Puhelinmyyja soitti en halunnut mitään, näytepakkaus Boxerit ilmaiseksi ei velvoita mihinkään varmistin vielä tämän, liian hyvää ollakseen totta. Olin luvannut ottaa vastaan näyte Boxerit ilmaiseksi, edes postikuluista ei ollut puhetta. Sanoin että voi lähettää jos ei maksa mitään eikä minulle tule kuluja, eikä valvoita mihinkään. Tuotteet on TONO SOCKS. Kuinka ollakaan sain 2 kirjettä tilausvahvistus luki kirjeessä ja molemmissa kirjeissä eri ID numerot. Minun pitäisi ilmoittaa jos en halua tuotteita, miksi perua kun en ole tilannut mitään, kuluja siitä peruuttamisestakin syntyy. Käsittämätöntä Minun mielestäni tämä on törkeää huijausta. Täytyy sanoa että tämä on mielestäni moraalitonta.
Mielestäni tälläisten yritysten pitäisi saada liiketoimintakielto, jos yritys toimii hyväntavan vastaisesti parantamatta tapojaan.
Jos joku soittaa sano Ei.
Huijausta
2
91
Vastaukset
- From svitserländ
Vaikea tuolle "tönölle" on Suomessa mitään liiketoimintakieltoja hakea, se firma kun on ihan Sveitsiläistä perua joskin Suomessa kauppaa käykin. Provea Tono siis. Ollut meidän kuluttajien ilona jo piiiiiitkän aikaa.
Ja sitten kun kuluttaja tietäisi edes perusasioita.
Puhelin myynnissä on AINA 14 päivän palautusoikeus, joten ongelmaa ei pitäisi olla jos on tyytymätön.
Totta taas on että puhelinmyynnissä voidaan myydä virheellisesti, moraalittomasti, huijaten jne. mutta lopulta kaikkeen on palautusoikeus.
Käsittääkseni puhelimitse on laitonta jakaa mitään ilmaiseksi, siihen liittyy aina jokin tuote mikä on ostettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617690- 1334424
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313685- 213038
- 232602
- 272563
- 472140
- 252140
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3882096- 322038