Mikä meno, olin tilaamassa huoltoa ja paja taitaa olla kiinni? Onko mennyt nurin vai mistä on kyse?
Pencentra / Marine Center Helsinki??
9
1873
Vastaukset
- Volvo__
Nettisivulaa http://www.pencentra.fi/ lukee:
Volvo Pentan pääkaupunkiseudun huoltoedustuksessa tapahtuvan muutoksen takia on Marine Center Finland suljettuna ajalla 21 - 30.6.2013.
Suomen Venehuolto Oy tulee jatkamaan toimintaa samoissa tiloissa 1.7.2013.
www.suv.fi - Peku 2
Jos tarvitset osaavan ja kohtuullisesti hinnoitellun helsinkiläisen moottorihuollon , niin googleta JP-boats. Itse olen ollut tyytyväinen Jukan tekemisiin. Aikataulu pitää ja hinnoittelukin on järkevällä pohjalla.
- Anonyymi
JP-Boats oli minun kohdallani epäluotettava. Kokoajan aikataulu muuttui yli kuulauden ajan ja lopulta mies sanoi, että ei ehdi/kykene ollenkaan. Tämä ilmoitus tulee 2 päivää ennen laskua:( Hankalaan tilanteeseen jätti ilman kunnollista syytä.
- Mikä vain muu
En suosittele kysyjän firmaa. Ei edes vakuutusyhtiön maksamaa keikkaa hoitaneet kunnolla.
- 407
Kl-vene hoiti meillä jo viime kaudella hommat hienosti! Suosittelen!
- nuukanipsukka
Harmi kun eivät ko. firmat nettisivuillaan kerro mitä on käynnissä, mutta toivottavasti ei mene hutiin jos levitän laituriparlamentin vakaata tietoa.
Vanha Örthenin Volvo center (ex Pencentra) lopettaa ja Leeveneen ja Top-Boatin firmat tai äijät ja kenties joku muukin jatkavat samoissa tiloissa Volvo-bisnestä.
Korjatkoot itse jos olen väärässä.
Uskon ja toivon että Volvon imagovammalle jälkimarkkina-asioissa tämä uutinen tuo suuren parannuksen.
Tsemppiä äijille.- 4+3
Olisi aivan loistava uutinen, jos Leevene/Topboat ottaisi yli tuon busineksen. Örthenin putiikissa oli aivan karmean huono palvelu - aivan suoraan Neuvostoliitosta. Kohta 15 vuotta veneilyä takana ja ylivoimaisesti heikoin palvelu mihin olen törmännyt on tuolla Marine Centerissä. Ja tämä äijä istuu vielä luottamustoimessa Finboatissa eikä pysty organisoimaan omaa firmaa edes niin että puhelimeen vastattaisiin.
Leeveneestä vain hyviä kokemuksia sekä telakkana että Yanmar huoltona. - Finnboatti
4+3 kirjoitti:
Olisi aivan loistava uutinen, jos Leevene/Topboat ottaisi yli tuon busineksen. Örthenin putiikissa oli aivan karmean huono palvelu - aivan suoraan Neuvostoliitosta. Kohta 15 vuotta veneilyä takana ja ylivoimaisesti heikoin palvelu mihin olen törmännyt on tuolla Marine Centerissä. Ja tämä äijä istuu vielä luottamustoimessa Finboatissa eikä pysty organisoimaan omaa firmaa edes niin että puhelimeen vastattaisiin.
Leeveneestä vain hyviä kokemuksia sekä telakkana että Yanmar huoltona.Finnboat onkin lähinnä vitsi ja vieläpä huono sellainen. Finnboatin jäsenyys ei ainakaan paranna mielikuvaa liikkeen luotettavuudesta...
- entinenasiakas
Kokemukset SUV:sta ovat dramaattisen heikkoja. Firman taloustilanne ilmeisesti todella heikko (ks. asiakastieto), ja yrittävät epätoivoisesti kiskoa tolkuttomia hintoja selviytyäkseen. Voi tulla talvi aikaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006101004424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111862Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231663- 721050
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä82792