Pencentra / Marine Center Helsinki??

Pentaman

Mikä meno, olin tilaamassa huoltoa ja paja taitaa olla kiinni? Onko mennyt nurin vai mistä on kyse?

9

1732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volvo__

      Nettisivulaa http://www.pencentra.fi/ lukee:

      Volvo Pentan pääkaupunkiseudun huoltoedustuksessa tapahtuvan muutoksen takia on Marine Center Finland suljettuna ajalla 21 - 30.6.2013.

      Suomen Venehuolto Oy tulee jatkamaan toimintaa samoissa tiloissa 1.7.2013.

      www.suv.fi

    • Peku 2

      Jos tarvitset osaavan ja kohtuullisesti hinnoitellun helsinkiläisen moottorihuollon , niin googleta JP-boats. Itse olen ollut tyytyväinen Jukan tekemisiin. Aikataulu pitää ja hinnoittelukin on järkevällä pohjalla.

      • Anonyymi

        JP-Boats oli minun kohdallani epäluotettava. Kokoajan aikataulu muuttui yli kuulauden ajan ja lopulta mies sanoi, että ei ehdi/kykene ollenkaan. Tämä ilmoitus tulee 2 päivää ennen laskua:( Hankalaan tilanteeseen jätti ilman kunnollista syytä.


    • Mikä vain muu

      En suosittele kysyjän firmaa. Ei edes vakuutusyhtiön maksamaa keikkaa hoitaneet kunnolla.

    • 407

      Kl-vene hoiti meillä jo viime kaudella hommat hienosti! Suosittelen!

    • nuukanipsukka

      Harmi kun eivät ko. firmat nettisivuillaan kerro mitä on käynnissä, mutta toivottavasti ei mene hutiin jos levitän laituriparlamentin vakaata tietoa.
      Vanha Örthenin Volvo center (ex Pencentra) lopettaa ja Leeveneen ja Top-Boatin firmat tai äijät ja kenties joku muukin jatkavat samoissa tiloissa Volvo-bisnestä.

      Korjatkoot itse jos olen väärässä.

      Uskon ja toivon että Volvon imagovammalle jälkimarkkina-asioissa tämä uutinen tuo suuren parannuksen.
      Tsemppiä äijille.

      • 4+3

        Olisi aivan loistava uutinen, jos Leevene/Topboat ottaisi yli tuon busineksen. Örthenin putiikissa oli aivan karmean huono palvelu - aivan suoraan Neuvostoliitosta. Kohta 15 vuotta veneilyä takana ja ylivoimaisesti heikoin palvelu mihin olen törmännyt on tuolla Marine Centerissä. Ja tämä äijä istuu vielä luottamustoimessa Finboatissa eikä pysty organisoimaan omaa firmaa edes niin että puhelimeen vastattaisiin.

        Leeveneestä vain hyviä kokemuksia sekä telakkana että Yanmar huoltona.


      • Finnboatti
        4+3 kirjoitti:

        Olisi aivan loistava uutinen, jos Leevene/Topboat ottaisi yli tuon busineksen. Örthenin putiikissa oli aivan karmean huono palvelu - aivan suoraan Neuvostoliitosta. Kohta 15 vuotta veneilyä takana ja ylivoimaisesti heikoin palvelu mihin olen törmännyt on tuolla Marine Centerissä. Ja tämä äijä istuu vielä luottamustoimessa Finboatissa eikä pysty organisoimaan omaa firmaa edes niin että puhelimeen vastattaisiin.

        Leeveneestä vain hyviä kokemuksia sekä telakkana että Yanmar huoltona.

        Finnboat onkin lähinnä vitsi ja vieläpä huono sellainen. Finnboatin jäsenyys ei ainakaan paranna mielikuvaa liikkeen luotettavuudesta...


    • entinenasiakas

      Kokemukset SUV:sta ovat dramaattisen heikkoja. Firman taloustilanne ilmeisesti todella heikko (ks. asiakastieto), ja yrittävät epätoivoisesti kiskoa tolkuttomia hintoja selviytyäkseen. Voi tulla talvi aikaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe