Oriveden aseman sotkeminen kiihtyy

Haloovrkiinnostaako?

Oriv eden rautatieaseman sotkeminen vain kiihtyy. Eilen, sunnuntaina, paskaksaakkosraiteen hississä.
Asemarotat vauhdissa lisäksi hissin seinissä räävittömiä kirjoitelmia jennistä, tuomaksesta, valkopkypäräisestä mopopellestä ym ym.
Käykää nyt vnahemmat,jos näitä luette, mitä pikku janipetterinne ja kiimaiset teinipissikenne asemalla puuhaavat.

64

2877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baskahaiseejabanjots

      Siinä meitä oli monta ihmettelijää odottaessamme junan saapumista Tampereen suunnalta kakkosraiteeelle. Jopa sellaiset hissiä yleensä käyttävät ihmiset, vanhukset ja pienten lasten vanhemmat, joutuivat kävelemään portaat ylös ylimenosillalle, koska hissin paskan haju oli niin tyrmäävä.

    • eivitt

      Rotat...

    • YxMatkustaja

      Hissin seinien töhryistä varmasti saa selville paskojat, sotkijat ja kuseskelijat. NImet ovat tuntomerkkeineen selvästi luettavissa.
      Lisäksi vaaratilanteita aiheutuu matkustajille junaa odotellessa mopoilijoiden keuliessa ykkösraiteen asemalaiturilla.
      Asemarotat kuriin!

      • kysyn tietääkseni

        Asemalla on turvakamera?Miksi sen kuvia ei käytetä tunnistettaessa asemarottien aiheuttamia sotkuja?


    • niijoooo

      Jos vaan poliisi tai joku muu taho menis koululle kysymään rottien nimiä, kaikki latelisivat jokaisen sotkian ja riehujan. Saataisiin ne vihdoinkin vastuuseen.

    • valkoinen n33keri

      Oriveden skinit, pääasiassa 14-17 vuotiaita mamman poikia sotkevat asemalla. Huutelevat suomalaisille että "v^^un n**keri" ja potkivat roskiksia.

      Uskomatonta että nämä blood & honourin lapset saavat tehdä mitä haluavat eikä ketään kiinnosta.

    • Ihan pihalla ovat

      Onko niillä rotilla olemassa vanhempia,vai ovatko jotain spurkuja joille on aivan sama missä perilliset lunkoilee.

    • naurettavaa-.-

      opetelkaa ny siel koulus ees ensi vittu kirjottaan ennekö lähette johkin foorumille kirjotteleen

      • ettäjoo

        Novoi vittu, eikös nää foorumit ole ihan kaikille suunnattuja keskustelupaikkoja? Näin minä olen käsittänyt asian, että kieliopillinen oikeinkirjoitus ei ole mikään pääsyehto täällä kirjoitteluun. Voi apua jos et pysty lukemaan tätä tekstiä täältä ilman, että saat paskahalvausta, mutta niin se vain menee.
        Tuskimpa nämä "rotatkaan" ovat mitään penaalin terävimpiä kyniä, mitä nyt näistä kommenteista voin päätellä.


      • -.-

        yksi asemajengiläisistä huutelee..


    • Rottafobia

      Olen myöhemmin tällä viikolla matkustamassa Orivedelle vanhempiani tapaamaan, joten Onkohan kenelläkään tietoa kantavatko nämä rotat vaarallisia tauteja ja ovatko ne agressiivisia lähestyessä. Haluaisin myös tietää onko näitä rottia sekä isolla asemalla että keskustan asemalla?

      • AsRot kuriin

        Ota rotanmyrkkyä mukaan ja keskustan asemalla rottia ei ole...


    • lol18

      Voi vittu. Jos teidän persettä ny noin paljon kutittaa, menkää itkemään poliisille...

    • näin se on.

      Loiset monttuun.

    • ei helvetti....

      nyt sit vittu oikeesti, opettelisivat käyttäytyy. vieläpä tunnen niistä suurimman osan....

    • Noniin

      Noniin asemarotat kuriin!!

      • jaska12343

        90-luvulla mopot ja autot ajoi rinkiä, oli Seppälän pilottitakit ja R&R oli koviksii.
        Ovat vissii saaneet kylän vanhat teinit omia teinejä jotka jatkaa perinnettä asemalla.


    • vituttaa..

      Monta kertaa on pitäny mennä käräyttää poliisille ,kun ne sielä ovat ryypiskelleet ja pyytäneet sitä 18 kaveriaan hakemaan tupakkaa jne. Odottakaas vaan, kun se päivä vielä tulee että joku tarpeeks vittuuntuneena soittaa poliisia paikalle.

    • dxjatrjyrjk

      Onkos Teillä siellä Orivedellä mahdollisesti poliisiviranomaisia?

      Ja jos on, niin miksi he eivät suorita tehtäviään.

      • eimitäätajuu

        koska niitä ei kiinnosta:D ne vaan juo kahvia ja kuskaa juoppoja putkaan


      • VR:n asiakas

        Loistava kysymys, miksi poliisi ei puutu Oriveden aseman rottaongelmaan? Siksikö, että on omia jälkeläisiä tai tuttujen kakaroita?!?
        Miksi talvinen karhunlahtaus ( pennut) talvipesälleen tutkimus ei nytkähdä eteenpäin ?! Sekin hämmästyttää, kummastuttaa.


      • Saakohan sen

        asema-alueen vahtimisesta joku vartiointiliike jotain maksua, mutta jättää sitten asian kuitenkin hoitamatta. Yleensä tuollaisten paikkojen järjestyksen valvominen on annettu maksua vastaan vartiointiliikkeelle.

        Palautetta aseman epämukavuudesta voi antaa tietty myös VR:lle. Eipä sitä paljoa huvita asemalla junia odotella jos apinalauma mellastaa miten pahiten älyää.


    • xdlolxdlolxd

      orivesi on kuuluisa xdd

    • rrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Eipä ne poliisit jaksa vaivautua itse tiiän ketä niihin asemarottiin kuuluu.

      • ....

        Miks te sanotte niitä rotiks ja mistä sellanen nimitys on ees peräisin, rotat on tietääkseni ihan eläimiä eikä ihmisiä, turhaa te niitä sanotte rotiks kun nekin on ihan normaali-ihmisiä niinku kaikki muutkin :D


      • husqdabäst
        .... kirjoitti:

        Miks te sanotte niitä rotiks ja mistä sellanen nimitys on ees peräisin, rotat on tietääkseni ihan eläimiä eikä ihmisiä, turhaa te niitä sanotte rotiks kun nekin on ihan normaali-ihmisiä niinku kaikki muutkin :D

        Ai normaalia on käydä hississä paskalla? Rotta saatana.


      • vr-asiakas
        husqdabäst kirjoitti:

        Ai normaalia on käydä hississä paskalla? Rotta saatana.

        Normaali-ihminen on oppinut sisäsiistiksi käymällä hoitamassa ulostamisensa ja virtsaamisensa wc:hen, ei Oriveden aseman hisseihin, mitä joutuvat käyttämään niin vanhukset kuin lapsiperheetkin, portaat ovat onnettomasti suunnitellut, liukkaat ja vaaralliset huonosti kulkeville matkustajille! Oriveden kaksijalkaisille rottalumoille ne asiat eivät vaan näytä onnistuvan!


      • ....
        vr-asiakas kirjoitti:

        Normaali-ihminen on oppinut sisäsiistiksi käymällä hoitamassa ulostamisensa ja virtsaamisensa wc:hen, ei Oriveden aseman hisseihin, mitä joutuvat käyttämään niin vanhukset kuin lapsiperheetkin, portaat ovat onnettomasti suunnitellut, liukkaat ja vaaralliset huonosti kulkeville matkustajille! Oriveden kaksijalkaisille rottalumoille ne asiat eivät vaan näytä onnistuvan!

        Mun mielestä kukaan ei ole käynyt asioilla missää hisseissä mitä itse olen käyttänyt kun olen matkustellut junalla hiljakkoin, ei siellä muu haise ku tupakan savu ja jos käy vaikka asioilla nii tekeeks se ihmisestä muka rotan, kyl minun mielestäni rotta tarkoittaa ihan eri asiaa kuin ihminen koska rotat on eläimiä ja ihmiset ei :D


      • ...
        .... kirjoitti:

        Mun mielestä kukaan ei ole käynyt asioilla missää hisseissä mitä itse olen käyttänyt kun olen matkustellut junalla hiljakkoin, ei siellä muu haise ku tupakan savu ja jos käy vaikka asioilla nii tekeeks se ihmisestä muka rotan, kyl minun mielestäni rotta tarkoittaa ihan eri asiaa kuin ihminen koska rotat on eläimiä ja ihmiset ei :D

        eikö sulla oo muuta puolustusta kuin "ne on ihmisiä eikä eläimiä" se alkaa ärysttää ihan normaaleja ihmisiä kun siellä eletään kuin pellossa ja huudellaan kaikille ja sotketaan paikkoja


      • ....
        ... kirjoitti:

        eikö sulla oo muuta puolustusta kuin "ne on ihmisiä eikä eläimiä" se alkaa ärysttää ihan normaaleja ihmisiä kun siellä eletään kuin pellossa ja huudellaan kaikille ja sotketaan paikkoja

        Oon vaa kato siinä asiassa oikeessa ja mulle ei oo kyllä siellä ikinä huudeltu vaikka ne onkin ollu siel mutta ne hengaa siellä vaa ja siellä ihmeemmi oo kukaa sotkenu mitää ku liikun päivittäin junalla treelle ainoo on vaa et niitä kynillä olevia tekstejä on vaa ei muuta vakavaa mistä täytys näin iso haloo sytyttää ja kyllä ne siellä ihan normaalisti käyttäytyy ei huutele ja EI TODELLAKAA PASKO MIHKÄÄN HISSEIHIN!!! Alkaa pikkuhiljaa keittää toi ainainen narina että kylläpäs siellä ollaan oltu ilkiää porukkaa ja kuinka siellä sotketaaa mutta ku mää en oo huomannu mitää, turhaa te siellä vikisette ku se on ihan turhanpäivästä ja keksikää te sit siellä aseman seudulle joku todella hieno paikka missä nuoret voi viettää aikaa jne. :)


      • ....
        .... kirjoitti:

        Oon vaa kato siinä asiassa oikeessa ja mulle ei oo kyllä siellä ikinä huudeltu vaikka ne onkin ollu siel mutta ne hengaa siellä vaa ja siellä ihmeemmi oo kukaa sotkenu mitää ku liikun päivittäin junalla treelle ainoo on vaa et niitä kynillä olevia tekstejä on vaa ei muuta vakavaa mistä täytys näin iso haloo sytyttää ja kyllä ne siellä ihan normaalisti käyttäytyy ei huutele ja EI TODELLAKAA PASKO MIHKÄÄN HISSEIHIN!!! Alkaa pikkuhiljaa keittää toi ainainen narina että kylläpäs siellä ollaan oltu ilkiää porukkaa ja kuinka siellä sotketaaa mutta ku mää en oo huomannu mitää, turhaa te siellä vikisette ku se on ihan turhanpäivästä ja keksikää te sit siellä aseman seudulle joku todella hieno paikka missä nuoret voi viettää aikaa jne. :)

        Täytyyhän nyt kaupungin ja asukkaiden miettiä nuoria että keksis sinnekkin seudulle vaikka jonkun nuorisotalon mikä olis auki vaikka 14-21 välisenä aikana? :)


      • vr-asiakas
        .... kirjoitti:

        Oon vaa kato siinä asiassa oikeessa ja mulle ei oo kyllä siellä ikinä huudeltu vaikka ne onkin ollu siel mutta ne hengaa siellä vaa ja siellä ihmeemmi oo kukaa sotkenu mitää ku liikun päivittäin junalla treelle ainoo on vaa et niitä kynillä olevia tekstejä on vaa ei muuta vakavaa mistä täytys näin iso haloo sytyttää ja kyllä ne siellä ihan normaalisti käyttäytyy ei huutele ja EI TODELLAKAA PASKO MIHKÄÄN HISSEIHIN!!! Alkaa pikkuhiljaa keittää toi ainainen narina että kylläpäs siellä ollaan oltu ilkiää porukkaa ja kuinka siellä sotketaaa mutta ku mää en oo huomannu mitää, turhaa te siellä vikisette ku se on ihan turhanpäivästä ja keksikää te sit siellä aseman seudulle joku todella hieno paikka missä nuoret voi viettää aikaa jne. :)

        Ihmispaska haisi ja siitä ei voi erehtyä! Kusi haisee vielä useammin, usein juuri käyty kusella ennen junana sapaumista asemalla ikäänkuin reviirimerkkaukseksi.Turha täällä huudella taidat olla jonkun asemarottaluuserin huoltaja!
        Veronmaksjia ei voi enempää rokottaa aivovammaisten orivesiläisnuorten aktivoimiseksi. Pysykää kodeissanne, jos niitä ylipäätään on!


      • Koloton rotta
        vr-asiakas kirjoitti:

        Ihmispaska haisi ja siitä ei voi erehtyä! Kusi haisee vielä useammin, usein juuri käyty kusella ennen junana sapaumista asemalla ikäänkuin reviirimerkkaukseksi.Turha täällä huudella taidat olla jonkun asemarottaluuserin huoltaja!
        Veronmaksjia ei voi enempää rokottaa aivovammaisten orivesiläisnuorten aktivoimiseksi. Pysykää kodeissanne, jos niitä ylipäätään on!

        Sinun kannattaa kirjoittaa tästä ongelmasta myös tiedonantajaan. mistä muuten tiedät mille ihmispaska tai kusi haisee? Aahas, sinä olet se joka ostaa likasia pikkuhousuja


      • ihminen = eläin
        .... kirjoitti:

        Miks te sanotte niitä rotiks ja mistä sellanen nimitys on ees peräisin, rotat on tietääkseni ihan eläimiä eikä ihmisiä, turhaa te niitä sanotte rotiks kun nekin on ihan normaali-ihmisiä niinku kaikki muutkin :D

        Ihminen (Homo sapiens) on ainoa nykyisin elossa oleva ihmisten (Homo) sukuun kuuluva eläinlaji. Ihminen kuuluu kädellisten (Primates) lahkon isojen ihmisapinoiden (Hominidae) heimoon


    • rotta?

      ärlig

    • Oriveden keisari

      Valtuutan teidät antamaan selkäsaunan kaikille paskoville rotille. Vain kuritus puhdistaa kuonat typeristä kakaroista.

      • meno vitun kananlintu

        Ainainen sama vikinä jatkuu, kannattaisko hillitä jo??? :D


      • Oriveden keisari
        meno vitun kananlintu kirjoitti:

        Ainainen sama vikinä jatkuu, kannattaisko hillitä jo??? :D

        Sinulle selkään myös, alhainen loinen.


    • Voi keisari

      Kannattaisi omalla nimellänsä puhua jos on noin kova.19

      • Oriveden mannekeisar

        Minut tuntevat kaikki, olenhan Keisari ja Oriveden kovin mustalainen. Tule tänne, saat morasta.


      • hop hop keisareille :D
        Oriveden mannekeisar kirjoitti:

        Minut tuntevat kaikki, olenhan Keisari ja Oriveden kovin mustalainen. Tule tänne, saat morasta.

        Kuka on niin tyhmä että puhuisi netissä tälläsillä turhilla paskanjauhamissivuilla jossa jauhetaan vaan samaa paskaa ja vikistää ja kuka vittu ylipäätänsä puhuu tälläsillä sivuilla omalla nimellä ku ette te muukkaan puhu vaikka niin siellä uhootte ja muutenkin oon sitä mieltä että mannet vittuu suomesta vinkuu toisten verorahoja ja tukia stna. Koittais hillitä ja turhaa se on täällä avautua ku ei se auta asiaa mitenkää jne. Säälittävää touhua!!! :D


      • Eräs...
        hop hop keisareille :D kirjoitti:

        Kuka on niin tyhmä että puhuisi netissä tälläsillä turhilla paskanjauhamissivuilla jossa jauhetaan vaan samaa paskaa ja vikistää ja kuka vittu ylipäätänsä puhuu tälläsillä sivuilla omalla nimellä ku ette te muukkaan puhu vaikka niin siellä uhootte ja muutenkin oon sitä mieltä että mannet vittuu suomesta vinkuu toisten verorahoja ja tukia stna. Koittais hillitä ja turhaa se on täällä avautua ku ei se auta asiaa mitenkää jne. Säälittävää touhua!!! :D

        Kannattais lopettaa tuo jatkuva asemalla asuvien nuorten ja heidän kavereidensa mollaaminen...osoittakaa heille sitten joku muu ajanvietto paikka ja ottakaa ensin selvää että kuka tuota sotkemista yms muka tekee...


      • joku vaan
        Eräs... kirjoitti:

        Kannattais lopettaa tuo jatkuva asemalla asuvien nuorten ja heidän kavereidensa mollaaminen...osoittakaa heille sitten joku muu ajanvietto paikka ja ottakaa ensin selvää että kuka tuota sotkemista yms muka tekee...

        Menkää vittu vikisee asiasta johkin muualle ei kukaan saatana jaksa lukee tommosia jossa jauhetaan vaan paskaa !!!


      • orivesiläinen
        joku vaan kirjoitti:

        Menkää vittu vikisee asiasta johkin muualle ei kukaan saatana jaksa lukee tommosia jossa jauhetaan vaan paskaa !!!

        No jos et jaksa lukee nii painu vittuun :P
        Äläkä sano että muka sotkee kun et ilmeisesti asu täälä orivedellä


    • Rotanmyrkky

      Antaa rottien olla asemalla... Mieluummin siellä kuin kylällä, ei niitä jaksa joka paikassa kattella..

      • Joku vaan

        Kai ne ny siellä saa olla koska se ei ole tähän päiväänkään ollut kielletty....keksikää sitten näille nuorille sinne asemalle joku oma nuorisotila jossa he voivat viettää aikaa ja mistä voitte tietää että ne nuoret siellä muka sotkee kyllä siellä asemalla liikkuu vielä oudompia tyyppejä kun pelkästään nämä nuoret...joten antakaa nuorten olla missä haluavat...eikä kukaan jaksa koko ajan lukea tälläistä jossa jauhetaan vain pelkkää paskaa !!!!!


      • matkalainen
        Joku vaan kirjoitti:

        Kai ne ny siellä saa olla koska se ei ole tähän päiväänkään ollut kielletty....keksikää sitten näille nuorille sinne asemalle joku oma nuorisotila jossa he voivat viettää aikaa ja mistä voitte tietää että ne nuoret siellä muka sotkee kyllä siellä asemalla liikkuu vielä oudompia tyyppejä kun pelkästään nämä nuoret...joten antakaa nuorten olla missä haluavat...eikä kukaan jaksa koko ajan lukea tälläistä jossa jauhetaan vain pelkkää paskaa !!!!!

        Kuljen jatkuvasti Orivedeltä/ Orivedelle junalla ja valitettavasti tämä rottajengi on siellä milloin mitäkin touhuamassa. Olen nähnyt hissien sotkentaa, kusemista niihin, kokoontumisia niin, että tavallinen matkmies ei voi hissejä ajoittain käyttää.
        Pitäkää ne rottajengiläiset keskustassa, missä mahdolliset vanhemmat voisivat seuratata jälkikasvunsa törttöilyjä ja örveltämistä.
        Pois asemalta hengaamasta!


      • Mannet narun jatkoks
        matkalainen kirjoitti:

        Kuljen jatkuvasti Orivedeltä/ Orivedelle junalla ja valitettavasti tämä rottajengi on siellä milloin mitäkin touhuamassa. Olen nähnyt hissien sotkentaa, kusemista niihin, kokoontumisia niin, että tavallinen matkmies ei voi hissejä ajoittain käyttää.
        Pitäkää ne rottajengiläiset keskustassa, missä mahdolliset vanhemmat voisivat seuratata jälkikasvunsa törttöilyjä ja örveltämistä.
        Pois asemalta hengaamasta!

