Risikko

Kyllä sulla Risikko on kanssa jutut.Kyllä niitä töitä tehdäään kun niitä vaan tarjotaan???Ota Risikko huomioon esimerkiksi Kainuu Pohjoiskarjala sektori. Jos töitä niin missä???Kun täällä Espoossakin saa töitä ettimällä ettiä.Katsoppa TE:keskuksen sivut. Uskon että puolueesi kärsii näistä kommenyeista. Ja kyllä sen jo nyt huomaa vaalikallupeissa. Ei muuta kuin samaa linjaa juttelet niin hyvä tulee. Terv perussuomalainen Espoosta

10

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+56

      ei niistä töistä ole kyse... eikä tarkoitus teettää mitään oikeita töitä mistä palkkaa voi saada.... vaan jotain on tehtävä, jonnekin on mentävä, että tulee se ttt-raha, ei se tarkoita mitään oikeaa työtä, vaan että saadaan nämä koskaan töissäkäymättömät jotenkin liikkeelle.Siitä rahan saamiseksi on liikkeelle lähtävä ja aamulla ylös noustava ettei makaa kokoajan tekemättä mitään.

      • kontiainen

        Herranjestas mitä puhetta! Luuletko sinä että työttömät makoilee vain sohvalla? Voi hyvä tavaton, tule tänne syrjäseudulle katsomaan miten täällä touhutaan ruuan eteen aamuviidestä iltakymmeneen. Alle viidensadan kuukausituloilla on pakko kasvattaa ruokansa ja kalastaa proteiinia pöytään. Monilla on kesät klapishow´ta saadakseen edes joskus sitten pakkasten tullessa torppansa lämpimäksi. Metsästä kerätään marjat ja sienet. Talvet uurastetaan lumihommissa, milloin katolla milloin rämmitään lapion kanssa näkyville. Kelkalla kuljetaan muutamat kilsat kauppaan.

        Työttömät laiskoja, eh?


      • sanompahan vain
        kontiainen kirjoitti:

        Herranjestas mitä puhetta! Luuletko sinä että työttömät makoilee vain sohvalla? Voi hyvä tavaton, tule tänne syrjäseudulle katsomaan miten täällä touhutaan ruuan eteen aamuviidestä iltakymmeneen. Alle viidensadan kuukausituloilla on pakko kasvattaa ruokansa ja kalastaa proteiinia pöytään. Monilla on kesät klapishow´ta saadakseen edes joskus sitten pakkasten tullessa torppansa lämpimäksi. Metsästä kerätään marjat ja sienet. Talvet uurastetaan lumihommissa, milloin katolla milloin rämmitään lapion kanssa näkyville. Kelkalla kuljetaan muutamat kilsat kauppaan.

        Työttömät laiskoja, eh?

        " Luuletko sinä että työttömät makoilee vain sohvalla?"

        No niinhän ne tuppaa tekemään.

        "on pakko kasvattaa ruokansa ja kalastaa proteiinia pöytään. Monilla on kesät klapishow´ta saadakseen edes joskus sitten pakkasten tullessa torppansa lämpimäksi. Metsästä kerätään marjat ja sienet. Talvet uurastetaan lumihommissa, milloin katolla milloin rämmitään lapion kanssa näkyville."

        Heh, suurin osa työssäkäyvistä tekee tuon ihan harrastuksena varsinaisen työn OHESSA ja aikaa tuntuu silti riittävän. Se, mikä kunnolliselle ihmiselle tuntuu leppoisalta harrastukselta, on työttömälle jo ylipääemättömän kovaa työtä. Tuo selittää juuri sen, miksi sinäkin olet työtön.

        ps. asunnon lämmityskulut kuuluvat toimeentulotuen piiriin.

        " Kelkalla kuljetaan muutamat kilsat kauppaan."

        Kumma juttu tämäkin. Itse olen tottunut kävelemään aika usein kauppaan. Sen, mitä lapin reissuilla kelkkailee, niin tuokin on itselleni harrastus ja hauskanpitoa, tosin aika kallista. Ehkäpä, jos sinäkin jättäisit sen kelkalla ajelun, niin saattaisi rahaa riittää ihan toisella tavalla oleelliseen.


      • kontiainen
        sanompahan vain kirjoitti:

        " Luuletko sinä että työttömät makoilee vain sohvalla?"

        No niinhän ne tuppaa tekemään.

        "on pakko kasvattaa ruokansa ja kalastaa proteiinia pöytään. Monilla on kesät klapishow´ta saadakseen edes joskus sitten pakkasten tullessa torppansa lämpimäksi. Metsästä kerätään marjat ja sienet. Talvet uurastetaan lumihommissa, milloin katolla milloin rämmitään lapion kanssa näkyville."

        Heh, suurin osa työssäkäyvistä tekee tuon ihan harrastuksena varsinaisen työn OHESSA ja aikaa tuntuu silti riittävän. Se, mikä kunnolliselle ihmiselle tuntuu leppoisalta harrastukselta, on työttömälle jo ylipääemättömän kovaa työtä. Tuo selittää juuri sen, miksi sinäkin olet työtön.

        ps. asunnon lämmityskulut kuuluvat toimeentulotuen piiriin.

        " Kelkalla kuljetaan muutamat kilsat kauppaan."

        Kumma juttu tämäkin. Itse olen tottunut kävelemään aika usein kauppaan. Sen, mitä lapin reissuilla kelkkailee, niin tuokin on itselleni harrastus ja hauskanpitoa, tosin aika kallista. Ehkäpä, jos sinäkin jättäisit sen kelkalla ajelun, niin saattaisi rahaa riittää ihan toisella tavalla oleelliseen.

        Ilkeästi vastasit ja tahallasi vääristelet.
        Olen jo kuudenkympin ikäinen nainen ja kyllä tuo edellä mainittu toiminta on yksinasuvalle ihan melkoinen savotta pysyäkseen joten kuten hengissä.
        Kelkalla tarkoitan tietysti potkukelkkaa.

        Miksi häiriköit täällä sinä hyväosainen? Toivottavasti saat riittävästi vastoinkäymisiä sinäkin turha suunsoittaja tullaksesi kuolemaan hieman viisaampana ihmisenä.
        Omaa työuraani on takana pitkälti 40 vuotta, joten suitsi suusi!


      • sosku pummi

        Eli mä voin mennä vaikka kuntosalille kuntoilee niin saan soskusta rahaa. Okei, mä olen käynyt salilla monet vuodet et väittäisin että mulla on parempi kunto kuin niillä juopoilla jostka juo soskun rahoja joka kuu. Ja kuntosalijäsenyydn maksan joka kuu 54 euroa soskun rahoista joten ei ne raat hukkaan mene koska olen työkuntoinen. Vaikka olis työkuntoinen niin ei töitä saa siltin. Kaupoissa ja muualla näkee saa.tanan läskejä työntekijöitä jotka just ja just pystyy liikkumaan, niille pitäis antaa potkut ja ottaa hyväkuntoisia tilalle.


      • Byro B
        kontiainen kirjoitti:

        Ilkeästi vastasit ja tahallasi vääristelet.
        Olen jo kuudenkympin ikäinen nainen ja kyllä tuo edellä mainittu toiminta on yksinasuvalle ihan melkoinen savotta pysyäkseen joten kuten hengissä.
        Kelkalla tarkoitan tietysti potkukelkkaa.

        Miksi häiriköit täällä sinä hyväosainen? Toivottavasti saat riittävästi vastoinkäymisiä sinäkin turha suunsoittaja tullaksesi kuolemaan hieman viisaampana ihmisenä.
        Omaa työuraani on takana pitkälti 40 vuotta, joten suitsi suusi!

