Kuinka yksinäinen mies voi löytää naisen?

17+2

Elän melkein erakon elämää. Ainoa sosiaalinen elämä työpaikalla.

Minulla ei ole koskaan ollut kavereita, johtuen varmasti hiljaisesta luonteesta.

Mutta en kuitenkaan ole nin erakko, ettenkö haluaisi parisuhdetta.
En vain voi ymmärtää, miten voin tutustua kehenkään, kun en käy missään.

En käy kapakoissa, terasseilla tai tansseissa, ehkä siksi ettei ole kavereita, ehkä siksi, ettei minua kiinnosta alkoholin käyttö.
Minulla ei ole myöskään mitään sellaista harrastusta, missä tapaisin naisia.

Nyt kun ikää on jo paljon yli 30 ja seurustelusuhteita on pyöreä nolla, niin tässä alkaa tuntemaan itsensä aivan luuseriksi. En halua elää koko elämääni yksin.

Joka kevät toivon, että jos vihdoinkin tänä kesänä tapaisi jonkun ihanan naisen. Mutta ei, tämäkin kesä alkaa olla loppusuoralla ja aina ollaan yksin. Yksikään nainen ei ole koskaan tehnyt elettäkään, että haluaisi tutustua minuun. Kunpa joku joskus edes hymyilisi.

63

4883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löydät vielä

Netissä on näitä palstoja, joista voit löytää ihmisen vierellesi.

• 35v konemies..

En halua pessimismiä lietsoa, mutta itse törmäsin juurikin nettideitissä tuohon seurustelemattomuuden seinään. Treffeille pääsin 4 kertaa, ja kaikki jäivät yhteen tapaamiseen. Ei yli 30v naiset kokematonta miestä halua. Itsellä suurin syy kokemattomuuteen on hiljainen luonne ja koko ikäni olen asunut ja työskennellyt itä-suomen syrjäseudulla. Vasta nyt reilusti yli 30 vuotiaana olen havahtunut asialle jotain tekemään, huomatakseni tilanteeni täysin toivottomaksi. Oma yritys on ainut asia jonka takia vielä jaksan elellä, mutta jos työkyky menisi, olisi se loppuni. Nyt kun pitää kiirettä yllä ja käy työmailla viikonloppuinakin, ei ehdi yksinäisyyttä murehtia. Mutta kyllähän sen tietää miten tässä vanhemmiten käy.

• aloittaja*

Niin, kyllähän siinä naisilla alkaa varmaan hälytyskellot soimaan, jos netissä tutustuu yli kolmekymppiseen mieheen, jolla ei ole kavereita eikä kokemusta seurustelusta.

Olisi varmaan parikymppisenä pitänyt etsiä naista, mutta minkäs teet, kun olet ujo ja hiljainen.

• 35v.konemies,,

No ei auta itku markknoilla, on meitä muitakin. Pitää tuumata kuten Konsta Pylkkänen että: "kun ei ole omia lapsia, niin kasvattaapa häntä uusia puita savottamiehille". Mitä ne "uudet puut" kellekin ovat, voi päättää itse. Kun pitää itsensä kiireisenä, ei ehdi murehtia.

• 32v.hoitaja nainen

Minä tykkään ainakin tuollaisesta kaunistelemattoman suorasta puheesta kuten aloittaja kuvaili tilannettaan. Minä olen joskus toivonutkin, että löytäisin jonkun yksinäisen miehen kotiseudultani itä-suomesta. Missä minä voisin kaltaiseesi törmätä jos et käy muualla kuin töissä? Onko teillä yksinäisillä miehillä tiukat kriteerit minkä perusteella naista etsitte, saako naisella olla esim. lapsi jo valmiina? Itse olen yksin 32 vuotiaana koska olen polttanut näppini niin pahasti ja pelkään, että tulee joku vielä niin tärkeäksi itselleni, että hän voi sen avulla alistaa minua jälleen. Minua ei miehen kokemattomuus haittaa koska syy siihenkin voi olla aika inhimillinen.

• Konemies,35.v

Niin, en juuri huomiota herätä, vaikka joskus viihteellä käynkin. Yleensä velipojan kanssa saamme olla keskenämme täydessä baarissa, jossa miestä ja naista viedään ympäriltä. Hiljaisia kun olemme molemmat... ja illan päätteeksi kattuutetaan kotiin se 50km :D Itseä ei lapset haittaa, eräillä treffeillä oli naisen pikkupoika mukana, pojan kanssa meni jutut hyvin yhteen, mutta äitinsä oli vaativampi tapaus :D

• 32v hoitaja nainen

Hyvä homma, että olet pistäytynyt jossain viihteen puolella, mahdollisesti kaltaiseni voisi törmätä sinuun joskus. Luulempa, että ne pinnalliset naiset juuri eivät sinusta kiinnostu. Seurustelujen määrä tai kaverien määrä ei itselleni enää tässä elämäntilanteessa niin tärkeitä kriteerejä ole. Tärkeämpää on ihan muut asiat esim. aitous, samanlaiset kokemukset elämässä, ei minkäälaista väkivalta taustaa jne. Meitä kaltaisiasi on naisissakin, tunnistin itseni ainakin aiemmista kirjoituksista.

• 35,v,konemies.,

Voi minuun toki törmätä, mutta jos hommaa pitäisi viedä eteenpäin, pitäisi olla aloitteellinen nainen. Itse en naisia lähesty, ellei ole todellista asiaa. Juttua ei vain tyhjästä tule, enkä tykkää itsestään selvyyksiä laukoa.

• Sannnnnnni
        35,v,konemies., kirjoitti:

Voi minuun toki törmätä, mutta jos hommaa pitäisi viedä eteenpäin, pitäisi olla aloitteellinen nainen. Itse en naisia lähesty, ellei ole todellista asiaa. Juttua ei vain tyhjästä tule, enkä tykkää itsestään selvyyksiä laukoa.

No se vastaus olikin siinä: "en naisia lähesty".
        Tässä olikin jo joku jolle kelpaisit ilmeisesti aika hyvin. Jos olet ujo niin naispuolinen vastineesi on myös; voitte helposti istua koko elämänne ja pohtia että tuo toinen olisi aika pop. Nimimerkki "hoitajanainen" on sanonut mahdollisimman selvästi että on kiinnostunut; nyt pyydät sen ulos (vaikka ABC'lle).
        Naiset eivät halua olla yksin, me vain koemme vielä vaikeammaksi lähestyä miehiä kuin miehet meitä. Oma aviomieheni (joka on tappoujo) valitsi strategian "juo koko pullo viiniä ja pyydä sitten parasta kaveriaan kysymään puolestaan jos lähtisin keilaamaan" ja silti otin (onnekseni, ihan onneton baari-iskumies mutta paras aviomies mitä vain voi toivoa. Hyvin mahdollisesti sama asia).

• Sannnnnnni
        Sannnnnnni kirjoitti:

No se vastaus olikin siinä: "en naisia lähesty".
        Tässä olikin jo joku jolle kelpaisit ilmeisesti aika hyvin. Jos olet ujo niin naispuolinen vastineesi on myös; voitte helposti istua koko elämänne ja pohtia että tuo toinen olisi aika pop. Nimimerkki "hoitajanainen" on sanonut mahdollisimman selvästi että on kiinnostunut; nyt pyydät sen ulos (vaikka ABC'lle).
        Naiset eivät halua olla yksin, me vain koemme vielä vaikeammaksi lähestyä miehiä kuin miehet meitä. Oma aviomieheni (joka on tappoujo) valitsi strategian "juo koko pullo viiniä ja pyydä sitten parasta kaveriaan kysymään puolestaan jos lähtisin keilaamaan" ja silti otin (onnekseni, ihan onneton baari-iskumies mutta paras aviomies mitä vain voi toivoa. Hyvin mahdollisesti sama asia).

Muista lisäksi että vaikka naiset onnellisissa suhteissa aina kertovat miten miehen kaikenlainen täydellisyys ja virheettömyys hurmasi heidät -tajusin juuri etten ikinä kirjoittaisi tuota keilaus ja paras kaveri -juttua omalla nimelläni koska en halua julkisesti nöyryyttää miestä jota rakastan. Oikeasti me naiset tykkäämme hyvinkin hörhöistä miehistä, mutta väitämme aina että omamme ovat sosiaalisesti ja muutenkin täydellisiä jotta emme masentaisi kyseistä miestä. Kunhan olet kiltti ja hyvä kumppani, joku nainen haluaa kirkkain silmin väittää maailmalle ettet ole koskaan ollut epävarma tai ujo vaan juurikin maskuliinisin mies ;)

• se on se viina

Mihin ihminen naista tarvii, itellä ei oo mitään tarvetta koska panen ex-ääni ja vaikka tarvisin naista ,niin saan kenet otan ja ihan koska vaan ..Ei naisten kaataminen kauheen vaikeeta oo, mut sen tosin sanon, et absolutisti muijaa ei löydy mistää..ilman jeesusta.

• poikkeuseukko

Täällä ON yks absolutisti muija ja jeesuksesta ei ole tietoakaan.

Minä ainakin tarvisin miehen,joka on jo sen verran elänyt,ettei jokaista tilaisuutta ryyppäämiseen tarvitse käyttää.

Ylipäätään elämä on tarpeeksi mutkikasta ilman viinan tuomaa lisä sotkua.

• jussijuurakko1
        poikkeuseukko kirjoitti:

Täällä ON yks absolutisti muija ja jeesuksesta ei ole tietoakaan.

Minä ainakin tarvisin miehen,joka on jo sen verran elänyt,ettei jokaista tilaisuutta ryyppäämiseen tarvitse käyttää.

Ylipäätään elämä on tarpeeksi mutkikasta ilman viinan tuomaa lisä sotkua.

Morjes! No minkäs ikäinen se poikkeuseukko onkaan? Mitäpäs sitä ryyppää jos ei toinenkaan, kai sitä on muutakin tekemistä. Ei pitäis keskustella kyselemällä mutta rohkenen kysyä että missäspäin " eukko asustelee" vois tulla vaikka keskustelemaan lähemmin. Ei tässä muuta tälläkertaa.kuin hyviä vointeja.terv jussi

• yksinäinen.

Minä olen käynyt tänä kesänä joka viikonloppu terasseilla, baareissa, tapahtumissa, keikoilla, rannalla ja olen tehnyt paljon alotteita mutta naiset oli kun mua ei oliskaan. Ja asun vieläpä kaupunkissa. Olen kai kai sitten niin ällöttävä ettei naiset kiinnostu.

• ei yksin naista saa

Siihen ettei naiset kiinnostu sinusta, riittää syyksi tasan se, että olet yksin liikkeellä.

Jos olisit jossain noista mainitsemistasi paikoista liikkeellä kaverin kanssa ja menisitte hieromaan tuttavuutta naisten kanssa, naisten suhtautuminen saattaisi olla aivan toisenlainen.

Ikävää, mutta totta.

• 9+4
        ei yksin naista saa kirjoitti:

Siihen ettei naiset kiinnostu sinusta, riittää syyksi tasan se, että olet yksin liikkeellä.

Jos olisit jossain noista mainitsemistasi paikoista liikkeellä kaverin kanssa ja menisitte hieromaan tuttavuutta naisten kanssa, naisten suhtautuminen saattaisi olla aivan toisenlainen.

Ikävää, mutta totta.

Ei pidä paikkaansa. Oman "kesähoitoni" bongasin niin, että olimme molemmat nimenomaan yksin liikkeellä.

• 4+17
        9+4 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Oman "kesähoitoni" bongasin niin, että olimme molemmat nimenomaan yksin liikkeellä.

Missä olitte liikkeellä? Miten tapasitte ja jatkoitte siitä? Minkä ikäisiä olette.

• yksinäinen.

Ikävää, mutta totta.

ehkä joo mut ei ole ketään kaveria ketä lähtis baariin.

• epätoivo karkoittaa

Ikävää, mutta totta.

"Siihen ettei naiset kiinnostu sinusta, riittää syyksi tasan se, että olet yksin liikkeellä."

Ei välttämättä tarvitse noinkaan olla. Mutta tuollainen kaveri voi tuoda sellaista luottamusta.

Varsinkin jos mies tuntuu epätoivoiselta niin se karkoittaa naiset nopeasti pois.

• 9876567

mulla vähän sama homma :D kun yksin liikkeellä niin ei oikein seuraa irtoa-eikä pääse juttuun kenenkään kanssa :/

Toisaalta ei se nettikään ole tarjonnut mitään uutta ekat treffit ja se oli sitten siinä.

• 111

Suurin osa ei mitenkään. Paitsi muuttumalla yksinäisestä ei-yksinäiseksi.

• 5+18

Matkusta Thaimaahan. Enkä sano tätä nyt ilkeilläkseni vaan ihan tosissaan. Muista vaan, että hyvin todennäköisesti naiset ovat korkeamman elintason perään, mutta mitäs siitä, jos saa apua yksinäisyyteensä.

• Hohhoijaa
        5+18 kirjoitti:

Matkusta Thaimaahan. Enkä sano tätä nyt ilkeilläkseni vaan ihan tosissaan. Muista vaan, että hyvin todennäköisesti naiset ovat korkeamman elintason perään, mutta mitäs siitä, jos saa apua yksinäisyyteensä.

Hu*rista apua yksinäisyyteen?

• toinen yksin

ainahan siitä pitää maksaa. tavalla tai toisella. :)

• ujojaruma

Minä olen absolutistinainen ilman jeesusta. En siis ole uskovainen. Enkä käytä alkoholia. Minua ei miehen seurustelemattomuus tai kaverittomuus haittaisi yhtään, päinvastoin, minullakaan ei ole ollut ikinä kavereita, ja seurustelusuhteitakin tasan 2, eikä niitäkään voi seurusteluksi sanoa, jotain pelleilyä vaan. Hiljaisena ja ujona ihmisenä on saanut olla erakkona aina. Parisuhdetta kaipaisin, mutta ei kukaan huoli rumaa, ujoa naista :(

• uteliaisuusyksikkö

Milä laila olet ruma? Minkä ikäinen ja missä asut?

• tyytyväinen kuitenki
        uteliaisuusyksikkö kirjoitti:

Milä laila olet ruma? Minkä ikäinen ja missä asut?

Olen mallin mittojen ulkopuolella. Ylipainoa on. Kukaan ei halua läskiä akkaa. Ikää 25 ja Keski-Suomi.
        (p.s. joo tiedän miten painoa pudotetaan. olen vaan tullut siihen tulokseen, etten miesten takia ala laihduttaan. olen oikeastaan ihan tyytyväinen yksinkin :) )

• kesäksi alle 80
        tyytyväinen kuitenki kirjoitti:

Olen mallin mittojen ulkopuolella. Ylipainoa on. Kukaan ei halua läskiä akkaa. Ikää 25 ja Keski-Suomi.
        (p.s. joo tiedän miten painoa pudotetaan. olen vaan tullut siihen tulokseen, etten miesten takia ala laihduttaan. olen oikeastaan ihan tyytyväinen yksinkin :) )

Hei,

Ottaisit yhteyttä yksinäiseen mieheen Tampereelta, ikä 28 v. Laihdutetaan yhdessä ja nautitaan elämästä!

• 2+16

Yksinäinen mies voi löytää naisen samalla tavalla kuin muutkin ihmiset: menemällä ravintoloihin, terasseille, tansseihin, uusiin harrastuksiin. Ehkä se edellyttää asettumista omalle epämukavuusalueelle, mutta niin meidän muidenkin on tehtävä, jos haluamme löytää seuraa. Alkoholin käyttöä se ei edellytä.

Eli voit ihan vapaasti jatkaa mukavaa mutta yksinäistä elämää tai sitten voit hyväksyä sen, että seuran löytäminen vaatii vaivannäköä ja alkaa tehdä jotain asian hyväksi.

• Kolme5 mies,

Kaikki on kokeiltu, kansalaisopiston kielikursseja myöten. Mutta kun ei sitä puhetta saa suusta ulos, niin minkäs teet. Eikä sitä harjoittelemalla opi, sehän kuullostaisi nauhoitteelle. En ole niinkään yksinäinen, mutta naisten kanssa täysin onneton, elleivät ole asiakaspalvelutehtävissä. Terassilla ja ravintolassa saa rampata kyllä, eikä naiset huomaa ikinä.

• puheliasyksinäinen
        Kolme5 mies, kirjoitti:

Kaikki on kokeiltu, kansalaisopiston kielikursseja myöten. Mutta kun ei sitä puhetta saa suusta ulos, niin minkäs teet. Eikä sitä harjoittelemalla opi, sehän kuullostaisi nauhoitteelle. En ole niinkään yksinäinen, mutta naisten kanssa täysin onneton, elleivät ole asiakaspalvelutehtävissä. Terassilla ja ravintolassa saa rampata kyllä, eikä naiset huomaa ikinä.

vaihda kielikurssit tanssikurssiin. Tansseissa miehistä aina hirveä pula ja naistenhaulla kuule on vientiä. Ja jutella ei tarvitse. Nykyään on outoa, kun lavatansseissa on paljon ihmisiä, että tanssitaan vaan ja juuri sanaakaan ei vaihdeta. Toki välillä sattuu joku puhelias ihminen ja ihan mukava niin. Itse olen tosi hölpöttäjä, mutta nyt harjoitellut olemaan hiljaa tanssiessa. Tekee taas tosi hyvää minulle.

Olen sosiaalinen, puhelias ja kavereitakin on moneen lähtöön, mutta niinpä vaan olen yksinäisyys teemasta kiinnostunut, koska olen pari vuotta sitten eronnut ja ei vaan ole helppoa se uuden parisuhteen aloittaminen. Tänäänkin yritin yhtä mieskaveria houkutella uimaan kanssani, ei vaan lähtenyt.

Mutta jos haluaa elämään muutosta, niin on itse tehtävä se mitä toivoo toisilta. Toisia et voi muuttaa, mutta omaa käyttäytymistä voit. Mitä voi tapahtua jos otat kontaktia naiseen? Hän sanoo, en lähde tanssiin tai en lähde kahville kanssasi tms. siis pahimmassa tapauksessa - lopputulos, olet aikasi pettynyt ja sitten se menee ohi. Mutta, mutta, joku voikin lähteä...ja sitten on ainakin pienen pieni mahdollisuus muutokseen.

kyllä itseäkin nyt harmittaa, mutta lähden yksin lenkille ja sitten uimaan...aina voi törmätä johonkin tai sitten ei. Ainakin teen asioita joista nautin.

• Kolme5,mies,
        puheliasyksinäinen kirjoitti:

vaihda kielikurssit tanssikurssiin. Tansseissa miehistä aina hirveä pula ja naistenhaulla kuule on vientiä. Ja jutella ei tarvitse. Nykyään on outoa, kun lavatansseissa on paljon ihmisiä, että tanssitaan vaan ja juuri sanaakaan ei vaihdeta. Toki välillä sattuu joku puhelias ihminen ja ihan mukava niin. Itse olen tosi hölpöttäjä, mutta nyt harjoitellut olemaan hiljaa tanssiessa. Tekee taas tosi hyvää minulle.

Olen sosiaalinen, puhelias ja kavereitakin on moneen lähtöön, mutta niinpä vaan olen yksinäisyys teemasta kiinnostunut, koska olen pari vuotta sitten eronnut ja ei vaan ole helppoa se uuden parisuhteen aloittaminen. Tänäänkin yritin yhtä mieskaveria houkutella uimaan kanssani, ei vaan lähtenyt.

Mutta jos haluaa elämään muutosta, niin on itse tehtävä se mitä toivoo toisilta. Toisia et voi muuttaa, mutta omaa käyttäytymistä voit. Mitä voi tapahtua jos otat kontaktia naiseen? Hän sanoo, en lähde tanssiin tai en lähde kahville kanssasi tms. siis pahimmassa tapauksessa - lopputulos, olet aikasi pettynyt ja sitten se menee ohi. Mutta, mutta, joku voikin lähteä...ja sitten on ainakin pienen pieni mahdollisuus muutokseen.

kyllä itseäkin nyt harmittaa, mutta lähden yksin lenkille ja sitten uimaan...aina voi törmätä johonkin tai sitten ei. Ainakin teen asioita joista nautin.

No itseasiassa tuo tanssikurssi kävi mielessä, kun kaverin isä, (n.60v), kertoi että nuoret naiset meinaa nahkoineen viedä päivätansseista :D Nythän tuo syyskuussa näyttää alkeiskurssi alkavan, jos tuota sinne sitten..

• 3+3
        Kolme5 mies, kirjoitti:

Ihan näinä aikoina on kansalais- ja työväenopistoissa ja avoimissa yliopistoissa ym paikoissa alkamassa taas monenlaisia kursseja, ihan varmasti löytyy myös sellaisia, joissa kehitetään ilmaisutaitoa.

Mutta ei ole pakko, tietenkään. Kuten ei ole pakko naistenkaan kiinnostua miehestä, jolla ei ole mitään sanottavaa. Seurallisempiakin löytyy.

• puheliasyksinäinen
        Kolme5,mies, kirjoitti:

No itseasiassa tuo tanssikurssi kävi mielessä, kun kaverin isä, (n.60v), kertoi että nuoret naiset meinaa nahkoineen viedä päivätansseista :D Nythän tuo syyskuussa näyttää alkeiskurssi alkavan, jos tuota sinne sitten..

kiva, jos kolme5 mies innostuit tanssikurssille lähtemään. Harmi, kun olet vähän nuorempi, muuten olisin heti kysynyt paikkakuntaa ja tanssipariksi jollekin kurssille. Jos on vaan kursseja, joissa tarvit parin, niin laita ilmoitus tanssi.net sivustolle. Voipi olla että sinua ei ensi syksyn jälkeen yksinäisyys teeman sivulla näe ; )

• Edwinxxx

Olen 35 vuotias mies, enkä ole koskaan seurustellut. Olen vähän hiljainen ja enkä tykkää baarielämästä. Suhtaudun asioihin kuitenkin toiveikkaasti. Uskon että on myös naisia jotka elavät samassa tilanteessa ja siihen oikeaan sattaa ihan oikeasti jossain vaiheessa törmätä.
      Kesällä kävin lyhyellä tanssikurssilla, (siis alkeiskurssi 2h) ja siellä tosiaan oli nais enemmistö. Kurssi eteni liian nopeasti, hyvä jos oppii perus askeleet tuossa ajassa. Hienoista käännöksistä puhumattakaan. Vielä kun molemmat osapuolet ovat kokemattomia niin kyllä se harjoitusta vaatii. Mutta tanssiminen, kun sen oppii, voisi olla mukava harrastus jossa seuraakin voisi löytyä. :)

• Uusi yritys?

No mitä jos kokeilisitte laittaa toisen haun jossa suoraan heti kerrotte kokemattomuudestanne. On niitä samanikäisiä naisiakin samassa tilanteessa, itsekin tunnen muutaman. Varmasti tällaiset mieluummin itseään ymmärtävän kohtalotoverin ottaa kuin jonkun pelimies-gigolon.

• Tod.näk.1

Epäilen...yleesäkin netissä mies on se joka joutuu käymään naisten profiileja läpi ja yrittää viestiä laittaa. Naiset ei juurikaan miesten, tai ainakaan, minun profiilissa vieraile, niin aika epätodennäköistä on että juuri se yksi kokematon miljoonasta olisi 1. Ensinnäkään nettideitissä, 2. Eksyisi katsomaan sellaista ilmoitusta.

• kaksi ceissiä
        Tod.näk.1 kirjoitti:

Epäilen...yleesäkin netissä mies on se joka joutuu käymään naisten profiileja läpi ja yrittää viestiä laittaa. Naiset ei juurikaan miesten, tai ainakaan, minun profiilissa vieraile, niin aika epätodennäköistä on että juuri se yksi kokematon miljoonasta olisi 1. Ensinnäkään nettideitissä, 2. Eksyisi katsomaan sellaista ilmoitusta.

Tuollaisissa palveluissa tilanne taitaa mennä niin että jos mies vastaa naiselle niin nainen tutkii ensisijaisesti miehen profiilin ja se määrittelee että haluaako nainen vastata miehelle. Se on yhdentekevää että mitä mies kirjoittaa naiselle muussa viestissä.

Sähköpostissa tilanne menee toisin päin eli avausviestin merkitys on isoin.

• Povinisti

Parempi povi pivossa, kuin kymmenen tarjolla. (kansanperinnetieto)

• eipä se auta kuin

Eipä tuo helppoa ole. Riippuu tietysti että mitä hommaakin teet?

Sosiaalisuuden merkitys on korkea. Ilman sitä on vaikeaa tutustua ihmisiin. Jos löytyy rahaa ja muita ominaisuuksia niin ne auttavat myös tilanteessa.

Netti on yksi helpoimpia ja yleisimpiä tapoja nykyisin, mutta netin yleisestä käyttöasteesta ja naisten markkinoista johtuen et välttämättä saa yhtäkään vastausta vaikka olisit netissä todella aktiivinenkin.

Kannattaa kokeilla tehdä omia ilmoituksia ja luoda ne mahdollisimman hyviksi ja laittaa nettiin eri paikkoihin. Se tuo ainakin pienen mahdollisuuden tilanteen korjaantumiseen. Voit kokeilla myös vastauksia eri ilmoituksiin, mutta ei kannata liiemmälti odottaa yhtäkään vastausta.

Omaa aktiivisuutta vaaditaan todella paljon. Kaikista vaikeinta on päästä edes tutustumaan kehenkään.

• Onko kukaan kokeillu.

Itse seuraavilla treffeillä ajattelin valehdella pokkana. Kun nainen kysyy entisestä elämästä, sanon että: rehellisesti sanottuna olen aika monen naisen kanssa ollut, mutta oikeaa ei ole löytynyt. Saa nähdä muuttuuko suunta.

• 10+14

Ja uskot, ettei totuus käy ilmi ennemmin tai myöhemmin? Että jaksat valehdella koko sen suhteen keston ajan ja keksiä erilaisia yksityiskohtia niistä aikaisemmista naisistasi?

No, kokeile ja tule sitten kertomaan onnistuiko.

• Onko kukaan kokeillu.1
        10+14 kirjoitti:

Ja uskot, ettei totuus käy ilmi ennemmin tai myöhemmin? Että jaksat valehdella koko sen suhteen keston ajan ja keksiä erilaisia yksityiskohtia niistä aikaisemmista naisistasi?

Eihän sitä tarvii valehdella kuin ensimmäiselle, toiselle voi jo puhua totta. Tämän neuvon sain mieheltä joka on ollut yli 50 naisen kanssa. Hän on 42v, minä 36. Naiset ei vain kelpuuta serustelematonta miestä, ei auta toden puhuminen, kokeiltu on.

• Onko kukaan kokeillu..1
        10+14 kirjoitti:

Ja sitäkö parit tekevät, eli kyselevät yksityiskohtia ex-puolisoista. Sanoo siihen vaan että olipa hullu akka, eikä halua muistella. Jos tivaus jatkuu, saa mennä mäkeen sellainen eukko :D

• hyvä ohje

Jos on huomannut että tuo seikka on vaikuttanut aikaisemmin niin kannattaa kertoa korkeintaan että muutamia lyhyitä jaksoja on tuollaisia ollut mutta ei mitään pidempiä.

Valhe ei saa olla koskaan niin iso että totuuden kertominen jälkeen päin olisi rikos.

• ElämäOnLeiffi

Totuus on vaan, että ei mitenkään. Parempi varmaan totutella siihen ja lopettaa ruikuttaminen.

• juhiss30wee

Älä missään tapauksessa kerro, että ei ole aikaisempia suhteita. Kyllä siitä jää jossain välissä kiinni. Olen hiljainen, ujo luonteeltaan ja netistä löysin itselle täydellisen kumppanin ja vähän aikaa oli todella mukavaa. Kunnes paljastui kokemattomuus ja täydellinen turn off. Se siitä elämästä ja kuvitelmista kumppanista. Nettitreffit tuntuu todella haastavilta ja niistä ei tunnu seuraavan mitään. Yksinäinen varmaan ikuisesti.

• uskomatonta O_o

Mitä tarkoitat, että oli mukavaa? Seurustelitte jo? Nainen viihtyi kanssasi erinomaisesti, mutta koska et ollut seurustellut aiemmin, niin lähti menemään? :D Pähkähullu maailma.

• neiti 49v

Mie hymyilen siule täällä, ei sen takia, että olet yksinäinen, vaan siksi, että olet rehellinen. Kyllä siusta naiset tykkää, mie ainakin. Olen kokenut avoliiton, parisuhteita useampiakin ja miehet ovat olleet aina kokeneempia kuin mie.
      Mutta nyt miule kelpaisi juuri siun kaltainen mies.. ystäväksi. Ja kauttani voisin tutustuttaa siuta lähempänä omaa ikääsi oleviin tyttösiin ja naisiin. Olet mielenkiintoinen tapaus. Nettitreffit, kirjeenvaihtoystäväpalstat ja keskusteluryhmät on kaikkein yksinkertaisin tapa aloittaa sieltä se kumppanin etsintä, jos sitä ei viel normaali arjesta ole kuulunut. Nettitreffeiltä olen itsekkin tutustunut moniin miehiin ja seurustellutkin, mutta en ole löytänyt sitä oikeanlaista vieläkään. En aio kuitenkaan lyödä hanskoja tiskiin, etsin kunnes löydän. Periksi et saa antaa, jokaiselle on jossain se oma, siulakin.

• joopa joo

No itse tapasin naisen netin kautta seuranhaku palstalta. Täysin erilainen oli luonnos kuin kuvas. Kuva kaksikymmentä vuotta nuorempi, ei sit lähellekkään sellainen kuin antoi ymmärtää. No sit kun menin hänen luo, täyttä rakastelua pari tuntia, ihan järjetöntä touhua, no enpä käyny sen jälkeen, tais olla puuttees. Pari muuta tapausta ja sama juttu ihan eri näköisiä kuin kuvas, mut nää ol kyl ihan onnettomia rakastellessamme. Eli tulin siihen tulokseen että ulkoo terasseilta kirppareilta ja ravintoloista saa mkyl naista ja on valkkaamisen mahdollisuus, ei tarvi puutteessa olla. eikä sikaa säkis.

• Hei, luin mainoksen ja mielestäni se on hyvin mielenkiintoista. Haluaisin tavata sinut. Jos sinulla on aikaa, kirjoita minulle minun e-mail [email protected]
      Olen hyvin iloinen tavata. Terveisin Alina!

• kokeile.....

kattele uudet maajussille morsian-naismaajusiit ja kirjota heille jos joku niistä naisista sattuisi kiinnostamaan... !!

• kissandtell-stories

Pääsee mahdollisesti vielä telkkaankin ja saa julkisuudessa kertoa tarinansa. Siitäkös naiset riemastuvat.

• yksinäsyys tökkii

Ei se tarvitse itä-Suomessa asumista se yksinäisyys. Minä, ihan tavallisen kaunis nainen olen myös yksin. Työ ja koti. Siinä tämä elämä menee. Joskus tämä yksinäinen elämä käy "voimille". En tiedä miten kumppanin löytää. Minulla toki on niitä ollutkin. Mutta aina mies on ollut se aloitteen tekijä. Itse en vain osaa. En siis kykene auttamaan, mutta kerron sen, että meitä on täällä toisella puolen Suomea myös. Ja asun kaupungissa, omakotitalo alueella. Ei se siitäkään kiinni ole.

• Odotan lapsenlapsia

Hei,

Minun 28 v. poikani etsii naista tositarkoituksella. Hän on hauskan näköinen, koulutettu ja muutenkin hyvät elämäntavat omaava. Minusta saisit kivan anopin! poika asuu Pirkanmaalla, mutta haittaako?

• 29v.

28 ? missä olitte kun hän oli 18v.?

• Ujot miehet hot

Kyllä minä vain tuollaisen miehekseni nappaisin jollen aikanaan jo kaltaistasi olisi vierelleni varannut

• Yritä vaan!

Aloittajan ongelmaan ei ole helppoa ratkaisua. Ratkaisu on se että menee aina vaan rohkeasti juttelemaan kiinnostavan oloisille ja näköisille naisille, paikasta riippumatta. Pitää vaan saada itsensä tekemään se aloite. Ja vaikka ei niin tykkäisi, niin kannattaa sitä joskus baarissakin käydä katselemassa. Tosin baareista naiset hakee yleensä vain seksiseuraa, joten varsinaisen kumppanin löytäminen on epätodennäköistä.

Ei tarvitse olla mitään erityistä harrastusta. Jos esimerkiksi käy vaan usein katsomassa elokuvia, niin voi sitä leffateatterissa ennen elokuvan alkamista istua jonkun naisen viereen ja kysyä että "minkäs leffan olet menossa katsomaan?". Sellaisen kysyminen ei ole mitenkään röyhkeää tai tungettelevaa. Tai sitten jos lukee paljon kirjoja, niin voi kirjakaupassa tai kirjastossa ohimennen kysyä joltakulta että mitä kirjoja hän on etsimässä. Yleensä ihmissuhteet alkaa melko tavaomaisista tilanteista ja kohtaamisista, ei täydy olla mitään ihmeellistä.

Seuran haussa tulee totta kai usein torjutuksi, mutta sen ei pidä antaa lannistaa. Pitää vaan yrittää uudestaan ja uudestaan! Mutta jos ei edes yritä, niin ei saa. Jos ei aio yrittää, niin sitten pysyy aina yksinään.

Ja yksi tärkeä asia mikä pitää hoita ensiksi kuntoon, on itsetunto. Jos ajattelee että "minä olen huono", niin se näkyy käytöksessä eikä epäitsevarmuus viehätä ketään. Ei tarvitse olla mitenkään ylimielinen tai itseriittoinen, mutta itseensä pitää uskoa.

• gergher

"Ei tarvitse olla mitään erityistä harrastusta. Jos esimerkiksi käy vaan usein katsomassa elokuvia, niin voi sitä leffateatterissa ennen elokuvan alkamista istua jonkun naisen viereen ja kysyä että "minkäs leffan olet menossa katsomaan?". Sellaisen kysyminen ei ole mitenkään röyhkeää tai tungettelevaa. Tai sitten jos lukee paljon kirjoja, niin voi kirjakaupassa tai kirjastossa ohimennen kysyä joltakulta että mitä kirjoja hän on etsimässä. Yleensä ihmissuhteet alkaa melko tavaomaisista tilanteista ja kohtaamisista, ei täydy olla mitään ihmeellistä. "

No kyllä se vaan tuntuu olevan naisille vastenmielistä ahdistelua jos tuntematon tulee SELVIN PÄIN yhtäkkiä puhumaan jotain diibadaabaa. Sillä SELVIN PÄINhän nyt ei millään voi toisia lähestyä. Mistä tuonkin tempaisit että "yleensä" ihmissuhteet alkaa tavanomaisista tilanteista? Kyllä ne alkaa yleensä joko baarista tai sitten työpaikan juoppobileistä, yhteistä kaikille on että ollaan PÄISSÄÄN. Koska muuten nää hommat ei nääs suomalaisilta onnistu.

• Yritä vaan!
        gergher kirjoitti:

"Ei tarvitse olla mitään erityistä harrastusta. Jos esimerkiksi käy vaan usein katsomassa elokuvia, niin voi sitä leffateatterissa ennen elokuvan alkamista istua jonkun naisen viereen ja kysyä että "minkäs leffan olet menossa katsomaan?". Sellaisen kysyminen ei ole mitenkään röyhkeää tai tungettelevaa. Tai sitten jos lukee paljon kirjoja, niin voi kirjakaupassa tai kirjastossa ohimennen kysyä joltakulta että mitä kirjoja hän on etsimässä. Yleensä ihmissuhteet alkaa melko tavaomaisista tilanteista ja kohtaamisista, ei täydy olla mitään ihmeellistä. "

No kyllä se vaan tuntuu olevan naisille vastenmielistä ahdistelua jos tuntematon tulee SELVIN PÄIN yhtäkkiä puhumaan jotain diibadaabaa. Sillä SELVIN PÄINhän nyt ei millään voi toisia lähestyä. Mistä tuonkin tempaisit että "yleensä" ihmissuhteet alkaa tavanomaisista tilanteista? Kyllä ne alkaa yleensä joko baarista tai sitten työpaikan juoppobileistä, yhteistä kaikille on että ollaan PÄISSÄÄN. Koska muuten nää hommat ei nääs suomalaisilta onnistu.

"No kyllä se vaan tuntuu olevan naisille vastenmielistä ahdistelua jos tuntematon tulee SELVIN PÄIN yhtäkkiä puhumaan jotain diibadaabaa. Sillä SELVIN PÄINhän nyt ei millään voi toisia lähestyä. Mistä tuonkin tempaisit että "yleensä" ihmissuhteet alkaa tavanomaisista tilanteista? Kyllä ne alkaa yleensä joko baarista tai sitten työpaikan juoppobileistä, yhteistä kaikille on että ollaan PÄISSÄÄN. Koska muuten nää hommat ei nääs suomalaisilta onnistu."

Tyypillisiä harhaluuloja. Ensinnäkin en ole koskaan kuullut yhdenkään naisen valittaneen smalltalkista. Sen sijaan olen kuullut naisten valittavan siitä kun miehet eivät tule puhumaan heille!

Ja kaiken kaikkiaan kännisekoilut ei yleensä johda mihinkään. En tunne yhtäkään ihmistä jolla joku baaripoka olisi johtanut mihinkään muuhun kuin yhden illan panoon. Monet ihmiset myös katuvat sellaista, etenkin naiset. Itsellä on pariin kertaan ollut yhden illan juttu ja en ole seuraavan aamun jälkeen kuullut naisesta mitään, vaikka illalla oltiin kovin halukkaita. Enpä ole tosin itsekään perään juuri soitellut.

Useimmat ihmiset haluavat tutustua toisiinsa ensin rauhassa ennen kuin rupeavat paneskelemaan. Se joka väittää muuta, elää aika oudossa maailmassa.

Ihmiset tutustuvat yleensä toisiinsa esimerkiksi työpaikoilla, harrastuksen parissa tai vaikka opiskeilijapiireissä. Siitä sitten alkaa joillakin kehittyä kaverisuhteet pidemmälle. Juttu "friendzonelta ei voi paeta" on myöskin täyttä paskaa. Tunnen monia ihmisiä jotka ovat aluksi olleet kauankin kavereita ja sitten alkaneet seurustella.

Luulisin että jos tajuttaisiin se että toisia ihmisiä voi lähestyä ihan normaalistikin ja ilman viinaa, ei yksinäisiä olisi niin paljon. Mutta turha tätä on kai selittää kun harhaluuloisuus on niin yleistä.

• ,.,.,.,

Joo, kyllä tällä tavalla pääsee varmaan treffeille monesti ja tuurilla seurustelun alkuunkin. Sitten tulee kuitenkin se tosiasia vastaan, että miehellä ei ole muuta sosiaalista elämää kuin se nainen ja kiinnostus kyllä siinä vaiheessa varmasti katoaa...

• kreisi man

Ei missään nimessä kannata kertoa olevansa kokematon. Kaverit teki niin etbaarissa kertoi naiselle että ei ole ikinä seurustellut ja nainen häipyi kuin pieru saharaan. Jokaine osaa sen verran valehdella että kertoo että on vaikka 2 suhdetta ollut ennen.

• Rehellisyys

Kyllä voi olla rehellinen ja sanoa ettei ujouden takia ole ollut parisuhteessa. Suuttuisin kun tuollainen valhe tulisi ilmi!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59