        Varmaan joku kusee niihin hisseihin et joku näkis tai ei ainakaa nuorista paskanna kukaa hissiin, jos sinne jotkut kusee ja paskoo nii ne on sit jotkut spuget ja juopot mitkä riehuu siel yöaikaa ja aamusi, ja turhaan te täällä avaudutte kun jollekkin vanhemmillenne, tehkää sit sille asialle jotai jos vaan pystytte ja uskallatte kohdata mukavat palautteet ja menkää niiltä kysyy henkilökohtasesti et mitä ne tekee siellä jos se niin mieltä painaa ja oon samal kannal et se niin sanottu " riehuminenkin" loppuisi jos hankkisitte sinne jonkun nuorisotalon esimerkiksi ja ainii ei teistä kukaa uskalla mennä lähelle nuoria kun ne pelkää satuttavansa siellä ittensä ku vittu liukastuu johkin paskaa tai sit ne saa vaan suomeksi turpaansa kun siellä käy uhkailemassa! :D :D :D :D :D Edelleen säälittävää touhua väittää tollasta et jotkut paskoo ja kusee hisseihin josta ei ole todisteita ja viellä säälittävää touhua avautua siitä johonkin nettii :D ei voi muuta sanoo ku aamunaurut näille vikinöille :D


      • limaskot
        Mannet narun jatkoks kirjoitti:

        Varmaan joku kusee niihin hisseihin et joku näkis tai ei ainakaa nuorista paskanna kukaa hissiin, jos sinne jotkut kusee ja paskoo nii ne on sit jotkut spuget ja juopot mitkä riehuu siel yöaikaa ja aamusi, ja turhaan te täällä avaudutte kun jollekkin vanhemmillenne, tehkää sit sille asialle jotai jos vaan pystytte ja uskallatte kohdata mukavat palautteet ja menkää niiltä kysyy henkilökohtasesti et mitä ne tekee siellä jos se niin mieltä painaa ja oon samal kannal et se niin sanottu " riehuminenkin" loppuisi jos hankkisitte sinne jonkun nuorisotalon esimerkiksi ja ainii ei teistä kukaa uskalla mennä lähelle nuoria kun ne pelkää satuttavansa siellä ittensä ku vittu liukastuu johkin paskaa tai sit ne saa vaan suomeksi turpaansa kun siellä käy uhkailemassa! :D :D :D :D :D Edelleen säälittävää touhua väittää tollasta et jotkut paskoo ja kusee hisseihin josta ei ole todisteita ja viellä säälittävää touhua avautua siitä johonkin nettii :D ei voi muuta sanoo ku aamunaurut näille vikinöille :D

        Aamunaurut, räkäset sellaiset, itsellesi. Olen nähnyt näiden asemarottien paskomisia ym eritteiden tuottamista asemalla.Pahaksi on nuoriso päässyt, jos jo muistuttavat spugeja!


      • Hyh hyh
        limaskot kirjoitti:

        Aamunaurut, räkäset sellaiset, itsellesi. Olen nähnyt näiden asemarottien paskomisia ym eritteiden tuottamista asemalla.Pahaksi on nuoriso päässyt, jos jo muistuttavat spugeja!

        ihme touhua orivedellä kun katselevat toistensa paskomisia


      • löyhkäävä läjä
        Hyh hyh kirjoitti:

        ihme touhua orivedellä kun katselevat toistensa paskomisia

        Sitä nyt ei vapaahtoisiesti kukaan katsele,mutta yrittäessäsi hissiin siellä pyllistetään juuri! Mietipä sitä.


      • Oriveden gay man
        löyhkäävä läjä kirjoitti:

        Sitä nyt ei vapaahtoisiesti kukaan katsele,mutta yrittäessäsi hissiin siellä pyllistetään juuri! Mietipä sitä.

        Heippa, mie ainaski pyllistelen siulle. Haluux korkata miun peban? ;))


      • naa nigga :D
        Oriveden gay man kirjoitti:

        Heippa, mie ainaski pyllistelen siulle. Haluux korkata miun peban? ;))

        Hankkikaa ensin todisteita et siel on paskottu ei pelkät silmät riitä todisteeksi ja varmaa ne paskoo siel ku siel on porukkaa ja se voi olla et te ite ootte käyny siellä paskalla ku nii väitättekin ku ei teil oo todisteita, khyl muut voi uskoo teiänkin paskanneen sinne, ei se oo aina nuorista kysymys vitun vähä-älyset apinat!!! :D


      • edelleen orivesiläinen
        Mannet narun jatkoks kirjoitti:

        Varmaan joku kusee niihin hisseihin et joku näkis tai ei ainakaa nuorista paskanna kukaa hissiin, jos sinne jotkut kusee ja paskoo nii ne on sit jotkut spuget ja juopot mitkä riehuu siel yöaikaa ja aamusi, ja turhaan te täällä avaudutte kun jollekkin vanhemmillenne, tehkää sit sille asialle jotai jos vaan pystytte ja uskallatte kohdata mukavat palautteet ja menkää niiltä kysyy henkilökohtasesti et mitä ne tekee siellä jos se niin mieltä painaa ja oon samal kannal et se niin sanottu " riehuminenkin" loppuisi jos hankkisitte sinne jonkun nuorisotalon esimerkiksi ja ainii ei teistä kukaa uskalla mennä lähelle nuoria kun ne pelkää satuttavansa siellä ittensä ku vittu liukastuu johkin paskaa tai sit ne saa vaan suomeksi turpaansa kun siellä käy uhkailemassa! :D :D :D :D :D Edelleen säälittävää touhua väittää tollasta et jotkut paskoo ja kusee hisseihin josta ei ole todisteita ja viellä säälittävää touhua avautua siitä johonkin nettii :D ei voi muuta sanoo ku aamunaurut näille vikinöille :D

        Sinä mulkku siinä sää et asu täälä Orivedellä niin onko sulla muka jotain kantaa sanoo että se ei olis totta kunhan kysyn:) ja kaiken lisäks mää tunnen monet niistä ja ne on muuten mukavia tyyppejä:D mutta niillä ei oo ihan kaikki muumit laaksossa:)


    • Loppuu räkiminen
    • putin

      jos oriveden poliisi vie teiniskinin putkaan niin joutuuko tampereelle asti viemään vai onko orivedellä putkatilat käytössä?

    • randomjeijei

      kuljin junalla ohitse ja näin kuinka aseman hississä' harrastettiin kiihkeä anaaliseksiä ft tansku

      • no?

        miten koit sen?


      • Kiimanen norsu 666
        no? kirjoitti:

        miten koit sen?

        Hyvin surulliseksi


      • Kiimanwn panosuvi
        no? kirjoitti:

        miten koit sen?

        Surulliseksi, ei käytetty ees kumia


      • Skuutterlover666
        Kiimanwn panosuvi kirjoitti:

        Surulliseksi, ei käytetty ees kumia

        #666 žnèŋ


    • huvikseenkirjoittelija

      Jonkun päivän oriveden sanomissa oli juttua asemanseudun ränsistymisestä, palveluiden vähäisyydestä yms yms.

      Joko en ole aikaisemmin kiinnittänyt huomioita, mutta kummasti nyt aletaan huomaamaan että oriveden asemanseutu alkaa olemaan hieman kulahtanut ja ränsistynyt. Toisaalta jos sinnepäin ruvettais jotain omakotitaloja tai rivareita tai mitä nyt suunitellaankaan, niin mistäs sinne ne asukkaat repäistäis?

      Jos orivesi halajaa väkiluvun nousua, pitäis olla joku veto magneetti millä niitä tänne tulee isoja työnantajia yms yms...

      pieni gallup: Mitä mieltä olette asemanseudusta?

    • pölhölä

      Rähjäinen on ollut jo kauan.
      Kukapa tänne muuttaisi. Rakentaminen on joka tapauksessa kallista ja
      tässä taloustilanteessa kannattaa tarkkaan harkita mihin pennosensa sijoittaa.
      Orivedellä ei ole ensimmäistäkään vetonaulaa ja päättäjiä kiinnostaa vaan asukkaiden kusettaminen. Rahat on parempi sijoittaa mihin tahansa muualle.

      • Koljo

        Siksi juuri lähdin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe