvimpia, mutta palvelu hitaammasta päästä alueella. Jos tilaat jotain, niin eivät varmasti soita kun tulee (käynyt usein, että joutunut kyseleen perään ja myyjä todennut vain unohtaneensa).

Käytän nykyään muota alueen kauppoja, mutta kun on lähin, niin joskus "erehtyy" sinne

• perseestä

Pienkonepuolen myyjä täys MULUKKU. Vi*tuilee vaan asiakkaille, todella epäasiallinen käytös hällä. Kannattas varmaan vaihtaa alaa tai ottaa se meloni pois per*eestä. Valitettu on mutta ilmeisesti ihan turhaan. Eipä huvita käydä koko liikkeessä. Muutenkin myyjät istuu koneella ja esittää etteivät muka huomaa koko asiakasta.. Elämäänsä kyllästyneitä kaikki...

• lesta

kalijupäinen lestaatiolais herrasmies?

• tympääntynyt

Kerran menin pienkonepuolelta kyselemään osia ruohonleikkuriin, ensiksi sai odotella n. 15 min että paikalle tuli edes myyjä, ja sitte kun tuli se istahti siihen tiskille koneen ääreen ja porisi puhelimessa ja kaiken kukkuraksi laittoi tupakan palamaan sisällä tiskin ääressä!!!

• Asiakas.

Äläpä kirjoittele perättömiä.

• Anonyymi

Raahen rauta eli romurauta kaupat ovat uskonlahkon valittuja.en ole ikinä käynyt enkä käy.parempaa palvelua saa muualta.tosi on.

• Anonyymi

Raahen ojan-raudan palvelu on varmaan huonointa,mitä koskaan olen kokenut.
      Kone osaston tumma mies myyjä pyrkii suoraan vittuilemaan asiakkaalle.

• Anonyymi

Eikös se ukkeli ole lahkoukkeli ja jumalan jalka.noissa lahkon kaupoissa palvelu on mitä on.onneksi ei tarvitse moisissa käydä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16