        Toi tyyppi joutaisi häipyä näiltä sivuilta, koska osaa vain haukkua.
        Sinänsä olisi kiinnostavaa, miten soskuluissa otetan huomioon omasta metsästä tehdyt polttopuut? Viime talvena sain sähkölaskua pienemmäksi lämmittämällä joka aamu enemmän kuin työssäollessa. En tosin itse tee niitä metsätöitä enkä pieni puita, mutta kannan puut sisään ja vahdin tulen.
        Itsellekin tulee joskus mieleen, ett vuokra-asunnoissa vahvat nuoret miehet ei joudu edes lunta lakaisemaan vaan senkin tekee kiinteistöfirma.


      • oikea mielipide
        sosku pummi kirjoitti:

        Eli mä voin mennä vaikka kuntosalille kuntoilee niin saan soskusta rahaa. Okei, mä olen käynyt salilla monet vuodet et väittäisin että mulla on parempi kunto kuin niillä juopoilla jostka juo soskun rahoja joka kuu. Ja kuntosalijäsenyydn maksan joka kuu 54 euroa soskun rahoista joten ei ne raat hukkaan mene koska olen työkuntoinen. Vaikka olis työkuntoinen niin ei töitä saa siltin. Kaupoissa ja muualla näkee saa.tanan läskejä työntekijöitä jotka just ja just pystyy liikkumaan, niille pitäis antaa potkut ja ottaa hyväkuntoisia tilalle.

        Ylipaino on ylivoimaa. Saleilu on homostelua!


    • 13+56

      no haloo... enpä tarkoittanut oikeita työttömiä, vaan nimenomaan sellaisia jotka ei koskaan töissä ole olleet vaan aina saaneet sitä ttt rahaa vastikkeetta, oppineet olemaan ilman mitään velvoitetta.Siis kaupungin asunnossa makaavaa luuseria jota ei mikään kiinosta, paitsi kaljan kittuu.Olenpa itsekin työtön, tosin omasta halustani putkessa. Tekemistä on ettei aika riitä, eipä makoilla.On juurikin sitä puuntekoa talveksi takkaan vaikka maakaasu hoitaa , mutta takka tuo apulämpöä ja tunnelmaa, nyt on marjat hilloina mehuina, pian sienet, puutarhan hoito vie ison ajan.Teen myös metalli ja puutöitä.Ihan puhki illan tullen.... enemmän kuin töissä ollessa.Siis tarkoitan sitä että meitä on moneen.... sellaisia jotka ei koskaan ole tehneet niin mitään vaan kun on lapsilisä loppunut niin ttt alkaneet saamaan ja siihen tottuneet ja sitten oikeat työttömät jotka joko haluavat töihin tai ovat jo kuntonsa puolesta putkessa eikä enää tarvi haluta.

    • työtön 254592

      "Kyllä sulla Risikko on kanssa jutut.Kyllä niitä töitä tehdäään kun niitä vaan tarjotaan???Ota Risikko huomioon esimerkiksi Kainuu Pohjoiskarjala sektori. Jos töitä niin missä???Kun täällä Espoossakin saa töitä ettimällä ettiä.Katsoppa TE:keskuksen sivut. Uskon että puolueesi kärsii näistä kommenyeista. Ja kyllä sen jo nyt huomaa vaalikallupeissa. Ei muuta kuin samaa linjaa juttelet niin hyvä tulee. Terv perussuomalainen Espoosta "

      TÄTÄ samaa se soinikin ehdotti että samanlaisia olette te
      kokoomuslaiset ja perussuomalaiset.

      • Omat aivot

        Peresut ovat aina olleet porvaripuolue joka ei ole heikko osaisen etua koskaan ajanut. Mutta jotkun työttömät eivät tunnu sitä ymmärtävän. Tykätään vai siitä kun persut rähisevät ja antavat siksi protestiäänen mistään tietämättöminä kyseiselle puolueelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe