Miten ikinä muka tällainen luuseri voi tulla pärjäämään elämässään kun ei tajua edes mistän mitään. Olispa jääny vahinko tekemättä niin tällasta lobodomiitikkoa ei olis syntynyt tänne mokaileen tällalailla. En vain ymmärrä mitään, en mistään ja olen muutenkin epävarma taliaivo joka jää aina paikalleen elämässä. Se on totuus, vihdoin sen kohtaan.. Siksi haluaisin raivolla tappaa itseni, koska ehkä ansaitsenkin sen. En osaa vittu edes hoitaa omia asioitani ja puhun aina läpiä päähäni: Olen synnynnäinen epäonnistuneiden ihmisten helvetin hyvä esimerkki... Tätä se teettää, kun muutenkin kaikki aina vihannut kouluajoiltakin, paitsi yksi ihminen.. Eikä sekään välittänyt aidosti..
Vittu , että vihaan itteäni.
5
254
Vastaukset
- muurit
Jospa menet rohkeasti kohti ongelmiasi,tee just sitä, mikä tuntuu aluksi vaikealta, niin sillä tavalla voi kehitys lähteä paremmin liikkeelle, siis käyttäisit altistusta, niin esteet voi murtua
- meitä on moneksi
Jokainen ihminen on laulunarvoinen, jokainen ihminen on tärkeä, jokainen ihminen elää vain hetken sen jonka kohtalo (minä sanoisin Jumala) on hälle määräävä.... jotenkin nän menee Veikko Lavin laulu.
Kyllä sinä myös tuohon määritelmään kuulut tuntui, miltä tuntui. Pitää meitä typerämpiäkin olla että on jollain vertauspohjaa. Niin ajattelen kun joskus tuntuu, että sotlken koko ajan. - FuckingIdiot
Mitä jos ei osaa muutakun sotkea ja olla fucked upp? Olen poikkeus, toivoton itsepäinen asioiden testaaja..
- muurit
olen kyllä sillä kannalla, että toivottomimmat tapaukset ei paljon täällä pyöri, joten jos ongelmasi liittyy kontaktiin , esim. toiseen sukupuoleen niin samalla tavalla voi altistaa itseään, opetella asioita ja mennä ja lähestyä, vaikka ensin vähemmänkin
- preciousssss
Et oo ainoa määki vihaan mun paskaa elämää... haluaisin vaan löytää miehen, toisen ihmisen, jota rakastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458